ტრინკაუ და პედრი "ბარსელონაში" დარჩებიან

  • 6-07-2020, 19:23
  • ტრინკაუ და პედრი "ბარსელონაში" დარჩებიან

    36 შეხვედრაში 8 გოლითა და 11 ასისტით ფრანსიშკუ ტრინკაუს ფასი შესამჩნევად გაიზარდა. 

    მიუხედავად იმისა, რომ თვეების წინ "ბარსამ" მასში არცთუ ისე მცირე თანხა, 31 მილიონი, გადაიხადა, სამომავლოდ ეს ფასი იმდენად გაიზრდება, რომ გაყიდვის შემთხვევაში კატალონიელები დიდი სარგებლის მიღებას შეძლებენ.

    იგივე შეიძლება პედრიზეც ვთქვათ. 17 წლის ფეხბურთელი ამჟამად "ლას პალმასში" ასპარეზობს. მას ევროპის ლიგაზე მოთამაშე სხვადასხვა გუნდისგან შეთავაზებები უკვე ჰქონდა. 

    "ბარსელონა" სატრანსფერო ბიუჯეტის შესავსებად 7-8 ფეხბურთელის გაყიდვას აპირებდა, თუმცა, როგორც ჩანს მათ რიცხვში არც ტრინკაუ და არც პედრი არ შედიან. Mundo Deportivo-ს ცნობით, ისინი კლუბისთვის, ფატისა და პუჩის მსგავსად, ჯერჯერობით ფასდაუდებელ ტალანტებად ითვლებიან.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Lasho წევრი [?]

    7 ივლისი 2020 00:34

    ციტატა: nikusha
    ამას ალენიაც დაუმატეთ და ეგარის რა

    რა ნახე ამ ალენიაში ძმურად მეცმითხარი

    2
    გასულია
    რივალდო-მესი გულშემატკივარი [?]

    6 ივლისი 2020 23:31

    ციტატა: Iniesta_8
    ახალგაზრდებიდან მომავალში ძირითადის ხალხად მარტო ლანგლე, ფატი, პუჩი და დე იონგი ჩანან. დანარჩენების იმედი ჯერ-ჯერობით არ მაქვს

    დამიჯერე მეგობარო ტრიმკაოს ერთი ათი თამაში მაინც მაქვს ნანახი წელს და სუპერ ტალანტია. ვაბშე არაფრით მაკლევი ვიდრე ფატი. იასნია სხვა პოზიციაა მარა მჯერა ინიესტას შემცვლელი იქნება ეგ ბიჭი.

    ციტატა: basa7
    ციტატა: რივალდო-მესი
    მართლა მაგარი ოთხი ბიჭი წამოვიდა, ამათ პლიუს დებრუინი, შტეგენი და არაუხო ნახევარუ გუნდი გამოდის და ჩემი ოცნებაც თუ ახდება და დელიხტს დავითრევთ ერთ ორ სამ წელიწადში სუპერ გუნდი გვეყოლება მესის წასვლისთვის, + გამოცდილი გრიზმანი და იმედი მაქვს ტრავმებდარცებული დემბელე. მწვრთნელად ტენ ჰააგი და ხერხემალს გამოვაცლით ტრაკიდან ნებისმიერ გუნდს მსოფლიოში.

    კაცურად შენ ისე ხშირად ახსენებ ამ დე ბრუინს რო რამე იცი და გვიმალავ?:)))))

    😂😂😂 დე იონგი უნდა დამეწერა. ნეტა მართლა ჩვენი იყოს დებრუინი და ავშენდებიდით. ტიპი ყველა სეზონში 20 საგოლე პასს აკეთებს. იქმება ენამ
    მიყივლოს მაგის დედაც და დაითრიოს ლაპორტამ🙂 ფონტი უფრო აკადემიას მიაწვება თუ მოიგო.

    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Iniesta_8
    ახალგაზრდებიდან მომავალში ძირითადის ხალხად მარტო ლანგლე, ფატი, პუჩი და დე იონგი ჩანან. დანარჩენების იმედი ჯერ-ჯერობით არ მაქვს

    დამიჯერე მეგობარო ტრიმკაოს ერთი ათი თამაში მაინც მაქვს ნანახი წელს და სუპერ ტალანტია. ვაბშე არაფრით მაკლევი ვიდრე ფატი. იასნია სხვა პოზიციაა მარა მჯერა ინიესტას შემცვლელი იქნება ეგ ბიჭი.

    ციტატა: basa7
    ციტატა: რივალდო-მესი
    მართლა მაგარი ოთხი ბიჭი წამოვიდა, ამათ პლიუს დებრუინი, შტეგენი და არაუხო ნახევარუ გუნდი გამოდის და ჩემი ოცნებაც თუ ახდება და დელიხტს დავითრევთ ერთ ორ სამ წელიწადში სუპერ გუნდი გვეყოლება მესის წასვლისთვის, + გამოცდილი გრიზმანი და იმედი მაქვს ტრავმებდარცებული დემბელე. მწვრთნელად ტენ ჰააგი და ხერხემალს გამოვაცლით ტრაკიდან ნებისმიერ გუნდს მსოფლიოში.

    კაცურად შენ ისე ხშირად ახსენებ ამ დე ბრუინს რო რამე იცი და გვიმალავ?:)))))

    😂😂😂 დე იონგი უნდა დამეწერა. ნეტა მართლა ჩვენი იყოს დებრუინი და ავშენდებიდით. ტიპი ყველა სეზონში 20 საგოლე პასს აკეთებს. იქმება ენამ
    მიყივლოს მაგის დედაც და დაითრიოს ლაპორტამ🙂 ფონტი უფრო აკადემიას მიაწვება თუ მოიგო.

    პასიც ხომ აქვს დარტყმაც საკაიფო და რაც მთავარია ბურთთან აი ისეა რა თითქოს ეფერებაო. არ ვადარებ მარა ზიდანის მოძრაობებსბგავს რაღაცით

    2
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 22:55

    ახალგაზრდებიდან მომავალში ძირითადის ხალხად მარტო ლანგლე, ფატი, პუჩი და დე იონგი ჩანან. დანარჩენების იმედი ჯერ-ჯერობით არ მაქვს

    1
    გასულია
    basa7 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 22:51

    ციტატა: რივალდო-მესი
    მართლა მაგარი ოთხი ბიჭი წამოვიდა, ამათ პლიუს დებრუინი, შტეგენი და არაუხო ნახევარუ გუნდი გამოდის და ჩემი ოცნებაც თუ ახდება და დელიხტს დავითრევთ ერთ ორ სამ წელიწადში სუპერ გუნდი გვეყოლება მესის წასვლისთვის, + გამოცდილი გრიზმანი და იმედი მაქვს ტრავმებდარცებული დემბელე. მწვრთნელად ტენ ჰააგი და ხერხემალს გამოვაცლით ტრაკიდან ნებისმიერ გუნდს მსოფლიოში.

    კაცურად შენ ისე ხშირად ახსენებ ამ დე ბრუინს რო რამე იცი და გვიმალავ?:)))))

    2
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 22:11

    ამას ალენიაც დაუმატეთ და ეგარის რა

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 22:11

    ანუ ლოგიკურად ბართომეუ ინ დონის ყლლეეე არააა რომ 6 თვის ნაყიდი ფეხბურთელი გაყიდოს

    3
    გასულია
    რივალდო-მესი გულშემატკივარი [?]

    6 ივლისი 2020 21:22

    მართლა მაგარი ოთხი ბიჭი წამოვიდა, ამათ პლიუს დებრუინი, შტეგენი და არაუხო ნახევარუ გუნდი გამოდის და ჩემი ოცნებაც თუ ახდება და დელიხტს დავითრევთ ერთ ორ სამ წელიწადში სუპერ გუნდი გვეყოლება მესის წასვლისთვის, + გამოცდილი გრიზმანი და იმედი მაქვს ტრავმებდარცებული დემბელე. მწვრთნელად ტენ ჰააგი და ხერხემალს გამოვაცლით ტრაკიდან ნებისმიერ გუნდს მსოფლიოში.

    3
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    6 ივლისი 2020 20:26

    არც იჯარა არ განიხილონ, ჩვენ ტალანტს ჩენზე მეტად ვერავინ გაზრდის, ფატის და პუჩს შეხედეთ, ორადორი მონდომებული სწრაფი და მაგარი ბიჭი ორივეს ეტყობა რო ლა მასია ცოცხალია. დარწმუნებული ვარ მონჩუ კოლიადო და სხვებიც შეძლებენ თავის გამოჩენას ნდობის შემთხვევაში. არტურის გაყიდვის ერთადერთი ნათელი წერტილი ისაა რო პუჩი გამოჩნდა და კარგი პროგრესი აქვს. ვერავინ ავსებს და ითვისებს სივრცეს მაგის მსგავსად, სხვა ხედვა აქვს. ცოტა წონა მოიმატოს, 6-7 კილო თორე ცოდოა, მძიმე ტრავმას აკიდებენ

    10
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    6 ივლისი 2020 20:22

    ეს პედრიც უნდა ვათამაშოდ ხშირად ხოლმე პირველ გუნდში კარგი ბიჭი ჩანს

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Lasho წევრი [?]

    6 ივლისი 2020 20:09

    გაახალგაზრდავება რო ჭირდება გუნდს ფაქტია.. გუარდიოლა რო აძლევდა ახლაგაზრდებს შანსს მაგიტო იყო გუნდი ამ დონეზე.. არაუხო, ფატი, პუჩი, პედრი, ტრინკაუ, მონჩუ, კოლიადო, ვაგე.. ძალიან კარგი ტალანტები არიან და იმსახურებენ შანსს

    7
    პარტნიორები
    Flashscore.ge