ვილიარეალი-ბარსელონა - ფეხბურთელების შეფასებები

  • 6-07-2020, 02:08
  • ვილიარეალი-ბარსელონა - ფეხბურთელების შეფასებები

    ახლახანს დასრულდა ესპანეთის ჩემპიონატის 34-ე ტურის შეხვედრა, რომელშიც "ბარსელონამ" "ვილიარეალი" სტუმრად 4-1 გაანადგურა. გთავაზობთ ფეხბურთელთა მატჩისშემდგომ შეფასებებს Sport-ის მიხედვით.

    • ტერ შტეგენი - 7
    • სემედუ - 6
    • პიკე - 7
    • ლანგლე - 6
    • ალბა - 7
    • ბუსკეტსი - 6
    • ს. რობერტო - 9
    • ვიდალი - 7
    • მესი - 9
    • სუარესი - 8
    • გრიზმანი - 8
    • რაკიტიჩი - 6
    • პუჩი - 7
    • ფატი - 7
    • ბრეითუეიტი - 6
    • არაუხო - 6

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ვილიარეალი
    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 02:34

    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: Lautaro Martínez
    Lautaro Martínez

    მზგავს მომენტებზე არ ღირს დაძაბვა და ნერვიულობა წყალს გატანე და გაუყევი გზას მშივად )))

    მართალიც ხარ ძმაო რაუნდა ვთქვა მერე სირცხვილია არ ღირს აყოლა ან ვის უნდა ავყვე ანდა რატო მადლობა რჩევისთვის

    1
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 02:26

    ციტატა: Lautaro Martínez
    Lautaro Martínez

    მზგავს მომენტებზე არ ღირს დაძაბვა და ნერვიულობა წყალს გატანე და გაუყევი გზას მშივად )))

    1
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    6 ივლისი 2020 02:25

    სუას გრიზმანიც მეოთხედი არ გაუკეთებია))))))
    ძაან ასხავენ უმიზეზოდ გრიზმანს უკვე))))

    1
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 02:24

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: Lautaro Martínez
    ძმობილო რატო ვარდები ? მე რჩევას ვინც მომცემს ვუსმენ ყველას რატომაც არა მაგრამ ხუმრობას თუ ვერიტან თქვი მაშინ ეგრე რჩევებს იქეთ ვარიგებ თუ საჭიროა ცნობისათვის და დრამატურგი ვარო იძახი სტომატოლოგიც ხოარ ხარ შემთხვევით მეთქი თუარ იცი სტომატოლოგი რაა გეტყვი სტომატოლოგი არის კბილის ექიმი და კბილის ექიმობა თუ გიტყდება კიბატონო პრობლემა არაა ბაზარი არაა მრჩევლები კი მე არ მჭირდება ვისაც ჭირდება შეარგოთ უფალმა


    ვერგავიგე?

    ????

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 02:19

    ციტატა: Lautaro Martínez
    ძმობილო რატო ვარდები ? მე რჩევას ვინც მომცემს ვუსმენ ყველას რატომაც არა მაგრამ ხუმრობას თუ ვერიტან თქვი მაშინ ეგრე რჩევებს იქეთ ვარიგებ თუ საჭიროა ცნობისათვის და დრამატურგი ვარო იძახი სტომატოლოგიც ხოარ ხარ შემთხვევით მეთქი თუარ იცი სტომატოლოგი რაა გეტყვი სტომატოლოგი არის კბილის ექიმი და კბილის ექიმობა თუ გიტყდება კიბატონო პრობლემა არაა ბაზარი არაა მრჩევლები კი მე არ მჭირდება ვისაც ჭირდება შეარგოთ უფალმა

    0
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 02:16

    რობერტოს რამდენი ხანი არ უთამაშია და მაზინც ჩაკლასა აშკარად დაგვაკლდა ეს კაცი წინა თამაშებში

    16
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 02:15

    ძმობილო რატო ვარდები ? მე რჩევას ვინც მომცემს ვუსმენ ყველას რატომაც არა მაგრამ ხუმრობას თუ ვერიტან თქვი მაშინ ეგრე რჩევებს იქეთ ვარიგებ თუ საჭიროა ცნობისათვის და დრამატურგი ვარო იძახი სტომატოლოგიც ხოარ ხარ შემთხვევით მეთქი თუარ იცი სტომატოლოგი რაა გეტყვი სტომატოლოგი არის კბილის ექიმი და კბილის ექიმობა თუ გიტყდება კიბატონო პრობლემა არაა ბაზარი არაა მრჩევლები კი მე არ მჭირდება იქეთ ვარიგებ რჩევებს ვისაც ჭირდება შეარგოთ უფალმა ისე ზოგს მართლა უნდა რჩევა დარიგებები

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 02:15

    ყველაზე ცუდი დღეს სურესი იყო მიუხედავად გოლისა გავარტყი მაგ ერთ გოლს 2 გოლს გავიტანდით რომ არ ეღორა

    6
    გასულია
    NEYBarca ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 02:13

    სუა 7
    გრიზმანი 9
    პიკე 6
    ლენგლე 7
    ბუსი 7
    დალშე სწორია

    3
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 02:11

    "სემედოს რატო ესეთი დაბალი შეფასება" დდდდდდდდდდ

    2
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 02:11

    სუარესმა იმ გოლის გარდა ყველაფერი გააფუჭა მგონი ასე რომ 6 სემედუს 7 და პუჩს 8

    3
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 02:10

    ისე ფატი ფორვადის პოზიციაზე ძაან მაინტერესებს მგონია რომ კარგად ითამაშებს და ერხელ დააყენოს რაიქნება

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge