"ბარსელონა" რაკიტიჩის "სევილიაში" გაშვებას გამორიცხავს

  • 4-07-2020, 17:41
  • "ბარსელონა" რაკიტიჩის "სევილიაში" გაშვებას გამორიცხავს

    "ბარსელონას" ნახევარმცველს, ივან რაკიტიჩს, ბოლო დროს "სევილიას" აქტიურად უკავშირებენ, თუმცა, Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, კატალონიური კლუბი 32 წლის ხორვატთან განშორებას გამორიცხავს.

    წყაროს ცნობით, "ბლაუგრანა" რაკიტიჩს მიმდინარე ზაფხულში ანდალუსიურ კლუბში არ გაუშვებს. კატალონიელები ფეხბურთელს კლუბში მისი სიტუაციის განსახილველად სეზონის ბოლოსთვის შეხვდებიან.

    ივან რაკიტიჩი "ბარსელონას" 2014 წლის ზაფხულში სწორედ "სევილიადან" შეუერთდა. ხორვატმა "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" მაისურით 305 მატჩი ჩაატარა. მის ანგარიშზე მიმდინარე სეზონში 37 თამაში, 1 გოლი და 4 შედეგიანი გადაცემაა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    4 ივლისი 2020 21:07

    ციტატა: gio-rakitich
    ჩემი დონე კაცი <3 <3 რას გიშლით იყოს,ჩავი ისე იზავს როგორც საჭირო იქნება,სუ რო არაფერი სკამიდან მიეხმარება გუნდს რაშიც ტოლსაც ვერავინ დაუდებს,მევასება რაკეტა და რავქნა.ერთერთი შესანიშნავი ეპოქის ერთეთი მთავარი შემოქმედი იყო გუნდში და მოდი და არ გევასებოდეს და მინიმუმ სკამისთვისაც არ გინდოდეს გუნდში ეს უკვე არაობიექტურობისა და უპატივცემულობის პიკია ჩემი აზრით


    სკამისთვის ოღონდაც...
    ესეც და ვიდალიც სკამისთვის და საჭიროების შმეთხვევებში, როდესაც 90 წუთს გაქაჩავს მოედანზე მაღალი ტემპით
    ასეთ შემთხვევაში 20-22 მატჩი შეიძლება გამოუვიდეს თითოეულს, მაგრამ გრძელი სკამისთვის ღირს, თუ ტიტულებისთვის ბრძოლა გინდა გუნდს
    პიკეს, ალბას,ამას,ვიდალს,ბუსს და ჯეკას სეზონში პოტენციურად ჩასატარებელი 60-65 მატჩიდან ნახევრის მთელი ძალით ჩატარება რომ აღარ შეუძლიათ, ამას უნდა შეეგუონ
    ამას დამატებული 12-15 მატჩი სანაკრებო დონეზე(შესარჩევი,ამხანაგური-ტურნირი)
    ამ შემთხვევაში არის შემდეგი გზა: ასრულებს სანაკრებო კარიერას, თანხმდება ნაკლებ სათამაშო დროს და სეზონში ძირითადიდან იწყებს 12-18 მატჩში, ამდენივეში კი შედის სკამიდან, 60-65 წუთის შემდეგ

    ესაა კაი ვარიანტი

    4
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    4 ივლისი 2020 21:03

    7 წლიანი ხელშეკრულება ივანას, გარანტირებული ადგილი სასტარტოში და მერე პენსია.

    1
    გასულია
    gio-rakitich ფანი [?]

    4 ივლისი 2020 20:19

    ჩემი დონე კაცი <3 <3 რას გიშლით იყოს,ჩავი ისე იზავს როგორც საჭირო იქნება,სუ რო არაფერი სკამიდან მიეხმარება გუნდს რაშიც ტოლსაც ვერავინ დაუდებს,მევასება რაკეტა და რავქნა.ერთერთი შესანიშნავი ეპოქის ერთეთი მთავარი შემოქმედი იყო გუნდში და მოდი და არ გევასებოდეს და მინიმუმ სკამისთვისაც არ გინდოდეს გუნდში ეს უკვე არაობიექტურობისა და უპატივცემულობის პიკია ჩემი აზრით

    6
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    გასულია
    Pirat❤️💙 წევრი [?]

    4 ივლისი 2020 20:09

    ციტატა: • ხავიესტა •
    პიანიჩს 8 ნომერ აძლევენო, რაც არშეილება, პუჩიმ უნდა აიღოს 8 ნომერი მალე

    პიანიჩისთვის იდეალური ნომერი 6 იქნება😍❤️

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    4 ივლისი 2020 19:55

    მოგვაშორეთ ეს ანომალია

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    4 ივლისი 2020 19:29

    ციტატა: ferreira10
    აქ ბევრი კომენტარი შემხვდა მესის უნდა წავიდეს მესის ვიხილავდი რონალდოსთან ერთად დდდდდ რას ნიშნავს ეს?? ვერ გავიგე ბიჭო დდდ რას ქვია უნდა წავიდეს... და რონალდოსთან ერთად ვიხილავდი სამპნის ოპერა ხომ არაა პოკორნი რონალდო და მესი დდდდდდ რა ლოგიკააა? დდდ ანუ ეს აზრის გამოვიტანე რომ გუნდი კრიზისშია და მესი სადაც თავს კარგად იგრძნობს იქ უნდა წავიდეს და გაყვებით თქვენც (პერსო ფანები) დდდ და ბარსელონა დედაც მოხვნია ხო დდდ არ ხართ თქვენ ბარსელონას გულშემატკივრები და არც ფეხბურთი იცით კარგად მგონია და არც გიყვართ ეს სპორტი როგორც საჭიროა დდ საწყენად არ გეიბნებით მაგრამ. შთაბეჭდიელბა ესეღთი მრჩება. ეხლა ამ სიბერესი თუ მესი მართლა წავიდა ევროპაში სათამაშო თუმდაც სიტიში მაგარი არასწორი კაცი იქნება , მაგრამ არ წავა თავიდან ბოლომდე ბარსელონელია ეგ კაცი და მზგავს იდიოტურ შეცდომას არ დაუშვებს.

    ძმა შენ კომენტარებს ვადევნებ ხოლმე თვალს და მინდა გითხრა მართლა ბარსას ფანი ხარ სულით და გულით.ამას ერთდ კარგი ადამიანიც ჩანხარ.
    ყველაფერში გეთანხმები რაც დაწერე,მაგრამ ერთს ვიტყვი მესისაც გამოუვიდა ყელში უკვე ის რომ ყველა და ყველაფერი მის წინააღმდეგ არის.გინდ საკლუბო და გინდ სანაკრებო დონეზე.ბართომეუმაც იცის რომ მესი არ წავა რადგან არასწორი საქციელი იქნება მისგან და ამიტომ კერესთან ერთად აკეთებენ იმას რაც უნდათ და როგორც უნდათ

    2
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    4 ივლისი 2020 19:24

    Bruno fernandeshi ra klasnia imena dzaan magari moednis xedav aqvs da pasebic idealuri jarimebsac sakaifod asrulebs.

    4
    გასულია
    M.MN10 წევრი [?]

    4 ივლისი 2020 19:16

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: ferreira10
    აქ ბევრი კომენტარი შემხვდა მესის უნდა წავიდეს მესის ვიხილავდი რონალდოსთან ერთად დდდდდ რას ნიშნავს ეს?? ვერ გავიგე ბიჭო დდდ რას ქვია უნდა წავიდეს... და რონალდოსთან ერთად ვიხილავდი სამპნის ოპერა ხომ არაა პოკორნი რონალდო და მესი დდდდდდ რა ლოგიკააა? დდდ ანუ ეს აზრის გამოვიტანე რომ გუნდი კრიზისშია და მესი სადაც თავს კარგად იგრძნობს იქ უნდა წავიდეს და გაყვებით თქვენც (პერსო ფანები) დდდ და ბარსელონა დედაც მოხვნია ხო დდდ არ ხართ თქვენ ბარსელონას გულშემატკივრები და არც ფეხბურთი იცით კარგად მგონია და არც გიყვართ ეს სპორტი როგორც საჭიროა დდ საწყენად არ გეიბნებით მაგრამ. შთაბეჭდიელბა ესეღთი მრჩება. ეხლა ამ სიბერესი თუ მესი მართლა წავიდა ევროპაში სათამაშო თუმდაც სიტიში მაგარი არასწორი კაცი იქნება , მაგრამ არ წავა თავიდან ბოლომდე ბარსელონელია ეგ კაცი და მზგავს იდიოტურ შეცდომას არ დაუშვებს.

    ციტატა: ferreira10
    აქ ბევრი კომენტარი შემხვდა მესის უნდა წავიდეს მესის ვიხილავდი რონალდოსთან ერთად დდდდდ რას ნიშნავს ეს?? ვერ გავიგე ბიჭო დდდ რას ქვია უნდა წავიდეს... და რონალდოსთან ერთად ვიხილავდი სამპნის ოპერა ხომ არაა პოკორნი რონალდო და მესი დდდდდდ რა ლოგიკააა? დდდ ანუ ეს აზრის გამოვიტანე რომ გუნდი კრიზისშია და მესი სადაც თავს კარგად იგრძნობს იქ უნდა წავიდეს და გაყვებით თქვენც (პერსო ფანები) დდდ და ბარსელონა დედაც მოხვნია ხო დდდ არ ხართ თქვენ ბარსელონას გულშემატკივრები და არც ფეხბურთი იცით კარგად მგონია და არც გიყვართ ეს სპორტი როგორც საჭიროა დდ საწყენად არ გეიბნებით მაგრამ. შთაბეჭდიელბა ესეღთი მრჩება. ეხლა ამ სიბერესი თუ მესი მართლა წავიდა ევროპაში სათამაშო თუმდაც სიტიში მაგარი არასწორი კაცი იქნება , მაგრამ არ წავა თავიდან ბოლომდე ბარსელონელია ეგ კაცი და მზგავს იდიოტურ შეცდომას არ დაუშვებს.

    Zustad eg davwere setienis preskonferenciis statiashi

    იდეაში გეთანხმები მაგრამ მაინც მგონია რომ ჩავი თუ დანიშნეს ლეო წავა . ჩავიმ განაცხადა გუნდი 0 დან უნდა ავაშენო და ჩემი აზრით ეგ მაგას მოუთითებს რომ ეს ძველი სტარები წავლენ ბუსკეცს და პიკეს დატოვებს მარტო და ახალი ტრასფერებით და ბარსა ბ კამანდით დაიწყება ჩავი და აიყვანს ისევ იმ მწვერვალზე.... პეპთან წავა მესი დადებს ერთ 2 ლიგას 1-2 ოქროა ბურთს და წავაა...

    0
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    4 ივლისი 2020 19:01

    Barto shen da rakitichi orive ertad xart gasayreli... ra rakitichi 35 milioni hirs tiago da esenir akitochs dasdeven

    0
    გასულია
    • ხავიესტა • გულშემატკივარი [?]

    4 ივლისი 2020 18:49

    პიანიჩს 8 ნომერ აძლევენო, რაც არშეილება, პუჩიმ უნდა აიღოს 8 ნომერი მალე

    1
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    4 ივლისი 2020 18:33

    ციტატა: ferreira10
    აქ ბევრი კომენტარი შემხვდა მესის უნდა წავიდეს მესის ვიხილავდი რონალდოსთან ერთად დდდდდ რას ნიშნავს ეს?? ვერ გავიგე ბიჭო დდდ რას ქვია უნდა წავიდეს... და რონალდოსთან ერთად ვიხილავდი სამპნის ოპერა ხომ არაა პოკორნი რონალდო და მესი დდდდდდ რა ლოგიკააა? დდდ ანუ ეს აზრის გამოვიტანე რომ გუნდი კრიზისშია და მესი სადაც თავს კარგად იგრძნობს იქ უნდა წავიდეს და გაყვებით თქვენც (პერსო ფანები) დდდ და ბარსელონა დედაც მოხვნია ხო დდდ არ ხართ თქვენ ბარსელონას გულშემატკივრები და არც ფეხბურთი იცით კარგად მგონია და არც გიყვართ ეს სპორტი როგორც საჭიროა დდ საწყენად არ გეიბნებით მაგრამ. შთაბეჭდიელბა ესეღთი მრჩება. ეხლა ამ სიბერესი თუ მესი მართლა წავიდა ევროპაში სათამაშო თუმდაც სიტიში მაგარი არასწორი კაცი იქნება , მაგრამ არ წავა თავიდან ბოლომდე ბარსელონელია ეგ კაცი და მზგავს იდიოტურ შეცდომას არ დაუშვებს.

    ციტატა: ferreira10
    აქ ბევრი კომენტარი შემხვდა მესის უნდა წავიდეს მესის ვიხილავდი რონალდოსთან ერთად დდდდდ რას ნიშნავს ეს?? ვერ გავიგე ბიჭო დდდ რას ქვია უნდა წავიდეს... და რონალდოსთან ერთად ვიხილავდი სამპნის ოპერა ხომ არაა პოკორნი რონალდო და მესი დდდდდდ რა ლოგიკააა? დდდ ანუ ეს აზრის გამოვიტანე რომ გუნდი კრიზისშია და მესი სადაც თავს კარგად იგრძნობს იქ უნდა წავიდეს და გაყვებით თქვენც (პერსო ფანები) დდდ და ბარსელონა დედაც მოხვნია ხო დდდ არ ხართ თქვენ ბარსელონას გულშემატკივრები და არც ფეხბურთი იცით კარგად მგონია და არც გიყვართ ეს სპორტი როგორც საჭიროა დდ საწყენად არ გეიბნებით მაგრამ. შთაბეჭდიელბა ესეღთი მრჩება. ეხლა ამ სიბერესი თუ მესი მართლა წავიდა ევროპაში სათამაშო თუმდაც სიტიში მაგარი არასწორი კაცი იქნება , მაგრამ არ წავა თავიდან ბოლომდე ბარსელონელია ეგ კაცი და მზგავს იდიოტურ შეცდომას არ დაუშვებს.

    Zustad eg davwere setienis preskonferenciis statiashi

    2
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    4 ივლისი 2020 18:05

    აქ ბევრი კომენტარი შემხვდა მესის უნდა წავიდეს მესის ვიხილავდი რონალდოსთან ერთად დდდდდ რას ნიშნავს ეს?? ვერ გავიგე ბიჭო დდდ რას ქვია უნდა წავიდეს... და რონალდოსთან ერთად ვიხილავდი სამპნის ოპერა ხომ არაა პოკორნი რონალდო და მესი დდდდდდ რა ლოგიკააა? დდდ ანუ ეს აზრის გამოვიტანე რომ გუნდი კრიზისშია და მესი სადაც თავს კარგად იგრძნობს იქ უნდა წავიდეს და გაყვებით თქვენც (პერსო ფანები) დდდ და ბარსელონა დედაც მოხვნია ხო დდდ არ ხართ თქვენ ბარსელონას გულშემატკივრები და არც ფეხბურთი იცით კარგად მგონია და არც გიყვართ ეს სპორტი როგორც საჭიროა დდ საწყენად არ გეიბნებით მაგრამ. შთაბეჭდიელბა ესეღთი მრჩება. ეხლა ამ სიბერესი თუ მესი მართლა წავიდა ევროპაში სათამაშო თუმდაც სიტიში მაგარი არასწორი კაცი იქნება , მაგრამ არ წავა თავიდან ბოლომდე ბარსელონელია ეგ კაცი და მზგავს იდიოტურ შეცდომას არ დაუშვებს.

    7
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    4 ივლისი 2020 17:52

    დიდებულ ივანს ვინ უბედავს გაშვებას? ღადაობთ? თან ახლა შედის გუნდისთვის იდეალურ ასაკში და ჯერ ადრეა ამის წათრევა.

    3
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    პარტნიორები
    Flashscore.ge