"ოპერაცია რაკიტიჩი" დაწყებულია

  • 6-07-2020, 17:23
  • "ოპერაცია რაკიტიჩი" დაწყებულია

    ივან რაკიტიჩის "სევილიაში" გადასვლის ამბავი ნამდვილად საპნის ოპერას ემსგვასება, თუმცა, სამომავლო გადაწყვეტილებები და გუნდებს შორის საკვანძო დეტალები შეგვიძლია მოკლედ მიმოვიხილოთ.

    "ბარსა" რაკიტიჩის სატრანსფერო დეტალებს ნებისმიერ გუნდთან განიხილავს.

    კატალონიელებს გუნდიდან "ბალასტის" წასვლა სურთ, რათა ფინანსური კუთხით სატრანსფერო ფანჯარას მომზადებულნი შეხვდნენ.

    "სევილიელები" რაკიტიჩს მიმდინარე კონტრაქტის მსგავს ხელფასს ვერ შესთავაზებენ. 32 წლის ნახევარმცველს კატალონიურ კლუბთან კიდევ 1 წელი აკავშირებს.

    Diario Sport-ის ცნობით, "ბარსელონამ" ხორვატის სატრანსფერო ფასი 20 მილიონი ევროდან 15-მდე შეამცირა.

    ანდალუსიელები ივანს იგივე ანაზღაურებას მხოლოდ იმ შემთხვევაში შესთავაზებენ, თუ ის მათ უფასოდ შეუერთდება.

    "სევილია" მათ ყოფილ ფეხბურთელთან შეთანხმებულია, რომ "ბარსასთვის" შეუსაბამო წინადადების შემთხვევაში, კიდევ 1 წლით მოიცადოს და შემდეგ განახორციელოს სასურველი ტრანსფერი.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 26 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    7 ივლისი 2020 07:07

    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: მსლ
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Kraken kai mweralixar mara balasts ar unda uwodebde klubis legendas! Rakitichs uamravi ramaaq micemuli barcastvis, tu zamenaze dajdeba amis donis zamena centrshi arcert grands ar ekoleba, meti dafaseba chvenebs da mitumetes legendebs, pianicis mimart simoatiebis miuxedavad kide daaagjes riokit rakitichs, rac amas fexburti utamashia!

    კლუბის ლეგენდების შეურაცხყოფაა ამ სინაგვეს რო ლეგენდას უწოდებ

    ვინაა სინაგვეს რაკიტიჩი? რომელ ერთს ჩამოუვარდება დონით?! ერთი მითხარი ვის მოიყვანენ უკეთესის.

    გვყავდა მარა პიანიჩში გაცვალეს ძალიან ძალიან ძალიან ბევრჯერ მილაპარაკია და ამიხსნია თუ რატომაც უნდა გაასხას ამ მძორმა გუნდიდან და დავიღალე უკვე ამის ახსნით

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: M10 S9 D11
    ვინმე სხვას მიყიდეთ ვერ ქაჩავს ეს სევილია ხო ხედავთ ლიჟბი მოშორდეს ეს მძორი გუნდს ასემც გიქნიათ წნორის მილანშიც გაგიშვიათ მეტის ღირსი მაინც არაა ეგ ამოუვსებელი ხვრელი ფუ რა მეზიზღება

    😂😂😂 ამას კლუბისთვის ბევრი აწვს გაკეთევული და ოდნავ დაფასებას მაინც იმსახურებს ეს რო არა ლა ლიგა უკვე აღებული ექნებიდა რეალს

    და რა აქვს გაკეთებული? ლიგის ფინალში გოლი? მაგის მეტი რა გააკეთა და ხო რეალს გაუტანა 2017 წელს მეტი?

    ხო იცი რო აზრზე არ ხარ ფეხბურთის და მე ნუღაე მათქმევინებ კიდე 😉

    🤨🤨🤨 სხვაგან ხომ არ მოხვდი?

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    7 ივლისი 2020 04:59

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Kraken kai mweralixar mara balasts ar unda uwodebde klubis legendas! Rakitichs uamravi ramaaq micemuli barcastvis, tu zamenaze dajdeba amis donis zamena centrshi arcert grands ar ekoleba, meti dafaseba chvenebs da mitumetes legendebs, pianicis mimart simoatiebis miuxedavad kide daaagjes riokit rakitichs, rac amas fexburti utamashia!

    კლუბის ლეგენდების შეურაცხყოფაა ამ სინაგვეს რო ლეგენდას უწოდებ

    Jer shen mierxsenebul "amaze uketes" arturikos movutkan patroni, ra gauketebia barcashi rakitichis donis, eg kiara misi naxevari kariera tu dado itkvian kai fexburteli ikoo, mere meore sheurackofaa fexbhrtis da barcelonas is ro arici vis daarqva legenda, kacma romelmac suli da guli miudzgvna barcas, kaci romelic shemtev naxmcvelad tamashobda da lamis chamshlelad dawies, kaci romelic shetevashi iko magar aq shav samushaosac tavze igebda, msoplio chempionatze tavisi nakrebistvis modrichtan ertad warmateebis umtavresi mizezi, uamravi gunduri jildos mflobeli sadac utamashia, safegburto aspektshic dzalian magari,asaki ro emateba da iseti vegaraa ar nishnavs ro unda moisrolo an ar daufaso! Xavis bareori ver shecvlida ras itxov saertod, istoriashi erterti sauketeso barcas da misi mwvrtnelis(enrike) dziritadis fexburteli da es ar kofila legenda turme!

    0
    გასულია
    Lasho წევრი [?]

    7 ივლისი 2020 00:32

    ციტატა: nikusha
    ციტატა: Lasho
    არტური წავიდა.. ეს და ვიდალიც მიაყოლონ.. ვან დე ბეეკი მოიყვანონ..

    ბუსკეტსი, ვან დე ბეეკი, დე იონგი, პუჩი, რობერტო, პიანიჩი.. ნორმალური ნახევარდაცვაა.. რორამე მონჩუც კარგია ახალგაზრდულში..

    გააგდონ სემედოც, ფირპოც და უმტიტიც.. ლენგლე,პიკე,არაუხო და კიდე ვინმე ცენტრალური მცველი.. მე რომანიოლი მინდა ან ის ბიჭი დააბრუნონ სიტიდან.. ორი ფლანგის მცველიც გვჭირდება.. ზამენაზე ვაგე რო დასვან ჩემიაზრით არიქნება ურიგო და რობერტო ნახევარდაცვაში გამოიყენონ..

    აი შეტევაშია რთულად ცოტა საქმე..

    სუარესი, გრიზმანი, მესი, ფატი და ლაუტაროც მოვა დიდი ალბათობით და იმედია არ აირევა სიტუაცია.. სუა ნელნელა გადაჯდება ზამენაზე.. მარა ლაუტარო გრიზმანი მესი როგორ დადგებიან ეგაა საკითხავი

    ალენია???


    ალენიას ტალანტობა არგაიშვას

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    7 ივლისი 2020 00:06

    ციტატა: nikusha
    ციტატა: Lasho
    არტური წავიდა.. ეს და ვიდალიც მიაყოლონ.. ვან დე ბეეკი მოიყვანონ..

    ბუსკეტსი, ვან დე ბეეკი, დე იონგი, პუჩი, რობერტო, პიანიჩი.. ნორმალური ნახევარდაცვაა.. რორამე მონჩუც კარგია ახალგაზრდულში..

    გააგდონ სემედოც, ფირპოც და უმტიტიც.. ლენგლე,პიკე,არაუხო და კიდე ვინმე ცენტრალური მცველი.. მე რომანიოლი მინდა ან ის ბიჭი დააბრუნონ სიტიდან.. ორი ფლანგის მცველიც გვჭირდება.. ზამენაზე ვაგე რო დასვან ჩემიაზრით არიქნება ურიგო და რობერტო ნახევარდაცვაში გამოიყენონ..

    აი შეტევაშია რთულად ცოტა საქმე..

    სუარესი, გრიზმანი, მესი, ფატი და ლაუტაროც მოვა დიდი ალბათობით და იმედია არ აირევა სიტუაცია.. სუა ნელნელა გადაჯდება ზამენაზე.. მარა ლაუტარო გრიზმანი მესი როგორ დადგებიან ეგაა საკითხავი

    ალენია???

    😅😅😅😅

    0
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 23:29

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: მსლ
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Kraken kai mweralixar mara balasts ar unda uwodebde klubis legendas! Rakitichs uamravi ramaaq micemuli barcastvis, tu zamenaze dajdeba amis donis zamena centrshi arcert grands ar ekoleba, meti dafaseba chvenebs da mitumetes legendebs, pianicis mimart simoatiebis miuxedavad kide daaagjes riokit rakitichs, rac amas fexburti utamashia!

    კლუბის ლეგენდების შეურაცხყოფაა ამ სინაგვეს რო ლეგენდას უწოდებ

    ვინაა სინაგვეს რაკიტიჩი? რომელ ერთს ჩამოუვარდება დონით?! ერთი მითხარი ვის მოიყვანენ უკეთესის.

    გვყავდა მარა პიანიჩში გაცვალეს ძალიან ძალიან ძალიან ბევრჯერ მილაპარაკია და ამიხსნია თუ რატომაც უნდა გაასხას ამ მძორმა გუნდიდან და დავიღალე უკვე ამის ახსნით

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: M10 S9 D11
    ვინმე სხვას მიყიდეთ ვერ ქაჩავს ეს სევილია ხო ხედავთ ლიჟბი მოშორდეს ეს მძორი გუნდს ასემც გიქნიათ წნორის მილანშიც გაგიშვიათ მეტის ღირსი მაინც არაა ეგ ამოუვსებელი ხვრელი ფუ რა მეზიზღება

    😂😂😂 ამას კლუბისთვის ბევრი აწვს გაკეთევული და ოდნავ დაფასებას მაინც იმსახურებს ეს რო არა ლა ლიგა უკვე აღებული ექნებიდა რეალს

    და რა აქვს გაკეთებული? ლიგის ფინალში გოლი? მაგის მეტი რა გააკეთა და ხო რეალს გაუტანა 2017 წელს მეტი?

    ხო იცი რო აზრზე არ ხარ ფეხბურთის და მე ნუღაე მათქმევინებ კიდე 😉

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    6 ივლისი 2020 23:06

    ციტატა: მსლ
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Kraken kai mweralixar mara balasts ar unda uwodebde klubis legendas! Rakitichs uamravi ramaaq micemuli barcastvis, tu zamenaze dajdeba amis donis zamena centrshi arcert grands ar ekoleba, meti dafaseba chvenebs da mitumetes legendebs, pianicis mimart simoatiebis miuxedavad kide daaagjes riokit rakitichs, rac amas fexburti utamashia!

    კლუბის ლეგენდების შეურაცხყოფაა ამ სინაგვეს რო ლეგენდას უწოდებ

    ვინაა სინაგვეს რაკიტიჩი? რომელ ერთს ჩამოუვარდება დონით?! ერთი მითხარი ვის მოიყვანენ უკეთესის.

    გვყავდა მარა პიანიჩში გაცვალეს ძალიან ძალიან ძალიან ბევრჯერ მილაპარაკია და ამიხსნია თუ რატომაც უნდა გაასხას ამ მძორმა გუნდიდან და დავიღალე უკვე ამის ახსნით

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: M10 S9 D11
    ვინმე სხვას მიყიდეთ ვერ ქაჩავს ეს სევილია ხო ხედავთ ლიჟბი მოშორდეს ეს მძორი გუნდს ასემც გიქნიათ წნორის მილანშიც გაგიშვიათ მეტის ღირსი მაინც არაა ეგ ამოუვსებელი ხვრელი ფუ რა მეზიზღება

    😂😂😂 ამას კლუბისთვის ბევრი აწვს გაკეთევული და ოდნავ დაფასებას მაინც იმსახურებს ეს რო არა ლა ლიგა უკვე აღებული ექნებიდა რეალს

    და რა აქვს გაკეთებული? ლიგის ფინალში გოლი? მაგის მეტი რა გააკეთა და ხო რეალს გაუტანა 2017 წელს მეტი?

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 22:16

    ციტატა: M10 S9 D11
    ვინმე სხვას მიყიდეთ ვერ ქაჩავს ეს სევილია ხო ხედავთ ლიჟბი მოშორდეს ეს მძორი გუნდს ასემც გიქნიათ წნორის მილანშიც გაგიშვიათ მეტის ღირსი მაინც არაა ეგ ამოუვსებელი ხვრელი ფუ რა მეზიზღება

    😂😂😂 ამას კლუბისთვის ბევრი აწვს გაკეთევული და ოდნავ დაფასებას მაინც იმსახურებს ეს რო არა ლა ლიგა უკვე აღებული ექნებიდა რეალს

    2
    საიტზეა
    nikusha ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 22:16

    ციტატა: Lasho
    არტური წავიდა.. ეს და ვიდალიც მიაყოლონ.. ვან დე ბეეკი მოიყვანონ..

    ბუსკეტსი, ვან დე ბეეკი, დე იონგი, პუჩი, რობერტო, პიანიჩი.. ნორმალური ნახევარდაცვაა.. რორამე მონჩუც კარგია ახალგაზრდულში..

    გააგდონ სემედოც, ფირპოც და უმტიტიც.. ლენგლე,პიკე,არაუხო და კიდე ვინმე ცენტრალური მცველი.. მე რომანიოლი მინდა ან ის ბიჭი დააბრუნონ სიტიდან.. ორი ფლანგის მცველიც გვჭირდება.. ზამენაზე ვაგე რო დასვან ჩემიაზრით არიქნება ურიგო და რობერტო ნახევარდაცვაში გამოიყენონ..

    აი შეტევაშია რთულად ცოტა საქმე..

    სუარესი, გრიზმანი, მესი, ფატი და ლაუტაროც მოვა დიდი ალბათობით და იმედია არ აირევა სიტუაცია.. სუა ნელნელა გადაჯდება ზამენაზე.. მარა ლაუტარო გრიზმანი მესი როგორ დადგებიან ეგაა საკითხავი

    ალენია???

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 22:12

    ბალასტი არაა ნამდვილად რაკიტიჩი 😉

    2
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 21:25

    Ra klasnia arada es, tan zamenidan shemosvlasac ar takilobs tipi. Didi profia raketa.

    2
    გასულია
    მსლ წევრი [?]

    6 ივლისი 2020 21:09

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Kraken kai mweralixar mara balasts ar unda uwodebde klubis legendas! Rakitichs uamravi ramaaq micemuli barcastvis, tu zamenaze dajdeba amis donis zamena centrshi arcert grands ar ekoleba, meti dafaseba chvenebs da mitumetes legendebs, pianicis mimart simoatiebis miuxedavad kide daaagjes riokit rakitichs, rac amas fexburti utamashia!

    კლუბის ლეგენდების შეურაცხყოფაა ამ სინაგვეს რო ლეგენდას უწოდებ

    ვინაა სინაგვეს რაკიტიჩი? რომელ ერთს ჩამოუვარდება დონით?! ერთი მითხარი ვის მოიყვანენ უკეთესის.

    1
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 20:27

    20 მილიონი თუ გადაიხადა ვინმემ სასწრაფოდ გაყიდონ თორე კონტრაქტი უმთავრდება და სულ უფასოდ წავა

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    6 ივლისი 2020 19:38

    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Kraken kai mweralixar mara balasts ar unda uwodebde klubis legendas! Rakitichs uamravi ramaaq micemuli barcastvis, tu zamenaze dajdeba amis donis zamena centrshi arcert grands ar ekoleba, meti dafaseba chvenebs da mitumetes legendebs, pianicis mimart simoatiebis miuxedavad kide daaagjes riokit rakitichs, rac amas fexburti utamashia!

    კლუბის ლეგენდების შეურაცხყოფაა ამ სინაგვეს რო ლეგენდას უწოდებ

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    6 ივლისი 2020 19:30

    Kraken kai mweralixar mara balasts ar unda uwodebde klubis legendas! Rakitichs uamravi ramaaq micemuli barcastvis, tu zamenaze dajdeba amis donis zamena centrshi arcert grands ar ekoleba, meti dafaseba chvenebs da mitumetes legendebs, pianicis mimart simoatiebis miuxedavad kide daaagjes riokit rakitichs, rac amas fexburti utamashia!

    4
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    6 ივლისი 2020 19:17

    20 დაადონ და ვინმე წაიყვანს.

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 19:07

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: frenkie21
    ლარი ოცად მიეცით ხო... ასეთ ფეხბურთელს სხვა გუნდი მინიმუმ 40-50 მილიონად გაყიდის არადა

    არავინ გადაიხდის 32 წლის ზამენაში 50 მილიონს. საიდან მოგაქვთ ეს ფასები

    პიანიჩში 60 გადაიხადეს, ისიც ზამენაა და სტატისტიკაც რაკიტიჩის მსგავსი აქვს. რაკეტა მინიმუმ 30 უნდა გაიყიდოს რა 15

    პიანიჩი ორი წლით ახალგაზრდაა და რეკეტაზე უკეთესი ფეხბურთელიცაა და 60-ად იმიტომ გაიყიდა რომ 80 მილიონი გადაახდევინეს არტურში სატრანსფერო ბალანსის გამოსასწორებლად. არტური რომ 60 მილიონად გაეყიდათ პიანიჩშიც ნაკლებს გადაიხდიდნენ

    0
    გასულია
    Lasho წევრი [?]

    6 ივლისი 2020 19:04

    არტური წავიდა.. ეს და ვიდალიც მიაყოლონ.. ვან დე ბეეკი მოიყვანონ..

    ბუსკეტსი, ვან დე ბეეკი, დე იონგი, პუჩი, რობერტო, პიანიჩი.. ნორმალური ნახევარდაცვაა.. რორამე მონჩუც კარგია ახალგაზრდულში..

    გააგდონ სემედოც, ფირპოც და უმტიტიც.. ლენგლე,პიკე,არაუხო და კიდე ვინმე ცენტრალური მცველი.. მე რომანიოლი მინდა ან ის ბიჭი დააბრუნონ სიტიდან.. ორი ფლანგის მცველიც გვჭირდება.. ზამენაზე ვაგე რო დასვან ჩემიაზრით არიქნება ურიგო და რობერტო ნახევარდაცვაში გამოიყენონ..

    აი შეტევაშია რთულად ცოტა საქმე..

    სუარესი, გრიზმანი, მესი, ფატი და ლაუტაროც მოვა დიდი ალბათობით და იმედია არ აირევა სიტუაცია.. სუა ნელნელა გადაჯდება ზამენაზე.. მარა ლაუტარო გრიზმანი მესი როგორ დადგებიან ეგაა საკითხავი

    0
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 18:56

    პიანიჩში 60 არ გადაუხდიათ რეალურად, ფასი გაბერეს ორივე მაქინატორმა, ბინძური სუბი აუვიდა გარიგებას
    35-50 თემა იყო და ფასები გადაათამაშეს
    მეორე
    ბალასტს არ ვუწოდებდი ვანიას
    ბევრი დამსახურება აქვს გუნდის წინაშე და დღესაც უსარგებლო როდია?
    დაჟე ვიდალმაც ვერ შეძლო ყოველ მე-3 დღეს მთელი ძალით მაღალ ტემპში თამაში, ის ხომ ცხოველია?
    ასაკი თავისას შვრება
    ამიტომ ბალასტს კი არა ზამენის კაცს დავარქმევდი, კლასნი,გამოცდილი ზამენა, რომელიც საჭირო დროს არ დაგაღალატებს
    მაგრამ უკვე ენას ატრიალებდნენ ეს,პიკე,ბუსი,ვიდალი და კიდევ ერთი-ორი
    სკამზე გადავსვამდი და ძირითადის ხალხი რომ დამემტვრეოდა ან გადაიღლებოდნენ, დასვენებულს დავაყენებდი, ყოველ მე-3 შეხვედრაში
    ბებერი მელა სერ ალექსის მეთოდი იყო ეგ, ვეტერან გიგზი-სქოულზით ქაჩავდა სადამდე.... 38-39 წლამდე ათამაშა ორივე
    ნუ ვაგინებთ, ნუ დავემსგავსებით უმსგავსო მადრიდის რეალს

    6
    გასულია
    Luka Modric გულშემატკივარი [?]

    6 ივლისი 2020 18:52

    არა და რაკიტიჩს ბევრად დიდი ფეხბურთი აქვს ნათამაშები ვიდრე პიანიჩს და ნებისმიერ საშუალო დონის გუნდში ერთი 2-3 წელი კიდევ აჯობებს რაკეტა... აქ რატომ ვერ აფასებენ ამ ფეხბურთელს ვერ ვხვდები, პიანიჩის მოსვლას რო შესციცინებთ!!!

    6
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 18:42

    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: frenkie21
    ლარი ოცად მიეცით ხო... ასეთ ფეხბურთელს სხვა გუნდი მინიმუმ 40-50 მილიონად გაყიდის არადა

    არავინ გადაიხდის 32 წლის ზამენაში 50 მილიონს. საიდან მოგაქვთ ეს ფასები

    პიანიჩი 65 ღირს და ეს 40 არ ღირს?

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge