ჟუნინიო: ნეიმარი პსჟ-ში მხოლოდ ფულის გამო გადავიდა

  • 8-07-2020, 00:56
  • ჟუნინიო: ნეიმარი პსჟ-ში მხოლოდ ფულის გამო გადავიდა

    ფეხბურთის ბრაზილიელმა ლეგენდამ, ჟუნინიომ, მისი თანამემამულის, ნეიმარის "ბარსელონადან" "პარი სენ-ჟერმენში" გადასვლის მიზეზად ფული დაასახელა.

    "შეხედეთ ნეიმარს. ის პსჟ-ში მხოლოდ ფულის გამო გადავიდა. პარიზულმა კლუბმა მას ყველაფერი მისცა, რაც უნდოდა და ახლა კონტრაქტის ვადის ამოწურვამდე წასვლა სურს. თუმცა, ყველაფრის უკან დაბრუნების დროა.

    რასაც ხედავთ, ეს გაცვლაა. ნეიმარმა კლუბს ყველაფერი უნდა მისცეს, რისი გაკეთებაც მოედანზე შეუძლია და დიდი ერთგულება, პასუხისმგებლობა და ლიდერული თვისებები აჩვენოს. პრობლემა ისაა, რომ ბრაზილიაში სიხარბის კულტურაა დამყარებული. ყოველთვის მეტი ფული გვინდა. ეს ისაა, რაც გვასწავლეს და ვისწავლეთ.

    სიხარბე სწორედ ისაა, რაც ნეიმარმა ისწავლა. თუმცა, ნეი ფეხბურთელი და პიროვნება უნდა განვასხვავო. როგორც მოთამაშე, ის მსოფლიოს საუკეთესოთა სამეულშია. ნეიმარი კრიშტიანუ რონალდუსა და ლიონელ მესის დონეზე იმყოფება", - ციტირებს ჟუნინიოს სიტყვებს The Guardian.

    28 წლის შემტევი ფრანგულ კლუბს 2017 წელს რეკორდული 222 მილიონი ევროს სანაცვლოდ შეუერთდა. მას შემდეგ ნეიმარს ყოველ ზაფხულში, მათ შორის ახლაც, "ბლაუგრანას" აქტიურად უკავშირებენ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Flying Johan გულშემატკივარი [?]

    10 ივლისი 2020 10:14

    ჟუნინიო რა კაი ტიპი ყოფილა .. არამარტო იმისგამო რო ნეის მიაჯვა.. არ აზროვნებს ტიპური ბრაზიელივით ..

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    9 ივლისი 2020 09:59

    ციტატა: nika 54
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: rijkaard
    ბრაზილია და საქართველო მაგრად ვმგვანებივართ

    კი,
    4 მილიონიდამ რო ამდენი ნიჭიერი ადამიანი გვყავს წარმოიდგინე

    უბრალოდ ბრაზილია დიდია და ბევრი მოსახლეობა ყავს და უფრო ჩანს
    თორე ჩვენც არანაკლები ვწრთ

    პროსტა პატრონი არ გვყავს

    რა ვიცი რუსეთი ბრაზილიაზეც დიდია, მაგრამ ნორმალური ფეხბურთელი რუსეთიდან მე არ მახსოვს.

    ციტატა: MALUMA
    შამპანური მაქვს ნაყიდი! იმედია როგორც ლივერპულთან ჩამიშხამეთ აღნიშვნა დღეს აღარ მოხდება!

    დღეს რას აღნიშნავ? ბარსას ჩემპიონობას თუ ესპანიოლის გავარდნას?

    მერე რუსეთი უნიჭოა

    იმიტო იყო სსრკდან მოუოლებული ჩვენ ფეხბურთელებზე ბრდღვნა

    ბრაზილია კიდე ფეხბურთშ როგორია გეცოდიენბა

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    8 ივლისი 2020 23:14

    პსჟ- მ ყველაფერი მისცა? დიდი ფული მისცა და ყველაფერი წაართვა!

    0
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    8 ივლისი 2020 16:42

    ციტატა: Lautaro Martínez
    აუ რა თამაში იყო მილანი იუვე 0:2 დან ამოუქამბექეს იუვენტუსს ექვსივე გოლი მეორე ტაიმში გავიდა რაბიომ 47...და რონალდუმ 53...0:2 შემდეგ იბრა 62...კესი 66....ლეაუ 67...რებიჩი 89...მაგარი იგრა იყო შესაშური ბრავო მილანს წინა ტურში ლაციო 3:0 ეხლა იუვე 4:2 სად იყავით აქამდე ფორცა მილაააააააან

    https://www.youtube.com/watch?v=Gwy79UeKPZA

    მილანი კი არა ზლატანი სად იყო სეზონის სტრტზე რომ გადასულიყო შეიძლება მილანის ლეგენდარული ქამბექი ყოფილიყო ლიგაზე და სერია აც მოეგოთ

    1
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    8 ივლისი 2020 13:20

    ძალიან ვაფასებდი პარამბუკანოს, უმაგრესი კაცი და პიროვნება
    1. რაც შეეხება ნეიმარის მესის და რონალდუს გვერდით დგომას, გასაგებია, რომ ვერ დგას, მაგრამ ბრაზილიელია და "კუდი არ უნდა მოიჭრას"
    2. სიხარბის კულტურა, ანუ სუბკულტურა, რაც ხარბ, ხამ და გოიმ საზოგადოებას ჩვევია, ქვეყნის ტრაგედიაა და როგორც ჭკვიანმა კაცმა კარგად შენიშნა
    3. რაც ამას მადროდის რეალი ყავს გამწარებული.... ოოოოოო
    30-45 მეტრიდან ჯარომებით კასილასის კარის ბადეები აქვს დაგლეჯილი...
    მაგის გამო კიდევ უფრო ვაფასებდი!

    3
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    8 ივლისი 2020 12:31

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: rijkaard
    ბრაზილია და საქართველო მაგრად ვმგვანებივართ

    კი,
    4 მილიონიდამ რო ამდენი ნიჭიერი ადამიანი გვყავს წარმოიდგინე

    უბრალოდ ბრაზილია დიდია და ბევრი მოსახლეობა ყავს და უფრო ჩანს
    თორე ჩვენც არანაკლები ვწრთ

    პროსტა პატრონი არ გვყავს

    რა ვიცი რუსეთი ბრაზილიაზეც დიდია, მაგრამ ნორმალური ფეხბურთელი რუსეთიდან მე არ მახსოვს.

    ციტატა: MALUMA
    შამპანური მაქვს ნაყიდი! იმედია როგორც ლივერპულთან ჩამიშხამეთ აღნიშვნა დღეს აღარ მოხდება!

    დღეს რას აღნიშნავ? ბარსას ჩემპიონობას თუ ესპანიოლის გავარდნას?

    1
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    8 ივლისი 2020 12:17

    ციტატა: rijkaard
    ბრაზილია და საქართველო მაგრად ვმგვანებივართ

    კი,
    4 მილიონიდამ რო ამდენი ნიჭიერი ადამიანი გვყავს წარმოიდგინე

    უბრალოდ ბრაზილია დიდია და ბევრი მოსახლეობა ყავს და უფრო ჩანს
    თორე ჩვენც არანაკლები ვწრთ

    პროსტა პატრონი არ გვყავს

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Gaucho86 გულშემატკივარი [?]

    8 ივლისი 2020 12:08

    ციტატა: Andres_Iniesta
    როგორც ჯარიმებს ურტყავდი ახლა ისეთქვი ყველაფერი 1-1 ში

    ისე ეს კაციც ხო იყო ბრაზილიელი, და იშრომა და 1 გუნდის ერთგულიც დარჩა

    მგონი ეს დანი ალვესი და მარსელო ყველაზე მშრომელ ბრაზილიებად რჩევიან დღემდე

    აბა დანარჩენმა ან ფულს ან ქალებს და გულაობებებს გადააყოლეს კარიერა

    რივალდოზეც იგივეს თქმა შეიძლება

    0
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    8 ივლისი 2020 10:55

    შამპანური მაქვს ნაყიდი! იმედია როგორც ლივერპულთან ჩამიშხამეთ აღნიშვნა დღეს აღარ მოხდება!

    2
    --------------------
    Leo Messi
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    8 ივლისი 2020 10:46

    კაი კაცო მაგას ეხლა მიხვდი?

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    8 ივლისი 2020 10:44

    დღეს ესპანიოლს თუ მოვუგეთ მე-100 მოგება იქნება ლა ლიგაში და ესპანიოლი ლა ლიგიდან ოფიციალურად გავარდება!

    2
    --------------------
    Leo Messi
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    8 ივლისი 2020 10:01

    როგორც ჯარიმებს ურტყავდი ახლა ისეთქვი ყველაფერი 1-1 ში

    ისე ეს კაციც ხო იყო ბრაზილიელი, და იშრომა და 1 გუნდის ერთგულიც დარჩა

    მგონი ეს დანი ალვესი და მარსელო ყველაზე მშრომელ ბრაზილიებად რჩევიან დღემდე

    აბა დანარჩენმა ან ფულს ან ქალებს და გულაობებებს გადააყოლეს კარიერა

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    8 ივლისი 2020 07:07

    ვანიამ თქვა: жадность губит фраера.

    0
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    8 ივლისი 2020 02:47

    Milanma amoudo moxuc nashochkebs sardeli
    ❤️🖤

    7
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    8 ივლისი 2020 02:13

    აუ რა თამაში იყო მილანი იუვე 0:2 დან ამოუქამბექეს იუვენტუსს ექვსივე გოლი მეორე ტაიმში გავიდა რაბიომ 47...და რონალდუმ 53...0:2 შემდეგ იბრა 62...კესი 66....ლეაუ 67...რებიჩი 89...მაგარი იგრა იყო შესაშური ბრავო მილანს წინა ტურში ლაციო 3:0 ეხლა იუვე 4:2 სად იყავით აქამდე ფორცა მილაააააააან

    https://www.youtube.com/watch?v=Gwy79UeKPZA

    12
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    8 ივლისი 2020 01:33

    ყველაფერში ვეთანხმები ჯუნის მარა ერთი რამ კი გდაჭარბებულათ თქვა და ვერც გავიზიარებ იმას რო ნეიმარი მესის და რონის დონეზეა... არანაირათ და არ არის მათ დონეზე და ვერასდროს გახდება...

    9
    გასულია
    rijkaard წევრი [?]

    8 ივლისი 2020 01:31

    ბრაზილია და საქართველო მაგრად ვმგვანებივართ

    12
    გასულია
    Pablos ar abia წევრი [?]

    8 ივლისი 2020 01:02

    აეგარი რა ხამი როიქნები ცხოვრებაში არამარტო ფულის ისედაც ზოგადად, ჩემს ფეხებს მიაღწევ რამეს დიდებულს.

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge