ბარსელონა-ესპანიოლი 1:0

  • 8-07-2020, 12:55
  • ბარსელონა-ესპანიოლი 1:0

      ბარსელონა (4-3-3) ესპანიოლი (5-4-1)
    ტერ შტეგენი, სემედუ, პიკე, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, რაკიტიჩი, ს. რობერტო, მესი, სურესი, გრიზმანი დ. ლოპესი, ვიქტორი, ბერნარდო, კაბრერა, კალერო, ვილა, ლოსანო, დ. ლოპესი, როკა, ემბარბა, დე ტომასი
    ნეტუ, პენია, ვიდალი, არტური, ბრეითუეიტი, პუჩი, კოლიადო, ფატი, არაუხო, მორერი, მონჩუ, კუენკა ოიერი, კამუსანო, დარდერი, ხ. ლოპესი, მელამედი, მელენდო, ნალდო, პედროსა, სანჩესი, ვარგასი, ვილიაერმოსა, ვუ ლეი
    კიკე სეტიენი ფრანსისკო რუფეტე
     1-0 სუარესი 56', 

     სემედუ - ფატი 46',
     გრიზმანი - ვიდალი 71',
     სუარესი - ბრეითუეიტი 82',
     რაკიტიჩი - არაუხო 90+2',

     კალერო - დარდერი 56',
     ემბარბა - კამუსანო 75',
     როკა - ვუ ლეი 85',

     

     დე ტომასი 45+1', 
     ლოპესი 90+4'.

    ფატი 49'

     ლოსანო 52'
    კამპ ნოუ
    ხოსე ლუის მუნუერა მონტერო
    დემბელე, დე იონგი, უმტიტი, ფირპო ავილა, კალიერი
    სილქ უნივერსალი, silksport.ge, sportv.ws
    სტატისტიკა
    74% ბურთის ფლობა 26%
    დარტყმა  8
    ზუსტი დარტყმა  1
    კუთხური  5
    თამაშგარე  1
    სეივი  1
    ჯარიმა  11
    გაფრთხილება  2
    788  პასი  257

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 146 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტზეა
    MESSI 2017 ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 18:08

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: M10 S9 D11
    ერთადერთი რაც ამ თამაშში გამიხარდა ესპანიოლის გავარდნა

    მესის უგოლო სერია მანერვიულებს ზედიზედ ოთხი თამაშია გოლი არ გაუტანია

    ატ
    ციტატა: M10 S9 D11
    ერთადერთი რაც ამ თამაშში გამიხარდა ესპანიოლის გავარდნა

    მესის უგოლო სერია მანერვიულებს ზედიზედ ოთხი თამაშია გოლი არ გაუტანია

    მეორე თამაშია მეოთხე კი არა ატლეტიკოს გაუტანა 2 ტურის წინ

    ჩავასწორე მერე ბოლო ოთხ თამაშში ერთი გოლი ძალიან ცოტაა მესისთვის რონალდომ რაც განახლდა სეზონი ყველა თამაშში გაიტანა და შეიძლება გაასწროს ლევანდოვსკის

    შეიძლება არა გაასწრებს იმობილეც დარონალდოც მაგაში ეჭვი არშეგეპაროს ლევანდოვსკი ყოველთვის წინაა მესიზე და რონალდოზე რადგან გერმანიაში მალე მთავრდება სეზონი და 4 ტურის შემდეგ სამეულშიც არაა ხოლმე

    0
    საიტზეა
    me da barca Culé [?]

    9 ივლისი 2020 02:17

    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: me da barca
    კი დავაჭედე ესპანიოლს ლურსმანი, მაგრამ არ ვარ კმაყოფილი. ვილიარეალის მერე იმედი გამიჩნდა და ამ კომაში მყოფ ეზპანიოლს მეგონა ამოვტენიდით.

    ვილიარეალი გახსნილი გუდია და სივრცები იყო, ამ ბარსელონას ნებისმიერის დაცვით გუნდთან უჭირს არანაირი ალტერნატიული გეგმა არ აქვთ,

    არც ნაპოლია გახსნილი გუნდი და რა გვეშველება ამ მწყემსის იმედად.

    5
    საიტზეა
    MALUMA ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 02:11

    ელ პისტოლერომ რომ შეაგდო და ფოიერვერკები რომ წამოვიდა მაგრად გაასწორა დღეს მთელი კატალონია ზეიმობს მადრიდელი პუტების სეგუნდაში გავარდნას!

    8
    --------------------
    Leo Messi
    საიტზეა
    ferreira10 ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 02:09

    ციტატა: me da barca
    კი დავაჭედე ესპანიოლს ლურსმანი, მაგრამ არ ვარ კმაყოფილი. ვილიარეალის მერე იმედი გამიჩნდა და ამ კომაში მყოფ ეზპანიოლს მეგონა ამოვტენიდით.

    ვილიარეალი გახსნილი გუდია და სივრცები იყო, ამ ბარსელონას ნებისმიერის დაცვით გუნდთან უჭირს არანაირი ალტერნატიული გეგმა არ აქვთ,

    5
    საიტზეა
    me da barca Culé [?]

    9 ივლისი 2020 02:09

    კი დავაჭედე ესპანიოლის კუბოს ლურსმანი, მაგრამ არ ვარ კმაყოფილი. ვილიარეალის მერე იმედი გამიჩნდა და ამ კომაში მყოფ ეზპანიოლს მეგონა ამოვტენიდით.

    ციტატა: ferreira10
    მალუმა მოხსენი ეხლა შაპანსკი და ლეწე )))

    😂😂😂😂

    2
    საიტზეა
    ferreira10 ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 02:04

    მალუმა მოხსენი ეხლა შაპანსკი და ლეწე )))

    2
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    9 ივლისი 2020 02:01

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: M10 S9 D11
    ერთადერთი რაც ამ თამაშში გამიხარდა ესპანიოლის გავარდნა

    მესის უგოლო სერია მანერვიულებს ზედიზედ ოთხი თამაშია გოლი არ გაუტანია

    ატ
    ციტატა: M10 S9 D11
    ერთადერთი რაც ამ თამაშში გამიხარდა ესპანიოლის გავარდნა

    მესის უგოლო სერია მანერვიულებს ზედიზედ ოთხი თამაშია გოლი არ გაუტანია

    მეორე თამაშია მეოთხე კი არა ატლეტიკოს გაუტანა 2 ტურის წინ

    ჩავასწორე მერე ბოლო ოთხ თამაშში ერთი გოლი ძალიან ცოტაა მესისთვის რონალდომ რაც განახლდა სეზონი ყველა თამაშში გაიტანა და შეიძლება გაასწროს ლევანდოვსკის

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    me da barca Culé [?]

    9 ივლისი 2020 01:59

    ესპანიოლთან თამაშის დამთავრება რომ გინდა კაცს იმის შიშით რომ არ გაგვიტანონ.

    5
    საიტზეა
    MESSI 2017 ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 01:59

    ციტატა: M10 S9 D11
    ერთადერთი რაც ამ თამაშში გამიხარდა ესპანიოლის გავარდნა

    მესის უგოლო სერია მანერვიულებს ზედიზედ ოთხი თამაშია გოლი არ გაუტანია

    ატ
    ციტატა: M10 S9 D11
    ერთადერთი რაც ამ თამაშში გამიხარდა ესპანიოლის გავარდნა

    მესის უგოლო სერია მანერვიულებს ზედიზედ ოთხი თამაშია გოლი არ გაუტანია

    მეორე თამაშია მეოთხე კი არა ატლეტიკოს გაუტანა 2 ტურის წინ

    1
    საიტზეა
    MALUMA ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 01:56

    ადიოს ესპანიოლ ლოლოლოლოლოლოლოლო!

    4
    --------------------
    Leo Messi
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    9 ივლისი 2020 01:56

    ერთადერთი რაც ამ თამაშში გამიხარდა ესპანიოლის გავარდნა

    მესის უგოლო სერია მანერვიულებს ზედიზედ ოთხ თამაშში ერთი გოლი

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Datobioshock გულშემატკივარი [?]

    9 ივლისი 2020 01:56

    დაგეძინება კაცს ისეთი თამაშებია ბოლო 2 კვირაა

    3
    გასულია
    barcamen წევრი [?]

    9 ივლისი 2020 01:53

    არ ვიმსახურებთ წელს არაფრის მოგებას და საერთოდ არაფერს იმსახურებს ეს კლუბი, ბართუშას პრეზიდენტობის დროს და ასეთი უფანტაზიო მწვრთნელების ხელში

    4
    საიტზეა
    me da barca Culé [?]

    9 ივლისი 2020 01:52

    ვერ წარმოვიდგენდი თუ ამ მომაკვდავ ესპანიოლს ერთზე მეტ გოლს ვერ გაუტანდით. დადიან და სიარულით ძნელი ყოფილა ბურთის გატანა.

    9
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    9 ივლისი 2020 01:48

    ციტატა: rivaldo80
    რომ.ვერ ხვდებით რა არის სემედუს პრობლემა შეადარეთ რობერტოს მოქმედება და გადაწყვეტილება ამასაც თუ ვერ დაინახავთ მაშინ ბრმები ყოფილხართ... თუნდაც პასი მესიზე ამას სემედუ ვერასდროს ვერ აკეთებს ეგ კი არა ბურთს ვერ აჩერებს....ამიტომაცა ყველაზე სუსტი რგოლი გუნდში...

    ციტატა: rivaldo80
    რომ.ვერ ხვდებით რა არის სემედუს პრობლემა შეადარეთ რობერტოს მოქმედება და გადაწყვეტილება ამასაც თუ ვერ დაინახავთ მაშინ ბრმები ყოფილხართ... თუნდაც პასი მესიზე ამას სემედუ ვერასდროს ვერ აკეთებს ეგ კი არა ბურთს ვერ აჩერებს....ამიტომაცა ყველაზე სუსტი რგოლი გუნდში...

    დაცვაში რობერტოს გაცილებით მეტი პრობლემა აქვს, ნუ აურევ ნახევარდაცვაში, მანდ რობერტო ისედაც არასდროს არ იყო ცუდი, თუმცა სემედუ დაიკარგა და გასაშვებია, რაც ვალვერდეს დამსახურებაა

    7
    გასულია
    Datobioshock გულშემატკივარი [?]

    9 ივლისი 2020 01:43

    ციტატა: me da barca
    მესის ჯადო გაუკეთეს თუ რა უბედურება ჭირს. ან მეკარე გიჟდება, ან ვერ იტანს, თუ იტანს უუქმებენ.

    აჭრილია მაგარი

    3
    საიტზეა
    MESSI 2017 ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 01:41

    აუ კიკე რა ძან ყყლლე ხარსუარესი თუ გაგყავდა გრიზმანი რათო გაიყვანე

    2
    საიტზეა
    me da barca Culé [?]

    9 ივლისი 2020 01:39

    მესის ჯადო გაუკეთეს თუ რა უბედურება ჭირს. ან მეკარე გიჟდება, ან ვერ იტანს, თუ იტანს უუქმებენ.

    4
    საიტზეა
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    9 ივლისი 2020 01:38

    გაიტანე გოლი მესი რააა გაიტანეეეეეეეე

    5
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    9 ივლისი 2020 01:33

    გრიზმანი გაიყვანა და თავის ლოგინის პარტნიორი გამოიყვანა ვაახ ბუჭოოო

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge