Cat Radio: "ბარსელონა" "ინტერთან" შეთანხმდა

  • 7-07-2020, 22:23
  • Cat Radio: "ბარსელონა" "ინტერთან" შეთანხმდა

    Catalunya Radio-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "ბარსელონა" და "ინტერი" 22 წლის არგენტინელი თავდამსხმელის, ლაუტარო მარტინესის გამოსასყიდი თანხის ვადის გახანგრძლივებაზე შეთანხმდნენ.

    კატალონიის რადიოს ცნობით, ლაუტაროს სანაცვლოდ მისი გამოსასყიდი თანხის, 111 მილიონი ევროს გადახდის ვადა დღეს იწურება, თუმცა "ბლაუგრანა" "ნერაძურისთან" შეთანხმდა, რომ ფეხბურთელს აღნიშნულ ფასად 4 ოქტომბრამდე გაიფორმებს.

    რამდენიმე დღის წინ გავრცელდა ინფორმაცია, რომ კატალონიური კლუბი ლაუტარო მარტინესის შეძენას არ ჩქარობს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    8 ივლისი 2020 12:48

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ანუ,ინტერმა ბარსას დასაგოიმებელი დრო გაუხანგრძლივა???
    ჯერ ფორმის პიკში მყოფი სუარესი აგვახიეს(რომელმაც ბარსაში გატარებული სეზონის სანაცვლოდ მოიგო ოქროს ბურთი და მაშინვე "მერდას" შეუერთდა), მერე "ფენომენი" წაგვართვეს,მერე ეტო/იბრას ავანტიურაში გვიხმარეს და ახლა 111 მილიონის ახევა უნდათ. ისტორიულად ინტერის ხელმძღვანელობა აგოიმებდა ბარსასას სამარცხვინოდ და იმედია ეს ტენდენცია აღარ გაგრძელდება.

    ანუ ზოგთათვის გასაგებად ამ სუარესზე კი არაა ლაპარაკი ძველ დიდ ლუის სუარეზზეა ლაპარაკი

    იმიტო ბრდღვნის ხო ყველაფერს? 😀 რომ 4 ოქტომბერს ბარსას ფულის გადახდა არ დაენანოს

    ნეტა როდის ბრდღვნიდა საერთოდ. მე მაგის მარტო მოგებული თამაში არ მინახავს. ეგ რო ბრდღვნის(როცა ბრდღვნის) იმავეს ნეიმარი ცალი ფეხით აკეთებს ყოველ თამაშში. ერთი ეგაა ხასიათი აქვს უჟმური როგორც ყველა პორტუგეზას(ბრაზილილებიც პორტუგეზები არიან) მოურინიოს, რონალდუს, ფიგუს, პეპეს,....

    0
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    8 ივლისი 2020 10:38

    ჯერ მარტო ბოლონიასთან გამაზული პენლტის გამო უნდა დაიკიდონ ამის ტრანფერი და საერთო ტვინი გაღუნეს ამ ლაუტაროთ არ გვჭირდება არაა შეტევა საკმარისად ძლიერი გვყავს დაცვა და ნახევარ დაცვაა გასაძლიერებელი

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    8 ივლისი 2020 02:13

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: MESSI 2017

    იმიტო ბრდღვნის ხო ყველაფერს? 😀 რომ 4 ოქტომბერს ბარსას ფულის გადახდა არ დაენანოს

    ბრდღვნის,- გადამეტებული შეფასებაა. საშუალო დონის სერია ა - ში ასე თუ ისე ქაჩავს,მაგრამ არც მის პოზიციაზე გვაქ პრობლემა და არც ბარსას დონეა.

    არც ფსიქოლოგიურადაა ძლიერი, ბარსაზე ჭორებმა ისე აუკანკალა ფეხები ხან პენალტს მაზავს და მოედანზე არის თუ არა ვერ გაიგებ. აქეთ ეს პიანიჩია და რაც ბარსაზე წავიდა ჯერ ჭორები მერე ოფიციალური თემა, მოედნიდან გაქრა. დღეს იყო თუ არა ვერ გავიგე. იმდენად ცუდი იყო რო მოაშორა გუნდს სარიმ. მოკლედ ლაუტაროც თუ ვიყიდეთ, ვიღაც წავა შეტევიდან, როგორც არტური შეეწირა პიანიჩს და ორ არაფრის მომტან ფეხბურთელს მივიღებთ. პიანიჩს მივესალმებოდი ვიდალი რაკიტიჩის ნაცვლად, სკამზე, ბუსი არტური ფრენკის შემცვლელად. მოკლედ კიდე ერთ ნახევარმცველს ველოდებოდი და რაკეტა ვიდალის წასვლას, აუარის ან ფაბიან რუისის იმედი მქონდა მარა რაკიტიჩი დარჩება და ეგ იქნება. ისევ ნელი და უკრეატივო ნახევარდაცვა გვეყოლება. შეტევაში კიდე ლაუტარომ რა უნდა მოგვცეს რაც გრიზიმ და სუამ ვერ მოგვცეს. პაკო 2 იქნება. ტრინკაო პედრი უფრო გაამართლებენ ვიდრე ლაუტარო პიანიჩი

    4
    საიტზეა
    me da barca Culé [?]

    8 ივლისი 2020 01:06

    თუ ესეთი მაგარია, რატო სხვა გუნდები არ აქტიურობენ ბარსას გარდა? თუ ბარსას უნდაო და არ ეცილებიან. არაა ამის ადგილი ბარსაში, არც ფულია და რატო უნდა ამ ჩობანს ამის ყიდვა? იმიტომ უნდა, რომ მავნებელია. 50 იანს ტენიან 111-ად. ეს კაცი მავნებლობისთვის უნდა დაიჭირონ და გაუშვან ვირის აბანოში 7-8 წლით მე მაგის დდდდდ

    2
    საიტზეა
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    7 ივლისი 2020 23:47

    ციტატა: MESSI 2017

    იმიტო ბრდღვნის ხო ყველაფერს? 😀 რომ 4 ოქტომბერს ბარსას ფულის გადახდა არ დაენანოს

    ბრდღვნის,- გადამეტებული შეფასებაა. საშუალო დონის სერია ა - ში ასე თუ ისე ქაჩავს,მაგრამ არც მის პოზიციაზე გვაქ პრობლემა და არც ბარსას დონეა.

    6
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    საიტზეა
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    7 ივლისი 2020 23:46

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: Lautaro Martínez
    "ბარსელონა" მიმდინარე ზაფხულში ნეიმარ ჟუნიორის დაბრუნებას კიდევ ერთხელ და უფრო აქტიურად ცდილობს, რადგან, შესაძლოა, ეს უკანაკსნელი შანსი იყოს.

    "ბლაუგრანა" "პარი სენ-ჟერმენთან" მოლაპარაკებას აწარმოებს და ცდილობს, ბრაზილიელის დამატების ყველაზე ხელსაყრელ შანსს მიაგნოს.

    Mundo Deportivo-ს ჟურნალისტი, ფრანსისკ აგილარი კი იტყობინება, რომ პარიზულ გრანდს თავისი მოთხოვნა აქვს.

    როგორც ცნობილია, პსჟ მზადაა, ნეიმარი "ბარსაში" გაუშვას, თუ სანაცვლოდ უსმან დემბელესა და ანტუან გრიზმანს მიიღებს.

    აგილარი დასძებს, რომ ამ უკანასკნელს "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" რიგების დატოვება არ სურს. თავის მხირვ, "ბარსელონას" კი ურჩევნია, გარიგებაში ფილიპე კოუტინიო ჩართოს.

    გამოჩნდება დღესაც იმედია ვილიარეალთან ის უბრალოდ გაელვება იყო თუ მართლა იპოვა ადგილი თუ კი სეტიენმა არ წოუვალვერდა ისევ მე პირადად დემბელე კოუტის ბარტერი უფრო მინდა ვიდრე გრიზმანი დემბელესი

    დემბელე კოუტინიო ზედმეტია ნეიმარში ამ ორს თავისი ადგილი რომ.მოუძებნონ და ერთს ტრამვიანობაც რომ მოუსპონ კი შეგვრჩება ხელში ეს კლოუნი

    კლოუნია თუ ცირკის მასხარა გვჭირდება და ეს ფაქტია იქ რაც უნდათ ის მოუძებნიათ აქ ვერ იპოვეს ადგილი და ვილიარეალის მატჩითაც ნუ გავზომავთ ნუ ამ თემაზე ყველას თავის აზრი აქვს და ყველას აზრს ვცემ პატივს და არ ვაპირებ ამის გამო ვინმეს ვეკამათო

    1
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    7 ივლისი 2020 23:41

    ციტატა: Lautaro Martínez
    "ბარსელონა" მიმდინარე ზაფხულში ნეიმარ ჟუნიორის დაბრუნებას კიდევ ერთხელ და უფრო აქტიურად ცდილობს, რადგან, შესაძლოა, ეს უკანაკსნელი შანსი იყოს.

    "ბლაუგრანა" "პარი სენ-ჟერმენთან" მოლაპარაკებას აწარმოებს და ცდილობს, ბრაზილიელის დამატების ყველაზე ხელსაყრელ შანსს მიაგნოს.

    Mundo Deportivo-ს ჟურნალისტი, ფრანსისკ აგილარი კი იტყობინება, რომ პარიზულ გრანდს თავისი მოთხოვნა აქვს.

    როგორც ცნობილია, პსჟ მზადაა, ნეიმარი "ბარსაში" გაუშვას, თუ სანაცვლოდ უსმან დემბელესა და ანტუან გრიზმანს მიიღებს.

    აგილარი დასძებს, რომ ამ უკანასკნელს "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" რიგების დატოვება არ სურს. თავის მხირვ, "ბარსელონას" კი ურჩევნია, გარიგებაში ფილიპე კოუტინიო ჩართოს.

    გამოჩნდება დღესაც იმედია ვილიარეალთან ის უბრალოდ გაელვება იყო თუ მართლა იპოვა ადგილი თუ კი სეტიენმა არ წოუვალვერდა ისევ მე პირადად დემბელე კოუტის ბარტერი უფრო მინდა ვიდრე გრიზმანი დემბელესი

    დემბელე კოუტინიო ზედმეტია ნეიმარში ამ ორს თავისი ადგილი რომ.მოუძებნონ და ერთს ტრამვიანობაც რომ მოუსპონ კი შეგვრჩება ხელში ეს კლოუნი

    1
    საიტზეა
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    7 ივლისი 2020 23:38

    "ბარსელონა" მიმდინარე ზაფხულში ნეიმარ ჟუნიორის დაბრუნებას კიდევ ერთხელ და უფრო აქტიურად ცდილობს, რადგან, შესაძლოა, ეს უკანაკსნელი შანსი იყოს.

    "ბლაუგრანა" "პარი სენ-ჟერმენთან" მოლაპარაკებას აწარმოებს და ცდილობს, ბრაზილიელის დამატების ყველაზე ხელსაყრელ შანსს მიაგნოს.

    Mundo Deportivo-ს ჟურნალისტი, ფრანსისკ აგილარი კი იტყობინება, რომ პარიზულ გრანდს თავისი მოთხოვნა აქვს.

    როგორც ცნობილია, პსჟ მზადაა, ნეიმარი "ბარსაში" გაუშვას, თუ სანაცვლოდ უსმან დემბელესა და ანტუან გრიზმანს მიიღებს.

    აგილარი დასძებს, რომ ამ უკანასკნელს "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" რიგების დატოვება არ სურს. თავის მხირვ, "ბარსელონას" კი ურჩევნია, გარიგებაში ფილიპე კოუტინიო ჩართოს.

    გამოჩნდება დღესაც იმედია ვილიარეალთან ის უბრალოდ გაელვება იყო თუ მართლა იპოვა ადგილი თუ კი სეტიენმა არ წოუვალვერდა ისევ მე პირადად დემბელე კოუტის ბარტერი უფრო მინდა ვიდრე გრიზმანი დემბელესი

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    7 ივლისი 2020 23:34

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ანუ,ინტერმა ბარსას დასაგოიმებელი დრო გაუხანგრძლივა???
    ჯერ ფორმის პიკში მყოფი სუარესი აგვახიეს(რომელმაც ბარსაში გატარებული სეზონის სანაცვლოდ მოიგო ოქროს ბურთი და მაშინვე "მერდას" შეუერთდა), მერე "ფენომენი" წაგვართვეს,მერე ეტო/იბრას ავანტიურაში გვიხმარეს და ახლა 111 მილიონის ახევა უნდათ. ისტორიულად ინტერის ხელმძღვანელობა აგოიმებდა ბარსასას სამარცხვინოდ და იმედია ეს ტენდენცია აღარ გაგრძელდება.

    ანუ ზოგთათვის გასაგებად ამ სუარესზე კი არაა ლაპარაკი ძველ დიდ ლუის სუარეზზეა ლაპარაკი

    იმიტო ბრდღვნის ხო ყველაფერს? 😀 რომ 4 ოქტომბერს ბარსას ფულის გადახდა არ დაენანოს

    1
    საიტზეა
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    7 ივლისი 2020 23:26

    ანუ,ინტერმა ბარსას დასაგოიმებელი დრო გაუხანგრძლივა???
    ჯერ ფორმის პიკში მყოფი სუარესი აგვახიეს(რომელმაც ბარსაში გატარებული სეზონის სანაცვლოდ მოიგო ოქროს ბურთი და მაშინვე "მერდას" შეუერთდა), მერე "ფენომენი" წაგვართვეს,მერე ეტო/იბრას ავანტიურაში გვიხმარეს და ახლა 111 მილიონის ახევა უნდათ. ისტორიულად ინტერის ხელმძღვანელობა აგოიმებდა ბარსასას სამარცხვინოდ და იმედია ეს ტენდენცია აღარ გაგრძელდება.

    10
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Pirat❤️💙 წევრი [?]

    7 ივლისი 2020 23:04

    110 კი არა 60იც ძვირია მაგისთვის ლუკაკუ ჯობია ინტერში თან სუფთა 9 არაა ექეთი გრიზმანიც გვყავს🙂 ჯობია დაიცადონ ერთი წელი და ვინმე უკეთესი იყიდონ მანამდე გვყავს ბიჭები
    სუა გრიზმანი მესი ფატი დემბელე ტრინკაო დალამასიელებსაც მივცეთ შანსი ჯობია❤️

    4
    გასულია
    Messi101 წევრი [?]

    7 ივლისი 2020 23:04

    მაგრად მიტყდება როგორც ამ გუნდის და სპორტის ბალეშიკს ბიჭო სირცხვილია რა უკვე ამ მსაჯებზე აპელირება მსაჯები ჩვენს სასარგებლოდაც შემცდარან და რეალის ბალეშიკები სიმულიანტებს გვეძახდნენ გვარდის დროს მოგწონდათ? მსაჯსელ9ნას გვეძახდნენ მოგწინდათ? უბტალიდ ეგრეა ფეხბურთი მიწყობილი ძლიერებს უმართლებს და მოღჩა და თუ მართლა გგონიათ რო პერესი ყველაფერს აწყობს 10 წელი რო ჩვენ ვიგებდით ლალიგებს სად იყო პერესი ან თუ გგონიათ რო პერესი თამაშებს აწყობს დაანებეთ მაშინ ფეღბურთის ყურებას თავი, ჯობია სიმართლეს თვალი გავუსწოროთ და მომავალზე ვიფიქროთ პერესი ძლიერი პრეზიდენტია მაგრამ ყოვლის შემძლე არაა და რო იყის 12 წელიწადში რეალი 3 ლალიგას არ მოიგებდა ლოგიკა მაგრად გაგცეული აქ ზოგ ზოგი ერთს ან ბავშვები არიან სასაცილოდ ვიგდებთ თავს ესეთი ლაპარაკით

    6
    საიტზეა
    me da barca Culé [?]

    7 ივლისი 2020 22:57

    ინტერს ერთი სული აქვს ეს ამ ფასად როგორმე გაყიდოს, ვის უნდა შეტენოს თუ არა ბარსას. ამ პანდემიის მერე 111 კი არა 80 ადაც არავინ იყიდის ბართოს გარდა მე მაგის ჯიში მ...
    ვინც გვყავს მაგათ ვერ მოუძებნეს ადგილი და მივიღებთ დომხალს, რაც აწყობს ბართოს.

    4
    საიტზეა
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    7 ივლისი 2020 22:24

    დევეშვიი ბარსელონასკეეეენ მაცათ პაწა ბევრ კრიტიკოსს დავადუმებ 😂 😍 😍

    3
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    პარტნიორები
    Flashscore.ge