Mundo Deportivo: სეზონის დასრულების შემდეგ "ბარსელონას" ჩავი ჩაიბარებს

  • 3-07-2020, 13:23
  • Mundo Deportivo: სეზონის დასრულების შემდეგ "ბარსელონას" ჩავი ჩაიბარებს

    "ბარსელონას" ყოფილი მოთამაშე და ამჟამად "ალ სადის" მწვრთნელი, ჩავი ერნანდესი, შესაძლოა, კატალონიურ კლუბში სეზონის დასრულების შემდეგ დაბრუნდეს. 

    40 წლის ესპანელმა უკვე მიიღო "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" პრეზიდენტის, ჟოსეპ ბართომეუს წინადადება, იტყობინება Mundo Deportivo-ს ჟურნალისტი, ფრანსესკ აგილარი. მისივე ინფორმაციით, ჩავი ამ შეთავაზებას დასთანხმდება.

    პირველი გუნდის ამჟამინდელი მწვრთნელი კიკე სეტიენი სავარაუდოდ, მიმდინარე სეზონს ბოლომდე დაასრულებს, წინააღმდეგ შემთხვევაში მას სარეზერვო გუნდის მწვრთნელი, გარსია პიმიენტა ჩაანაცვლებს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    dembelle გულშემატკივარი [?]

    3 ივლისი 2020 19:40

    Adrea jer chemiazeit adreaaa

    0
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    3 ივლისი 2020 16:56

    კაი იქნება კაი 4-2-3-1 ტაქტიკა


    ტერ შტეგენი
    ს.რობერტო-პიკე-ლენგლე-ალბა
    დე იონგი-ბუსკეტსი
    მესი-გრიზმანი-დემბელე
    სუარესი


    ნეტუ
    სემედუ-ვაგე-ტოდიბო-არაუხო-ფირპო
    არტურო ვიდალი/რაკიტიჩი-პიანიჩი
    ანსუ ფატი-ალენია-კოლიადო
    ბრეითვეიტი

    2
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    Barca1899 წევრი [?]

    3 ივლისი 2020 16:00

    ციტატა: sandro barca
    არა ჩავი არ მოვა სანამ ეს ჩანერგილი ბარსას პრეზიდენტია....თუ მოსვლა უნდოდა ამ აჩკარილას ხელში უარს არ იტყოდა და თუ მართლა მოვა ეგ ცენზურა პრზიდენტი როგორც მკვდარზე ვენოკი ისე იქნება.ხავი კონტაქტს ისე არ გააფორმბს თუ მისი ყველა მოთხოვნა არ დაკმაყოფილდა.ეს უფრო აჩკარიკას მორიგი ბლეფია რომ ვითომ ზრუნავს გუნდზე და ნაცარს აყრის ხალხს.

    მთავარია მოიყვანოს ეს. ისედაც ჩასვრილიაქ 2021მაინც აახვევინებენ და ამ ბოლოწელს მაინც იზრუნოს გუნდზე.

    1
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    3 ივლისი 2020 15:59

    ციტატა: me da barca
    თუ მოვა ეს ლიგის თამაშებამდე იქნება, თუ მერე?
    ამ კორონამ ისე არია ყველაფერი, რომ ვერ გაიგებ როდის მთავრდება და იწყება სეზონი.

    ვაბშემ ტო მწვრთნელის შეცვლა ყოველთვის შეიძლება, როცა გაეხარდებათ. მაგათ ლიგის, ან ჩემპიონატის განაცხადში მოხვედრა ხო არ ჭირდებათ.

    2
    საიტზეა
    sandro barca წევრი [?]

    3 ივლისი 2020 15:22

    არა ჩავი არ მოვა სანამ ეს ჩანერგილი ბარსას პრეზიდენტია....თუ მოსვლა უნდოდა ამ აჩკარილას ხელში უარს არ იტყოდა და თუ მართლა მოვა ეგ ცენზურა პრზიდენტი როგორც მკვდარზე ვენოკი ისე იქნება.ხავი კონტაქტს ისე არ გააფორმბს თუ მისი ყველა მოთხოვნა არ დაკმაყოფილდა.ეს უფრო აჩკარიკას მორიგი ბლეფია რომ ვითომ ზრუნავს გუნდზე და ნაცარს აყრის ხალხს.

    1
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    3 ივლისი 2020 15:10

    თუ მოვა ეს ლიგის თამაშებამდე იქნება, თუ მერე?
    ამ კორონამ ისე არია ყველაფერი, რომ ვერ გაიგებ როდის მთავრდება და იწყება სეზონი.

    3
    გასულია
    Flying Johan გულშემატკივარი [?]

    3 ივლისი 2020 14:38

    ისე მართლა ეხლა ჩაიბაროს ჯობს ... გამოცდილებასაც მიიღებს .. თან ისეც უთასოდ ვრჩებით წელს

    6
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    3 ივლისი 2020 14:16

    Axlave chaabaron iqneb ligaze moxodos
    .. zogadad am.tamashot napolistanac gachirdeba ..

    5
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    3 ივლისი 2020 13:48

    აგაშენა ღმერთმა აწე მაინც მექნება რაღაც კარგის მოლოდინი

    7
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    3 ივლისი 2020 13:44

    ძლიიივს მოდი რა მოდიიი

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ousmane dembele 11 წევრი [?]

    3 ივლისი 2020 13:23

    თუ დასრულდა და ბართომეუმ გაუშვა მთელი გუნდი რა აზრი აქ

    5
    გასულია
    Flying Johan გულშემატკივარი [?]

    3 ივლისი 2020 13:23

    ალილუია ..

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge