არტურო ვიდალი "რეალის" გამარჯვებას ირონიული მესიჯით ეხმაურება

  • 5-07-2020, 18:54
  • არტურო ვიდალი "რეალის" გამარჯვებას ირონიული მესიჯით ეხმაურება

    რამდენიმე წუთის წინ, მადრიდის "რეალმა" აქტივში მორიგი გამარჯვება ჩაიწერა. შეხვედრას არტურო ვიდალი სოციალური ქსელის მეშვეობით გამოეხმაურა.

    "ბლანკოსმა" მატჩის მოგება სერხიო რამოსის მიერ გატანილი პენალტით შეძლო. ჯარიმაa, რომლის შედეგადაც თერთმეტრიანი დაინიშნა, ესპანეთში არაერთგვაროვანი გამოხმაურება მოჰყვა. ასევე, დავა გამოიწვია გოლიდან რამდენიმე წუთში სერხიო რამოსის მიერ რაულ გარსიას საჯარიმოში წაქცევას. სავარაუდოდ, ვიდალის რეაქცია სწორედ ამ ეპიზოდებს უკავშირდება.

    ვიდალის რეაქცია:

    დანიშნული პენალტი:

    რამოსისა და რაულ გარსიას ეპიზოდი:

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    5 ივლისი 2020 23:07

    კაციშვილს არ მიუქცევია მაგ მომენტისთვის ყურადღება

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    5 ივლისი 2020 22:05

    ძალიან მოკლედ ვიტყვი.
    ის რომ რეალის ფეხბურთელს გაეკეთებინა არც კი გადახედავდნენ. ამაში 100% ვარ დარწმუნებული.

    2
    გასულია
    Luka Modric გულშემატკივარი [?]

    5 ივლისი 2020 20:55

    ამან თამაშზე რომ იფიქროს მაგის მაგივრად არა? ხესავით რო დადის მოედანზე. რაც შეეხება მაგ ეპიზოდს, ბურთი ახლოსაც კი არაა გარსიასთან, თან ბოლოს საკაიფოდ აფორმებს ;დ

    2
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    5 ივლისი 2020 20:32

    ციტატა: kingarturo

    ეგრეა ზუსტად. იცი რაზე მეშლევა ნერვები? ბევრი რო აფერისტობს და ქულებს რო იწერს, გეგონება რას ვგულიხმობთ ამ მყოფები ვერ ხვდებიან. ყველა ძაან კარგად ხვდება და ხედავს

    აი ზუსდატ ქულების წერის ამაბავი შევამჩნიე ეგ მე :) რეალურად ისაა რომ სიმართლის თქმა უტყდებათ ანუ გულში რაც აქვთ იმა ვერ ამბობენ და მაგარ ტიპებად რომ გამოჩდნენ სხვის თვალში ათას რაღაცეებს ჩორთავენ:) აქ იმიტომ არ ვწერ რაღაცას სხვას რომ მოეწონოს და ქულები და ლაიქები ვაგროვო:))) რასაც ვფიქრობ იმას ვწერ და დავწერ ყოველთვის მოეწონება ეს სხვა თუ არ მოეწონება, ბრმა უნდა იყო ადამიანი რომ ვერ დაინახო ის ფაქტი რომ რეალს მსაჯები აშკარად წყალობენ და წალობდნენ სულ ესეიყო ეს, რეალობაა და ახალი ამბავი არა:)

    4
    გასულია
    GUGU MSN წევრი [?]

    5 ივლისი 2020 20:08

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: GUGU MSN
    კარგი რა თუ ძმა ხარ ზიდანზე გენიოსია როგორ უნდა თქვა 3 ჩუქებული ლიგაზეა საუბარი? რამოსმა სალაჰს რო გემრიელად მოუხაზა და ბაიერნთან რომ ვიდალი გააძევეს და კიდევ იუვენტუსმა რეალი შიგ ბერნაბეუზე რო იხხმარა და ბოლო წუთებზე პენალტი რო დაუდეს ჯიჯი რო გაუძევეს ამის ვიტომდა ფრანგი დედა მოვხან ტრრრაკში გაირჭოს თავისი ვითომდა სამჯერ ზედიზედ მოგებული ლიგა ეგეთი მოგებული არც მინდა მაგას მირჩევნია ზედიზედ სამჯერ უტიტულოდ ჩავამთავროდ სეზონი

    ასიანს ბაზრობ, მარა მადრისტებს რაც გინდა ელაპარაკო კიარა ფაქტები რო დაუდო და პისტალეტით დაადგა არ იტყვიან. დაჟე ბევრ კულესაც კი დააჯერეს ეს იდიოტიზმი. გვარდიოლას ბარსელონა ისეთს დგამდა მოედანზე ამ ჩაწოდება გუნდმა ათი ლიგაც რო დადოს მაინც არ დავაყენებ მათ გვერდით.

    კაროჩე ვინ რა უნდა ის ილაპარაკოს ფაკტი სახეზეა კატალონიის ისტორია ბევრმა არ იცის ამ ქვეყნის შესახებ და ლეგენდების შესახებ თუ რამდენი შეეწირა ბარსელონა რეალის თამაშს მაშინ ძალით აგებინებდნენ ბარსელონას თან დიდი ანგარიშებით ბევრს რომ კითხო რას ნიშნავს გამპერის თასიო 80 პროცენტმა არ იცის ეს კლუბი და თვითონ ქვეყანა იმიტომ მიყვარს რომ ყოველთვის მებრძოლი და პირდაპირი ხალხი იყვნე და ახლაც მასეა მონები არ არიან და დიდი ისტორიის მქონე არიან პატარაა მაგრამ დიდი გულით და ბევრი ისტორიით სავსეა ბარსელონამ ყველაფერი რომც წააგოს ვაშე არაფერი არ ითამაშოს არც ფეხბურთელს გავლანძღავ კატალონია იყო ძლიერი არის და იქნება ვისკა ბარსა ვისკა კატალონია <3

    4
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    5 ივლისი 2020 19:59

    ციტატა: GUGU MSN
    კარგი რა თუ ძმა ხარ ზიდანზე გენიოსია როგორ უნდა თქვა 3 ჩუქებული ლიგაზეა საუბარი? რამოსმა სალაჰს რო გემრიელად მოუხაზა და ბაიერნთან რომ ვიდალი გააძევეს და კიდევ იუვენტუსმა რეალი შიგ ბერნაბეუზე რო იხხმარა და ბოლო წუთებზე პენალტი რო დაუდეს ჯიჯი რო გაუძევეს ამის ვიტომდა ფრანგი დედა მოვხან ტრრრაკში გაირჭოს თავისი ვითომდა სამჯერ ზედიზედ მოგებული ლიგა ეგეთი მოგებული არც მინდა მაგას მირჩევნია ზედიზედ სამჯერ უტიტულოდ ჩავამთავროდ სეზონი

    ასიანს ბაზრობ, მარა მადრისტებს რაც გინდა ელაპარაკო კიარა ფაქტები რო დაუდო და პისტალეტით დაადგა არ იტყვიან. დაჟე ბევრ კულესაც კი დააჯერეს ეს იდიოტიზმი. გვარდიოლას ბარსელონა ისეთს დგამდა მოედანზე ამ ჩაწოდება გუნდმა ათი ლიგაც რო დადოს მაინც არ დავაყენებ მათ გვერდით.

    3
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    5 ივლისი 2020 19:55

    ვისაც გონია რომ რეალი მაგარ ფეხბურთს თამაშობს რაც ზიდანი დაბრუნდა არვიცი ბარსაც და რეალიც წელს ორივე ნაგავი გუნდია და ორივე ღირსა ჩეპიონთა ლიგიდან სამარცხბინოდ გამოვარდეს ბარსა ბოლო 2 წელია ასეთი თამაშებისთვის ვარდება სამარცხვინოდ რეალიც სამარცხვინოდ გამოვარდა შარშან ნაგავი ფეცბურყის გამო და წელს რეალი ოდნავ ნაკლებად სამარცხვინოდ უნდა გამოვარდესრადგან გააუმჯობესა რაღაც რაღაცეები აი ბარსას კიდეყველაზესაზიზღრად უნდა გამოვარდეს ჩემპიონთა ლიგიდან სიტიმ და ნაპოლმა ორივე უნდა გამოაგდოს და მერე ისწავლიაან ჭკუას 1/8 ფინალიდან რომ გალოვარდებიან აი რეალი ოდნავ მაინც გამოფხიზლდება მაგრამ ბარსელონას არაფერი ეშველბა ჯერ ჯერობით

    5
    გასულია
    GUGU MSN წევრი [?]

    5 ივლისი 2020 19:55

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: GUGU MSN
    კი ბრატ ას პროცენტიანია ეგენი უბრალოდ ბარსელონას არ გაახარებენ ნუ პოლიტიკურადაც ჩაგრავენ და სპორტშიც ესეა პერესი ჭკვიანია ამ აჩქარიკასაც ისე ათამაშებენ როგორც უნდათ ეს ბიზნესმენია და ფულს აკეტებს ამას ღირსება და თავმოყვარეობა რომ ქონდეს ან წავიდოდ ვადაზე ადრე ან მკვლელ გუნდს ავაწყობდი მაგრამ სამწუხაროდ ეს ასეა კარგი ხო რეალს ჩუქნიან თამაშებს მაგრამ შენ ითამაშე ძლიერი ფეხბურთი 2 ქულით წინ რომ ხარ და შვიდი ქულით რომ აგებ მაგრამ ამას კარგი დაცვა ძლიერი ტრეინერი და კლუბის მოყვარული პრეზიდენტი უნდა ჩვენ კიდევ არცერთი არ გვყავს იმათ კიდე პრეზიდენტი ყავთ ჯიგარი და კლუბის ლეგენდა ტრეინერიც

    ეგრეა ზუსტად. იცი რაზე მეშლევა ნერვები? ბევრი რო აფერისტობს და ქულებს რო იწერს, გეგონება რას ვგულიხმობთ ამ მყოფები ვერ ხვდებიან. ყველა ძაან კარგად ხვდება და ხედავს ყველაფერს, გამომოიყვანეს ზიდანი გენიოსათ. მაგის გენიოსობას შევე.ი და იმ ფეხბურთის სადაც მსაჯის უკანალა საუკეთესო იქნება.

    კარგი რა თუ ძმა ხარ ზიდანზე გენიოსია როგორ უნდა თქვა 3 ჩუქებული ლიგაზეა საუბარი? რამოსმა სალაჰს რო გემრიელად მოუხაზა და ბაიერნთან რომ ვიდალი გააძევეს და კიდევ იუვენტუსმა რეალი შიგ ბერნაბეუზე რო იხხმარა და ბოლო წუთებზე პენალტი რო დაუდეს ჯიჯი რო გაუძევეს ამის ვიტომდა ფრანგი დედა მოვხან ტრრრაკში გაირჭოს თავისი ვითომდა სამჯერ ზედიზედ მოგებული ლიგა ეგეთი მოგებული არც მინდა მაგას მირჩევნია ზედიზედ სამჯერ უტიტულოდ ჩავამთავროდ სეზონი

    0
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    5 ივლისი 2020 19:48

    ციტატა: GUGU MSN
    კი ბრატ ას პროცენტიანია ეგენი უბრალოდ ბარსელონას არ გაახარებენ ნუ პოლიტიკურადაც ჩაგრავენ და სპორტშიც ესეა პერესი ჭკვიანია ამ აჩქარიკასაც ისე ათამაშებენ როგორც უნდათ ეს ბიზნესმენია და ფულს აკეტებს ამას ღირსება და თავმოყვარეობა რომ ქონდეს ან წავიდოდ ვადაზე ადრე ან მკვლელ გუნდს ავაწყობდი მაგრამ სამწუხაროდ ეს ასეა კარგი ხო რეალს ჩუქნიან თამაშებს მაგრამ შენ ითამაშე ძლიერი ფეხბურთი 2 ქულით წინ რომ ხარ და შვიდი ქულით რომ აგებ მაგრამ ამას კარგი დაცვა ძლიერი ტრეინერი და კლუბის მოყვარული პრეზიდენტი უნდა ჩვენ კიდევ არცერთი არ გვყავს იმათ კიდე პრეზიდენტი ყავთ ჯიგარი და კლუბის ლეგენდა ტრეინერიც

    ეგრეა ზუსტად. იცი რაზე მეშლევა ნერვები? ბევრი რო აფერისტობს და ქულებს რო იწერს, გეგონება რას ვგულიხმობთ ამ მყოფები ვერ ხვდებიან. ყველა ძაან კარგად ხვდება და ხედავს ყველაფერს, გამომოიყვანეს ზიდანი გენიოსათ. მაგის გენიოსობას შევე.ი და იმ ფეხბურთის სადაც მსაჯის უკანალა საუკეთესო იქნება.

    2
    გასულია
    GUGU MSN წევრი [?]

    5 ივლისი 2020 19:43

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: GUGU MSN
    ნუ ტიპმა იქით დააბიჯა ლამის ფეხი მოგლიჯა და აქეთ დადო პენალტი ამათი სამეფო მონები დედა მოვთხან მე აუ იმენა სულ ბანს მადებენ რა ესენი ამიტომ ახლა მეგრულად უნდა ვაგინო ნუ მოკლეთ თქვან დიდას ქიმუოჩანე მა ეშე დო გიმე ბლიად :დ

    იცი რაარი ძმაო? ბარსელონას ბრალიაო ამბობენ. კაი ჰო ვიცი რა დღეშიცაა ბარსწლონა, მარა რეალი ბრწყინავს რო? აი მარსელოს მომენტი რეალის წინააღმდეგ რო ყოფილიყო არც გადამოწმდებოდა და რაულ გარსიას პირდაპირ ზედ რო დააბიჯა ფეხი რატო არ გადაამოწმეს ეგ ვარზე? მსაჯი ხო იმისაა რო სამართლიანი იყოს ყველასთვის და არა ერთი გუნდისთვის. ვალენსიასთან ის გოლი გააუქმეს, სოსიედადთან ამდენი საეჭვო მომენტი, დღესაც სულ არ გავდა გამტანს და რატო რეალისთვის ყველაფერი? ეგ მიშლის ნერვებს. მუნიაინმაც თქვა მსაჯებმა დაგვჩაგრეს. ეს რეალობაა და ამას ყველა ხედავს.

    კი ბრატ ას პროცენტიანია ეგენი უბრალოდ ბარსელონას არ გაახარებენ ნუ პოლიტიკურადაც ჩაგრავენ და სპორტშიც ესეა პერესი ჭკვიანია ამ აჩქარიკასაც ისე ათამაშებენ როგორც უნდათ ეს ბიზნესმენია და ფულს აკეტებს ამას ღირსება და თავმოყვარეობა რომ ქონდეს ან წავიდოდ ვადაზე ადრე ან მკვლელ გუნდს ავაწყობდი მაგრამ სამწუხაროდ ეს ასეა კარგი ხო რეალს ჩუქნიან თამაშებს მაგრამ შენ ითამაშე ძლიერი ფეხბურთი 2 ქულით წინ რომ ხარ და შვიდი ქულით რომ აგებ მაგრამ ამას კარგი დაცვა ძლიერი ტრეინერი და კლუბის მოყვარული პრეზიდენტი უნდა ჩვენ კიდევ არცერთი არ გვყავს იმათ კიდე პრეზიდენტი ყავთ ჯიგარი და კლუბის ლეგენდა ტრეინერიც

    4
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    5 ივლისი 2020 19:35

    ციტატა: GUGU MSN
    ნუ ტიპმა იქით დააბიჯა ლამის ფეხი მოგლიჯა და აქეთ დადო პენალტი ამათი სამეფო მონები დედა მოვთხან მე აუ იმენა სულ ბანს მადებენ რა ესენი ამიტომ ახლა მეგრულად უნდა ვაგინო ნუ მოკლეთ თქვან დიდას ქიმუოჩანე მა ეშე დო გიმე ბლიად :დ

    იცი რაარი ძმაო? ბარსელონას ბრალიაო ამბობენ. კაი ჰო ვიცი რა დღეშიცაა ბარსწლონა, მარა რეალი ბრწყინავს რო? აი მარსელოს მომენტი რეალის წინააღმდეგ რო ყოფილიყო არც გადამოწმდებოდა და რაულ გარსიას პირდაპირ ზედ რო დააბიჯა ფეხი რატო არ გადაამოწმეს ეგ ვარზე? მსაჯი ხო იმისაა რო სამართლიანი იყოს ყველასთვის და არა ერთი გუნდისთვის. ვალენსიასთან ის გოლი გააუქმეს, სოსიედადთან ამდენი საეჭვო მომენტი, დღესაც სულ არ გავდა გამტანს და რატო რეალისთვის ყველაფერი? ეგ მიშლის ნერვებს. მუნიაინმაც თქვა მსაჯებმა დაგვჩაგრეს. ეს რეალობაა და ამას ყველა ხედავს.

    1
    გასულია
    GUGU MSN წევრი [?]

    5 ივლისი 2020 19:31

    ნუ ტიპმა იქით დააბიჯა ლამის ფეხი მოგლიჯა და აქეთ დადო პენალტი ამათი სამეფო მონები დედა მოვთხან მე აუ იმენა სულ ბანს მადებენ რა ესენი ამიტომ ახლა მეგრულად უნდა ვაგინო ნუ მოკლეთ თქვან დიდას ქიმუოჩანე მა ეშე დო გიმე ბლიად :დ

    4
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    5 ივლისი 2020 19:16

    მართალი კაცია არტურო ყოველთვის.

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge