დანი ალვესი "რეალისა" და მსაჯების ურთიერთობას ეხმაურება

დანი ალვესი "რეალისა" და მსაჯების ურთიერთობას ეხმაურება

კატალონიის "ბარსელონას" ყოფილი ფეხბურთელი, დანი ალვესი მადრიდის "რეალისა" და მსაჯების "ურთიერთობაზე" Twitter-ის საშუალებით ერთ-ერთ გამომწერს ესაუბრება.

უფრო ზუსტად რომ ვთქვათ, ბილბაოს "ატლეტიკთან" მატჩში VAR-მა სერხიო რამოსისა და რაულ გარსიას ეპიზოდში პენალტი არ დანიშნა (რომელიც, ბევრის აზრით, უნდა დანიშნულიყო).

გულშემატკივარმა ბრაზილიელს ჰკითხა, რა აზრის იყო მსაჯების მიერ ამგვარ თვალის დახუჭვაზე, ფეხბურთელმა კი უპასუხა: 

"ერთ დღეს მათ გვასწავლეს, რომ იმაზე მეტი უნდა გვეკეთებინა, ვიდრე ვაკეთებდით და ვიდრე საჭირო იყო".

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #15 6 ივლისი 2020 23:20
    0
    ციტატა: Spain
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ციტატა: Clever liar
    შეიძლება არ მოგწონდეს რეალის ჩემპიონობა და ლოვიკურია, შეიძლება რეალსაც ეხმარებიან მსაჯები და ესეც არ მოგწონდეს ლოგიკურია, მარა აი ბარსელონას 42 ქულით ჩემპიონობა ლოგიკურია? გუნდს არცერთი საუშაოლო დონის თამაში არ მოუგია და რატო უნდა იყოს ცხრილის სათავეში?, დავანებოთ მსაჯების თემას თავი, ამ სეზონში რეალი იმენა ბენზემა ვინიციუსით ანახებს ბევრად უფრო სტაბილურ და შეტევაში სახიფათო ფეხბურთს ვიდრე ჩვენი 600 მილიარდიანი შეტევის ხაზი და იმენა ბენზემა ვინოციუსის გამო ეკუთნის გუნდს ჩემპიონობა სხვა რო არაფერი.

    დაჟე ასეთი ცუდი ბარსელონას ფონზეც კი არ შეუძლია რეალს მოუგოს ბარსელონას ჩემპიონატი მსაჯების დახმარების გარეშე.ამაშია საქმე და რატომ ვერ ხვდებით ზოგიერთი ამას ვერ ვიგებ.
    გასამართლებული საბუთი იცოცხლე გაქვთ.ბარსელონა ცუდათ თამაშობს თურმე.კიდევ ვიმეორებ ემსაჯა მსაჯების ჩესნათ და ეხლა ბარსელონას რეალის წინ იქნებოდა ქულებით.ანუ დაჟე ასეთი გაფარჩაკებულ ბარსელონას ვერ უგებს ჩემპიონატს რეალი მსაჯების გარეშე.
    გ ა ი გ ე თ?

    მართლა გგონია რო მსაჯები ეხმარებიან მოდი კონკრეტულად აიღე მომენტები სად დაეხმარა რეალს მსაჯი და მე ავიღებ კონკრეტულად ბარსას სად დაეხმარა ოღონდ მტკიცებულებებით და ფეხბურთის წესებით თუ იცი ფეხბურთინსაერთოდ და დავითვალოდ რომელს უფრო მეტჯერ დაეხმარნენ. ჯერ ურთიერშეხვედრებში ორივე თამაშში ჩახადა რეალმა ბარსას და კლასიკოს რო ვერ იგებ და ლალიგას იგებ ეგეთი ლალიგა არ უნდა არცერთ გუნდს

    მეხსიერებასთან გვაქვს მგონი პრობლემა.
    2016-17 წელი ლა ლიგა მოიგო რეალმა' კლასიკოზე კი ბარსამ იხმარა რეალი თავისსავე სტადიონზე 2:3, და რა, უარი თქვა რეალმა ლა ლიგის თასზე? რომ ამბობ ესეთი ლა ლიგა არ უნდა არცერთ გუნდსო.
    წევრი [?]
    #14 6 ივლისი 2020 21:00
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    მადრიდისტებმა რაც გინდათ ის თქვით, ბარსა ცუდიაო ისე წერთ თითქოს რეალი ციდან ვარსკვლავებს წყვეტდეს, 2 ერთმანეთზე ძლიერი თერთმეტეული ყავს და სკამზე 10 დონე მოთამაშე ზის როცა ბარსას მაქსიმუმ ბრაიტვაიტის შემოყვანა შეუძლია. ბენზემა ვინისიუსი ახსენეთ და მაგათ გარდა გუნდს 100 მილიონიანი აზარი, ამავე ღირებულების ბეილი, 80 იანი ხამესი, ისკო+როდრიგო რაც ასევე თითქმის 100 ია, 60 მილიონიანი იოვიჩი და 30 იანი დიასი ყავს. ასენსიო ვასქესზე აღარაფერს ვამბობ. დაითვალეთ აბა რამდენია? 3 როა ძირითადში 6 კაცია სკამზე თამაშის შეცვლა რო შეუძლია ისეთი. მარა რატომღაც მაინც საეჭვო პენალტებით იგებს გუნდი. 1-0 ების მოგება თუ ესე გისწორდებათ ატლეტიკოს უბალეშიკეთ მაშინ. ბარსაში კიდე რა ხდება? გუნდი ბოლო 15 წლის ყველაზე ცუდი ვერსიაა, ყავთ ისტორიაში ყველაზე ცუდი პრეზიდენტი, ჭ კლასის მწვრთელები, უაზრო სატრანსფერო პოლიტიკა, კონფლიქტები ხელმძღვანელობას მწვრთნელებს და ფეხბურთელებს შორის, ფინანსური კრიზისი, დედის ხვნა ხდება გუნდში და ამ დროს რეალი 4 ქულითაა წინ ისიც ისე რო მსაჯების თემა ზედმეტად თვალში საცემია. დებილი ვერ დაინახავს იმას რო პანდემიის მერე მწარე შეთქმულებას ქონდა ადგილი რეალის გაჩემპიონების. მანამდე კიდე შედარებით წყნარად იყვნენ, ბოლო ტურებს ელოდნენ მარა ახლა იმენა სახეს იხევენ. 1 თამაშიც კი არ ყოფილა რეალის რო მსაჯს რამე არ ექნა. მალიორკასაც კი ვერ მოუგებს მაგათ გარეშე. რეალში რო მსგავსი კრიზისი იყოს ახლა ბარსა 25 ქულით იქნებოდა წინ. რეალი კიდე ბარსას ყველაზე ცუდ ვერსიას იმენა ხოხვით უგებს. ვიღაცამ დაწერა კლასიკოებში ათრია რეალმაო :D:DD:D მაგრად დაგცინე პატარა, თრევა თუ გაინტერესებს რა არი გადახედე ამ წლის გარდა სხვა ყველა კლასიკოებს ლა ლიგაში და აი ეგაა თრევა, სახეზე მისხმა და ყველაფერი შეურაცხმყოფელი და არა ის პიკეს ავტოგოლით რო მოიგო რეალმა ბარსას მაზვის მერე უმწვრთნელო გუნდთან.

    ყველაფერი ჩამოაყალიბე ძალიან მაგრად უბრალოდ ცუტა ლაიქი იმიტო გაქვს რო წაკითხვა ეზარებათ თორე მე წავიკითხე და ყველაფერი ნაღდია

    ციტატა: Luka Modric
    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: Luka Modric
    შარშან იწერებოდა აქ რეალი რაც მსაჯებმა ათრიეს ეყოფათო, აწი ვარი შემოვიდა და ვეღარაფერს მოიგებენო ;დდდ ახლა ვარი შემოვიდა და ვხედავთ რეალის ერთ ტიტულს უკვე იანვარში, აგერ მეორე მოდის უკვე😂😂😂 ახლა პერესზე წავა თემა, რომ ვიტო კორლეონეა, პუტინთან აქ კავშირები და ასე შემდეგ😂😂😂 ძაან ვხალისობ ამ ინტერპრეტაციებზე რა😂

    მოდი ერთსგეტყვიარც რრალი დაარც ათლეტიკო უნდა ყოფილიყო მაგ ტურნირზე ორივე ტყუილად ჩააკვეხეს დაეგ შეტენილი ტიტულია კი.მოიგეს მაგრამ იქ არუნდა ყოფილიყო არც რეალი და არც ატლეტიკო

    უნდა ყოფილიყო თუ არ უნდა ყოფილიყო ახალი ფორმატია და ასე მოხდა, გაისად შეიძლება თქვენ გქონდეთ შანსი რა იცი, და არამგონია მერე ეგ გაიხსენო რო არასწორი ფორმატიაო როცა ბარსა აწევს მაგ თასს, ეს მხოლოდ მაშინ ხდება როცა რეალი იგებს )))))))))

    შეილება ხმა არ ამოვიღოთ მარა არასწორი ხომ მაინც იქნება. რა შუაშია ვინ ამოიღებს ხმას
    --------------------
    Always basca
    [?]
    #13 6 ივლისი 2020 20:41
    9
    მადრიდისტებმა რაც გინდათ ის თქვით, ბარსა ცუდიაო ისე წერთ თითქოს რეალი ციდან ვარსკვლავებს წყვეტდეს, 2 ერთმანეთზე ძლიერი თერთმეტეული ყავს და სკამზე 10 დონე მოთამაშე ზის როცა ბარსას მაქსიმუმ ბრაიტვაიტის შემოყვანა შეუძლია. ბენზემა ვინისიუსი ახსენეთ და მაგათ გარდა გუნდს 100 მილიონიანი აზარი, ამავე ღირებულების ბეილი, 80 იანი ხამესი, ისკო+როდრიგო რაც ასევე თითქმის 100 ია, 60 მილიონიანი იოვიჩი და 30 იანი დიასი ყავს. ასენსიო ვასქესზე აღარაფერს ვამბობ. დაითვალეთ აბა რამდენია? 3 როა ძირითადში 6 კაცია სკამზე თამაშის შეცვლა რო შეუძლია ისეთი. მარა რატომღაც მაინც საეჭვო პენალტებით იგებს გუნდი. 1-0 ების მოგება თუ ესე გისწორდებათ ატლეტიკოს უბალეშიკეთ მაშინ. ბარსაში კიდე რა ხდება? გუნდი ბოლო 15 წლის ყველაზე ცუდი ვერსიაა, ყავთ ისტორიაში ყველაზე ცუდი პრეზიდენტი, ჭ კლასის მწვრთელები, უაზრო სატრანსფერო პოლიტიკა, კონფლიქტები ხელმძღვანელობას მწვრთნელებს და ფეხბურთელებს შორის, ფინანსური კრიზისი, დედის ხვნა ხდება გუნდში და ამ დროს რეალი 4 ქულითაა წინ ისიც ისე რო მსაჯების თემა ზედმეტად თვალში საცემია. დებილი ვერ დაინახავს იმას რო პანდემიის მერე მწარე შეთქმულებას ქონდა ადგილი რეალის გაჩემპიონების. მანამდე კიდე შედარებით წყნარად იყვნენ, ბოლო ტურებს ელოდნენ მარა ახლა იმენა სახეს იხევენ. 1 თამაშიც კი არ ყოფილა რეალის რო მსაჯს რამე არ ექნა. მალიორკასაც კი ვერ მოუგებს მაგათ გარეშე. რეალში რო მსგავსი კრიზისი იყოს ახლა ბარსა 25 ქულით იქნებოდა წინ. რეალი კიდე ბარსას ყველაზე ცუდ ვერსიას იმენა ხოხვით უგებს. ვიღაცამ დაწერა კლასიკოებში ათრია რეალმაო :D:DD:D მაგრად დაგცინე პატარა, თრევა თუ გაინტერესებს რა არი გადახედე ამ წლის გარდა სხვა ყველა კლასიკოებს ლა ლიგაში და აი ეგაა თრევა, სახეზე მისხმა და ყველაფერი შეურაცხმყოფელი და არა ის პიკეს ავტოგოლით რო მოიგო რეალმა ბარსას მაზვის მერე უმწვრთნელო გუნდთან.
    Culé [?]
    #12 6 ივლისი 2020 19:29
    3
    ჰე! სად ხართ ვითომ კულე ხიხოები, ამაზე საუბარი რომ არ მოგწონთ?

    პ.ს. ვილიარეალთან მესის სწორად გატანილი გოლი არჩაუთვალეს!

    ვილიარეალი შეტევას იწყებდა, ბურთი ამოჰქონდა თავის საჯარიმოდან,ამ დროს რაკიტიჩმა ჩაჭრა გადაცემა. (ბურთს ფეხი მოარტყა) ბურთი წავიდა მიწინააღმდეგისკეან რომელმაც ბურთზე ითამაშა და ამის მერე ბუთი ვიდალს მიუვიდა (ანუ მოწინააღმდეგისგან), რომელიც თავის კარისკენ გარბოდა, მის ირგვლივ მყოფი სამივე მცველი ზურგით იდგა და ვერც ხედავდა ვიდალს ამიტომ აქტიურ პოზიციაში ვერ ჩაითვლებოდა!
    თუმვა მსაჯმა მორიგი კლოუადა შემოგვთავაზა და მესის გოლი არ ჩათვალა, თურმე რაკიტიჩი პასს უკეთებდა აქტიურ ვიდალს და არა რიკი პუჩს რომელიც აგრეთვე იმყოფებოდა რაკიტიჩის წინ, თანაც ვიდალზე უფრო ახლოს.
    წევრი [?]
    #11 6 ივლისი 2020 16:27
    1
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ციტატა: Clever liar
    შეიძლება არ მოგწონდეს რეალის ჩემპიონობა და ლოვიკურია, შეიძლება რეალსაც ეხმარებიან მსაჯები და ესეც არ მოგწონდეს ლოგიკურია, მარა აი ბარსელონას 42 ქულით ჩემპიონობა ლოგიკურია? გუნდს არცერთი საუშაოლო დონის თამაში არ მოუგია და რატო უნდა იყოს ცხრილის სათავეში?, დავანებოთ მსაჯების თემას თავი, ამ სეზონში რეალი იმენა ბენზემა ვინიციუსით ანახებს ბევრად უფრო სტაბილურ და შეტევაში სახიფათო ფეხბურთს ვიდრე ჩვენი 600 მილიარდიანი შეტევის ხაზი და იმენა ბენზემა ვინოციუსის გამო ეკუთნის გუნდს ჩემპიონობა სხვა რო არაფერი.

    დაჟე ასეთი ცუდი ბარსელონას ფონზეც კი არ შეუძლია რეალს მოუგოს ბარსელონას ჩემპიონატი მსაჯების დახმარების გარეშე.ამაშია საქმე და რატომ ვერ ხვდებით ზოგიერთი ამას ვერ ვიგებ.
    გასამართლებული საბუთი იცოცხლე გაქვთ.ბარსელონა ცუდათ თამაშობს თურმე.კიდევ ვიმეორებ ემსაჯა მსაჯების ჩესნათ და ეხლა ბარსელონას რეალის წინ იქნებოდა ქულებით.ანუ დაჟე ასეთი გაფარჩაკებულ ბარსელონას ვერ უგებს ჩემპიონატს რეალი მსაჯების გარეშე.
    გ ა ი გ ე თ?

    მართლა გგონია რო მსაჯები ეხმარებიან მოდი კონკრეტულად აიღე მომენტები სად დაეხმარა რეალს მსაჯი და მე ავიღებ კონკრეტულად ბარსას სად დაეხმარა ოღონდ მტკიცებულებებით და ფეხბურთის წესებით თუ იცი ფეხბურთინსაერთოდ და დავითვალოდ რომელს უფრო მეტჯერ დაეხმარნენ. ჯერ ურთიერშეხვედრებში ორივე თამაშში ჩახადა რეალმა ბარსას და კლასიკოს რო ვერ იგებ და ლალიგას იგებ ეგეთი ლალიგა არ უნდა არცერთ გუნდს
    Culé [?]
    #10 6 ივლისი 2020 16:20
    1
    ციტატა: Clever liar
    შეიძლება არ მოგწონდეს რეალის ჩემპიონობა და ლოვიკურია, შეიძლება რეალსაც ეხმარებიან მსაჯები და ესეც არ მოგწონდეს ლოგიკურია, მარა აი ბარსელონას 42 ქულით ჩემპიონობა ლოგიკურია? გუნდს არცერთი საუშაოლო დონის თამაში არ მოუგია და რატო უნდა იყოს ცხრილის სათავეში?, დავანებოთ მსაჯების თემას თავი, ამ სეზონში რეალი იმენა ბენზემა ვინიციუსით ანახებს ბევრად უფრო სტაბილურ და შეტევაში სახიფათო ფეხბურთს ვიდრე ჩვენი 600 მილიარდიანი შეტევის ხაზი და იმენა ბენზემა ვინოციუსის გამო ეკუთნის გუნდს ჩემპიონობა სხვა რო არაფერი.

    600 მილიარდი? ბენზემა ვინოციუსი? და შენ ხარ ბარსას ფანი?
    ფანი [?]
    #9 6 ივლისი 2020 16:12
    1
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    დაჟე ასეთი ცუდი ბარსელონას ფონზეც კი არ შეუძლია რეალს მოუგოს ბარსელონას ჩემპიონატი მსაჯების დახმარების გარეშე.ამაშია საქმე და რატომ ვერ ხვდებით ზოგიერთი ამას ვერ ვიგებ.
    გასამართლებული საბუთი იცოცხლე გაქვთ.ბარსელონა ცუდათ თამაშობს თურმე.კიდევ ვიმეორებ ემსაჯა მსაჯების ჩესნათ და ეხლა ბარსელონას რეალის წინ იქნებოდა ქულებით.ანუ დაჟე ასეთი გაფარჩაკებულ ბარსელონას ვერ უგებს ჩემპიონატს რეალი მსაჯების გარეშე.
    გ ა ი გ ე თ?

    100% - 👏 👏 👏 👍
    გულშემატკივარი [?]
    #8 6 ივლისი 2020 14:31
    1
    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: Luka Modric
    შარშან იწერებოდა აქ რეალი რაც მსაჯებმა ათრიეს ეყოფათო, აწი ვარი შემოვიდა და ვეღარაფერს მოიგებენო ;დდდ ახლა ვარი შემოვიდა და ვხედავთ რეალის ერთ ტიტულს უკვე იანვარში, აგერ მეორე მოდის უკვე😂😂😂 ახლა პერესზე წავა თემა, რომ ვიტო კორლეონეა, პუტინთან აქ კავშირები და ასე შემდეგ😂😂😂 ძაან ვხალისობ ამ ინტერპრეტაციებზე რა😂

    მოდი ერთსგეტყვიარც რრალი დაარც ათლეტიკო უნდა ყოფილიყო მაგ ტურნირზე ორივე ტყუილად ჩააკვეხეს დაეგ შეტენილი ტიტულია კი.მოიგეს მაგრამ იქ არუნდა ყოფილიყო არც რეალი და არც ატლეტიკო

    უნდა ყოფილიყო თუ არ უნდა ყოფილიყო ახალი ფორმატია და ასე მოხდა, გაისად შეიძლება თქვენ გქონდეთ შანსი რა იცი, და არამგონია მერე ეგ გაიხსენო რო არასწორი ფორმატიაო როცა ბარსა აწევს მაგ თასს, ეს მხოლოდ მაშინ ხდება როცა რეალი იგებს )))))))))
    ფანი [?]
    #7 6 ივლისი 2020 14:26
    0
    შენ რა დეეესლი ხააარ 😂😂😂
    ფანი [?]
    #6 6 ივლისი 2020 14:23
    6
    შეიძლება არ მოგწონდეს რეალის ჩემპიონობა და ლოვიკურია, შეიძლება რეალსაც ეხმარებიან მსაჯები და ესეც არ მოგწონდეს ლოგიკურია, მარა აი ბარსელონას 42 ქულით ჩემპიონობა ლოგიკურია? გუნდს არცერთი საუშაოლო დონის თამაში არ მოუგია და რატო უნდა იყოს ცხრილის სათავეში?, დავანებოთ მსაჯების თემას თავი, ამ სეზონში რეალი იმენა ბენზემა ვინიციუსით ანახებს ბევრად უფრო სტაბილურ და შეტევაში სახიფათო ფეხბურთს ვიდრე ჩვენი 600 მილიარდიანი შეტევის ხაზი და იმენა ბენზემა ვინოციუსის გამო ეკუთნის გუნდს ჩემპიონობა სხვა რო არაფერი.
    ფანი [?]
    #5 6 ივლისი 2020 14:13
    2
    რეალი გააჩემპიონეს უკვ და ეხლა. აცმაცუნდა ტებასი მთელი მსოფლიო ამაზე რომ ლაპარაკაობს და აეწვა და ზომებს მიიღებს თურემ ფუ თქვენ არასწორი ჯიში და ჯილაგი მ...
    გულშემატკივარი [?]
    #4 6 ივლისი 2020 14:12
    5
    შარშან იწერებოდა აქ რეალი რაც მსაჯებმა ათრიეს ეყოფათო, აწი ვარი შემოვიდა და ვეღარაფერს მოიგებენო ;დდდ ახლა ვარი შემოვიდა და ვხედავთ რეალის ერთ ტიტულს უკვე იანვარში, აგერ მეორე მოდის უკვე😂😂😂 ახლა პერესზე წავა თემა, რომ ვიტო კორლეონეა, პუტინთან აქ კავშირები და ასე შემდეგ😂😂😂 ძაან ვხალისობ ამ ინტერპრეტაციებზე რა😂
    ფანი [?]
    #3 6 ივლისი 2020 14:09
    6
    ალვეშ შე ძველო დდდდ
    აუ ეს და პიკე იმენა უსრულებდა მადრიდს დდდ
    ფანი [?]
    #2 6 ივლისი 2020 14:08
    3
    ლა ლიგის პრეზიდენტი, ხავიერ ტებასი, ბოლო პერიოდში ვიდეო რეფერის მიმართ გამოთქმულ უკმაყოფილებას გამოეხმაურა.

    "ჩვენ ის უნდა გავაუმჯობესოთ. წინააღმდეგობებს თავს ვერ ავარიდებთ. ვხედავთ, რომ VAR-ის სერიოზულ შეცდომებს უშვებეს და ეს ბევრ მატჩში ხდება", - განაცხადა ტებასმა.
    Culé [?]
    #1 6 ივლისი 2020 13:57
    15
    ანუ რეალის მსაჯიანად თრევა ვისწავლეთო👍👍😂😂 გიჟი ხარ დანი❤❤
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂