UEFA "ბარსელონას" "კამპ ნოუზე" სათამაშოდ ნებას დართავს

  • 6-07-2020, 20:13
  • UEFA "ბარსელონას" "კამპ ნოუზე" სათამაშოდ ნებას დართავს

    პარასკევს, 10 ივლისს, UEFA მერვედფინალების დარჩენილი მატჩების გამართვასთან დაკავშირებით, საბოლოო გადაწყვეტილებას გამოაცხადებს.

    Diario AS-ის ინფორმაციით, "ბარსას" ნაპოლისთან განმეორებითი მატჩის "კამპ ნოუზე" ჩასატარებლად ნებას დართავენ.

    განსხვავებული ვერსიით, დარჩენილი 4 თამაში, შესაძლოა, პორტუგალიის რომელიმე ქალაქში გაიმართოს.

    "მანჩესტერ სიტისა" და "ბარსელონას" განმეორებითი მატჩების გამართვა საკუთარ სტადიონებზე სურდათ და ამისათვის ევროპული ფეხბურთის მმართველ ორგანოს თხოვნითაც მიმართეს.

    მერვედფინალები საბოლოოდ 7 და 8 აგვისტოს დასრულდება. მეოთხედფინალები კი 12 აგვისტოდან, ლისაბონში გაიმართება.

    შეგახსენებთ, რომ "ნაპოლისთან" პირველ შეხვედრაში, "სტადიო სან-პაოლოზე" საყაიმო ანგარიში, 1-1 დაფიქსირდა. კატალონიელების მხრიდან გოლი ანტუან გრიზმანმა გაიტანა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    7 ივლისი 2020 11:55

    ბარემ დანარჩენებიც აქ გაამართინონ რა პრობლემაა.

    ციტატა: Pablos ar abia
    ვერ გავცდებით ნაპოლის სამწუხაროდ.....

    შენ მადრიდისტა ხარ? არაო იტყვი, მაგრამ სულ რეალს გვიქებ და ბარსას და ლეოს აბრალებ ყველაფერს. რა ხდება ეგრე უნდა გიყვარდეს შენი გუნდი? არ მითხრა ეხლა თვითკრიტიკულები უნდა ვიყოთო.

    0
    გასულია
    ხავი ლეგენდა წევრი [?]

    7 ივლისი 2020 03:29

    ციტატა: me da barca
    ესპანიოლს ჯერჯერობით აქვს მათემატიკური შანსი, რომ არ გავარდეს, მაგრამ თუ ბარსა მოუგებს, ეს შანსი ნულამდე დადის. ანუ, სასიამოვნოა რეალის ჩმორ გუნდის კუბოს ბარსა დააჭედებს ბოლო ლურსმანს.

    😂

    რ ბავარია მეგობრებო?ატლეტიკო სიტი და ბარსელონა დაგავიწყდათ?
    თუ რაიმე გაუთვალისწინებელი არ მოხდა ფინალი ჩემს მიერ ჩამოთვლილი 3 გუნდიდან 2 უეჭველი ითამაშებს.
    აქ კიდე საფიქრალი ის არის კიდევ არ იმაიმუნოს პერესმა@უეფამ და სიტი არ გააგდონ რეალთან.

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    7 ივლისი 2020 01:51

    ესპანიოლს ჯერჯერობით აქვს მათემატიკური შანსი, რომ არ გავარდეს, მაგრამ თუ ბარსა მოუგებს, ეს შანსი ნულამდე დადის. ანუ, სასიამოვნოა რეალის ჩმორ გუნდის კუბოს ბარსა დააჭედებს ბოლო ლურსმანს.

    1
    გასულია
    GioKakiashvili გულშემატკივარი [?]

    7 ივლისი 2020 01:40

    ციტატა: Alien 👽
    Napolis movugebt magram mtavari favoriti bavariaa chemi azrit

    Mec zustad egre mgonia

    1
    გასულია
    Pablos ar abia წევრი [?]

    7 ივლისი 2020 00:11

    ვერ გავცდებით ნაპოლის სამწუხაროდ.....

    0
    გასულია
    Alien 👽 წევრი [?]

    6 ივლისი 2020 22:53

    Napolis movugebt magram mtavari favoriti bavariaa chemi azrit

    3
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 22:51

    ციტატა: ousmane dembele 11
    თუ ლიგა მოვიგეთ ფაქტიურად ნიშნავს რო
    ტერ შტეგენი ნ1 მეკარე
    ფრენკი ნ1 ნახ მცველი
    მესი ნ1ფეხბურთელი

    არადა ამ დროს დე ბრუინს და ლევანდოვსკის წელს ვერავინ შეედრება. მარტო ლიგის მოგება არ კმარა საუკეთესო რომ გახდე, მარა ბოლო წლებში სამწუხაროდ აღარაა ოქროს ბურთი ინდივიდუალური ტიტული. ადრე როვალდომ ისე მოიგო რომ ლიგის ჯგუფიდანაც არ გასულა, ახლა აღარაა ობიექტური აზროვნება

    2
    გასულია
    ousmane dembele 11 წევრი [?]

    6 ივლისი 2020 22:25

    თუ ლიგა მოვიგეთ ფაქტიურად ნიშნავს რო
    ტერ შტეგენი ნ1 მეკარე
    ფრენკი ნ1 ნახ მცველი
    მესი ნ1ფეხბურთელი

    2
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 22:08

    დარჩენიკი 4 თამაში არანაირადგაიმართება სხვა სტადიონზე ჩვეულებრივად ჩაატრებენ სახლში თამაშს და მერე ყველა თამაში ლისაბონში

    3
    გასულია
    duggu ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 20:28

    გუშინდელ ხოდზე თუ იქნებიან ნაპოლისთანაც, აუცილებლად ადვილად მოვუგებთ. ეხლა უკვე მთავარი ლიგაა რო მესიმ კიდევ 1 ოქროს ბურთი და ჰანდიკაპით დაუსრულოს კრისწინას კარიერა

    12
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    6 ივლისი 2020 20:23

    ძალიან კარგი ისეთუ ვითამაშეთ როგორც ვილიარეალთან გადავუვლით ნაპოლის და კიდე სხვებსაც

    7
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge