"ბარსელონა" გრიზმანის გაყიდვაზე არ ფიქრობს

  • 7-07-2020, 22:49
  • "ბარსელონა" გრიზმანის გაყიდვაზე არ ფიქრობს

    "ბარსელონა" გუნდის ფრანგი შემტევის, ანტუან გრიზმანის გაყიდვას არ გეგმავს, რასაც "ბლაუგრანასა" და 29 წლის ფეხბურთელის გარემოცვის შეხვედრიდან ვიგებთ.

    "ატლეტიკოსთან" და "სელტასთან" შეხვედრაში გრიზმანის ძალიან მცირე სათამაშო დროით ბევრი უკმაყოფილო დარჩა, თუმცა, L'Equipe-ს ჟურნალისტის, ფლორან ტორშუს ცნობით, "ბარსელონასა" და ფეხბურთელის გარემოცვას შორის გაიმართა შეხვედრა, რომელმაც წარმატებით ჩაიარა.

    გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსელონა" ანტუანს მნიშვნელოვან მოთამაშედ მიიჩნევს და მის გაშვებას არც კი განიხილავს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    8 ივლისი 2020 10:43

    არცაა გასაშვები ძალიან კარგად გამოჩნდა რო სწორ ტაქტიკაში და სწორ პოზიციაზე საკმაოდ შედეგიანია

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    7 ივლისი 2020 23:50

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: Lautaro Martínez
    გამოჩნდება დღესაც იმედია ვილიარეალთან ის უბრალოდ გაელვება იყო თუ მართლა იპოვა ადგილი თუ კი სეტიენმა არ წოუვალვერდა ისევ მე პირადად დემბელე კოუტის ბარტერი უფრო მინდა ვიდრე გრიზმანი დემბელესი თუ კი ეს შეთანხმება შედგა ლაუტარო არ უნდა მოვიყვანოთ და ფატი გამოვზარდოთ ფორვარდად

    რაღაც დებილობას დატესტავს ახლა კიდე

    იმედია კარგ თამაშს ვიხილავთ და ისევ შენი თქმის არ იყოს არ წაუდებილებს
    უფრო სწორედ ხვალ

    1
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    7 ივლისი 2020 23:42

    ციტატა: Lautaro Martínez
    გამოჩნდება დღესაც იმედია ვილიარეალთან ის უბრალოდ გაელვება იყო თუ მართლა იპოვა ადგილი თუ კი სეტიენმა არ წოუვალვერდა ისევ მე პირადად დემბელე კოუტის ბარტერი უფრო მინდა ვიდრე გრიზმანი დემბელესი თუ კი ეს შეთანხმება შედგა ლაუტარო არ უნდა მოვიყვანოთ და ფატი გამოვზარდოთ ფორვარდად

    რაღაც დებილობას დატესტავს ახლა კიდე

    1
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    7 ივლისი 2020 23:40

    გამოჩნდება დღესაც იმედია ვილიარეალთან ის უბრალოდ გაელვება იყო თუ მართლა იპოვა ადგილი თუ კი სეტიენმა არ წოუვალვერდა ისევ მე პირადად დემბელე კოუტის ბარტერი უფრო მინდა ვიდრე გრიზმანი დემბელესი თუ კი ეს შეთანხმება შედგა ლაუტარო არ უნდა მოვიყვანოთ და ფატი გამოვზარდოთ ფორვარდად

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    7 ივლისი 2020 23:37

    ციტატა: Lautaro Martínez
    "ბარსელონა" მიმდინარე ზაფხულში ნეიმარ ჟუნიორის დაბრუნებას კიდევ ერთხელ და უფრო აქტიურად ცდილობს, რადგან, შესაძლოა, ეს უკანაკსნელი შანსი იყოს.

    "ბლაუგრანა" "პარი სენ-ჟერმენთან" მოლაპარაკებას აწარმოებს და ცდილობს, ბრაზილიელის დამატების ყველაზე ხელსაყრელ შანსს მიაგნოს.

    Mundo Deportivo-ს ჟურნალისტი, ფრანსისკ აგილარი კი იტყობინება, რომ პარიზულ გრანდს თავისი მოთხოვნა აქვს.

    როგორც ცნობილია, პსჟ მზადაა, ნეიმარი "ბარსაში" გაუშვას, თუ სანაცვლოდ უსმან დემბელესა და ანტუან გრიზმანს მიიღებს.

    აგილარი დასძებს, რომ ამ უკანასკნელს "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" რიგების დატოვება არ სურს. თავის მხირვ, "ბარსელონას" კი ურჩევნია, გარიგებაში ფილიპე კოუტინიო ჩართოს.

    Xoda dembele+coutinho mivcet da miakenon magat dedac ro vatire me... Griezman unda darches+lautaro da gauwion konkurencia dziritadze, erti weli suac sheecilebat da kai iqneba, prosta neymaris mosvla da +lautaro nishnavs ro fatis da trincaos dro vafshe agar eqnebat, amito marto lautaroc kai iqneba chventvis

    2
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    7 ივლისი 2020 23:36

    გრიზმანი არც იმ ბრაზილიელი სიიირრი კლონის ტრანსფერში უნდა ჩარრთის არც იმ გაპიარებული ლაუტაროს ტრანსფერში და საერთოდ ამ ორიდან არცერთი არგვინდა ამას ჯობია ვინმე ნილიერი ახალგაზრდები ვიყიდოთ 5ჯერ ნაკლები დაგვიჯდება

    6
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    7 ივლისი 2020 23:34

    "ბარსელონა" მიმდინარე ზაფხულში ნეიმარ ჟუნიორის დაბრუნებას კიდევ ერთხელ და უფრო აქტიურად ცდილობს, რადგან, შესაძლოა, ეს უკანაკსნელი შანსი იყოს.

    "ბლაუგრანა" "პარი სენ-ჟერმენთან" მოლაპარაკებას აწარმოებს და ცდილობს, ბრაზილიელის დამატების ყველაზე ხელსაყრელ შანსს მიაგნოს.

    Mundo Deportivo-ს ჟურნალისტი, ფრანსისკ აგილარი კი იტყობინება, რომ პარიზულ გრანდს თავისი მოთხოვნა აქვს.

    როგორც ცნობილია, პსჟ მზადაა, ნეიმარი "ბარსაში" გაუშვას, თუ სანაცვლოდ უსმან დემბელესა და ანტუან გრიზმანს მიიღებს.

    აგილარი დასძებს, რომ ამ უკანასკნელს "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" რიგების დატოვება არ სურს. თავის მხირვ, "ბარსელონას" კი ურჩევნია, გარიგებაში ფილიპე კოუტინიო ჩართოს.

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    7 ივლისი 2020 23:33

    ციტატა: me da barca
    სუარესი, მესი, დემბელე, გრიზმანი, ბრეითვეიტი, ფატი. ამათ დაემატება ტრინკაუ და ლაუტაროც თუ მოიყვანეს სად დააყენებს ჩვენი წყემსი ამათ ძაან მაინტერესებს.

    Albat Braithwaite wava da dembelec zed unda mikves, mere dalagdeba shedarebit

    2
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    7 ივლისი 2020 23:09

    სუარესი, მესი, დემბელე, გრიზმანი, ბრეითვეიტი, ფატი. ამათ დაემატება ტრინკაუ და ლაუტაროც თუ მოიყვანეს სად დააყენებს ჩვენი წყემსი ამათ ძაან მაინტერესებს.

    1
    გასულია
    Messi101 წევრი [?]

    7 ივლისი 2020 23:03

    მაგრად მიტყდება როგორც ამ გუნდის და სპორტის ბალეშიკს ბიჭო სირცხვილია რა უკვე ამ მსაჯებზე აპელირება მსაჯები ჩვენს სასარგებლოდაც შემცდარან და რეალის ბალეშიკები სიმულიანტებს გვეძახდნენ გვარდის დროს მოგწონდათ? მსაჯსელ9ნას გვეძახდნენ მოგწინდათ? უბტალიდ ეგრეა ფეხბურთი მიწყობილი ძლიერებს უმართლებს და მოღჩა და თუ მართლა გგონიათ რო პერესი ყველაფერს აწყობს 10 წელი რო ჩვენ ვიგებდით ლალიგებს სად იყო პერესი ან თუ გგონიათ რო პერესი თამაშებს აწყობს დაანებეთ მაშინ ფეღბურთის ყურებას თავი, ჯობია სიმართლეს თვალი გავუსწოროთ და მომავალზე ვიფიქროთ პერესი ძლიერი პრეზიდენტია მაგრამ ყოვლის შემძლე არაა და რო იყის 12 წელიწადში რეალი 3 ლალიგას არ მოიგებდა ლოგიკა მაგრად გაგცეული აქ ზოგ ზოგი ერთს ან ბავშვები არიან სასაცილოდ ვიგდებთ თავს ესეთი ლაპარაკით

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge