Daily Express: "არსენალი" გრიზმანის სანაცვლოდ ორ ფეხბურთელს თმობს

  • 3-07-2020, 16:47
  • Daily Express: "არსენალი" გრიზმანის სანაცვლოდ ორ ფეხბურთელს თმობს

    Daily Express-ის ცნობით, ლონდონის "არსენალი" მზადაა, ანტუან გრიზმანის სანაცვლოდ, "ბარსელონაში მატეო გენდუზი და პიერ-ემერიკ ობამეიანგი გაუშვას.

    რამდენიმე დღის წინ, გავრცელდა ინფორმაცია, რომლის თანახმადაც, გენდუზის შეძენით "ბარსელონა" იყო დაინტერესებული, ობამეიანგის შესახებ კი კატალონიური პრესა უკვე დიდი ხანია რაც წერს.

    ბრიტანული გამოცემა წერს, რომ "მეთოფეები" აპირებენ ფრანგის გარშემო შექმნილი გაურკვევლობით ისარგებლონ და "ბარსელონა" ტრანსფერზე დაიყოლიონ. მათ, გამომდინარე გრიზმანის სატრანსფერო ღირებულებიდან, ამ ორ ფეხბურთელთან ერთად, გარკვეული ოდენობის თანხის გადახდაც მოუწევთ.

    გრიზმანის კატალონიური კარიერა განსაკუთრებული განხილვის საგანი "ატლეტიკოსთან" მატჩის შემდეგ გახდა, როდესაც კიკე სეტიენმა იგი მოედანზე მატჩის მიწურულს შეიყვანა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    3 ივლისი 2020 20:56

    რა გენდუზიში გაცვლიდით გრიზმანს ნუ გადამრიეთ ვინ ჩემი ფეხებია გენდუზი არსენალის იქით არ უნდა ათამაშო ეგ

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Zura27 წევრი [?]

    3 ივლისი 2020 20:26

    პსჟ სთან ჯობს გამოიყენონ ნეიმარის დაბრუნების პონტში

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    3 ივლისი 2020 19:03

    გაიკეთოს უკან ორივე არსენალმა

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    3 ივლისი 2020 18:33

    ციტატა: romani23
    გრიზმანს უფრო სარფიანად გამოვიყენებდი... მაგალითად პსჟ-სთან ნეიმართან მიმართებაში თუმცაღა გენდუზიზე უარს არ ვიტყოდი ცოტა ხნის წინ მაგრამ ახლა როცა პიანიჩი დე-იურე ჩვენია აზრს ვერ ვხედავ გენდუზიზე... მით უფრო ობამეიანგზე.

    მართალია უფრო ნეიმარზე ან ლაუტაროზე გამოვიყენებდი

    3
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    3 ივლისი 2020 18:22

    გრიზმანში ობამა და გენდუზი?
    ეხლავე უნდა გაუცვალონ, რომ არ გადაიფიქრონ
    გენდუზი 21 წლისაა და მაროკოული წარმოშობისაა, ტექნიკურია და პუჩთან ერთად შეიძლება კარგჰი წყვილიც შექმნას
    უკან დე იონგი და რიგ შემთხვევაში ბებერი ბუსი...
    ობამა კიდევ 9-იანია, სწრაფია და სირბილი არ ეზარება
    2-3 წელი გაქაჩავს, მანამდე კიდევ რაღაც იქნება
    მემარჯვენეა და მარჯვენა ფლანგზეც შეიძლება გადაწევა,ვინგერად...

    5
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    3 ივლისი 2020 17:52

    ყვავ-ყორნები დაესია ბარსას, ყველა იმას ცდილობს ამ უნიათო ხელმძღვანელობის ხელში, რამე გამოსტაცოს გუნდს და იხეიროს. ბართო რატომ არ კვდები შე ჩმორო.

    8
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    3 ივლისი 2020 17:19

    ეხლავე გაუცვალონ თუ სიმართლეა. ობამა ამას ბევრად აჯობებს თან 3 წელი მაინც გაქაჩავს მაღალ დონეზე პლიუს გენდუზიც ძაან დონეა

    3
    საიტზეა
    marco reus 11 Culé [?]

    3 ივლისი 2020 17:15

    2 მცველია საყიდელი, ცენტრალური და მარჯვენა, როგორც მინიმუმ.

    3
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    romani23 Culé [?]

    3 ივლისი 2020 17:05

    გრიზმანს უფრო სარფიანად გამოვიყენებდი... მაგალითად პსჟ-სთან ნეიმართან მიმართებაში თუმცაღა გენდუზიზე უარს არ ვიტყოდი ცოტა ხნის წინ მაგრამ ახლა როცა პიანიჩი დე-იურე ჩვენია აზრს ვერ ვხედავ გენდუზიზე... მით უფრო ობამეიანგზე.

    3
    გასულია
    Griezzy7 გულშემატკივარი [?]

    3 ივლისი 2020 16:51

    გრიზმანმა თქვა არსენალში არასდროს ვითამაშებო. ნაწყენი ვარ ამ გუნდზეო. მანდ არ წავა მითუმეტეს რასგავს გუნდი.

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge