ჩავი "ბარსელონას" გაწვრთნას დასთანხმდა

  • 3-07-2020, 23:36
  • ჩავი "ბარსელონას" გაწვრთნას დასთანხმდა

    რამდენიმე ევროპული გამოცემის, მათ შორის კატალონიური Mundo Deportivo-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსელონას" ლეგენდა, ჩავი ერნანდესი კატალონიური გუნდის გაწვრთნას დასთანხდა.

    გავრცელებული ცნობებით, მხარეებმა შეთანხმებას მიაღწიეს. ჩავი "ბარსას" მომდევნო სეზონიდან ჩაიბარებს, მისი წლიური ანაზღაურება კი 5.4 მილიონი ევრო იქნება.

    ასევე ვრცელდება ინფორამცია, რომ ჩავი გუნდში მიმდინარე სეზონში არ დაბრუნდება. არ განიხილება არც ლა ლიგის დასრულების შემდეგ, ჩემპიონთა ლიგისთვის მისი დაბრუნება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    4 ივლისი 2020 13:46

    Arveladzem barsa gawrtvnas kanfeeet!

    0
    გასულია
    sandro barca წევრი [?]

    4 ივლისი 2020 10:29

    ციტატა: M.MN10
    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: M10 S9 D11
    დიდი წმენდა გველოდება მომავალი სეზონიდან იმედია ერთხელ და სამუდამოდ ამოვალთ ამ წუმპედან

    Getanxmebi ase mgonia ro gaasuftavebs gunds

    როგორც 2008-09 სეზონში გვარდიმ გაასუფთავა გუნდი იგივე გბელის წინ ახალი ლიდერი ახალი საახები და მგონია რომ ლეოც წავა პეპთან 🙈

    თუ მორიგი აჩკარიკას შემოგდებული ბლეფი არაა,ხავი დაალაგებს გუნდს თან პუილიც მოვა ყველა ვარიანტში.მგონი კაპიტულაციას აცხადებს ეს წურბელა.ჩავი ისე არ დასთანხნდებოდა.

    თუ ეს სიმართლეა ჩავიმ იცის გუნდს რა ჭირდება.მე ვინ მკითხავს მაგრამ კოიტინიო გრიზმანი და დემბელე დასატოვოა გუნდში
    .სწორი ტაქტიკით ეგენი გამოადგებიან გუნდს.

    6
    გასულია
    M.MN10 წევრი [?]

    4 ივლისი 2020 09:42

    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: M10 S9 D11
    დიდი წმენდა გველოდება მომავალი სეზონიდან იმედია ერთხელ და სამუდამოდ ამოვალთ ამ წუმპედან

    Getanxmebi ase mgonia ro gaasuftavebs gunds

    როგორც 2008-09 სეზონში გვარდიმ გაასუფთავა გუნდი იგივე გბელის წინ ახალი ლიდერი ახალი საახები და მგონია რომ ლეოც წავა პეპთან 🙈

    0
    გასულია
    MisterD ფანი [?]

    4 ივლისი 2020 07:26

    კორკოტ გვიშველე!

    4
    --------------------
    მეტი, ვიდრე კლუბი! Visca el Barca
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    4 ივლისი 2020 06:37

    ააფორიაქა მესიმ ბართომეო ? ააწევინა ერთი ადგილი ? ჩავი დაითანხმეს ახლა ტრანსფერებიც და ეგაა

    7
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Ronaldinho. გულშემატკივარი [?]

    4 ივლისი 2020 02:16

    კაი რასიძახით სიმონ:))))გედევირიეთ საზო

    0
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    4 ივლისი 2020 00:57

    არ მიკვირს მიმდინარე სეზონის დასრულებამდე რომ არ გადმოვა და ალბათ სწორიც იქნება თვითონ ხომ თქვა ნულიდან უნდა დავიწყო გუნდის აშენებაო და შესაბამისათ ახალ სეზონ დაელოდება აბა ახლა სეტიენის ჩავარდნილი და გაფარჩაკებული მიმდინარე სეზონს ნამდვილათ არ გადაიბარებს...

    13
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    4 ივლისი 2020 00:42

    ციტატა: M10 S9 D11
    დიდი წმენდა გველოდება მომავალი სეზონიდან იმედია ერთხელ და სამუდამოდ ამოვალთ ამ წუმპედან

    Getanxmebi ase mgonia ro gaasuftavebs gunds

    10
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    4 ივლისი 2020 00:28

    დიდი წმენდა გველოდება მომავალი სეზონიდან იმედია ერთხელ და სამუდამოდ ამოვალთ ამ წუმპედან

    10
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    4 ივლისი 2020 00:20

    ბართომეუ მალე წავა და მაგიტომ დათანხმდა, თორე აქ მომსვლელი არ იყო

    8
    გასულია
    sandro barca წევრი [?]

    4 ივლისი 2020 00:07

    გამოდის რომ დააკმაყოფილა ამ მეძავმა მაესტროს მოთხოვნები? ეს თუ სიმართლეა გვეშველება იმედია მომავალ წელს მაინც.

    4
    გასულია
    NeymardaSilva წევრი [?]

    4 ივლისი 2020 00:06

    გინდა ხავი მოიყვანეთ და გინდა გვარდიოლა ან კრუიფი ამოირეთ მიწიდან გუნდის ნახევარი ფეხბურთელები გასაშვებები არიან და პირველრიგში უსარგებლო 3 ფრანგი ხვდებით ამბათ ვის ვგულისხმობ 120მილიონიანი კლოუნი და 2 შუშა რომლებიც არაფერში წელიწადში 30 მილიონამდე იღებენ. მოიყვანეთ ნეიმარი და ერთი კარგი ნახევარმცველი ტიაგო ალკანტარა უმაგრესი ბიჭია აგერ მიდის ბაიერნიდან და მაგაზე კარგს ვიდ მოუყვანენ თან ლა მასიელი მარა მიდი და უხსენი ამათ პიანიჩში ყრისნ 60 მილიონებს

    8
    გასულია
    Arthur008 წევრი [?]

    3 ივლისი 2020 23:50

    ძააან კაი მარა წელს მინდოდა უეფაზე ნაპოლისთან არ გამოვარდნილიყო ბარსა🙄

    9
    გასულია
    buka971 გულშემატკივარი [?]

    3 ივლისი 2020 23:48

    გვეშველა მგონი ხავის რომ ესმის ბარსელონამ როგორი ფეხბურთი უნდა ითამაშოს ესეთი კაცი მხოლოდ ერთია და ეს პეპიაა. წარმატებები მაესტრო <3

    12
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    3 ივლისი 2020 23:42

    ანუ სექტემბრამდე ისევ ეს ჩობანი უდნა იყოს?

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge