ანსუ ფატის რეკორდი

  • 9-07-2020, 03:08
  • ანსუ ფატის რეკორდი

    კატალონიის "ბარსელონას" ამომავალი ვარსკვლავი, ანსუ ფატი ფერნანდო კალეროზე უხეშად თამაშის გამო მოედანზე შემოსვლიდან 3 წუთში გააძევეს.

    ამით კი გვინეა-ბისაუელი გახდა მეორე ყველაზე ახალგაზრდა ფეხბურთელი (17 წლის და 251 დღის), რომელიც ლა ლიგაში ( 21-ე საუკუნეში) მოედნიდან გაუშვეს.

    ამ მხრივ პირველი მარკ მუნიესაა (17 წლის და 57 დღის), რომელიც ასევე "ბარსელონას" მაისურს ატარებდა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ანსუ ფატი
    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 13:34

    ციტატა: jack slater
    🐵🐵🐵🐵🐵🐵🐵


    რატო აღარ გადაშენდით ? ;დ

    0
    --------------------
    Leo Messi - The GOD of football!

    We 61D it!

    ForçaBarça
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    9 ივლისი 2020 11:59

    ციტატა: Pako
    აუარისბსატრანსფერო ფასი 50 მილიონს შეადგენსოდა რას უყურებენ ვერ გავოგე რა ძალიან კლასნიანტიპი დახატავდა ნახევარდაცვას და საკმაოდ დიდხანს გადაჭრიდა ამ პრობლემას მერე პედრიც წამოიზრდებოდა და პუჩი პედრი აუარი დეიონგგი

    აი ეგ თუ მოიყვანეს არტურის წასვლის გამო აღარასდროს გავაკრიტიკებ ჩმორთუმეუს. ერთ ერთი ნახევარმცველია დღეს თავის ასაკში ვინც მაგრად მევასება და არტურსაც მირჩევნია. არადა ტიპს ბარსა ევასება, ინიესტა ჩემი შთაგონების წყაროაო. რო უთხრან რო ჩავი მოვა შემდეგ წელს და ინიც დაბრუნდება მალე ეგრევე წამოვიდოდა. არც ლიონი გაიხევს თავს,ლიგაზე არ იქნებიან და ადილი დასაკერები არიან, შევთავაზოთ ვინმე ახალგაზრდა, ალენიას იჯარა, ან ვინმე ბარსა ბ დან. ნიკუშა არ გამომიხტეს ალენიას რო იცავს :D პრაქტიკის მისაღებად მიაიჯარონ, კარგი გუნდია ლიონი. იუვე ჩცალიჩობს მაგრად მაგ ბიჭზე და არტურის მერე დააყენებენ ალბათ. პსჟ კიდე ისე ეზიზღება ლიონს არ მისცემენ ალბათ

    3
    საიტზეა
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    9 ივლისი 2020 11:28

    რეკორდი კი არა ანტირეკორდი.

    1
    გასულია
    Lasho წევრი [?]

    9 ივლისი 2020 10:16

    როგორ მეიმედებოდა მუნიესა.. ის ტრამვა რო არ მიეღო..

    1
    გასულია
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    9 ივლისი 2020 09:03

    რეკორდის გამო ხოარ გააკეთა??? 😂😂

    4
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    9 ივლისი 2020 08:05

    გამოიცდელობის ბრალია თორე მასე არ ითამაშებდა მაგ მომენტში

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    Pako წევრი [?]

    9 ივლისი 2020 07:37

    აუარისბსატრანსფერო ფასი 50 მილიონს შეადგენსოდა რას უყურებენ ვერ გავოგე რა ძალიან კლასნიანტიპი დახატავდა ნახევარდაცვას და საკმაოდ დიდხანს გადაჭრიდა ამ პრობლემას მერე პედრიც წამოიზრდებოდა და პუჩი პედრი აუარი დეიონგგი

    5
    საიტზეა
    MESSI 2017 ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 04:04

    რეკორდ ბიჭუნა ❤

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge