მეტი გოლი ნაკლებ დროში - ფატი ვინისიუსზე შედეგიანია

  • 6-07-2020, 18:57
  • მეტი გოლი ნაკლებ დროში - ფატი ვინისიუსზე შედეგიანია

    "ვილიარეალთან" შთამბეჭდავი გამარჯვების ერთ-ერთი შემოქმედი ანსუ ფატი იყო.

    ესპანელმა მეოთხე გოლით მატჩის საბოლოო ანგარიში დააფიქსირა და "ბარსელონას" ისტორიაში საიუბილეო, მე-9000, გოლის ავტორი გახდა.

    მიმდინარე სეზონში ეს ანსუსთვის მე-7 გოლი იყო, რითაც მან მადრიდის "რეალის" გარემარბს, ვინისიუს ჟუნიორს კიდევ უფრო მეტად გაასწრო.

    29 თამაშში მოედანზე გატარებულ 1183 წუთში ფატის 6 გოლი ლა ლიგაში, ხოლო 1 - ჩემპიონთა ლიგაზე აქვს გატანილი. მის ანგარიშზე ასევე ერთი საგოლე გადაცემაა, რომელიც დე იონგს გაუკეთა.

    რაც შეეხება ვინისიუსს, მას 6-ით მეტ შეხვედრაში აქვს მონაწილეობა მიღებული და ფატიზე 500 წუთითი მეტი აქვს ნათამაშები. ამ პერიოდში მის ანგარიშზე 5 გოლი და 4 ასისტია.

    ანსუ ფატისაც და ვინისიუსსაც მომავალში დიდ ფეხბურთელებად გახდომისთვის ყველანაირი შესაძლებლობა აქვთ, თუმცა, წლევანდელი სეზონის მიხედვით, შეგვიძლია თამამად ვთქვათ, რომ კატალონიელი უკეთესად გამოიყურება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    7 ივლისი 2020 12:02

    ესპანელმა მეოთხე გოლით მატჩის საბოლოო ანგარიში დააფიქსირა და "ბარსელონას" ისტორიაში საიუბილეო, მე-9000, გოლის ავტორი გახდა.
    ხან გვინეა -ბისაეუელს ეძახით ხან ესპანელს? იქნება გაგერკვიათ ვინ არის მეც დავეჭვდი უკვე.

    ციტატა: me da barca
    ვინიციუსი კიდე იმითი ჯობია, რომ ფატიზე დიდი ყბა აქვს, უნიტაზივით.
    დრიბლინგი აქვს, რასაც დაბოლოება 100 დან ერთხელ მოყვება, დალშე ხისთავიანი ბრაზილიელი ზანგია.

    ისე მართლაც "ჩვენი" ნიგერი ბევრად სიმპატიურია.

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    7 ივლისი 2020 11:54

    დრიბლინგით ვინიციუსი ჯობს
    ფინიშინგით ფატი

    ფატი უფრო ჭკვიანია და სანდო
    მარა მერე როგოტ განვითარდებწ მოვლენები ორივე მაგაზეა

    ეგრეე ქუარესმა ბევრარ ნიჭიერი ჩანდა ვიდრე რონალდო და ახლა ქუარეჟმას მთელი კარიერა ღირს რონალდუს ერთ ჯარიმად

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    7 ივლისი 2020 00:19

    ვინიციუსი კიდე იმითი ჯობია, რომ ფატიზე დიდი ყბა აქვს, უნიტაზივით.
    დრიბლინგი აქვს, რასაც დაბოლოება 100 დან ერთხელ მოყვება, დალშე ხისთავიანი ბრაზილიელი ზანგია.

    2
    გასულია
    kubla2000 წევრი [?]

    7 ივლისი 2020 00:06

    ციტატა: Don_Andresito
    ვინისიუსსაც დიდი პროგრესი აქვს აზარის დაბრუნების მერე მარა 5 გოლიო რო წერთ, მაქედან ერთი პიკეს "დამსახურებაა". საშემსრულებლო კლასი და ინტელექტი 2ჯერ მეტი აქვს ფატის, საერთოდ არაა სწორხაზოვანი, მარტო ეს გოლი რად ღირს, ვიინისიუსი მაგას მოიფიქრებდა? 50 დარტყმიდან და 50 პასიდან 2-2 თუა სწორი და სახიფათო. პროსტა ვინის გაცილებით მეტი ნდობა აქვს, შარშან მაგაზე თამაშობდა გუნდი და გამოცდილება მიიღო, წელსაც პროგრესირებს რაზეა ლაპარაკი, დრიბლინგი აქვს სასწაული მარა დაგვირგვინება 0. ფატის რო მსგავსი ნდოობა ქონდეს, გუნდმა 1 წელი მაგაზე ითამაშოს და ასე შემდეგ გაცილებით დიდ ფეხბურთს ითამაშებს. ისე ვინისიუსმა ბოლო პერიოდში გამოასწორა შედეგიანობა, თუ ეგრე გააგრძელა ძალიან მაგარი დადგება.



    თან რამაგარი გოლი გაიტანა თავის მოძრაობით მოატყუა ტიპი კარისკენ არც გაუხედავს ძააან ტექნიკურად დააარტყა

    6
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    6 ივლისი 2020 23:32

    მომავალია ეს ბიჭი,ყველაფერი მომწონს,გამბედავიც არის,სწრაფიც,ბურთთანაც იდიალურად არის,მოკლედ მეიმედება ძაან...წარმატებები ფატის....

    4
    --------------------
    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 23:12

    ვინისიუსს ახლაც მირჩევნია იმ მარტივი მიზეზის გამო რომ მაზილა არაა და გუნდს საჭირო მომენტში არ დააღადატებს. ოცი წლის რო იქნება ვინისიუსს ასჯერ აჯობებს ასე თუ გააგრძელა

    5
    გასულია
    Kingleo10M წევრი [?]

    6 ივლისი 2020 21:00

    ტვინით განსხვავდებიან ფატი ბევრად ჭკვიანია მინდორზე მაგრამ ის კიდევ უფრო მიმწოლი და სწრაფია

    19
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 20:50

    აქამდე ბარსას გოლებს მესი ამრგვალებდა .. 8000 7000 ... :) სიმბოლურია რო ფატიმ დაიწყო ეხლა და იმედია გააგრძელებს მესის გზას :)

    23
    --------------------
    Leo Messi - The GOD of football!

    We 61D it!

    ForçaBarça
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    6 ივლისი 2020 20:36

    ისე 17 წლის ბავშვის თაობაზე ძალიან კარგი ფინიშინგი აქ ფატის

    19
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    6 ივლისი 2020 20:29

    ვინისიუსსაც დიდი პროგრესი აქვს აზარის დაბრუნების მერე მარა 5 გოლიო რო წერთ, მაქედან ერთი პიკეს "დამსახურებაა". საშემსრულებლო კლასი და ინტელექტი 2ჯერ მეტი აქვს ფატის, საერთოდ არაა სწორხაზოვანი, მარტო ეს გოლი რად ღირს, ვიინისიუსი მაგას მოიფიქრებდა? 50 დარტყმიდან და 50 პასიდან 2-2 თუა სწორი და სახიფათო. პროსტა ვინის გაცილებით მეტი ნდობა აქვს, შარშან მაგაზე თამაშობდა გუნდი და გამოცდილება მიიღო, წელსაც პროგრესირებს რაზეა ლაპარაკი, დრიბლინგი აქვს სასწაული მარა დაგვირგვინება 0. ფატის რო მსგავსი ნდოობა ქონდეს, გუნდმა 1 წელი მაგაზე ითამაშოს და ასე შემდეგ გაცილებით დიდ ფეხბურთს ითამაშებს. ისე ვინისიუსმა ბოლო პერიოდში გამოასწორა შედეგიანობა, თუ ეგრე გააგრძელა ძალიან მაგარი დადგება.

    17
    გასულია
    NEYBarca ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 19:46

    19 წლის ფატმანი ბევრად უკეთესი იქნება ვიდრე დღევანდელი 19 წლის ვინისიუსი 😁

    10
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    6 ივლისი 2020 19:42

    ვინისიუსს კარგი ტექნიკა აქვს და მაგ ასპექტში ჯობია პატის მარა რეალიზაცია აქვს უსაშინლესი

    12
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    6 ივლისი 2020 19:17

    Fati dadebs seriozul dones, tavis mxriv viniciusic tipiuri brazilieli da unichieresi bichia, didi teqnikuri shesadzleblobebit, vnaxot ra iqneba, tu mwvrtnelshi gagvimartla chveni ufro gaqachavs,ragacnairi algoaq golisac da cota igbalic, iqet imas zizu kavs amito magari mwvrtneli unda fatmanas

    4
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    6 ივლისი 2020 19:15

    ფატი 2 წლით პატარაა 🏇 - ციუსზე. აშკარად დიდი მომავალი აქ და ახლა სჭირდება ტალანტებთან მომუშავე მწვრთვნელი.

    6
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    პარტნიორები
    Flashscore.ge