"რეალმა" მოიგო - სხვაობა 7 ქულაა

"რეალმა" მოიგო - სხვაობა 7 ქულაა

ლა ლიგის 34-ე ტურის მატჩი ბილბაოს "ატლეტიკსა" და მადრიდის "რეალს" შორის, სერხიო რამოსის მიერ გატანილი თერთმეტმეტრიანის წყალობით, "სამეფო კლუბის" გამარჯვებით, 1-0 დასრულდა.

ამ შედეგით, "ბარსელონას" პირველ ადგილს 7 ქულა აშორებს. "ვილიარეალთან" მატჩის ვერმოგების შემთხვევაში, ჩემპიონობის შანსი უკვე მიზერული გახდება. 

"კერამიკაზე" შეხვედრა, თბილისის დროით, 23:55 საათზე დაიწყება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    5 ივლისი 2020 21:59
    3
    ციტატა: Shakespeare1
    მთავარი გამომრჩა,ჩემი აზრით,ზიდანის მიმართ ამდენი ნეგატივის ფრქვევის მიზეზი სწორედ ის არის,რომ მან ბარსელონას ისტორიაში(სულ მინიმუმ ამ საუკუნში)საუკეთესო მწვრთნელის, პეპ გვარდიოლას, შედეგები გადაფარა.დიახთ,ასეთი გასაოცარი შედეგები უფრო დიდი და წარმოუდგენელი შედეგით,ზედიზედ 3 ლიგის დადებით,გადაფარა :))) მე თუ მკითხავთ,4 წელში 14 ტიტულის(მათ შორის 2 ლიგისა და 3 შიდა ჩემპიონატის თასის)მოგება ძალიან რთულია,მაგრამ 3 წელში 3 ჩემპიონთა ლიგისა და 1 შიდა ჩემპიონატის მოგება მსაჯების დახმარებითაც კი გასაოცარი შედეგია :დდდდ ეს ყოველივე მსაჯების ფონზეც კი მიუღწეველ შედეგად გამოიყურება :დდდ აქ დაისვა წერტილი,ეს რომ არ გაეკეთებინა ზიდანს,არც ამდენ აუგსა და სიძულვილს დაიმსახურებდა თქვენგან :დდდ დასკვნა: ყველაფერში დამნაშავე ზიზუ შენა ხარ :დდდდ

    ადრეც წამიკითხავს თქვენი კომენტარები მონსინიორ და მაშინ უფრო ლამაზად ქარგავდით სიტყვებით, ეხლა ან გადაიღალეთ, ან სიცხის ბრალი შეიძლება იყოს. ან შეიძლება იფიქრეთ, რომ აქაური საზოგადოება ვერ ჩაწვდება თქვენს ინტელექტში? თუ ასეა ცდებით და შეგიძლიათ უფრო გაბედულად ააწკაპუნოთ თქვენი თითები კლავიატურაზე. ისე გილოცავთ თქვენ მაინც დაიმსახურეთ 7 მადრიდისტული ლაიქი.
    ფანი [?]
    5 ივლისი 2020 20:17
    2
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Shakespeare1
    მთავარი გამომრჩა,ჩემი აზრით,ზიდანის მიმართ ამდენი ნეგატივის ფრქვევის მიზეზი სწორედ ის არის,რომ მან ბარსელონას ისტორიაში(სულ მინიმუმ ამ საუკუნში)საუკეთესო მწვრთნელის, პეპ გვარდიოლას, შედეგები გადაფარა.დიახთ,ასეთი გასაოცარი შედეგები უფრო დიდი და წარმოუდგენელი შედეგით,ზედიზედ 3 ლიგის დადებით,გადაფარა :))) მე თუ მკითხავთ,4 წელში 14 ტიტულის(მათ შორის 2 ლიგისა და 3 შიდა ჩემპიონატის თასის)მოგება ძალიან რთულია,მაგრამ 3 წელში 3 ჩემპიონთა ლიგისა და 1 შიდა ჩემპიონატის მოგება მსაჯების დახმარებითაც კი გასაოცარი შედეგია :დდდდ ეს ყოველივე მსაჯების ფონზეც კი მიუღწეველ შედეგად გამოიყურება :დდდ აქ დაისვა წერტილი,ეს რომ არ გაეკეთებინა ზიდანს,არც ამდენ აუგსა და სიძულვილს დაიმსახურებდა თქვენგან :დდდ დასკვნა: ყველაფერში დამნაშავე ზიზუ შენა ხარ :დდდდ

    მართალია ფეხბურთში ისე ერკვევი როგორც მე ჰოკეიში, მაგრამ მაინც სასიამოვნოდ ვკითხულობ შენს "ნაშრომებს",ახლა კი ერთ რჩევას მოგცემ, - მორჩი ცელქობას პატარა მჭევრმეტყველო😂😂

    😂
    Culé [?]
    5 ივლისი 2020 20:09
    2
    ციტატა: Shakespeare1
    მთავარი გამომრჩა,ჩემი აზრით,ზიდანის მიმართ ამდენი ნეგატივის ფრქვევის მიზეზი სწორედ ის არის,რომ მან ბარსელონას ისტორიაში(სულ მინიმუმ ამ საუკუნში)საუკეთესო მწვრთნელის, პეპ გვარდიოლას, შედეგები გადაფარა.დიახთ,ასეთი გასაოცარი შედეგები უფრო დიდი და წარმოუდგენელი შედეგით,ზედიზედ 3 ლიგის დადებით,გადაფარა :))) მე თუ მკითხავთ,4 წელში 14 ტიტულის(მათ შორის 2 ლიგისა და 3 შიდა ჩემპიონატის თასის)მოგება ძალიან რთულია,მაგრამ 3 წელში 3 ჩემპიონთა ლიგისა და 1 შიდა ჩემპიონატის მოგება მსაჯების დახმარებითაც კი გასაოცარი შედეგია :დდდდ ეს ყოველივე მსაჯების ფონზეც კი მიუღწეველ შედეგად გამოიყურება :დდდ აქ დაისვა წერტილი,ეს რომ არ გაეკეთებინა ზიდანს,არც ამდენ აუგსა და სიძულვილს დაიმსახურებდა თქვენგან :დდდ დასკვნა: ყველაფერში დამნაშავე ზიზუ შენა ხარ :დდდდ

    მართალია ფეხბურთში ისე ერკვევი როგორც მე ჰოკეიში, მაგრამ მაინც სასიამოვნოდ ვკითხულობ შენს "ნაშრომებს",ახლა კი ერთ რჩევას მოგცემ, - მორჩი ცელქობას პატარა მჭევრმეტყველო😂😂
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    წევრი [?]
    5 ივლისი 2020 19:55
    2
    ციტატა: Shakespeare1
    მთავარი გამომრჩა,ჩემი აზრით,ზიდანის მიმართ ამდენი ნეგატივის ფრქვევის მიზეზი სწორედ ის არის,რომ მან ბარსელონას ისტორიაში(სულ მინიმუმ ამ საუკუნში)საუკეთესო მწვრთნელის, პეპ გვარდიოლას, შედეგები გადაფარა.დიახთ,ასეთი გასაოცარი შედეგები უფრო დიდი და წარმოუდგენელი შედეგით,ზედიზედ 3 ლიგის დადებით,გადაფარა :))) მე თუ მკითხავთ,4 წელში 14 ტიტულის(მათ შორის 2 ლიგისა და 3 შიდა ჩემპიონატის თასის)მოგება ძალიან რთულია,მაგრამ 3 წელში 3 ჩემპიონთა ლიგისა და 1 შიდა ჩემპიონატის მოგება მსაჯების დახმარებითაც კი გასაოცარი შედეგია :დდდდ ეს ყოველივე მსაჯების ფონზეც კი მიუღწეველ შედეგად გამოიყურება :დდდ აქ დაისვა წერტილი,ეს რომ არ გაეკეთებინა ზიდანს,არც ამდენ აუგსა და სიძულვილს დაიმსახურებდა თქვენგან :დდდ დასკვნა: ყველაფერში დამნაშავე ზიზუ შენა ხარ :დდდდ

    ყველაფერს უნდა დაფასება👌👌 კი ის რაც
    ზიადნის რეალმა გააკრთა საუბარია 3ლიგაზე შესაძლოა ვერავინ შეძლოს მაგრამ გვარდიოლას ბარსას თამაში და ზიდანის გუნდის თამაშის შედარება ცოტა არარეალურია არამარტო თამაში იმდროინდელი ბარსა ქვას ქვაზე არ ტოვებდა👌👌👌 და აი რეალზე რავთქვა ჩრმპიონთა ლიგის ფავორიტი რეალი მესის გარეშე ბარსასთან 5-1 მარცხდება 👌👌 არაფერი პირადული მაგრამ გვარდიოლა ზიდანზე მაღლა რომ დგას ფაქტია 👌👌 ის საოცრებები რასაც მოედანზე ახალგაზრდა ხავი ინიესტავდა მესი აკეთებდნენ ბევრად მაღალი ხარისხის იყოდა ბევრად დიდ სიამოვნებას ანიჭებდა გულშემატკივარს ვიდრე ზიზუს რეალის თამაშია..ჩემი აზრით ახლა საუკეთესოები გვარდიოლა და კლოპი არიან👌👌👌 დაამას მეორე მატჩშიც დაამტკიცებს გვარდი ლიგაზე👌👌👌
    ფანი [?]
    5 ივლისი 2020 19:38
    6
    დამსახურებულად იგებენ
    --------------------

    ForçaBarça
    გულშემატკივარი [?]
    5 ივლისი 2020 19:35
    1
    ციტატა: Spain
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: MESSI 2017
    რაც სეზონი განახლდა მერამდენე პენალტია?

    პენალტი არ ვიცი მაგრამ 6 ითამაშეს მგონი და 6 ივე თამაში ისეთი ყველაში სადაო მომენტები და კიდე ბარსელონაზე დააგრძელეს ენები მთელი ესპანეთი უწოვსო... გამოწერილი აქვს წელს თასი და ზიდანზე იტყვიან აჰა მოვიდა თუ არა მაშინვე დადო შედეგიო რითიი ისმის კითხვა!!! როცა იჯვავს ზიდანი მაშინ მიდის და მოდის მაშინ როცა ესე ხდება აბა გვარდილას ბარსელონა იყოს ეხლა ის დრო დამთხვეოდა ზიდანს ვის რას მოჭამდა ძაან მაინტერესებს გამოყავთ აქ გენიოსი ტრენერი გვარდიოლად დაიჭირა დებრუინები და სტერლინგებით მოჭიმა ისე მოჭიმავს მალე ეტიჰარტზე თუ ჩატარდა ლიგა

    Zidans tenian tasebs da guardiola tviton igebs? Bavariashi da sitishi liga ver dado tipma da zidanma sul 3 jer gaiyvana gundi ligaze samive moigo ra shedarebas dzaan sasaciloa guardiolac geniosia da zidanic ubralod zidani ufro met shedegs debs vidre guardiola

    რანაირად დებს ზიდანი მეტ შედეგს გვარდიოლაზე ? :დდდ დ
    ტიპმა პრემიერ ლიგა დადო ორჯერ ზედიზედ :დ ლიგაზე კიდე შარშან მსაჯებმა გამოაგდეს :დდ
    გვარდიოლა არასდროს ყოფილა 1 ტიტულის კაცი და ყოველ წელს ყველა ტიტულისთვის იბრძოდა, ზიდანი კი თითქმის ყოველთვის ერთ ტიტულზეა კონცენტრირებული დ რეალი ორ თამაშს თამაშობდა ლიგაზე და ლა ლიგაში იჯვავდა. გვარდიოლას თასებს ტენიანო პირველად გავიგე :დ
    გულშემატკივარი [?]
    5 ივლისი 2020 19:03
    10
    მთავარი გამომრჩა,ჩემი აზრით,ზიდანის მიმართ ამდენი ნეგატივის ფრქვევის მიზეზი სწორედ ის არის,რომ მან ბარსელონას ისტორიაში(სულ მინიმუმ ამ საუკუნში)საუკეთესო მწვრთნელის, პეპ გვარდიოლას, შედეგები გადაფარა.დიახთ,ასეთი გასაოცარი შედეგები უფრო დიდი და წარმოუდგენელი შედეგით,ზედიზედ 3 ლიგის დადებით,გადაფარა :))) მე თუ მკითხავთ,4 წელში 14 ტიტულის(მათ შორის 2 ლიგისა და 3 შიდა ჩემპიონატის თასის)მოგება ძალიან რთულია,მაგრამ 3 წელში 3 ჩემპიონთა ლიგისა და 1 შიდა ჩემპიონატის მოგება მსაჯების დახმარებითაც კი გასაოცარი შედეგია :დდდდ ეს ყოველივე მსაჯების ფონზეც კი მიუღწეველ შედეგად გამოიყურება :დდდ აქ დაისვა წერტილი,ეს რომ არ გაეკეთებინა ზიდანს,არც ამდენ აუგსა და სიძულვილს დაიმსახურებდა თქვენგან :დდდ დასკვნა: ყველაფერში დამნაშავე ზიზუ შენა ხარ :დდდდ
    --------------------
    #Messi
    #Djoker'No.1'e
    #LebronJames
    ფანი [?]
    5 ივლისი 2020 18:56
    3
    ბარსელონა ხო უსუსურია, მარა რეალიც საზიზღარ ფეხბურთს თამაშობს. ასე გამართლებით და საკამათო პენალტებით აქვთ თამაშების ნახევარი მოგებული. სიტისთან არ ეყოლებათ პენალტისტა რამოსი და ვნახოთ რას იზამენ ლიგაზე
    წევრი [?]
    5 ივლისი 2020 18:55
    5
    ციტატა: Shakespeare1
    გასაგებია ყველას აქვს აზრის გამოხატვის უფლება,სიტყვის თავისუფლება,თუმცა კომენტარებს რომ ვკითხულობ,ლოგიკური კითხვა მიჩნდება,არ დაიღალეთ მსაჯებზე საუბრით? 2015 წლის შემდეგ დღე არ ჩავარდნილა მსაჯებზე არ ყოფილიყო აქ საუბარი,არც ვარის დროს დაადგა,როგორც ჩანს,საშველი ამ საკითხს...მე კი ერთ რამეს ვხვდები,სულ რომ რობეტები დაინიშნონ მსაჯებად და ციფრული ტექნოლოგიები დაინერგოს ფეხბურთში,მაინც იტყვიან ლანგრით მიართევს რეალს ტიტულებიო...ანუ რას ნიშნავს ეს იცით? პრობლემა მსაჯებში ან ვარში კი არ არის,პრობლემა არის ბოლო წლებში რეალის მიერ მიღწეული შედეგების ვერ მონელებაში,სამწუხაროდ ასეთი შთაბეჭდილება მრჩება...ალბათ ასეა,რადგანაც რეალმა დადო ასეთი შედეგები და თქვენმა(მათ შორის ჩემმა) საყვარლმა კლუბმა,ბარსელონამ, კი ვერა,ეს იწვევს არასასიამოვნო განცდებს,შეგრძნებებსა და საუბრებს..შეიძლება ზოგიერთი თქვნგანი შურამდე და ბოღმამდეც არის მისულ ყოვილვე ამის გამო,ეს თუ ასეა - ძალიან სამწუხაროა... ზიდანის კრიტიკაც ძალშია,ეს საკითხიც ვერ გადაწყვიტა ვარმა...ის სამი ლიგა ჰო მსაჯებმა მოაგებინეს? ჰო გავარდნა მწვრთნელია,მაგის მწვრთნელობა არ გაიშვა არსად,ჰო? ჰო დაბრუნდა ჩაოხრებულ რეალში? ჰო არ შეშინებია გამოწვევის მიღების? ბევრი თქვენგანი ჰო წერდა მისი დაბრუნებისას რომ უტიტულოდ დარჩებოდა წელს? ჰო მოიგო ესპანეთის სუპერ თასი,თქვენი აზრით გავარდნითა და მსაჯების მოსყიდვით,მაგრამ ჰო მოიგო? ჰო იგებს ესპანეთის ჩემპიონატს ამასაც მსაჯების ხელშეაწყობითა და იღბლის წყალობით,მაგრამ ხომ იგებს? ამ კითხვებზე პასუხი შეგიძლიათ არ გამცეთ,ისედაც ვიცი თქვენი პასუხები...

    1000%
    წევრი [?]
    5 ივლისი 2020 18:52
    1
    სანამ დროა გაუშვან სეტიენი და დანიშნო დორებით მწვრთნელი ლიგაზე რო მაინც მოვიხოდთ იქნებ

    ციტატა: lurjibroweuli
    არ მიყურებია მატჩისთვის და რამ მოხდა? არიყო პენალი დასანიშნი?

    ფეხზე იყო თამში, მაგრამ მაინც საკამათო ეპიზოდი იყო. ხშირად არ ნიშნავენ
    ასეთ მომენტზე
    გულშემატკივარი [?]
    5 ივლისი 2020 18:47
    3
    არ მიყურებია მატჩისთვის და რამ მოხდა? არიყო პენალი დასანიშნი? თუ ისევ საკუთარი უბედურების მსაჯებზე გადაბრალება გვჭირს?
    --------------------
    აინოლატაკ
    წევრი [?]
    5 ივლისი 2020 18:45
    4
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: MESSI 2017
    რაც სეზონი განახლდა მერამდენე პენალტია?

    პენალტი არ ვიცი მაგრამ 6 ითამაშეს მგონი და 6 ივე თამაში ისეთი ყველაში სადაო მომენტები და კიდე ბარსელონაზე დააგრძელეს ენები მთელი ესპანეთი უწოვსო... გამოწერილი აქვს წელს თასი და ზიდანზე იტყვიან აჰა მოვიდა თუ არა მაშინვე დადო შედეგიო რითიი ისმის კითხვა!!! როცა იჯვავს ზიდანი მაშინ მიდის და მოდის მაშინ როცა ესე ხდება აბა გვარდილას ბარსელონა იყოს ეხლა ის დრო დამთხვეოდა ზიდანს ვის რას მოჭამდა ძაან მაინტერესებს გამოყავთ აქ გენიოსი ტრენერი გვარდიოლად დაიჭირა დებრუინები და სტერლინგებით მოჭიმა ისე მოჭიმავს მალე ეტიჰარტზე თუ ჩატარდა ლიგა

    Zidans tenian tasebs da guardiola tviton igebs? Bavariashi da sitishi liga ver dado tipma da zidanma sul 3 jer gaiyvana gundi ligaze samive moigo ra shedarebas dzaan sasaciloa guardiolac geniosia da zidanic ubralod zidani ufro met shedegs debs vidre guardiola
    გულშემატკივარი [?]
    5 ივლისი 2020 18:44
    18
    გასაგებია ყველას აქვს აზრის გამოხატვის უფლება,სიტყვის თავისუფლება,თუმცა კომენტარებს რომ ვკითხულობ,ლოგიკური კითხვა მიჩნდება,არ დაიღალეთ მსაჯებზე საუბრით? 2015 წლის შემდეგ დღე არ ჩავარდნილა მსაჯებზე არ ყოფილიყო აქ საუბარი,არც ვარის დროს დაადგა,როგორც ჩანს,საშველი ამ საკითხს...მე კი ერთ რამეს ვხვდები,სულ რომ რობეტები დაინიშნონ მსაჯებად და ციფრული ტექნოლოგიები დაინერგოს ფეხბურთში,მაინც იტყვიან ლანგრით მიართევს რეალს ტიტულებიო...ანუ რას ნიშნავს ეს იცით? პრობლემა მსაჯებში ან ვარში კი არ არის,პრობლემა არის ბოლო წლებში რეალის მიერ მიღწეული შედეგების ვერ მონელებაში,სამწუხაროდ ასეთი შთაბეჭდილება მრჩება...ალბათ ასეა,რადგანაც რეალმა დადო ასეთი შედეგები და თქვენმა(მათ შორის ჩემმა) საყვარლმა კლუბმა,ბარსელონამ, კი ვერა,ეს იწვევს არასასიამოვნო განცდებს,შეგრძნებებსა და საუბრებს..შეიძლება ზოგიერთი თქვნგანი შურამდე და ბოღმამდეც არის მისულ ყოვილვე ამის გამო,ეს თუ ასეა - ძალიან სამწუხაროა... ზიდანის კრიტიკაც ძალშია,ეს საკითხიც ვერ გადაწყვიტა ვარმა...ის სამი ლიგა ჰო მსაჯებმა მოაგებინეს? ჰო გავარდნა მწვრთნელია,მაგის მწვრთნელობა არ გაიშვა არსად,ჰო? ჰო დაბრუნდა ჩაოხრებულ რეალში? ჰო არ შეშინებია გამოწვევის მიღების? ბევრი თქვენგანი ჰო წერდა მისი დაბრუნებისას რომ უტიტულოდ დარჩებოდა წელს? ჰო მოიგო ესპანეთის სუპერ თასი,თქვენი აზრით გავარდნითა და მსაჯების მოსყიდვით,მაგრამ ჰო მოიგო? ჰო იგებს ესპანეთის ჩემპიონატს ამასაც მსაჯების ხელშეაწყობითა და იღბლის წყალობით,მაგრამ ხომ იგებს? ამ კითხვებზე პასუხი შეგიძლიათ არ გამცეთ,ისედაც ვიცი თქვენი პასუხები...
    --------------------
    #Messi
    #Djoker'No.1'e
    #LebronJames
    გულშემატკივარი [?]
    5 ივლისი 2020 18:42
    3
    Azri araaqvs moigo realma shansi araa reali am sxvaobas ar gaaniavebs
    გულშემატკივარი [?]
    5 ივლისი 2020 18:39
    4
    გინდაც სამი ქულა ავიღოთ ვილირეალთან რა შეიცვლება სატურნირო ცხრილში? რეალი პირველ ადგილზეა 4 ქულის ამოღება და დარჩენილი მატჩების მოგება არ იქნება მარტივი თითქმის სრულდება ლა ლიგა წელს დავრჩით ასე ბართუმეუს ჰგონია რომ მეორე ვადით აირჩევენ პრეზიდენტად? სასაცილოა ან ფონტი იქნება ან ლაპორტა ან სხვა კანდიდატი ბართუს შანსები მინუს ნული აქვს
    ფანი [?]
    5 ივლისი 2020 18:30
    2
    კაროჩე, ამ კრისა პერესს მსაჯებთან ჩაწყობილი აქ რო საჯარიმოში ნებისმიერი კონტაკტის დროს რეალის ფეხბურთელზე პენალტი გარანტირებული ექნება რეალს და ამით იგებენ თამაშებს . გავარტყი ექ თასი მთლიან მადრიდს ერთ ადგილას )) ეგეთი მოგების დედაც
    გულშემატკივარი [?]
    5 ივლისი 2020 18:23
    2
    ციტატა: MESSI 2017
    რაც სეზონი განახლდა მერამდენე პენალტია?

    რამოსი მაგარი მცველია მაგრამ ყველაფერსთავის თავზე იღებს გაატანინე შედედა აფეთქებულო სხვებს გოლი და წაახალისე მარტო შენ რომ იტან გოლს

    რატო უნდა წაახალისოს სხვა გადამწყვეტ მომენტებში, როცა თვითონ იდეალურად ასრულებს?
    ფანი [?]
    5 ივლისი 2020 18:06
    4
    ვსო წელს უტიტულოდ დავრჩით 🎉🎉🎉