ზიდანი: დამღლელია იმაზე საუბარი, რომ "რეალი" მხოლოდ მსაჯების ხარჯზე იგებს

  • 6-07-2020, 16:39
  • ზიდანი: დამღლელია იმაზე საუბარი, რომ "რეალი" მხოლოდ მსაჯების ხარჯზე იგებს

    მადრიდის "რეალს" უკანასკნელ 4 შეხვედრაში 3 თერთმეტმეტრიანის დარტყმის უფლება ჰქონდა. მათგან ორმა კი მატჩის ბედი ფაქტობრივად გადაწყვიტა.

    "ბილბაოსთან" მატჩის შემდეგ ზინედინ ზიდანმა სამეფო კლუბის წინააღმდეგ არსებულ ჭორებზე ისაუბრა.

    "დავიღალე, რადგან მუდმივად ერთსა და იმავეზე ვსაუბრობთ, როგორც ჩანს, ჩვენ მხოლოდ მსაჯების ხარჯზე ვიგებთ."

    "თქვენ მადრიდის "რეალის" ფეხბურთელებს უნდა აფასებდეთ და მათი თამაშის ხარისხს ამჩნევდეთ, მაგრამ, ვიცი, რომ მაინც არაფერი შეიცვლება."

    "მიზნის მიღწევაში ხელს ვერავინ შეგვიშლის, ჩვენ მხოლოდ დარჩენილ თამაშებზე ვართ ფოკუსირებულნი."

    "ლოს ბლანკოსის" სასარგებლოდ მიღებული გადაწყვეტილებებიდან რამდენიმე აშკარა მაგალითის გამოყოფა შეგვიძლია:

    1. დანი კარვახალის ჯარიმის მიუხედავად, "ხეტაფეს" სასარგებლოდ პენალტი არ დაინიშნა;
    2. კარვახალის ჯარიმა "მალიორკასთან" პირველი გოლის საწყის ეპიზოდში წესების დარღვევად არ მიიჩნიეს;
    3. "სოსიედადთან" გოლის ეპიზოდში ქარიმ ბენზემას მხრიდან ბურთზე ხელით თამაშს VAR-ის მხრიდან რეაგირება არ მოჰყოლია;
    4. რამოსის მიერ რაულ გარსიას საჯარიმოში წაქცევაზე, მსაჯებმა პენალტი არ დანიშნეს.

    ამ ყოველივეს შემდეგ, გუშინ, ჟოზეპ მარია ბართომეუმ VAR-ის მისამართით თავისი გულისწყრომა დააფიქსირა. როგორც კლუბის პრეზიდენტმა აღნიშნა, ვიდეო გამეორებას მხოლოდ ერთი გუნდის სასარგებლოდ იყენებენ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტზეა
    me da barca Culé [?]

    6 ივლისი 2020 23:58

    იმდენი შენი უსამართლო არაბი დე** მო***

    0
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 22:05

    ციტატა: romani23
    თქვე დედა MOТYNUლებო... მოიგეთ ს უ ფ თ ა დ... ყოველგვარი დახმარების გარეშე და არავინ შეკეკითხებათ ამაზე. აბა რატომ არ ეკითხებიან ამაზე სეტიენს?.

    სეტიენი ვერიგებდა დღევანდელ დღემდე

    ციტატა: Don_Andresito
    მე ბარსას ცუდი თამაში მტკივა თორე რეალი რო ჩვეილ სტიქიაშია ფაქტია. წელს 7-9 ქულა მაინც აჩუქეს, ჩვენ კიდე წაგვართვეს უფრო მეტი ვიდრე მოგცეს. ერთი სოსიედადთან კამპ ნოუზე დაგვიდეს საეჭვო პენალტი, დალშე არც ერთ შემთხვევაში ბარსას სასარგებლოდ გადაწყვეტილება არ მიღებულა. ჩესნად რო მომხდარიყო ყველაფერი ვერც ხეტაფეს, ვერც ბილბაოს ვერ მოუგებდნენ, შეიძლება ვალენსიასთანაც დაეკარგათ ქულა. მოკლედ ისევ პირველზე უნდა ვყოფილიყავით მარა წაიღონ წელს ეს კორონა თასი, ზიდანს დაადგან მელოტ თავზზე, ზატო შემდეგ წელს ესე ვეღარ იღორებენ და იმედია შემდეგ სეზონში ჩვენც უკეთესი გუნდი ვიქნებით, ლაოსები და მალენკოები ვეღარ მოგვერევიან

    ვერც სოსიედადს ვერ მოუგებდა და შემდეგ სეზონში იმედია გრიზმანი პროგრესს დაიწყებს და ვინმე სლეში არ გაცვლიან ესპანიოლთანაც ასეთი ტაქტიკა უნდა დაყენოს და საერთოდ ყველა დარჩენილ თამაშში ეს ტაქტიკა უნდა დააყენოს

    0
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    6 ივლისი 2020 20:32

    მე ბარსას ცუდი თამაში მტკივა თორე რეალი რო ჩვეილ სტიქიაშია ფაქტია. წელს 7-9 ქულა მაინც აჩუქეს, ჩვენ კიდე წაგვართვეს უფრო მეტი ვიდრე მოგცეს. ერთი სოსიედადთან კამპ ნოუზე დაგვიდეს საეჭვო პენალტი, დალშე არც ერთ შემთხვევაში ბარსას სასარგებლოდ გადაწყვეტილება არ მიღებულა. ჩესნად რო მომხდარიყო ყველაფერი ვერც ხეტაფეს, ვერც ბილბაოს ვერ მოუგებდნენ, შეიძლება ვალენსიასთანაც დაეკარგათ ქულა. მოკლედ ისევ პირველზე უნდა ვყოფილიყავით მარა წაიღონ წელს ეს კორონა თასი, ზიდანს დაადგან მელოტ თავზზე, ზატო შემდეგ წელს ესე ვეღარ იღორებენ და იმედია შემდეგ სეზონში ჩვენც უკეთესი გუნდი ვიქნებით, ლაოსები და მალენკოები ვეღარ მოგვერევიან

    6
    გასულია
    სპარტაკი გულშემატკივარი [?]

    6 ივლისი 2020 20:18

    შენც მასეთი პრო.ი ყოფილხარ რაც მთლიანად რეალია ...

    2
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    6 ივლისი 2020 19:19

    ფაქტები ყვირის ალჟირელო,ფაქტებიიიიი.

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    6 ივლისი 2020 19:07

    ჰე! სად ხართ ვითომ კულე ხიხოები, ამაზე საუბარი რომ არ მოგწონთ?
    პ.ს. ვილიარეალთან მესის სწორად გატანილი გოლი არჩაუთვალეს!
    ვილიარეალი შეტევას იწყებდა, ბურთი ამოჰქონდა თავის საჯარიმოდან,ამ დროს რაკიტიჩმა ჩაჭრა გადაცემა. (ბურთს ფეხი მოარტყა) ბურთი წავიდა მიწინააღმდეგისკეან რომელმაც ბურთზე ითამაშა და ამის მერე ბუთი ვიდალს მიუვიდა (ანუ მოწინააღმდეგისგან), რომელიც თავის კარისკენ გარბოდა, მის ირგვლივ მყოფი სამივე მცველი ზურგით იდგა და ვერც ხედავდა ვიდალს ამიტომ აქტიურ პოზიციაში ვერ ჩაითვლებოდა!
    თუმვა მსაჯმა მორიგი კლოუადა შემოგვთავაზა და მესის გოლი არ ჩათვალა, თურმე რაკიტიჩი პასს უკეთებდა აქტიურ ვიდალს და არა რიკი პუჩს რომელიც აგრეთვე იმყოფებოდა რაკიტიჩის წინ, თანაც ვიდალზე უფრო ახლოს.

    2
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 19:03

    და ამას დამატებული ვალენსიასთან 0:0 -ზე გაშვებული გოლი, რომელიც სუფთა იყო და ტყუილად გაუუქმეს
    VARდრიდელმა მსაჯებმა
    კაცმა არ იცის, თუ როგორ გაგრძელდებოდა შეხვედრა მაგის მერე

    ძლიერი,კლასნი, მაგრამ მოედანზე ყველაფრის მკადრებელი და ბინძური მოთამაშე გახლდათ ბატონი ზინედინი
    მწვრთნელიც ძალიან პრაგმატული და უსინდისო გამოდგა, ერთი ძლიერი მხარე რაც აქვს, ზვიგენის ინსტიქტი აქვს და სისხლის სუნს გრძნობს
    თუ დაინახა რომ შეუძლია დაჩაგვრა, ამოტენის
    დანარჩენისთვის კი მსაჯები, ეფფ და უეფა არსებობს

    იმედია ეტიადზე სახეს გაუერთიანებს პეპი და სამარცხვინოდ გააგდებს

    6
    გასულია
    Luka Modric გულშემატკივარი [?]

    6 ივლისი 2020 18:50

    ციტატა: romani23
    თქვე დედა MOТYNUლებო... მოიგეთ ს უ ფ თ ა დ... ყოველგვარი დახმარების გარეშე და არავინ შეკეკითხებათ ამაზე. აბა რატომ არ ეკითხებიან ამაზე სეტიენს?.

    სეტიენმა ჯერ მოიგოს ;დდ ფრეზე არავინ შეეკითხება მაგას ;დ

    2
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    6 ივლისი 2020 18:19

    რას იზავ ზიზუ სიმართლე მწარეა

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    romani23 Culé [?]

    6 ივლისი 2020 17:54

    თქვე დედა MOТYNUლებო... მოიგეთ ს უ ფ თ ა დ... ყოველგვარი დახმარების გარეშე და არავინ შეკეკითხებათ ამაზე. აბა რატომ არ ეკითხებიან ამაზე სეტიენს?.

    10
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 17:40

    მხოლოდ მსაჯების არა პენლების 6ივე ტურში პენატი დაგიდეს თუ კარგად მახსოვს და 6 ტურში თითქმის ყველგან იყო საკამათო მენტი აო სეტიანმა ეს ბოლო ოთხი ტურო რომ ასეთი თამაშით ჩაამთავროს ნერვები დამიწყნარდება და დავიკდებ უტიტულობას ოღონდ ბარსელონას ლამაზი ყამაში ვნახო მიყოლებით მატჩებში

    17
    პარტნიორები
    Flashscore.ge