ყველა საკამათო ეპიზოდი

  • 7-07-2020, 07:07
  • ყველა საკამათო ეპიზოდი

    მადრიდის "რეალმა" "ბარსელონას" შეცდომებით ისარგებლა და სატურნირო ცხრილში დაწინაურდა. ზიდანის გუნდი ძალიან ახლოს არის ლა ლიგის მოგებასთან, მაგრამ ამავე პერიოდში, VAR-ის მიმართ პრეტენზიები გამოთქვეს "ბარსას" ფეხბურთელებმა, მწვრთნელებმა და ხელმძღვანელებმა. მათ ის გადაწყვეტილებები გააკრიტიკეს, რომლებმაც თამაშის ბედზე გავლენა იქონიეს.

    "რეალი" – "ეიბარი"

    ეს იყო, დაბრუნებიდან პირველი შეხვედრა, რომელიც "რეალმა" ბენზემასა და აზარის კარგი თამაშის წყალობით მოიგო.

    ტონი კროოსის ადრეული გოლის დროს, ქარიმ ბენზემაზე გამოიკვეთა შესაძლო თამაშგარე მდგომარეობა, რომელიც VAR-მა დარღვევად არ მიიჩნია და გოლი ჩაითვალა.

    "ეიბარის მცველის ფეხმა, ბენზემას მისცა საშუალება, თამაშში დარჩენილიყო" – Marca-სთან განმარტავს მომენტს, ექსპერტი, ანდუხარ ოლივერი.

    გრაფიკული გამოსახულებით გამოჩნდა, რომ "ეიბარის" მცველი და ქარიმ ბენზემა, ნამდვილად ერთ ხაზზე იმყოფებიან.

    "რეალი" – "ვალენსია"

    "რეალმა" "ვალენსია" 3-0 გაანადგურა, მაგრამ პირველი გოლი, "ვალენსიელმა", როდრიგო მორენომ გაიტანა, რომელიც VAR-მა გააუქმა.

    "მაქსი გომესი მომენტზე გავლენას ახდენს, ამიტომ მსაჯმა გოლი არ ჩათვალა და ეს სწორი გადაწყვეტილება იყო." - ამბობს ანდუხარი.

    ამ მომენტმა დიდი გამოხმაურება გამოიწვია და არტურო ვიდალმა პოსტიც მიუძღვნა.

    "სოსიედადი" - "რეალი"

    ამ თამაშს ყველაზე დიდი გამოხმაურება მოჰყვა, ხმაური დღემდე გრძელდება, საქმე იმაშია, რომ განხილვის საგანი გახდა სამი მომენტი და სამივე გადაწყვეტილება მადრიდის "რეალის" სასარგებლოდ მიიღეს.

    პირველი იყო თერთმეტმეტრიანის ეპიზოდი, შემდეგ ადნან იანუზაის გაუქმებული გოლი, ბოლოს კი ქარიმ ბენზემას გადამწყვეტი გოლი.

    დიეგო ლიორენტემ თამაშის წესები დაარღვია ვინისიუშის წინააღმდეგ და თერთმეტმეტრიანი დაინიშნა, მსაჯთა ექსპერტი გადაწყვეტილებას დადებითად აფასებს. ანდუხარი ამბობს, რომ VAR-მა სწორი გადაწყვეტილება მიიღო.

    "კონტაქტი აშკარად იყო, მინიმალური, მაგრამ მაინც." - ამბობს ანდუჟარი.

    შემდეგ ადნან იანუზაიმ გაიტანა, მაგრამ VAR-მა გადაწყვიტა, რომ მიკელ მერინო, რომელიც თამაშგარე მდგომარეობაში იმყოფებოდა, ხელს უშლიდა ტიბო კურტუას, ამიტომ გოლი არ ჩაითვალა.

    ბოლო მომენტში, პროტესტს გამოთქვამდნენ, რომ ბენზემას ბურთი ხელზე მოხვდა, მაგრამ გოლი მაინც ჩაითვალა.

    ანდუხარ ოლივერი, VAR-ს ორივე მომენტში ამართლებს.

    "რეალი" – "მალიორკა"

    "მალიორკასთან" ანგარიში ვინისიუშმა გახსნა, მაგრამ მხოლოდ მას შემდეგ, რაც დანი კარვახალმა თამაშის წესები დაარღვია, ეს კი მსაჯებს სასწაულებრივად გამოეპარათ.

    "დარღვევა იყო, ჯარიმა უნდა დაფიქსირებულიყო." - როგორც იქნა აღიარა, ბატონმა ანდუხარმა.

    "რეალი" – "ხეტაფე"

    მცირე კამათი გამოიწვია პენალტის ეპიზოდმა, თუმცა კარგად გამოჩნდა, რომ "ხეტაფეს" მცველმა, კარვახალი ნამდვილად წააქცია.

    სამსაჯო ექსპერტმა, რა თქმა უნდა, მოიწონა VAR-ის გადაწყვეტილება.

    "ბილბაო" – "რეალი"

    დიდი აურზაური იყო ამ შეხვედრის ირგვლივ, რადგან "რეალს" კიდევ ერთი პენალტი დაუდეს, სერხიო რამოსმა კვლავ გაიტანა, თუმცა სალაპარაკო ეს თერთმეტმეტრიანი არ გამხდარა, რადგან 100%-ით დასანიშნი იყო.

    სალაპარაკო გახდა მეორე ეპიზოდი, როცა სერხიო რამოსმა ანალოგიურ სიტუაციაში დაარღვია თამაშის წესები, საკუთარ საჯარიმოში, მაგრამ პენალტი არ დანიშნულა.

    "პირველი ეპიზოდისგან განსხვავებით, რამოსმა თამაშის წესები უნებლიედ დაარღვია." - განმარტავს ცხვრის ტყავში გადაცმული მადრიდელი, მსაჯთა ექსპერტი, ანდუხარ ოლივერი.

    "სევილია" – "ბარსელონა"

    ეს იყო პირველი ქულები, რომელიც "ბარსამ" შესვენების შემდეგ დაკარგა და "რეალს" დაწინაურების საშუალება მისცა, თამაში სევილიაში ჩატარდა და მესის წინააღმდეგ უხეში თამაშისთვის "ბარსას" ფეხბურთელები მეტოქის გაძავებას ითხოვდნენ, საკმაოდ სამართლიანადაც, მაგრამ მსაჯებმა სხვაგვარად განსაჯეს.

    ბატონ ანდუხარს შეფასება არ გაუკეთებია.

    "სელტა" – "ბარსელონა"

    გამათანაბრებელი გოლი, ბოლო წუთებზე, იაგო ასპასმა გაიტანა, მაგრამ ამ მომენტამდე საქმე სხვა ჯარიმამ მიიყვანა. ჟერარ პიკე დააჯარიმეს, ალკანტარას წინააღმდეგ, მაგრამ "ბარსელონელები" აღნიშნავენ, რომ ჯარიმა არ უნდა დანიშნულიყო.

    ანდუხარმა ინამუსა და "ბარსელონელებს" დაეთანხმა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    njanka1977 Culé [?]

    8 ივლისი 2020 03:53

    და კარასკოზე არ არსებული პენალტი ატლეტიკოსთან? რამაც 3 ქულა დაგვაკარგინა?

    0
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    7 ივლისი 2020 17:39

    ?ვის ახსოვს 2011-2012 და 2016-2017 წლების ჩემპიონატები როდესაც მსაჯებმა მიართვეს რეალს ჩემპიონობა? ამ კლოუნადის მთელი არსი იმაშია, რომ როდესაც რეალი დიდი ხანი ვერ ხდება ესპანეთის ჩემპიონი ეს მიუღებლად მიაჩნიათ ფედერაციაში და იწტება ეს ცირკაჩობა!

    საინტერესო ისაა, რომ უამრავი პრობლემების და ჩავარდნების თუ ჭაობში ყოფნის მიუხედავად, სანამ მესი ბარსელონაშია ვერ უგებენ ბარსას ჩემპიონატს და საინტერესო ისაა კიდევ, რომ დღემდე ყველა გუნდი ბარსას მანდრაჟით ეთამაშება 5 მცველით მინიმუმ, დაცვიდან, ავტობუსით, მეორე ნომრად ... ბარსელნას რომელსაც თამაში არა აქვსო ვამბობთ, მწვრთნელი არ ყავსო ვიძახით და საშინელ მდგომარეობაშაო   ესეც მიუთითებს ბარსელონას სიდიადეს! უფროს თაობას ეხსომება რა დღეში ყავდათ საბჭოთა ფეხბურთს თბილისის დინამო. 5 თავით მაღლა უნდა მდგარიყვნენ და სასწაულმოქმედები უნდა ყოფილიყვნენ, რომ ჩემპიონად გაეშვათ, რაც 2 -ჯერ მოახერხეს, თორე ისე 10 ჯერაც გახდებოდნენ. ასეთ ბედშია ბარსაც და ესეც ხდის ამ გუნდს მშობლიურს.
    ბოლო ათწლეულსი 2 ჯერ დაასაფლავეს ბარსა და ორივეჯერ უმალვე ფეხზე დადგა. ახლაც აღზევდება აქ შემოგდებული მსაჯრიდელების ფანეფის "საამენლად" :)

    3
    გასულია
    gigi321 გულშემატკივარი [?]

    7 ივლისი 2020 14:39

    ნერვები მეშლება ეს ბარსას კატალონიელი ფანები რო ატარებენ ამ ყველაფერს. ბათუმში მსაჯმა ეგეთი ქნას ცოცხალი თუ გავუშვათ აქედან. დაიჭირონ და მოუხნან დედის გლანდი. უკვე მეტისმეტია 3ლიგა კაი გადაგვავიწყდა მარა რაცუფრო ატარებენ მით უფრო გვაჯდებიან თავზე ეს სლე ბართომეუც უტ*აკო ერთი ლაპორტა იყოს იმდენსიზამდა იმდენჯერ უჩივლებდა რო უეჭველი გამოასწორებდა სიტუაციას. ასე არშეიძლება რამდენი ხანი უნდაა მიუდგნენ მსაჯები რეალს? ცოტა გაატრ*კონ კატალონიაში.

    3
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    7 ივლისი 2020 11:42

    კარგი სიახლეა,"პოსტკორონასეული" მსაჯთა უანგარო და განუსაზღვრელ ჯიგრობას საზღვარი არა აქ. სამეფო გუნდი ჰქვია და ლალიგის მოგებაც არ შეუძლიათ სამართლიანად დაჩაჩანაკებულ ბარსასთან,არადა საუკეთესოობაზე აქვთ პრეტენზია ამ ღორებს.

    5
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    7 ივლისი 2020 11:41

    "პირველი ეპიზოდისგან განსხვავებით, რამოსმა თამაშის წესები უნებლიედ დაარღვია." - განმარტავს ცხვრის ტყავში გადაცმული მადრიდელი, მსაჯთა ექსპერტი, ანდუხარ ოლივერი.
    აი აქ რო სიცილით არ მოკვდეს კაცი აღარ შეიძლება. თურმე რამოსი არ იყურებოდა უკან და შემთხვევით დააბიჯა ფეხი, როგორია? რამოსმა თურმე "არ იცოდა" უკან რო ფეხბურთელი ედგა. ვინმეს სჯერავს რო რამოსი ვერ ხედავდა რაღაცას და "შემთხვევით" უკან გადადგა ნაბიჯი. და თუნდაც ვერ ხედავდა ვისი ბრალია? არც სემედუს არ უნდოდა ატლეტიკოსთან, მაგრამ სირბილში მართლაც შემთხვევით აებლანდათ ფეხები ერთმანეთში, და პენალტმაც არ დააყოვნა. აი ამაშია უბედურება გუნდს რო უჭირს, მაშინ უდებენ კიდევ ფეხებს. ვარი 100% ცდილობს რეალი გააჩემპიონოს და ჯანდაბას, მაგრამ აქ რო ზოგიერთი "კულე" ამტკიცებს მესი დავსვათ და გუნდი უკეთესად ათამაშდებაო, რეალისგან რა გინდათო ეს საერთოდ მაგიჟებს.

    9
    გასულია
    ფეოლა მწერალი [?]

    7 ივლისი 2020 11:30

    ციტატა: Pablos ar abia
    ციტატა: ფეოლა
    ციტატა: Pablos ar abia
    ციტატა: ფეოლა
    ციტატა: Pablos ar abia
    ციტატა: ფეოლა
    ციტატა: Pablos ar abia
    ამის დადებას ყველა საკამათო ბარსას ტოპ 10 ჩაჯ..ა დაგედო ამ სეზონის , ნუ დებთ რა ამ 12 წლის პარანოიკი ლევანიკო კულე სტატიებს ბიჭო სხვაზე დაბრალება ადვილია მარა ჩვენთითონ ისე გავაფუჭეთ ხარისხი და ისე მივეცით შანსი რო არაქვს მნიშვნელობა მაგას გამართლება არ აქვს, ტეხავს პროსტა ტეხავს ამხელა ისტორიის გუნდი თავს მსაჯებით არუნდა იმართლებდეს და სანამ სხვისკენ დაიწყებთ ხელის გაშვერას ჯერ ჩვენ გუნდში ჩავიხედოთ სად სალობიეში ვართ. მ..ნეს ტვინი ტო იმ ოქროს წლებშიც კარგად ეხმარებოდნენ რეალს მარა ჩვენ ლაპარაკის მაგივრად საქმით და თამაშით ვუმტკციებდით დასამტკიცებელს და ეხლა ეგ როაღარ შეგვიძლია მარტო ლაპარაკი ლაპარაკი ლაპარაკი. ..ლიად


    მარკა, მუნდო და ასი წერენ მთელი ორი დღეა სტატიებს და ჩვენ არ დავწეროთ? : ))) საერთოდ არც ვთარგმნოთ? : )
    არც ფეხბურთელების და ხელმძღვანელობის კომენტარები? ვაჰ.. საინტერესოა.

    თუ გგონია, რომ აქცენტი თამაშის ხარისხზე უნდა გაკეთდეს გეთანხმები, მაგრამ როცა მთელი ესპანეთი ამაზე ლაპარაკობს, ჩვენ რა პონტში დავაიგნოროთ?

    ხოდა ჩემს თვალში მთელი ესპანეთიც და ეგ კამანდაც ვინც მაგას წერს ისეთივე დაუნახავი და პრობლემების სხვა რამეში მძებნელი კამანდაა როგორც თქვენ ბატონებო, იმის მაგივრად რო ის კითხვები დასვან გუნდი ძველ ფორმაში რატო აღარაა იმეებზე წერენ მუნდოც და შმუნდოც თუ რატომ დააკარგვინდა ქულები ბარსას ვარმა.
    ქულები ბარსამ ისევ თავის თავის ხარჯზე დაკარგა და თუ კიდე რამე გაინტერესებს არც ისეთი დაუნახავი კულე ვარ რო ბარსას საკმაოდ ბევრი მსაჯის ხარჯზე მოგებული თამაშები ვერ გავიხსენო. :) არც პირველად ხდება და არც ბოლოჯერ როცა რეალს ეხმარებიან და ამხელა აჟიოტაჟს რატო ქმნით ვერვხვდები თიტქოს რაღაც unusual ხდება , მარა მაგასაც გეტყვი იმიტო ქმნიამ ამაზე ამხელა ამბავს რო გუნდის შიდა პრობლემები გადაფარონ დეთს ოლ


    შენ წარმოიდგინე ეგ უკვე გვიწერია, რომ "ვარის" თემით შიდა პრობლემების გადაფარვას ცდილობენ.
    შიდა პრობლემებზე კიდე ჩვენ, რომ ვწერთ მაგდენს მემგონი მუნდოც არ წერს : )

    ამიტომ, ცოტა ადეკვატური შენიშვნები კარგი იქნებოდა.
    კი, მაგრად მეზარება მსაჯებზე წერა, ალბათ ყველაზე მეტად, მაგრამ ეგ ვალდებულებაა, რომ უცხოური გამოცემების მთავარი თემები აქ გაშუქდეს, ამას რატო წერთო რო ამბობ ცოტა სასაცილოა : )

    ადეკვატური შენიშვნები არმაქვს შენც კარგად იცი რო მევასები და მაგარი საკაიფო თ.სლ სტატიები გაქვს ხოლმე , პროსტა აემაზე მაგრად ვიჭრები რო ყველაფერს ვარს ტენიან. ენივეი შენს აზრს პატივს ვცემ. პროსტა ისეც შეგიძლია საკაიფო სტატიები მოხოდო იმიტორო გამოგდის და დანებეთ ამ ვარს.


    ეგ ძალიან სწორი დამოკიდებულებაა, რომ აქცენტი მოედანზე გაქვს, მეც რაციონალიზმს ვაწვები ყოველთვის, მსაჯებზე ბაზარი უფრო ემოციური ფონია, ბართომეუც, რომ რაციონალისტი იყოს გადასარევი იქნებოდა : )

    ეს სტატიაც ინფორმაციული ხასიათის არის და არა ანალიტიკური.

    კაი ბაზარი არაა იმედია რამე საწყენი არ დამიწერია იმიტორო ყოველთვის საქმით ამბობდა გუნდი სათქმელს და ეხლა რო ესეთ დღეში არიან ყველა აჭრილია დაჟე მესიც კი ;დ მარა კაია რო ეგ დამოკიდებულება გაქვს და პატარა ბავშვივით არ გამოხტი მაგას ვაფასებ ადამიანში მითუმეტეს ბარსას ფანობაში ბევრი პარანოიკი მოიძებნება არამარტო ბარსაში მამენტ. მოკლედ კაიახარ და ეგრე მიაწექი საინტერესო რაღაცებს დებ ხოლმე და მართლა ასწორებს. 👌


    არა რას ამბობ.
    პირიქით, მევასება კრიტიკა : )

    0
    გასულია
    lurjibroweuli გულშემატკივარი [?]

    7 ივლისი 2020 11:13

    მეგობარი მყავს რეალის ფანი. და მსაჯებზე რო ჩამოვარდა ლაპარაკი გამახსენა აურაცხელი მომენტი ელ კლასიკოებიდან, ( რონალდოს გაძევება, სუარესის გამომუშავებული პენალი, ბოლოსწინა კლასიკოში ორი არ დანიშნული თერთმეტმეტრიანი რეალის კარში, გაძევებული პეპე დანი ალვეშთან ვითომდა ფეხის დარტყმის გამო, სუარესის გოლი, რომელიც მიყვა ვარანისთვის ფეხში ჩარტმით ბურთის წართმევას, ბეილის უმიზეზოდ გაუქმებული გოლი ბარსას კარში. კიდევ ბევრი მითხრა მაგრამ ყველას ვერ ვიხსენებ) უბედურება ის არის რომ მე ვერაფერი გავიხსენე და დამეხმარეთ, თორე იმდენი მყარი არგუმენტი მომაყარა ხმას ვეღარ ვიღებ.

    1
    --------------------
    აინოლატაკ
    გასულია
    Pablos ar abia წევრი [?]

    7 ივლისი 2020 11:03

    ციტატა: ფეოლა
    ციტატა: Pablos ar abia
    ციტატა: ფეოლა
    ციტატა: Pablos ar abia
    ციტატა: ფეოლა
    ციტატა: Pablos ar abia
    ამის დადებას ყველა საკამათო ბარსას ტოპ 10 ჩაჯ..ა დაგედო ამ სეზონის , ნუ დებთ რა ამ 12 წლის პარანოიკი ლევანიკო კულე სტატიებს ბიჭო სხვაზე დაბრალება ადვილია მარა ჩვენთითონ ისე გავაფუჭეთ ხარისხი და ისე მივეცით შანსი რო არაქვს მნიშვნელობა მაგას გამართლება არ აქვს, ტეხავს პროსტა ტეხავს ამხელა ისტორიის გუნდი თავს მსაჯებით არუნდა იმართლებდეს და სანამ სხვისკენ დაიწყებთ ხელის გაშვერას ჯერ ჩვენ გუნდში ჩავიხედოთ სად სალობიეში ვართ. მ..ნეს ტვინი ტო იმ ოქროს წლებშიც კარგად ეხმარებოდნენ რეალს მარა ჩვენ ლაპარაკის მაგივრად საქმით და თამაშით ვუმტკციებდით დასამტკიცებელს და ეხლა ეგ როაღარ შეგვიძლია მარტო ლაპარაკი ლაპარაკი ლაპარაკი. ..ლიად


    მარკა, მუნდო და ასი წერენ მთელი ორი დღეა სტატიებს და ჩვენ არ დავწეროთ? : ))) საერთოდ არც ვთარგმნოთ? : )
    არც ფეხბურთელების და ხელმძღვანელობის კომენტარები? ვაჰ.. საინტერესოა.

    თუ გგონია, რომ აქცენტი თამაშის ხარისხზე უნდა გაკეთდეს გეთანხმები, მაგრამ როცა მთელი ესპანეთი ამაზე ლაპარაკობს, ჩვენ რა პონტში დავაიგნოროთ?

    ხოდა ჩემს თვალში მთელი ესპანეთიც და ეგ კამანდაც ვინც მაგას წერს ისეთივე დაუნახავი და პრობლემების სხვა რამეში მძებნელი კამანდაა როგორც თქვენ ბატონებო, იმის მაგივრად რო ის კითხვები დასვან გუნდი ძველ ფორმაში რატო აღარაა იმეებზე წერენ მუნდოც და შმუნდოც თუ რატომ დააკარგვინდა ქულები ბარსას ვარმა.
    ქულები ბარსამ ისევ თავის თავის ხარჯზე დაკარგა და თუ კიდე რამე გაინტერესებს არც ისეთი დაუნახავი კულე ვარ რო ბარსას საკმაოდ ბევრი მსაჯის ხარჯზე მოგებული თამაშები ვერ გავიხსენო. :) არც პირველად ხდება და არც ბოლოჯერ როცა რეალს ეხმარებიან და ამხელა აჟიოტაჟს რატო ქმნით ვერვხვდები თიტქოს რაღაც unusual ხდება , მარა მაგასაც გეტყვი იმიტო ქმნიამ ამაზე ამხელა ამბავს რო გუნდის შიდა პრობლემები გადაფარონ დეთს ოლ


    შენ წარმოიდგინე ეგ უკვე გვიწერია, რომ "ვარის" თემით შიდა პრობლემების გადაფარვას ცდილობენ.
    შიდა პრობლემებზე კიდე ჩვენ, რომ ვწერთ მაგდენს მემგონი მუნდოც არ წერს : )

    ამიტომ, ცოტა ადეკვატური შენიშვნები კარგი იქნებოდა.
    კი, მაგრად მეზარება მსაჯებზე წერა, ალბათ ყველაზე მეტად, მაგრამ ეგ ვალდებულებაა, რომ უცხოური გამოცემების მთავარი თემები აქ გაშუქდეს, ამას რატო წერთო რო ამბობ ცოტა სასაცილოა : )

    ადეკვატური შენიშვნები არმაქვს შენც კარგად იცი რო მევასები და მაგარი საკაიფო თ.სლ სტატიები გაქვს ხოლმე , პროსტა აემაზე მაგრად ვიჭრები რო ყველაფერს ვარს ტენიან. ენივეი შენს აზრს პატივს ვცემ. პროსტა ისეც შეგიძლია საკაიფო სტატიები მოხოდო იმიტორო გამოგდის და დანებეთ ამ ვარს.


    ეგ ძალიან სწორი დამოკიდებულებაა, რომ აქცენტი მოედანზე გაქვს, მეც რაციონალიზმს ვაწვები ყოველთვის, მსაჯებზე ბაზარი უფრო ემოციური ფონია, ბართომეუც, რომ რაციონალისტი იყოს გადასარევი იქნებოდა : )

    ეს სტატიაც ინფორმაციული ხასიათის არის და არა ანალიტიკური.

    კაი ბაზარი არაა იმედია რამე საწყენი არ დამიწერია იმიტორო ყოველთვის საქმით ამბობდა გუნდი სათქმელს და ეხლა რო ესეთ დღეში არიან ყველა აჭრილია დაჟე მესიც კი ;დ მარა კაია რო ეგ დამოკიდებულება გაქვს და პატარა ბავშვივით არ გამოხტი მაგას ვაფასებ ადამიანში მითუმეტეს ბარსას ფანობაში ბევრი პარანოიკი მოიძებნება არამარტო ბარსაში მამენტ. მოკლედ კაიახარ და ეგრე მიაწექი საინტერესო რაღაცებს დებ ხოლმე და მართლა ასწორებს. 👌

    0
    გასულია
    Barca for life წევრი [?]

    7 ივლისი 2020 11:03

    მართალია რომ გუნდი არაა ფორმაში, ფორმაში კი არა უყურებ და გგონია თამაშს ვინმე აძალებთ და ბურთს სანამ შეეხებიან უკვე დაღლილების შთაბეჭდილებას ტოვებენ. მართალია რომ ამის გამო მოგვიშხამეს თამაშების ყურება, ზოგმა სანამ წესიერად თამაშს არ დაიწყებენ მანამდე აღარ ვუყურებო, ზოგმაც ბარსას ფანი აღარ ვარო და მსგავსი სისულელეები..ვერც გავამტყუვნებთ, ამ ყველაფრის ფონზე რთულია ღამე ათიო და ამათ უსიცოცხლო, სულელურ გორაობას უყურო, სადაც ბოლოს გაუმართლებთ და ერთს მაინც შეაგდებენ ან ქულებს კარგავენ და ჰო, პრობლემები ნათლად ჩანს და მათგან პირველი თავში ზის ბართომეუს სახით, შემდეგ ცოტა ქვევით - სეტიენის სახით, მერე გუნდსაც მივადგებით, რომელსაც თავში აქვს ავარდნილი და დისციპლინა და ფიზმომზადება ჭირდება. ნუ მოკლედ იმდენი მიზეზია, ვერ ჩამოვთვლით, მარა ასეთ მდგომარეობაში რო გამოგიხტება მთელი ლა ლიგა და ეგეც რო შენს ჩაძირვას ცდილობს, რეალს რომ უთვლის ყველა საკამათო მომენტს, შენ კიდე არაფერს არ გარჩენეს, პირიქით ქულებს აქეთაც გაკარგვინებენ და ფსიქოლოგიურადაც მოქმედებს, მგონი ცოტა ბევრია ხო წლევანდელისთვის?
    მართალია ამხელა დონის გუნდი თავის თამაშს რომ თამაშობდეს ხმასაც არავინ ამოიღებდა, მაგრამ ვერა, ვერ თამაშობენ და ამას დაუმატეს var იც.
    ერთი სიტყვით var ი var ია, გუნდს ცვლილებები ჭირდება თამაშის ხარისხის გასაუმჯობესებლად, თორე ახლა რომ შეტენონ ეს თასი მე პირადად არც გამიხარდება, რადგან არ დაუმსახურებიათ. შეიძლება არც რეალს დაუმსახურებია, მაგრამ ეს ხარისხი მაინც აქვთ და მონდომება.
    მოკლედ ჩვენ მაინც ვუყურებთ დარჩენილ თამაშებს და იმედია ის, რაც ვილიარეალს გაუკეთეს კიდევ და კიდევ გაამეორებენ, მთავარია სიამოვნება მივიღოთ თორე ტიტული უკვე რეალშია.

    0
    გასულია
    ფეოლა მწერალი [?]

    7 ივლისი 2020 10:58

    ციტატა: Pablos ar abia
    ციტატა: ფეოლა
    ციტატა: Pablos ar abia
    ციტატა: ფეოლა
    ციტატა: Pablos ar abia
    ამის დადებას ყველა საკამათო ბარსას ტოპ 10 ჩაჯ..ა დაგედო ამ სეზონის , ნუ დებთ რა ამ 12 წლის პარანოიკი ლევანიკო კულე სტატიებს ბიჭო სხვაზე დაბრალება ადვილია მარა ჩვენთითონ ისე გავაფუჭეთ ხარისხი და ისე მივეცით შანსი რო არაქვს მნიშვნელობა მაგას გამართლება არ აქვს, ტეხავს პროსტა ტეხავს ამხელა ისტორიის გუნდი თავს მსაჯებით არუნდა იმართლებდეს და სანამ სხვისკენ დაიწყებთ ხელის გაშვერას ჯერ ჩვენ გუნდში ჩავიხედოთ სად სალობიეში ვართ. მ..ნეს ტვინი ტო იმ ოქროს წლებშიც კარგად ეხმარებოდნენ რეალს მარა ჩვენ ლაპარაკის მაგივრად საქმით და თამაშით ვუმტკციებდით დასამტკიცებელს და ეხლა ეგ როაღარ შეგვიძლია მარტო ლაპარაკი ლაპარაკი ლაპარაკი. ..ლიად


    მარკა, მუნდო და ასი წერენ მთელი ორი დღეა სტატიებს და ჩვენ არ დავწეროთ? : ))) საერთოდ არც ვთარგმნოთ? : )
    არც ფეხბურთელების და ხელმძღვანელობის კომენტარები? ვაჰ.. საინტერესოა.

    თუ გგონია, რომ აქცენტი თამაშის ხარისხზე უნდა გაკეთდეს გეთანხმები, მაგრამ როცა მთელი ესპანეთი ამაზე ლაპარაკობს, ჩვენ რა პონტში დავაიგნოროთ?

    ხოდა ჩემს თვალში მთელი ესპანეთიც და ეგ კამანდაც ვინც მაგას წერს ისეთივე დაუნახავი და პრობლემების სხვა რამეში მძებნელი კამანდაა როგორც თქვენ ბატონებო, იმის მაგივრად რო ის კითხვები დასვან გუნდი ძველ ფორმაში რატო აღარაა იმეებზე წერენ მუნდოც და შმუნდოც თუ რატომ დააკარგვინდა ქულები ბარსას ვარმა.
    ქულები ბარსამ ისევ თავის თავის ხარჯზე დაკარგა და თუ კიდე რამე გაინტერესებს არც ისეთი დაუნახავი კულე ვარ რო ბარსას საკმაოდ ბევრი მსაჯის ხარჯზე მოგებული თამაშები ვერ გავიხსენო. :) არც პირველად ხდება და არც ბოლოჯერ როცა რეალს ეხმარებიან და ამხელა აჟიოტაჟს რატო ქმნით ვერვხვდები თიტქოს რაღაც unusual ხდება , მარა მაგასაც გეტყვი იმიტო ქმნიამ ამაზე ამხელა ამბავს რო გუნდის შიდა პრობლემები გადაფარონ დეთს ოლ


    შენ წარმოიდგინე ეგ უკვე გვიწერია, რომ "ვარის" თემით შიდა პრობლემების გადაფარვას ცდილობენ.
    შიდა პრობლემებზე კიდე ჩვენ, რომ ვწერთ მაგდენს მემგონი მუნდოც არ წერს : )

    ამიტომ, ცოტა ადეკვატური შენიშვნები კარგი იქნებოდა.
    კი, მაგრად მეზარება მსაჯებზე წერა, ალბათ ყველაზე მეტად, მაგრამ ეგ ვალდებულებაა, რომ უცხოური გამოცემების მთავარი თემები აქ გაშუქდეს, ამას რატო წერთო რო ამბობ ცოტა სასაცილოა : )

    ადეკვატური შენიშვნები არმაქვს შენც კარგად იცი რო მევასები და მაგარი საკაიფო თ.სლ სტატიები გაქვს ხოლმე , პროსტა აემაზე მაგრად ვიჭრები რო ყველაფერს ვარს ტენიან. ენივეი შენს აზრს პატივს ვცემ. პროსტა ისეც შეგიძლია საკაიფო სტატიები მოხოდო იმიტორო გამოგდის და დანებეთ ამ ვარს.


    ეგ ძალიან სწორი დამოკიდებულებაა, რომ აქცენტი მოედანზე გაქვს, მეც რაციონალიზმს ვაწვები ყოველთვის, მსაჯებზე ბაზარი უფრო ემოციური ფონია, ბართომეუც, რომ რაციონალისტი იყოს გადასარევი იქნებოდა : )

    ეს სტატიაც ინფორმაციული ხასიათის არის და არა ანალიტიკური.

    1
    გასულია
    Pablos ar abia წევრი [?]

    7 ივლისი 2020 10:56

    ციტატა: ფეოლა
    ციტატა: Pablos ar abia
    ციტატა: ფეოლა
    ციტატა: Pablos ar abia
    ამის დადებას ყველა საკამათო ბარსას ტოპ 10 ჩაჯ..ა დაგედო ამ სეზონის , ნუ დებთ რა ამ 12 წლის პარანოიკი ლევანიკო კულე სტატიებს ბიჭო სხვაზე დაბრალება ადვილია მარა ჩვენთითონ ისე გავაფუჭეთ ხარისხი და ისე მივეცით შანსი რო არაქვს მნიშვნელობა მაგას გამართლება არ აქვს, ტეხავს პროსტა ტეხავს ამხელა ისტორიის გუნდი თავს მსაჯებით არუნდა იმართლებდეს და სანამ სხვისკენ დაიწყებთ ხელის გაშვერას ჯერ ჩვენ გუნდში ჩავიხედოთ სად სალობიეში ვართ. მ..ნეს ტვინი ტო იმ ოქროს წლებშიც კარგად ეხმარებოდნენ რეალს მარა ჩვენ ლაპარაკის მაგივრად საქმით და თამაშით ვუმტკციებდით დასამტკიცებელს და ეხლა ეგ როაღარ შეგვიძლია მარტო ლაპარაკი ლაპარაკი ლაპარაკი. ..ლიად


    მარკა, მუნდო და ასი წერენ მთელი ორი დღეა სტატიებს და ჩვენ არ დავწეროთ? : ))) საერთოდ არც ვთარგმნოთ? : )
    არც ფეხბურთელების და ხელმძღვანელობის კომენტარები? ვაჰ.. საინტერესოა.

    თუ გგონია, რომ აქცენტი თამაშის ხარისხზე უნდა გაკეთდეს გეთანხმები, მაგრამ როცა მთელი ესპანეთი ამაზე ლაპარაკობს, ჩვენ რა პონტში დავაიგნოროთ?

    ხოდა ჩემს თვალში მთელი ესპანეთიც და ეგ კამანდაც ვინც მაგას წერს ისეთივე დაუნახავი და პრობლემების სხვა რამეში მძებნელი კამანდაა როგორც თქვენ ბატონებო, იმის მაგივრად რო ის კითხვები დასვან გუნდი ძველ ფორმაში რატო აღარაა იმეებზე წერენ მუნდოც და შმუნდოც თუ რატომ დააკარგვინდა ქულები ბარსას ვარმა.
    ქულები ბარსამ ისევ თავის თავის ხარჯზე დაკარგა და თუ კიდე რამე გაინტერესებს არც ისეთი დაუნახავი კულე ვარ რო ბარსას საკმაოდ ბევრი მსაჯის ხარჯზე მოგებული თამაშები ვერ გავიხსენო. :) არც პირველად ხდება და არც ბოლოჯერ როცა რეალს ეხმარებიან და ამხელა აჟიოტაჟს რატო ქმნით ვერვხვდები თიტქოს რაღაც unusual ხდება , მარა მაგასაც გეტყვი იმიტო ქმნიამ ამაზე ამხელა ამბავს რო გუნდის შიდა პრობლემები გადაფარონ დეთს ოლ


    შენ წარმოიდგინე ეგ უკვე გვიწერია, რომ "ვარის" თემით შიდა პრობლემების გადაფარვას ცდილობენ.
    შიდა პრობლემებზე კიდე ჩვენ, რომ ვწერთ მაგდენს მემგონი მუნდოც არ წერს : )

    ამიტომ, ცოტა ადეკვატური შენიშვნები კარგი იქნებოდა.
    კი, მაგრად მეზარება მსაჯებზე წერა, ალბათ ყველაზე მეტად, მაგრამ ეგ ვალდებულებაა, რომ უცხოური გამოცემების მთავარი თემები აქ გაშუქდეს, ამას რატო წერთო რო ამბობ ცოტა სასაცილოა : )

    ადეკვატური შენიშვნები არმაქვს შენც კარგად იცი რო მევასები და მაგარი საკაიფო თ.სლ სტატიები გაქვს ხოლმე , პროსტა აემაზე მაგრად ვიჭრები რო ყველაფერს ვარს ტენიან. ენივეი შენს აზრს პატივს ვცემ. პროსტა ისეც შეგიძლია საკაიფო სტატიები მოხოდო იმიტორო გამოგდის და დანებეთ ამ ვარს.

    0
    გასულია
    ფეოლა მწერალი [?]

    7 ივლისი 2020 10:53

    ციტატა: Pablos ar abia
    ციტატა: ფეოლა
    ციტატა: Pablos ar abia
    ამის დადებას ყველა საკამათო ბარსას ტოპ 10 ჩაჯ..ა დაგედო ამ სეზონის , ნუ დებთ რა ამ 12 წლის პარანოიკი ლევანიკო კულე სტატიებს ბიჭო სხვაზე დაბრალება ადვილია მარა ჩვენთითონ ისე გავაფუჭეთ ხარისხი და ისე მივეცით შანსი რო არაქვს მნიშვნელობა მაგას გამართლება არ აქვს, ტეხავს პროსტა ტეხავს ამხელა ისტორიის გუნდი თავს მსაჯებით არუნდა იმართლებდეს და სანამ სხვისკენ დაიწყებთ ხელის გაშვერას ჯერ ჩვენ გუნდში ჩავიხედოთ სად სალობიეში ვართ. მ..ნეს ტვინი ტო იმ ოქროს წლებშიც კარგად ეხმარებოდნენ რეალს მარა ჩვენ ლაპარაკის მაგივრად საქმით და თამაშით ვუმტკციებდით დასამტკიცებელს და ეხლა ეგ როაღარ შეგვიძლია მარტო ლაპარაკი ლაპარაკი ლაპარაკი. ..ლიად


    მარკა, მუნდო და ასი წერენ მთელი ორი დღეა სტატიებს და ჩვენ არ დავწეროთ? : ))) საერთოდ არც ვთარგმნოთ? : )
    არც ფეხბურთელების და ხელმძღვანელობის კომენტარები? ვაჰ.. საინტერესოა.

    თუ გგონია, რომ აქცენტი თამაშის ხარისხზე უნდა გაკეთდეს გეთანხმები, მაგრამ როცა მთელი ესპანეთი ამაზე ლაპარაკობს, ჩვენ რა პონტში დავაიგნოროთ?

    ხოდა ჩემს თვალში მთელი ესპანეთიც და ეგ კამანდაც ვინც მაგას წერს ისეთივე დაუნახავი და პრობლემების სხვა რამეში მძებნელი კამანდაა როგორც თქვენ ბატონებო, იმის მაგივრად რო ის კითხვები დასვან გუნდი ძველ ფორმაში რატო აღარაა იმეებზე წერენ მუნდოც და შმუნდოც თუ რატომ დააკარგვინდა ქულები ბარსას ვარმა.
    ქულები ბარსამ ისევ თავის თავის ხარჯზე დაკარგა და თუ კიდე რამე გაინტერესებს არც ისეთი დაუნახავი კულე ვარ რო ბარსას საკმაოდ ბევრი მსაჯის ხარჯზე მოგებული თამაშები ვერ გავიხსენო. :) არც პირველად ხდება და არც ბოლოჯერ როცა რეალს ეხმარებიან და ამხელა აჟიოტაჟს რატო ქმნით ვერვხვდები თიტქოს რაღაც unusual ხდება , მარა მაგასაც გეტყვი იმიტო ქმნიამ ამაზე ამხელა ამბავს რო გუნდის შიდა პრობლემები გადაფარონ დეთს ოლ


    შენ წარმოიდგინე ეგ უკვე გვიწერია, რომ "ვარის" თემით შიდა პრობლემების გადაფარვას ცდილობენ.
    შიდა პრობლემებზე კიდე ჩვენ, რომ ვწერთ მაგდენს მემგონი მუნდოც არ წერს : )

    ამიტომ, ცოტა ადეკვატური შენიშვნები კარგი იქნებოდა.
    კი, მაგრად მეზარება მსაჯებზე წერა, ალბათ ყველაზე მეტად, მაგრამ ეგ ვალდებულებაა, რომ უცხოური გამოცემების მთავარი თემები აქ გაშუქდეს, ამას რატო წერთო რო ამბობ ცოტა სასაცილოა : )

    1
    გასულია
    Pablos ar abia წევრი [?]

    7 ივლისი 2020 10:39

    ციტატა: ფეოლა
    ციტატა: Pablos ar abia
    ამის დადებას ყველა საკამათო ბარსას ტოპ 10 ჩაჯ..ა დაგედო ამ სეზონის , ნუ დებთ რა ამ 12 წლის პარანოიკი ლევანიკო კულე სტატიებს ბიჭო სხვაზე დაბრალება ადვილია მარა ჩვენთითონ ისე გავაფუჭეთ ხარისხი და ისე მივეცით შანსი რო არაქვს მნიშვნელობა მაგას გამართლება არ აქვს, ტეხავს პროსტა ტეხავს ამხელა ისტორიის გუნდი თავს მსაჯებით არუნდა იმართლებდეს და სანამ სხვისკენ დაიწყებთ ხელის გაშვერას ჯერ ჩვენ გუნდში ჩავიხედოთ სად სალობიეში ვართ. მ..ნეს ტვინი ტო იმ ოქროს წლებშიც კარგად ეხმარებოდნენ რეალს მარა ჩვენ ლაპარაკის მაგივრად საქმით და თამაშით ვუმტკციებდით დასამტკიცებელს და ეხლა ეგ როაღარ შეგვიძლია მარტო ლაპარაკი ლაპარაკი ლაპარაკი. ..ლიად


    მარკა, მუნდო და ასი წერენ მთელი ორი დღეა სტატიებს და ჩვენ არ დავწეროთ? : ))) საერთოდ არც ვთარგმნოთ? : )
    არც ფეხბურთელების და ხელმძღვანელობის კომენტარები? ვაჰ.. საინტერესოა.

    თუ გგონია, რომ აქცენტი თამაშის ხარისხზე უნდა გაკეთდეს გეთანხმები, მაგრამ როცა მთელი ესპანეთი ამაზე ლაპარაკობს, ჩვენ რა პონტში დავაიგნოროთ?

    ხოდა ჩემს თვალში მთელი ესპანეთიც და ეგ კამანდაც ვინც მაგას წერს ისეთივე დაუნახავი და პრობლემების სხვა რამეში მძებნელი კამანდაა როგორც თქვენ ბატონებო, იმის მაგივრად რო ის კითხვები დასვან გუნდი ძველ ფორმაში რატო აღარაა იმეებზე წერენ მუნდოც და შმუნდოც თუ რატომ დააკარგვინდა ქულები ბარსას ვარმა.
    ქულები ბარსამ ისევ თავის თავის ხარჯზე დაკარგა და თუ კიდე რამე გაინტერესებს არც ისეთი დაუნახავი კულე ვარ რო ბარსას საკმაოდ ბევრი მსაჯის ხარჯზე მოგებული თამაშები ვერ გავიხსენო. :) არც პირველად ხდება და არც ბოლოჯერ როცა რეალს ეხმარებიან და ამხელა აჟიოტაჟს რატო ქმნით ვერვხვდები თიტქოს რაღაც unusual ხდება , მარა მაგასაც გეტყვი იმიტო ქმნიამ ამაზე ამხელა ამბავს რო გუნდის შიდა პრობლემები გადაფარონ დეთს ოლ

    3
    გასულია
    ფეოლა მწერალი [?]

    7 ივლისი 2020 10:35

    ციტატა: Pablos ar abia
    ამის დადებას ყველა საკამათო ბარსას ტოპ 10 ჩაჯ..ა დაგედო ამ სეზონის , ნუ დებთ რა ამ 12 წლის პარანოიკი ლევანიკო კულე სტატიებს ბიჭო სხვაზე დაბრალება ადვილია მარა ჩვენთითონ ისე გავაფუჭეთ ხარისხი და ისე მივეცით შანსი რო არაქვს მნიშვნელობა მაგას გამართლება არ აქვს, ტეხავს პროსტა ტეხავს ამხელა ისტორიის გუნდი თავს მსაჯებით არუნდა იმართლებდეს და სანამ სხვისკენ დაიწყებთ ხელის გაშვერას ჯერ ჩვენ გუნდში ჩავიხედოთ სად სალობიეში ვართ. მ..ნეს ტვინი ტო იმ ოქროს წლებშიც კარგად ეხმარებოდნენ რეალს მარა ჩვენ ლაპარაკის მაგივრად საქმით და თამაშით ვუმტკციებდით დასამტკიცებელს და ეხლა ეგ როაღარ შეგვიძლია მარტო ლაპარაკი ლაპარაკი ლაპარაკი. ..ლიად


    მარკა, მუნდო და ასი წერენ მთელი ორი დღეა სტატიებს და ჩვენ არ დავწეროთ? : ))) საერთოდ არც ვთარგმნოთ? : )
    არც ფეხბურთელების და ხელმძღვანელობის კომენტარები? ვაჰ.. საინტერესოა.

    თუ გგონია, რომ აქცენტი თამაშის ხარისხზე უნდა გაკეთდეს გეთანხმები, მაგრამ როცა მთელი ესპანეთი ამაზე ლაპარაკობს, ჩვენ რა პონტში დავაიგნოროთ?

    0
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    7 ივლისი 2020 10:23

    რაც ლალიგა განახლდა აშკარად უწოვენ :) ხო შეიძლება ეს დედამო#@#ი სიმართლის დანახვა? ერთ მატჩში შეიძლება აქე5 იყოს მეორეში იქეთ , მარა 6-7 თამაშში რო ყველა საკამათო ეპიზოდს შენს სასარგებლოდ წყვეტენ პლუს სელტას ის ჯარიმა რომლითაც ორი ქულა დავკარგეთ და არ იყო ჯარიმა. ეს ბარსელონა მკვდარია მარა ცოტა უკეთეს ფორმაშიც მყოფი ვერ შეძლებდა მაიმც ამდენი შევდომის ფონზე :)

    1
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Pablos ar abia წევრი [?]

    7 ივლისი 2020 10:23

    ამის დადებას ყველა საკამათო ბარსას ტოპ 10 ჩაჯ..ა დაგედო ამ სეზონის , ნუ დებთ რა ამ 12 წლის პარანოიკი ლევანიკო კულე სტატიებს ბიჭო სხვაზე დაბრალება ადვილია მარა ჩვენთითონ ისე გავაფუჭეთ ხარისხი და ისე მივეცით შანსი რო არაქვს მნიშვნელობა მაგას გამართლება არ აქვს, ტეხავს პროსტა ტეხავს ამხელა ისტორიის გუნდი თავს მსაჯებით არუნდა იმართლებდეს და სანამ სხვისკენ დაიწყებთ ხელის გაშვერას ჯერ ჩვენ გუნდში ჩავიხედოთ სად სალობიეში ვართ. მ..ნეს ტვინი ტო იმ ოქროს წლებშიც კარგად ეხმარებოდნენ რეალს მარა ჩვენ ლაპარაკის მაგივრად საქმით და თამაშით ვუმტკციებდით დასამტკიცებელს და ეხლა ეგ როაღარ შეგვიძლია მარტო ლაპარაკი ლაპარაკი ლაპარაკი. ..ლიად

    5
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    7 ივლისი 2020 08:53

    მსაჯრიდია რად უნდა მაგას ექსპერტები და ზიდანი კიდე ამის ფონზე გვარდიოლად და კლოპს არ ჩამოუარდება👌😏😁😁😁

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    7 ივლისი 2020 07:24

    მოდი მერე და არ თქვა რო მთელი ლა ლიგა უკანალს აძლევს რეალს

    9
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge