"მანჩესტერმა" თვალი დემბელეს დაადგა

  • 9-07-2020, 11:44
  • "მანჩესტერმა" თვალი დემბელეს დაადგა

    "მანჩესტერ უნაიტედმა" თვალი უსმან დემბელეს დაადგ, - იუწყება ბრიტანული გამოცემა Mirror Football. ინგლისელების მთავარი სამიზნე, "დორტმუნდელი" ჯეიდონ სანჩოა, მაგრამ თუ ეს ტრანსფერი არ გამოვიდა, მისი ალტერნატივა უსმან დემბელე იქნება.

    ამ ფეხბურთელების კარიერა ისე ვითარდება, რომ ამჟამად, სანჩო ბევრად ძვირი ღირს, ვიდრე დემბელე. შესაბამისად, მისი ხელში ჩაგდება, გაცილებით რთული საქმეა.

    "ბორუსიას" მენეჯმენტს დიდი ქება-დიდება ეკუთვნის, განსაკუთრებით იმ გრანდების გულშემატკივრების მხრიდან, რომლებიც თავიანთი კლუბების საცოდავ მენეჯმენტს მისტირიან.

    უსმანს მოსვლის დღიდან შანსს აძლევდნენ, მაგრამ ვერაფრით გამოიყენა, ვერც ჭკუა ისწავლა, ვერც ტრავმებს დააღწია თავი და ისე გამოვიდა, რომ ყველაზე ცუდ სეზონს ატარებს, იმ ფინანსური კრიზისიდან გამომდინარე, რაც "ბარსაში" ტრიალებს, ძნელად სავარაუდოა, რომ ამხელა ხელფასიანი წარუმატებელი ფეხბურთელი, პლუს მკურნალობის განუსაზღვრელი ხარჯებით, კლუბში დარჩეს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    10 ივლისი 2020 00:34

    Manchesteri kiara da, Madridi ar moitxovs ggoniat cota xanshi? Dembo koronas nachuqari shavi margalitia!

    0
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    9 ივლისი 2020 22:45

    მაგისი ნათამაშები ფეხბურთი არც ვალოდიას და არც კიკას არ უნახავს და მაგ შეჩვენებულებმა სად ნახეს ნეტა, რო თვალი დაადგეს, თუ ღადაობაა?

    1
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 18:54

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: Lautaro Martínez
    გაგვიცვალონ მარსიალში ან რეშფორდში კაი იქნებოდა უბრალოდ ტყულა ყრიან ფულს ამაში იქნებ იქ მიაღწიოს იმას რასაც მისგან ელოდა ამაოდ ბარსას ფანობა თუმცა მე მინდა რო ის წავიდეს პსჟში და თუ რატო ესეც არაერთხელ მითქვია სანჩოს კი მანიუ შეეშვა როგორც წავიკითხე 120 მილიონს კაპიკს არ ვაკლებთო და მანიუ მაგის გადამხდელი არააო .გინდ მანიუში გინდ პსჟში წასულა უკეთესი იქნება გუნდისთვის ტყულა ზარალია ეგ მე პირადად კი პსჟ მირჩევნია

    ციტატა: Lautaro Martínez
    გაგვიცვალონ მარსიალში ან რეშფორდში კაი იქნებოდა უბრალოდ ტყულა ყრიან ფულს ამაში იქნებ იქ მიაღწიოს იმას რასაც მისგან ელოდა ამაოდ ბარსას ფანობა თუმცა მე მინდა რო ის წავიდეს პსჟში და თუ რატო ესეც არაერთხელ მითქვია სანჩოს კი მანიუ შეეშვა როგორც წავიკითხე 120 მილიონს კაპიკს არ ვაკლებთო და მანიუ მაგის გადამხდელი არააო .გინდ მანიუში გინდ პსჟში წასულა უკეთესი იქნება გუნდისთვის ტყულა ზარალია ეგ მე პირადად კი პსჟ მირჩევნია

    რა რეშფორდო ბარემ ლინგარდი კოვთხოვოთ თუ გაშვებაა მარსიალში გაცვლა უნდა მოვითხოვოთ და ბორუსია ყველაზე ნაბოზარი გუნდია 120 მილიონს ითხოვენ სანვოში და ბაიერნში 20 მილიონად გაყიდიან

    და რაგინდა რო თქვა რეშფორდი ცუდია?

    1
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 18:11

    ციტატა: Lautaro Martínez
    გაგვიცვალონ მარსიალში ან რეშფორდში კაი იქნებოდა უბრალოდ ტყულა ყრიან ფულს ამაში იქნებ იქ მიაღწიოს იმას რასაც მისგან ელოდა ამაოდ ბარსას ფანობა თუმცა მე მინდა რო ის წავიდეს პსჟში და თუ რატო ესეც არაერთხელ მითქვია სანჩოს კი მანიუ შეეშვა როგორც წავიკითხე 120 მილიონს კაპიკს არ ვაკლებთო და მანიუ მაგის გადამხდელი არააო .გინდ მანიუში გინდ პსჟში წასულა უკეთესი იქნება გუნდისთვის ტყულა ზარალია ეგ მე პირადად კი პსჟ მირჩევნია

    ციტატა: Lautaro Martínez
    გაგვიცვალონ მარსიალში ან რეშფორდში კაი იქნებოდა უბრალოდ ტყულა ყრიან ფულს ამაში იქნებ იქ მიაღწიოს იმას რასაც მისგან ელოდა ამაოდ ბარსას ფანობა თუმცა მე მინდა რო ის წავიდეს პსჟში და თუ რატო ესეც არაერთხელ მითქვია სანჩოს კი მანიუ შეეშვა როგორც წავიკითხე 120 მილიონს კაპიკს არ ვაკლებთო და მანიუ მაგის გადამხდელი არააო .გინდ მანიუში გინდ პსჟში წასულა უკეთესი იქნება გუნდისთვის ტყულა ზარალია ეგ მე პირადად კი პსჟ მირჩევნია

    რა რეშფორდო ბარემ ლინგარდი კოვთხოვოთ თუ გაშვებაა მარსიალში გაცვლა უნდა მოვითხოვოთ და ბორუსია ყველაზე ნაბოზარი გუნდია 120 მილიონს ითხოვენ სანვოში და ბაიერნში 20 მილიონად გაყიდიან

    1
    გასულია
    geobcn33 წევრი [?]

    9 ივლისი 2020 16:26

    ციტატა: Gaucho86
    ნაწილებად გავყიდოთ და მეტს ამოვიღებთ 😁 😁

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣საღოლ 🤣🤣🤣🤣

    4
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    9 ივლისი 2020 15:47

    საღამოს კაბაში ნახეს გლეიზერებმა და იქ დაევასათ ალბათ🥱

    5
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    9 ივლისი 2020 15:42

    ე ბიჭო მიეცით მარსიალში თუ გაცვლიან ან რაშფორდში პაწა ფულიც დაუმატოთ და ჩვენც გვეშველება დემბელესაც და მანჩესტერსაც

    0
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 15:31

    გვეშველა მგონი

    7
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    9 ივლისი 2020 15:10

    ციტატა: BaKuRa
    საინტერესოა თვალი როგორ დაადგეს 🤔

    ანუ სოლსკიაერმა თვალი ამოიღო და დემბელეს დაადო რა :დდ

    3
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    9 ივლისი 2020 14:43

    ციტატა: BaKuRa
    საინტერესოა თვალი როგორ დაადგეს 🤔

    ეტყობა შემთხვევით ჰოსპიტალში ნახეს, ალბათ ფიფას თამაშობდა და მოეწონათ.

    9
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    9 ივლისი 2020 13:51

    ჭკუა ვერ ისწავლი ეს კაი იყო :დდ სულ ტრავმიანია ვერ გამოჯანმრთელდა რა თორე როცა კარგადაა კი თამაშობს საკაიფოდ.. ეს თუ გაუშვეს მაშინ კოუტინიო დააბრუნონ უკან. ან მარსიალში გაცვალონ

    2
    გასულია
    BaKuRa Culé [?]

    9 ივლისი 2020 13:00

    საინტერესოა თვალი როგორ დაადგეს 🤔

    4
    გასულია
    Gaucho86 გულშემატკივარი [?]

    9 ივლისი 2020 12:58

    ნაწილებად გავყიდოთ და მეტს ამოვიღებთ 😁 😁

    20
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 12:36

    წაიღეთ ;დ

    8
    --------------------
    Leo Messi - The GOD of football!

    We 61D it!

    ForçaBarça
    გასულია
    totti10 ახალბედა [?]

    9 ივლისი 2020 12:26

    მარსიალში არავინ გაცვლის ამას, პირიქით მარსიალი დემბლეს დუეტზე იჩალიჩებენ, რაც შეეხება დემბლეს გაშვებას, ამას ძლიერი ნებისყოფის ტრენერი მოხოდავდა, დაელაპარაკებოდა აი როგორც ზიდანი გვარდიოლა, კლოპი და ფსიქოლოგიურად მოხოდავდა, არასასურველ დროს მივიდა გუნდში, არასწორი მოდგომა და ტიპს კარიერა დაენგრა მგონი :დ ტრამვები დემბლეს ბრალი არაა ეს არის ფიზ მომზადების და ტრენერის ბრალი, კარგად უნდა იცნობდე შენი გუნდის წევრებს და იცოდე ვის რა შეუძლია და როგორი ფიზ მომზადება წარადგება მას, ახლა ვიდალს და დემბლეს ერთნაირად რომ ავარჯიშებ ფიზ მომზადებაზე რა უნდა გამოგივიდეს :დ აგერ აზარი, ჩელსიში 8 წლის განმავლობაში რამოდენიმე ტრამვა ქონდა და რეალში რაც მივიდა ტიპმა 5-6 თვე გამოტოვა და ახლაც ტკვიილები აწუხებს, ვერ უძლებენ ძლიერ დატვირთვას უმრავლესობა იმტვრევა, კუნთი და ძვლები იცვლება და მიტომ არის ამდენი ტრამვიანობა. თორემ ძალიან კლასნია დემბლე, უბრალოდ არ გაუმართლა ვალვერდესთან და მითუმეტეს სეტიენთან. ამას კლოპი, ზიდანი და გვარდიოლა მონსტრს დააყენებს, ვინიციუსი დააყენა გიჟი და ამს რას უზამდა და გვარდიმ უფანტაზიო და სწორხაზოვანი სტერლინგი :დ

    8
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 12:13

    გაგვიცვალონ მარსიალში ან რეშფორდში კაი იქნებოდა უბრალოდ ტყულა ყრიან ფულს ამაში იქნებ იქ მიაღწიოს იმას რასაც მისგან ელოდა ამაოდ ბარსას ფანობა თუმცა მე მინდა რო ის წავიდეს პსჟში და თუ რატო ესეც არაერთხელ მითქვია სანჩოს კი მანიუ შეეშვა როგორც წავიკითხე 120 მილიონს კაპიკს არ ვაკლებთო და მანიუ მაგის გადამხდელი არააო .გინდ მანიუში გინდ პსჟში წასულა უკეთესი იქნება გუნდისთვის ტყულა ზარალია ეგ მე პირადად კი პსჟ მირჩევნია

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    9 ივლისი 2020 12:09

    მარსიალში თუ გაგვიცვლიან კი

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge