ვილიარეალი-ბარსელონა 1:4

  • 5-07-2020, 11:29
  • ვილიარეალი-ბარსელონა 1:4

      ვილიარეალი (4-4-2) ბარსელონა (4-3-1-2)
    ასენხო, გასპარი, ალბიოლი, ტორესი, მორენო, ჩუვუეზე, ანგისა, იბორა, კასორლა, მორენო, ალკასერი ტერ შტეგენი, სემედუ, პიკე, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, ს. რობერტო, ვიდალი, მესი, სუარესი, გრიზმანი
    ფერნანდესი, ბაკა, ჩაკლა, გომესი, ლოსანო, მორლანესი, ნინო, ონრივეროსი, პენია, კინტილია, ბრუნო, ტრიგეროსი ნეტუ, პენია, რაკიტიჩი, არტური, ბრეითუეიტი, პუჩი, კოლიადო, ფატი, არაუხო, მორერი, მონჩუ, კუენკა
    ხავი კალიეხა კიკე სეტიენი

    0-1 ტორესი 4' (ავტოგოლი), 1-1 მორენო 14', 1-2 სუარესი 20', 1-3 გრიზმანი 45', 1-4 ფატი 87'

    ალკასერი - ბაკა 36
    იბორა - ბრუნო 46
    მორენო - გომესი 46
    კასორლა - ტრიგეროსი 56
    ბაკა - ნინო 70

    სუარესი - რაკიტიჩი 60
    სემედუ - პუჩი 60
    გრიზმანი - ფატი 72
    ბუსკეტსი - ბრეითუეიტი 73
    პიკე - არაუხო 82
    ალბა - ფატი 88

     ტორესი 17'  
    სერამიკა
    კარლოს დელ სერო გრანდე
    მორი, გერა დემბელე, დე იონგი, უმტიტი, ფირპო
    სილქ უნივერსალი, silksport.ge, sportv.ws
    სტატისტიკა
    31% ბურთის ფლობა 69%
    დარტყმა

     14

    ზუსტი დარტყმა  10
    კუთხური  6
    თამაშგარე  3
    სეივი

     3

    10 ჯარიმა  11
    გაფრთხილება  0

    371

    პასი  821

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ვილიარეალი
    კომენტარები [ 281 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    6 ივლისი 2020 10:13

    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: რაღაცნაირი
    რეალი ვილიარეალთან წააგებს, დანარჩენს მოიგებს
    თქვენ ყველას მოიგებთ რაც დაგრჩათ და საბოლოოდ 1 ქულით მოვიგებთ ლიგას. მარტივი კალკულაციაა

    ესე იყოო თავიდანვე ჩანაფირში ჭკვიანი ხალხი ზის იქ მადრიდში ზემოთ კარგად და ოგანიზებულად მოქმედებენ შემსრულებლებიც ყავთ მაღალი დონის))

    მეორედ ამბობ კარგა ხანიას შინაარსს და თავიდანვე როდის? მაგრად მკიდია და არ ვიმახსოვრებ მსგავს მომენტებს ,მაგრამ რეალის წინააღმდეგ არ მოხდა ამ სეზონში არაფერი? ბეტისთან არ დაგვაკარგინეს უაზროდ ქულები მაგალითად?

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    6 ივლისი 2020 03:45

    შეცვლების გრაფაში ბარსას 6 შეცვლა გაუკეთებია და ფატი ორჯერ შემოიყვანეს.
    88 წუთზე ალბა კი არ შეცვალა ფატიმ, არამედ მისი პასით გაიტანა.
    თითქმის მოედნის ცენტრში მისცა პასი ფატის, მერე ათრია ბურთი და გაიტანა. ალბას კი ასისტად ჩაეთვალა. 😁

    5
    გასულია
    Ronaldinho. გულშემატკივარი [?]

    6 ივლისი 2020 03:29

    საღოლ ძმებო:))
    ეგრე რა,აბა რა😍

    0
    გასულია
    NEYBarca ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 02:40

    ციტატა: Lautaro Martínez
    ნუ გიხარიათ ყველა ვილიარეალივით არაა შემტევი არ ხსნის თამაშებს და ჩაკეტილ გუნდებთან ჩანს მაგ ტუგადუნის კლასი და იქ ჩანს რაც და ვინც გვაკლია და რომ ნახევარი გუნდი გასაშვებია და ის რო ქაქანებდა კიდო ბრეიტაა თუ ფლეიტა ისევ ვამბობდი და ვამბობ გვჭირდება ნეიმარი ცენტრში ტიაგო და მარცხენა და ცენტრალური მცველები

    თითქმის ბებერ ბ#ოზ ნეიმარში ფულის გადაყრას ჯობია სანჩო დაითრიონ შენთან ერთად)
    სუარესი და პიკე უნდა მოჯდეს უკვე სკამზე და ბუსიც მიყვეს , ოღონდ ბუსისთვის ჯერ ადრეა კიდე...

    4
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 02:12

    ციტატა: რაღაცნაირი
    რეალი ვილიარეალთან წააგებს, დანარჩენს მოიგებს
    თქვენ ყველას მოიგებთ რაც დაგრჩათ და საბოლოოდ 1 ქულით მოვიგებთ ლიგას. მარტივი კალკულაციაა

    Me mgonia vafshe ro mougebs viliareals dd

    1
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 02:09

    ციტატა: რაღაცნაირი
    რეალი ვილიარეალთან წააგებს, დანარჩენს მოიგებს
    თქვენ ყველას მოიგებთ რაც დაგრჩათ და საბოლოოდ 1 ქულით მოვიგებთ ლიგას. მარტივი კალკულაციაა

    ესე იყოო თავიდანვე ჩანაფირში ჭკვიანი ხალხი ზის იქ მადრიდში ზემოთ კარგად და ოგანიზებულად მოქმედებენ შემსრულებლებიც ყავთ მაღალი დონის))

    3
    გასულია
    Cule Is Always Elegant Culé [?]

    6 ივლისი 2020 02:07

    ციტატა: რაღაცნაირი
    რეალი ვილიარეალთან წააგებს, დანარჩენს მოიგებს
    თქვენ ყველას მოიგებთ რაც დაგრჩათ და საბოლოოდ 1 ქულით მოვიგებთ ლიგას. მარტივი კალკულაციაა

    კაკრაზ აგრე ვფიქრობ მეც, მარა, როგორც ხდება ხოლმე, რეალმა ერთი ისეთი თამაშიც რო გატეხოს, რომლის გატეხვასაც არავინ არ ელის და ბარსა გახდეს ჩემპიონი, არც მაგაზე არ ვიტყვი უარს

    5
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    6 ივლისი 2020 02:05

    რეალი ვილიარეალთან წააგებს, დანარჩენს მოიგებს
    თქვენ ყველას მოიგებთ რაც დაგრჩათ და საბოლოოდ 1 ქულით მოვიგებთ ლიგას. მარტივი კალკულაციაა

    1
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 02:05

    ციტატა: Shakespeare1
    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: Shakespeare1
    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: Shakespeare1
    ფატისგან შეიძლება დადგეს ფატიმა :)

    პოეტი ხარ ლირიკოსი:)

    დრამატურგიც :))

    შენ შემთხვევით სტომატოლოგიც ხოარ ხარ? :)

    ახლა უკვე ბევრი მოგდის და სანამ მეორე რჩევას მოგცემდე,ჯერ ისე პირველი მოცემული რჩევა გაითვალისწინე,წეღან რომ მოგცეს :)))

    მეარაფერი მომდის ბევრი მე ვინ რა მომცა ეს არ ეძიო შენ კთხვას უპასუხე რა მომდის ბევრი სტომატოლოგი თუარ იცი რაარი და კბილის ამოთხრა თუ გიტყდება კიბატონო რა მომივიდა ზედმეტი?

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    NEYBarca ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 02:05

    რობერტო და გრიმზანი მომეწონა სუარესსაც არაუშავდა ვიდალი და პიკე მკვდრები იყვნენ , პიკეს კუილი ეპარება უკვე რო მიზდევს დავდამსხმელებს , მაგას ჯობია არაუხო დააყენოს მომავალ თამაშებში.
    სუა გრიზი
    მესი
    რობერტო ბუსი დეიონგი
    ალბა ლენგლე არაუხო სემედო
    შტეგენი
    ეს სასტავი უნდა იყოს ასნავნოი ლიგაზე.

    3
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 02:04

    გილოცავთ ბოლოსდაბოლოს წესიერი თამაში ვნახეთ,ასე დროზე ეთამაშათ,იმედია გამობრწყინებაა არ იყო დანარჩენ თამაშებს ამაზე ცუდად აღარ ვითამაშებთ.

    1
    გასულია
    Cule Is Always Elegant Culé [?]

    6 ივლისი 2020 02:04

    ციტატა: Cule Is Always Elegant
    ამ თამაშს 2-3 ბურთით მოვიგებთ, მარა მკვდარზე ვენოკი

    აწი ყველა მატჩის წინ ასე ვიტყვი


    მარა რაღა აზრი აქვს, მკვდარზე ვენოკო

    1
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    6 ივლისი 2020 02:03

    ციტატა: Shakespeare1
    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: Shakespeare1
    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: Shakespeare1
    ფატისგან შეიძლება დადგეს ფატიმა :)

    პოეტი ხარ ლირიკოსი:)

    დრამატურგიც :))

    შენ შემთხვევით სტომატოლოგიც ხოარ ხარ? :)

    ახლა უკვე ბევრი მოგდის და სანამ მეორე რჩევას მოგცემდე,ჯერ ისე პირველი მოცემული რჩევა გაითვალისწინე,წეღან რომ მოგცეს :)))

    შენგან პასუხს მოველოდი მგონი ზურგი მაქციე
    უდიდესი მეგობრობა მტრობად გადააქციე!!! ღამემშვიდობის.

    2
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 02:02

    ნუ გიხარიათ ყველა ვილიარეალივით არაა შემტევი არ ხსნის თამაშებს და ჩაკეტილ გუნდებთან ჩანს მაგ ტუგადუნის კლასი და იქ ჩანს რაც და ვინც გვაკლია და რომ ნახევარი გუნდი გასაშვებია და ის რო ქაქანებდა კიდო ბრეიტაა თუ ფლეიტა ისევ ვამბობდი და ვამბობ გვჭირდება ნეიმარი ცენტრში ტიაგო და მარცხენა და ცენტრალური მცველები

    5
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Shakespeare1 გულშემატკივარი [?]

    6 ივლისი 2020 01:57

    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: Shakespeare1
    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: Shakespeare1
    ფატისგან შეიძლება დადგეს ფატიმა :)

    პოეტი ხარ ლირიკოსი:)

    დრამატურგიც :))

    შენ შემთხვევით სტომატოლოგიც ხოარ ხარ? :)

    ახლა უკვე ბევრი მოგდის და სანამ მეორე რჩევას მოგცემდე,ჯერ ისე პირველი მოცემული რჩევა გაითვალისწინე,წეღან რომ მოგცეს :)))

    2
    გასულია
    geniosi Culé [?]

    6 ივლისი 2020 01:56

    ვის იმედზე უნდა ვიყოთ ძალიან მაინტერესებს ლიგიდანაც რო გამოვარდეთ არიქნება გასაკვირი

    1
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 01:56

    ციტატა: kingarturo
    ისე ატლესთან და სელტასთანაც შეიძლებოდა მოგება, იღბალმა გვაქცია მაგრად ზურგი.

    მარტო იღბალმა?

    2
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    geniosi Culé [?]

    6 ივლისი 2020 01:55

    პროსტა რეალის სასტავს გადახედეთ სკამიანად და მერე ჩვენ სასტავს გადახედეთ

    3
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    6 ივლისი 2020 01:55

    მაგარი თამაში იყო. მესის გოლი დამაკლდა მხოლოდ...👏👏👏 რობერტოც კარგი იყო👏👏

    9
    გასულია
    marusa barcelona მწერალი [?]

    6 ივლისი 2020 01:54

    ციტატა: Shakespeare1
    შენ მაინც მიშველე,ჩემო დედოფალო,თორემ ამიყვანეს ეშაფოტზე :)))
    "ჩემზედ ამბობენ: „ის სიავეს ბარსასას ამბობს,
    ჩვენს ცუდს არ მალავს, ეგ ხომ ცხადი სიძულვილია!”
    ბრიყვნი ამბობენ, კარგი გული კი მაშინვე სცნობს -
    ამ სიძულვილში რაოდენიც სიყვარულია!" :)))) ასეთი ამბავია :))) :დდდ

    რას იზამ, ამ ქვეყანაში დრამატურგს დალხენილი ცხოვრება როდი აქვს

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge