საბოლოო გადაწყვეტილება გარსიაზეა დამოკიდებული - გვარდიოლა

  • 9-07-2020, 14:05
  • საბოლოო გადაწყვეტილება გარსიაზეა დამოკიდებული - გვარდიოლა

    ცოტა ხნის წინ გავრცელდა ინფორმაცია, რომ "ბარსელონას" "მანჩესტერ სიტის" ამომავალი ვარსკვლავის, ერიკ გარსიას დაბრუნება სურს. "ბლაუგრანას" მაისურის კვლავ მორგების წინააღმდეგი არც თავად ფეხბურთელია.

    ახლა კი ჭორებს "ქალაქელთა" თავკაცი, პეპ გვარდიოლა ეხმაურება:

    "ვაპირებთ, რომ გარსია დარჩენაში დავარწმუნოთ. დარწმუნებული ვარ, რომ ჩვენგან არ წავა, თუმცა საბოლოო გადაწყვეტილება მასზეა", - აცხადებს პეპი.

    ერიკმა "ლა მასიაში" გატარებული 9 სეზონის შემდეგ, კლუბი ინგლისში გადასაბარგებლად 2017 წელს დატოვა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    პავლოვიჩი56 წევრი [?]

    10 ივლისი 2020 14:06

    ციტატა: Don_Andresito
    არადა ძირითადის კაცად აქცია პეპმა, აქ კიდე პიკე ამას დროს გაუყოფს? სანამ 40 ის არ გახდება არავის გაიკარებს. მომეწონა ამის ბოლო რამდენიმე თამაში.პიკე კიდე სრული კატასტროფაა. ჯერ ველოსიპედით რო ჩამოიქროლა, რა თავხედობაა, რო გადმოვარდე შე მშობელძაღლო სად მიდიხარ? მაგის გამო არ გვყავს არც ვან დეიკი არც დე ლიხტი და ტოდიბოც კი გააშვებინა. ესპანიოლთან კიდე ისე ჩარჩა 2 ჯერ თამაშგარეში მე არ ვჭამდი მაგას. მაგის იმედზე ყოფნა აღარ შეიძლება. თან როცა სტაბილური მარა მაინც საშუალო დონის პარტნიორი ყავს. გარსია რას მოგცემს არ ვიცი მარა პიკეს რო შემცვლელი ჭირდება დროულად ფაქტია

    პიკეს გამო არ მოიყვანეს ვან დეიკი...და კიდევ ბევრი რამ ცუდი გააკეთეს...

    0
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    10 ივლისი 2020 10:54

    ციტატა: katalomia
    Da me gitxari ro shen mase tqvi ro usafrtxoa manqanitqo? Me kitxva dagisvi. Futbolze warmodgena didi xania rac codnit chavanacvle. Cxovrebam momitana ase..

    კითხვა დამისვი თუ ფაქტი თქვი, საერთოდ არაფერ შუაში არ იყო შენი კომენტარი. ეგ ცოდნა კიდე ღმერთმა მშვიდობაში მოგახმაროს მარა ამ კონკრეტულ საკითხში არ გეონია ისეთი ცოდნა რო გადაგეციტირებინა ეგრე. ხოდა მაგ ცოდნას ისიც მიამატე რო ველოსიპედით ფეხბურთელმა არ უნდა იაროს კუნთის ტრავმის ალბათობას ზრდის

    0
    გასულია
    Ronaldinho. გულშემატკივარი [?]

    10 ივლისი 2020 03:42

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: gurgenidze
    Reebs igoneb tu dzma xar raa gaashvenina ra ar uyops 😂 kai pike tu xelsheuxebelia lengles nacvald itamashos ajobos 😂 is gaashvenia is gamoashvenina 40 wlamde ar wava sa ragaceebi aravina raa xelsheuxebeli pike kiara..

    ისე ნუ ლაპარაკობ თითქოს ბარსას დირექტორთა საბჭოში ხარ და რამე იცოდე. შენი აზრი გაქ დაწერე, ეს სიცილის სმაილები კიდე მიიხატე სადმე, ჩემ კომენტარზე ირონიას ეგ გირჩევნია. ჩემ აზრს ვამბობ და მაგრად მკიდია ვისთვის მისაღებია და ვისთვის არა. თუ არ მეთანხები ან გაატარე ან კორექტულად გამეცი პასუხი კაი ძმაკაცივით რო მწერ რეებს იგონებო. აი ესე რო იპროფესორებთ თავს და ძაან ვაჟნი სახით წერთ მაგ კომენტარებს იმიტოა მერე სახელგატეხილი საიტი. არავინაა ხელშეუხებელიო საიდან გამომდინარე ამბობ, მანდ მუშაობ და ვისაც გინდა შეეხები?

    ციტატა: katalomia
    Da manqanit ro mosuliyo ra?! usafrtxod iqneboda uechvelad? Varjishze ivarjishos tore kaniokit mosula ase uqnia, shtego eger metroti tasaobda.

    კაი Mთქმელს კაი გამგონი უნდაო, იპოვე აბა ჩემ კომენტარში სად წერია რო მანქანით რო ევლო უსაფრთხოდ იქნებოდა. ფეხბურთზე ისეთი წარმოდგენა არ გაქვს როგორც მე და ამიტო გეტყვი რო ჯერ ერთი ველოსიპედი გაცილებით ნაკლებად დაცული ტრანსპორტია მანქანაზე ეგ ერთი. მერე მეორე, კონკურეტულად ფეხბურთელისთვის ველოსიპედით გადაადგილება თუნდაც 20 მეტრის, მიზანშეწონილი არაა. ტრავმის ალბათობას ზრდის. ეგ კი არამანქანაზე პედლებს ისე უყენებენ რო დიდი დაწოლა არ ქონდეთ და ველოსიპედის პედლების ტრიალი კუნთს რო ღლის წაიკითხე გადაამოწმე და ნახავ. ისედაც 3 დღეში ერთხელ თამაშობს და კუნთის ტრავმის ალბათობას უზრდის. ყოფილიყო გუნდში გვარდიოლა და გათხრიდა მაგ ველოსიპედს უკან. მარა პეპთან მაგას ვერ იზამდა. და მეტროთი სიარული საერთოდ რა შუაშია????

    სწორს ბაზრობ ძმა,აქ ისე ბაზრობენ თავი სად გონიათ კაცმა არ იცის.
    ჯერ ერთი ყველას თავისი აზრი აწ მაგიტო ეს საიტი და ეს დამცინავი მეოთხე კლასელის ტექსტები არმოსულა მერე მეორე ბიჭმა თქვა ველოსიპედზე კონკრეტულად მეტრო და ტრამვაი რაშუაშია?
    იასნია რო არ უნდა იაროს მაგით მითუმეტეს ბარსას ასნავნოის იგორიკი რო ხარ და მისაბაძი ელემენტი არასპორტული საქციელია იმიტო რო ტრავმის ძალიან დიდი საშიშროებაა,თორე სპორტი როა ვიცით ეგ ჩვენცდა რო ასწორებს ესე იდეაში მაგით გადაადგილება.

    0
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 19:50

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: gurgenidze
    Reebs igoneb tu dzma xar raa gaashvenina ra ar uyops 😂 kai pike tu xelsheuxebelia lengles nacvald itamashos ajobos 😂 is gaashvenia is gamoashvenina 40 wlamde ar wava sa ragaceebi aravina raa xelsheuxebeli pike kiara..

    ისე ნუ ლაპარაკობ თითქოს ბარსას დირექტორთა საბჭოში ხარ და რამე იცოდე. შენი აზრი გაქ დაწერე, ეს სიცილის სმაილები კიდე მიიხატე სადმე, ჩემ კომენტარზე ირონიას ეგ გირჩევნია. ჩემ აზრს ვამბობ და მაგრად მკიდია ვისთვის მისაღებია და ვისთვის არა. თუ არ მეთანხები ან გაატარე ან კორექტულად გამეცი პასუხი კაი ძმაკაცივით რო მწერ რეებს იგონებო. აი ესე რო იპროფესორებთ თავს და ძაან ვაჟნი სახით წერთ მაგ კომენტარებს იმიტოა მერე სახელგატეხილი საიტი. არავინაა ხელშეუხებელიო საიდან გამომდინარე ამბობ, მანდ მუშაობ და ვისაც გინდა შეეხები?

    ციტატა: katalomia
    Da manqanit ro mosuliyo ra?! usafrtxod iqneboda uechvelad? Varjishze ivarjishos tore kaniokit mosula ase uqnia, shtego eger metroti tasaobda.

    კაი Mთქმელს კაი გამგონი უნდაო, იპოვე აბა ჩემ კომენტარში სად წერია რო მანქანით რო ევლო უსაფრთხოდ იქნებოდა. ფეხბურთზე ისეთი წარმოდგენა არ გაქვს როგორც მე და ამიტო გეტყვი რო ჯერ ერთი ველოსიპედი გაცილებით ნაკლებად დაცული ტრანსპორტია მანქანაზე ეგ ერთი. მერე მეორე, კონკურეტულად ფეხბურთელისთვის ველოსიპედით გადაადგილება თუნდაც 20 მეტრის, მიზანშეწონილი არაა. ტრავმის ალბათობას ზრდის. ეგ კი არამანქანაზე პედლებს ისე უყენებენ რო დიდი დაწოლა არ ქონდეთ და ველოსიპედის პედლების ტრიალი კუნთს რო ღლის წაიკითხე გადაამოწმე და ნახავ. ისედაც 3 დღეში ერთხელ თამაშობს და კუნთის ტრავმის ალბათობას უზრდის. ყოფილიყო გუნდში გვარდიოლა და გათხრიდა მაგ ველოსიპედს უკან. მარა პეპთან მაგას ვერ იზამდა. და მეტროთი სიარული საერთოდ რა შუაშია????


    Da me gitxari ro shen mase tqvi ro usafrtxoa manqanitqo? Me kitxva dagisvi. Futbolze warmodgena didi xania rac codnit chavanacvle. Cxovrebam momitana ase..

    0
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    9 ივლისი 2020 18:53

    ციტატა: gurgenidze
    Reebs igoneb tu dzma xar raa gaashvenina ra ar uyops 😂 kai pike tu xelsheuxebelia lengles nacvald itamashos ajobos 😂 is gaashvenia is gamoashvenina 40 wlamde ar wava sa ragaceebi aravina raa xelsheuxebeli pike kiara..

    ისე ნუ ლაპარაკობ თითქოს ბარსას დირექტორთა საბჭოში ხარ და რამე იცოდე. შენი აზრი გაქ დაწერე, ეს სიცილის სმაილები კიდე მიიხატე სადმე, ჩემ კომენტარზე ირონიას ეგ გირჩევნია. ჩემ აზრს ვამბობ და მაგრად მკიდია ვისთვის მისაღებია და ვისთვის არა. თუ არ მეთანხები ან გაატარე ან კორექტულად გამეცი პასუხი კაი ძმაკაცივით რო მწერ რეებს იგონებო. აი ესე რო იპროფესორებთ თავს და ძაან ვაჟნი სახით წერთ მაგ კომენტარებს იმიტოა მერე სახელგატეხილი საიტი. არავინაა ხელშეუხებელიო საიდან გამომდინარე ამბობ, მანდ მუშაობ და ვისაც გინდა შეეხები?

    ციტატა: katalomia
    Da manqanit ro mosuliyo ra?! usafrtxod iqneboda uechvelad? Varjishze ivarjishos tore kaniokit mosula ase uqnia, shtego eger metroti tasaobda.

    კაი Mთქმელს კაი გამგონი უნდაო, იპოვე აბა ჩემ კომენტარში სად წერია რო მანქანით რო ევლო უსაფრთხოდ იქნებოდა. ფეხბურთზე ისეთი წარმოდგენა არ გაქვს როგორც მე და ამიტო გეტყვი რო ჯერ ერთი ველოსიპედი გაცილებით ნაკლებად დაცული ტრანსპორტია მანქანაზე ეგ ერთი. მერე მეორე, კონკურეტულად ფეხბურთელისთვის ველოსიპედით გადაადგილება თუნდაც 20 მეტრის, მიზანშეწონილი არაა. ტრავმის ალბათობას ზრდის. ეგ კი არამანქანაზე პედლებს ისე უყენებენ რო დიდი დაწოლა არ ქონდეთ და ველოსიპედის პედლების ტრიალი კუნთს რო ღლის წაიკითხე გადაამოწმე და ნახავ. ისედაც 3 დღეში ერთხელ თამაშობს და კუნთის ტრავმის ალბათობას უზრდის. ყოფილიყო გუნდში გვარდიოლა და გათხრიდა მაგ ველოსიპედს უკან. მარა პეპთან მაგას ვერ იზამდა. და მეტროთი სიარული საერთოდ რა შუაშია????

    1
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 17:13

    ციტატა: Don_Andresito
    არადა ძირითადის კაცად აქცია პეპმა, აქ კიდე პიკე ამას დროს გაუყოფს? სანამ 40 ის არ გახდება არავის გაიკარებს. მომეწონა ამის ბოლო რამდენიმე თამაში.პიკე კიდე სრული კატასტროფაა. ჯერ ველოსიპედით რო ჩამოიქროლა, რა თავხედობაა, რო გადმოვარდე შე მშობელძაღლო სად მიდიხარ? მაგის გამო არ გვყავს არც ვან დეიკი არც დე ლიხტი და ტოდიბოც კი გააშვებინა. ესპანიოლთან კიდე ისე ჩარჩა 2 ჯერ თამაშგარეში მე არ ვჭამდი მაგას. მაგის იმედზე ყოფნა აღარ შეიძლება. თან როცა სტაბილური მარა მაინც საშუალო დონის პარტნიორი ყავს. გარსია რას მოგცემს არ ვიცი მარა პიკეს რო შემცვლელი ჭირდება დროულად ფაქტია


    Da manqanit ro mosuliyo ra?! usafrtxod iqneboda uechvelad? Varjishze ivarjishos tore kaniokit mosula ase uqnia, shtego eger metroti tasaobda.

    0
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    9 ივლისი 2020 16:08

    ციტატა: Don_Andresito
    არადა ძირითადის კაცად აქცია პეპმა, აქ კიდე პიკე ამას დროს გაუყოფს? სანამ 40 ის არ გახდება არავის გაიკარებს. მომეწონა ამის ბოლო რამდენიმე თამაში.პიკე კიდე სრული კატასტროფაა. ჯერ ველოსიპედით რო ჩამოიქროლა, რა თავხედობაა, რო გადმოვარდე შე მშობელძაღლო სად მიდიხარ? მაგის გამო არ გვყავს არც ვან დეიკი არც დე ლიხტი და ტოდიბოც კი გააშვებინა. ესპანიოლთან კიდე ისე ჩარჩა 2 ჯერ თამაშგარეში მე არ ვჭამდი მაგას. მაგის იმედზე ყოფნა აღარ შეიძლება. თან როცა სტაბილური მარა მაინც საშუალო დონის პარტნიორი ყავს. გარსია რას მოგცემს არ ვიცი მარა პიკეს რო შემცვლელი ჭირდება დროულად ფაქტია

    Reebs igoneb tu dzma xar raa gaashvenina ra ar uyops 😂 kai pike tu xelsheuxebelia lengles nacvald itamashos ajobos 😂 is gaashvenia is gamoashvenina 40 wlamde ar wava sa ragaceebi aravina raa xelsheuxebeli pike kiara..

    0
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 16:00

    მე ფიქრობ, რომ უნდა მოიყვანონ
    უმთითი და ტოდიბო გაიყიდებიან, პიკეს რაც შეეხება, 40 წლამდე კი არა რაღაც დაკრავს თავში და მოხევს ამერიკაში, აი ნახეთ თუ არა
    სავარაუდოდ, ინტერ მაიამიში წავა და ბექჰემთან "ტინგიც შოუს" ერთ-ერთი შემოქმედი არასერიოზული ორანგუტანგი იქნება, (საშუალო სიმაღლის ან ტანდაბალი ბრაზილიელი რომ იყოს, შიმპანზეს ვიტყოდი 😄)
    ეს მოხდება სავარაუდოდ, 2 სეზონის მერე და იტყვის ახალი გამოწვევები მინდოდა, ბარსასთვის ყველაფერი გავაკეთეო და მტყუანიც არ იქნება
    წამოწვება მაიამი ბიჩზე და ითამაშებს გოლფს,ჩოგბურთს და რაიმე უსაქმური ხალხის გასართობს
    გარსიას რაც შეეხება, 9 წელი აქვს გატარებული ლა მასიაში, კლუბის აღზრდილია და ჩავთვალოთ, რომ სტაჟირებაზე იყო ბრიტანეთში, თანაც პეპთან
    ეს ფაბრეგასის და კოუტინიოს შემთხვევებისგან განსხვავებულია
    ფაბრე არსენალში 16 წლისა მივიდა, 8 სეზონი ითამაშა, იყო გუნდის კაპიტანი და პეპთან უკვე სრულად გადაწყობა და სათამაშო სტილის, მანერისა და როლის შეცვლა დასჭირდა
    კოუტინიო კიდევ ბრაზილიელია, კლუბიდან კლუბში სიარული დამახასიათებელია და აქ მოსვლისას არ გაუმართლა, საქმე იმ ერთ სრულად ჩაგდებულ მატჩშია, რომლის არწაგების შემთხვევაში (თანაც საჭირო ანგარიშით)ლიგა იდებოდა და არავის გაახსენდებოდა მცირედი მარცხი სეზონის განმავლობაში
    მით უმეტეს, რომ ლა ლიგა დიდი უპირატესობით დაიდო და მადრიდის რეალიც მიწასთან იყო პირწმინდად გასწორებული

    ამიტომ ასეთი ლა მასიელი ტალანტები აუცილებლად მომავლის გუნდად უნდა განიხილებოდნენ და ხელიდან არ არიან გასაშვებები

    1
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    9 ივლისი 2020 15:01

    ერთი ამ პრემიერ ლიგიდან მოყვანილი ფეხბურთელები ვერ თამაშობენ ბარსელონას სტილს მერე გამონაკლისი პიკე და ანრი მარა ეგრე ფაბრეგასი გაუშვეს მერე დაიბრუნეს და რაც არსენალში იყოს იმის 10% ვერ აკეთებდა ბარსაში იგივე კოუტინიო ლივერპულში სასწაული იყო მოვიდა პრემიერ ლიგიდან და აჰაა დაუნგრია კარიერა გლები იყო კიდევ და რა ი რა იშვიათად რომ პრემიერ ლიგიდან მოსულმა ბარსაში ათამაშდეს

    ციტატა: nika 54
    2017-ში რა, ნეიმარს გამოუცხადა სოლიდარობა, "ერთად დავადოთ" ბარსას-ო?

    ციტატა: Don_Andresito
    არადა ძირითადის კაცად აქცია პეპმა, აქ კიდე პიკე ამას დროს გაუყოფს? სანამ 40 ის არ გახდება არავის გაიკარებს. მომეწონა ამის ბოლო რამდენიმე თამაში.პიკე კიდე სრული კატასტროფაა. ჯერ ველოსიპედით რო ჩამოიქროლა, რა თავხედობაა, რო გადმოვარდე შე მშობელძაღლო სად მიდიხარ? მაგის გამო არ გვყავს არც ვან დეიკი არც დე ლიხტი და ტოდიბოც კი გააშვებინა. ესპანიოლთან კიდე ისე ჩარჩა 2 ჯერ თამაშგარეში მე არ ვჭამდი მაგას. მაგის იმედზე ყოფნა აღარ შეიძლება. თან როცა სტაბილური მარა მაინც საშუალო დონის პარტნიორი ყავს. გარსია რას მოგცემს არ ვიცი მარა პიკეს რო შემცვლელი ჭირდება დროულად ფაქტია

    ისე პიკეს ნაუშნიკებიც კეთებია მაგ დროს, და ამბობენ მინიმუმ 200 ევროიანი ჯარიმაა-ო მაგაზე. ნახეთ რა ჩაუქროლა პოლიციელებს, ერთს გაეცინა კიდეც დებილიაო ალბათ: https://twitter.com/B24PT/status/1280940479270588417?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1280940479270588417%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.eurosport.ru%2Ffootball%2Fliga%2F2019-2020%2Flive_mtc1126006.shtml

    😁😁😁 ძაან შეწუხება ახლა მაგ 200 € ევროს გამო მაგათთვის ეგ თანხა იგივე რაც ჩვენთვის 5 თეთრიანი :დდდ

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    9 ივლისი 2020 14:53

    ტოდიბოს უშვებენ და მოიყვანონ ეს და უმტიტი გაყიდონ პოკე ლენგლე გარსია და არაუხო გვეყოლება დესტი დაითრიონ კიდე და გრიმალდო და შეუძლიათ კაი ხანი დაცვაში არავინ მოიყვანონ

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    9 ივლისი 2020 14:40

    2017-ში რა, ნეიმარს გამოუცხადა სოლიდარობა, "ერთად დავადოთ" ბარსას-ო?

    ციტატა: Don_Andresito
    არადა ძირითადის კაცად აქცია პეპმა, აქ კიდე პიკე ამას დროს გაუყოფს? სანამ 40 ის არ გახდება არავის გაიკარებს. მომეწონა ამის ბოლო რამდენიმე თამაში.პიკე კიდე სრული კატასტროფაა. ჯერ ველოსიპედით რო ჩამოიქროლა, რა თავხედობაა, რო გადმოვარდე შე მშობელძაღლო სად მიდიხარ? მაგის გამო არ გვყავს არც ვან დეიკი არც დე ლიხტი და ტოდიბოც კი გააშვებინა. ესპანიოლთან კიდე ისე ჩარჩა 2 ჯერ თამაშგარეში მე არ ვჭამდი მაგას. მაგის იმედზე ყოფნა აღარ შეიძლება. თან როცა სტაბილური მარა მაინც საშუალო დონის პარტნიორი ყავს. გარსია რას მოგცემს არ ვიცი მარა პიკეს რო შემცვლელი ჭირდება დროულად ფაქტია

    ისე პიკეს ნაუშნიკებიც კეთებია მაგ დროს, და ამბობენ მინიმუმ 200 ევროიანი ჯარიმაა-ო მაგაზე. ნახეთ რა ჩაუქროლა პოლიციელებს, ერთს გაეცინა კიდეც დებილიაო ალბათ: https://twitter.com/B24PT/status/1280940479270588417?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1280940479270588417%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.eurosport.ru%2Ffootball%2Fliga%2F2019-2020%2Flive_mtc1126006.shtml

    0
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    9 ივლისი 2020 14:27

    არადა ძირითადის კაცად აქცია პეპმა, აქ კიდე პიკე ამას დროს გაუყოფს? სანამ 40 ის არ გახდება არავის გაიკარებს. მომეწონა ამის ბოლო რამდენიმე თამაში.პიკე კიდე სრული კატასტროფაა. ჯერ ველოსიპედით რო ჩამოიქროლა, რა თავხედობაა, რო გადმოვარდე შე მშობელძაღლო სად მიდიხარ? მაგის გამო არ გვყავს არც ვან დეიკი არც დე ლიხტი და ტოდიბოც კი გააშვებინა. ესპანიოლთან კიდე ისე ჩარჩა 2 ჯერ თამაშგარეში მე არ ვჭამდი მაგას. მაგის იმედზე ყოფნა აღარ შეიძლება. თან როცა სტაბილური მარა მაინც საშუალო დონის პარტნიორი ყავს. გარსია რას მოგცემს არ ვიცი მარა პიკეს რო შემცვლელი ჭირდება დროულად ფაქტია

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge