მესის "მანჩესტერ სიტიში" გადასვლა რეალურია - არგენტინელი ჟურნალისტი ადასტურებს

  • 4-07-2020, 10:47
  • მესის "მანჩესტერ სიტიში" გადასვლა რეალურია - არგენტინელი ჟურნალისტი ადასტურებს

    "ბარსელონაში" არსებული არეული სიტუაციის გამო, "ბარსელონას" ლიდერი კონტრაქტის გახანგრძლივებას არ გეგმავს და კლუბის დატოვებას აპირებს, - იუწყებოდა Cadena SER.

    აღიშნულ ინფორმაციას არგენტინელი ჟურნალისტი, კრისტიან მარტინი ეხმაურება და ადასტურებს, რომ ამის ალბათობა ნამდვილად არსებობს.

    "შესაძლებლობა, რომ ლეო მესიმ "ბლაუგრანა" დატოვოს" და "მანჩესტერ სიტის" შეუერთდეს, რეალურია. ამას ჩემი ინგლისური და კატალონიური სანდო წყაროები მიდასტურებენ", - წერს მარტინი.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    4 ივლისი 2020 22:13

    ციტატა: me da barca
    ციტატა: neymar-jr...
    ციტატა: nikusha
    მესი მინ 2022 წლის ბოლომდე ბარსაში უნდა დარჩეს! მე რომ ვიყო გავუგრძელებდი კონტრაქტს 2024-2025 წლამდე მერე კი 37-38 წლის ასაკში წავა არგენტინაში და იქ დაასრულებს კარიერას 1-2 შესაძლოა 3 წლის მერე 39-40-41 წლის ასაკში

    ქვემოთ რო გიწერია ხელმოწერაში
    ალენია ინიესტა 2 არის და პუჩი ჩინური ინიესტა? აი სააღოოლ 😂 😂

    გუნდში გვყავს 2 ჩინური ფეხბურთელი, შტეგენი-ჩინური ნოიერი და პუჩი-ჩინური ინიესტა. 🤣 🤣

    შტეგენი რომ ჩინური ნოიერია მაგაზე დიდი ღადაობა არ არსებობს. რამისაა ჯიბეში ჩაიშვას შტეგომ მანუ

    ციტატა: neymar-jr...
    ციტატა: nikusha
    მესი მინ 2022 წლის ბოლომდე ბარსაში უნდა დარჩეს! მე რომ ვიყო გავუგრძელებდი კონტრაქტს 2024-2025 წლამდე მერე კი 37-38 წლის ასაკში წავა არგენტინაში და იქ დაასრულებს კარიერას 1-2 შესაძლოა 3 წლის მერე 39-40-41 წლის ასაკში

    ქვემოთ რო გიწერია ხელმოწერაში
    ალენია ინიესტა 2 არის და პუჩი ჩინური ინიესტა? აი სააღოოლ 😂 😂

    მაგას დრო გვიჩვენებს

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    4 ივლისი 2020 16:27

    ციტატა: neymar-jr...
    ციტატა: nikusha
    მესი მინ 2022 წლის ბოლომდე ბარსაში უნდა დარჩეს! მე რომ ვიყო გავუგრძელებდი კონტრაქტს 2024-2025 წლამდე მერე კი 37-38 წლის ასაკში წავა არგენტინაში და იქ დაასრულებს კარიერას 1-2 შესაძლოა 3 წლის მერე 39-40-41 წლის ასაკში

    ქვემოთ რო გიწერია ხელმოწერაში
    ალენია ინიესტა 2 არის და პუჩი ჩინური ინიესტა? აი სააღოოლ 😂 😂

    გუნდში გვყავს 2 ჩინური ფეხბურთელი, შტეგენი-ჩინური ნოიერი და პუჩი-ჩინური ინიესტა. 🤣 🤣

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    4 ივლისი 2020 15:01

    ციტატა: ფარნა
    ციტატა: Messiah
    ეს სიტიში უნდა წასულიყო 2-3 წლის წინ

    ციტატა: ფარნა
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ბანი თუ აქ რანაირად

    საქმეს იხილავენ და თუ სიტიმ დაამტკიცა რომ წესები არ დაურღვევია უეფა ვალდებულია ბანიც მოხსნას და ევროტურნირებზე თამაშის უფლებაც მისცეს


    თქვენ ვინმეს გგონიათ რო რომც ჰქონდეს დარღვეული და მესის გადაწყვეტილი ჰქონდეს ეპლში თამაში ეპლის ფედერაცია იმ შეიხთან ერთად თავ.აკს არ მოი..ავს და ვერ მოაგვარებენ საქმეს ? :დ მესი პრემიერ ლიგაში უდიდესი მოვლენა იქნება

    მაგრამ არ წავიდა რატომ? იმიტომ რომ სჯეროდა ბარსას პროექტისა საბოლოოდ კი დააფიქრეს კაცი წასვლაზე უსახურად თამაშობს ბარსა თუ ჩავი მოვა მეეჭვება წავიდეს მესი

    ჩავი არ მოვა ბართომეუ სადამდეცაა

    და ამასობაში დაბერდა მესი.

    ამიტომ უნდა წავიდეს

    1 ლიგას მაინც დადებს
    აბა ბარსაში მაგის შანსი 0 ია
    ნეიმარი რომც მოიყვანონ მაინც ნაკლები შანსია

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    საიტზეა
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    4 ივლისი 2020 13:37

    ციტატა: Messiah
    ეს სიტიში უნდა წასულიყო 2-3 წლის წინ

    ციტატა: ფარნა
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ბანი თუ აქ რანაირად

    საქმეს იხილავენ და თუ სიტიმ დაამტკიცა რომ წესები არ დაურღვევია უეფა ვალდებულია ბანიც მოხსნას და ევროტურნირებზე თამაშის უფლებაც მისცეს


    თქვენ ვინმეს გგონიათ რო რომც ჰქონდეს დარღვეული და მესის გადაწყვეტილი ჰქონდეს ეპლში თამაში ეპლის ფედერაცია იმ შეიხთან ერთად თავ.აკს არ მოი..ავს და ვერ მოაგვარებენ საქმეს ? :დ მესი პრემიერ ლიგაში უდიდესი მოვლენა იქნება

    მაგრამ არ წავიდა რატომ? იმიტომ რომ სჯეროდა ბარსას პროექტისა საბოლოოდ კი დააფიქრეს კაცი წასვლაზე უსახურად თამაშობს ბარსა თუ ჩავი მოვა მეეჭვება წავიდეს მესი

    3
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    4 ივლისი 2020 13:27

    Shesadzlebloba yoveltvis aris da iqneba. Shedzlebs ki???

    0
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    4 ივლისი 2020 13:21

    ეს სიტიში უნდა წასულიყო 2-3 წლის წინ

    ციტატა: ფარნა
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ბანი თუ აქ რანაირად

    საქმეს იხილავენ და თუ სიტიმ დაამტკიცა რომ წესები არ დაურღვევია უეფა ვალდებულია ბანიც მოხსნას და ევროტურნირებზე თამაშის უფლებაც მისცეს


    თქვენ ვინმეს გგონიათ რო რომც ჰქონდეს დარღვეული და მესის გადაწყვეტილი ჰქონდეს ეპლში თამაში ეპლის ფედერაცია იმ შეიხთან ერთად თავ.აკს არ მოი..ავს და ვერ მოაგვარებენ საქმეს ? :დ მესი პრემიერ ლიგაში უდიდესი მოვლენა იქნება

    2
    --------------------
    Leo Messi - The GOD of football!

    We 61D it!

    ForçaBarça
    გასულია
    neymar-jr... ახალბედა [?]

    4 ივლისი 2020 12:48

    ციტატა: nikusha
    მესი მინ 2022 წლის ბოლომდე ბარსაში უნდა დარჩეს! მე რომ ვიყო გავუგრძელებდი კონტრაქტს 2024-2025 წლამდე მერე კი 37-38 წლის ასაკში წავა არგენტინაში და იქ დაასრულებს კარიერას 1-2 შესაძლოა 3 წლის მერე 39-40-41 წლის ასაკში

    ქვემოთ რო გიწერია ხელმოწერაში
    ალენია ინიესტა 2 არის და პუჩი ჩინური ინიესტა? აი სააღოოლ 😂 😂

    4
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    4 ივლისი 2020 12:41

    მართლა რატო არ წავა რა,აი იმენა რატო არ წავა რაა,და მერე ნახავენ რას დაემგვანება საერთოდ ბარსელონა....

    3
    --------------------
    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    4 ივლისი 2020 12:38

    მესი მინ 2022 წლის ბოლომდე ბარსაში უნდა დარჩეს! მე რომ ვიყო გავუგრძელებდი კონტრაქტს 2024-2025 წლამდე მერე კი 37-38 წლის ასაკში წავა არგენტინაში და იქ დაასრულებს კარიერას 1-2 შესაძლოა 3 წლის მერე 39-40-41 წლის ასაკში

    1
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    4 ივლისი 2020 12:01

    რაღადროს ამის გადასვლაა დდ 80 წლის კაცი დაეტიე სახლში და დაელოდე პენსიას ბლიად :) . არ აცმაცუნდა 20 წლის ბიჭივით დდდ

    0
    საიტზეა
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    4 ივლისი 2020 12:00

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ბანი თუ აქ რანაირად

    საქმეს იხილავენ და თუ სიტიმ დაამტკიცა რომ წესები არ დაურღვევია უეფა ვალდებულია ბანიც მოხსნას და ევროტურნირებზე თამაშის უფლებაც მისცეს

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    4 ივლისი 2020 11:56

    ბანი თუ აქ რანაირად

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    4 ივლისი 2020 11:18

    კაი ნელა იყავით შენ და შენი წყაროები

    7
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge