Cadena SER: მესიმ "ბარსელონადან" წასვლა გადაწყვიტა

  • 3-07-2020, 10:16
  • Cadena SER: მესიმ "ბარსელონადან" წასვლა გადაწყვიტა

    მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელმა, ლიონელ მესიმ, "ბარსელონადან" წასვლა გადაწყვიტა. Cadena SER-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, 33 წლის ფეხბურთელი ჩანაფიქრს სისრულეში კონტრაქტის ვადის ამოწურვის შემდეგ, ანუ 2021 წელს მოიყვანს.

    წყაროს ცნობით, ლეომ ახლო მეგობრებს სავარაუდო წასვლის შესახებ უკვე აცნობა. მან ასევე დააპაუზა ახალი კონტრაქტის თაობაზე კლუბთან მიმდინარე მოლაპარაკებები.

    კატალონიური გამოცემის ინფორმაციით, ბოლო თვეების განმავლობაში "ბარსელონაში" აგორებულ არაერთ სკანდალს ისიც დაემატა, რომ მესის "ბლაუგრანას" სპორტული პროექტის წარმატების აღარ სჯერა. ამას ემატება ჭორების გავრცელება იმაზე, რომ ლეო კლუბის სატრანსფერო პოლიტიკაში ერევა და მწვრთნელებსაც კი არჩევს. წყაროს ცნობით, არგენტინელს ეს ჭორები აღიზიანებს.

    ჯერჯერობით, Cadena SER ერთადერთი წყაროა, რომელიც მსგავს ინფორმაციას ავრცელებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ლიონელ მესი
    კომენტარები [ 24 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    azulgerana Culé [?]

    4 ივლისი 2020 05:43

    Cadena Cope: "ბარსა" მესის 2016 წელს გაყიდის
    ესეც ამტკიცებდა ეს გაზეთი 😁

    0
    --------------------
    ღადობარსა :)))
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    3 ივლისი 2020 16:21

    ჯერჯერობით, Cadena SER ერთადერთი წყაროა, რომელიც მსგავს ინფორმაციას ავრცელებს.
    მთლად ასეც არ არის, ლეოს არ უთქვია მივდივარ-ო. მანთქვა ჯერჯერობით მოლაპარაკებებს კონტრაქტის გაგრძელებაზე ვაჩერებო. და მიზეზები სწორედ ის იყო რომ ძალიან ბევრი ჭორია აგორებული და ეს არ სიამოვნებს.

    0
    გასულია
    Lasho წევრი [?]

    3 ივლისი 2020 15:18

    ამით იძულებულს ხდის ხელმძღვანელობას რო გუნდს მიხედონ.. არსად წავა

    1
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    3 ივლისი 2020 14:58

    ციტატა: M10 S9 D11
    100%-იანი სიცრუეა და მეტი არაფერი

    არტურის წასვლაც სიცრუე გეგონა, მაგრამ...

    1
    გასულია
    Luka Modric გულშემატკივარი [?]

    3 ივლისი 2020 14:50

    ძაან საინტერესო იქნება მესი სხვა გუნდში, მაგრამ ვფიქრობ გამორიცხულია, კარიერას აქ დაასრულებს

    1
    გასულია
    Flying Johan გულშემატკივარი [?]

    3 ივლისი 2020 13:19

    წავიდეს სადმე თავს უშველოს :D ბოლო წლები მაინც გაატაროს წესიერ გუნდში

    0
    გასულია
    o.dembele11 წევრი [?]

    3 ივლისი 2020 13:07

    Თუწავა სიტიში გვარდი სთან და ჩათვალეთ სიტი იმწელსვე დადებს ლიგას თუ ლიგაზე გამოსვლის უფლება დაიტოვა სასამართლოს მერე

    5
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    3 ივლისი 2020 12:57

    არ გამიკვირდება;

    2
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    3 ივლისი 2020 12:10

    ნებისმიერი კლუბი სიხარულით გაუფორმებს კონტრაქტს,თუნდაც 34 წლის იყოს.ძალიან ბევრი გააკეთა გუნდისთვის და არავინ გააკრიტიკებს წასვლის შემთხვევაში.

    11
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Sergio5 Culé [?]

    3 ივლისი 2020 12:07

    მსგავსი სიახლეები როა მაგის სათაურები წაიკითხეთ და ნახავთ რამდენად სანდო წყაროა 😏

    0
    საიტზეა
    Ronaldinho. გულშემატკივარი [?]

    3 ივლისი 2020 12:07

    არსად წამსვლელი არაა ეს სანამ ლიგას არ დადებს,ერთ ოქროს ბურთს და პლიუს მოსფლიო 2022 ისთვის ემზადება მაგრა,ბოლო შანსია ლეოსთვის არგენტინასთან ერთად მსოფლიოს მოგების და არანგონია მაქამდე ფორმიდან ამოვარდდეს და სხვაგან წავიდეს .ანუ ჭირდება ბარსა რო ტონუსში იყოს 2022 მდე თან უყვარს ბარსა ამბოციურია და საკლუბო ტურნირები,მოსფლიო,მინიმუმ კოპა მოსაგები აქვს, ესე წაგებული არ წავა,უეჭველი ლიგას ლალიგას დადებს ასევე კიდე არა ერთს,აი ნახავთ და ოქროს ბურთს 8 მდე აიყვანს..
    მერე უკვე ალბათ გაუყვება არგენტინის ან ამერიკის გზას ბურთს გააგორებს და დატკბება მსოფლიოს ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელის წოდებით:):):)
    GOAT🐐

    2
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    3 ივლისი 2020 12:05

    ხელმძღვანელობაზე ზეწოლისთვის იყენებს თავის კონტრაქტს, არსად არაა წამსვლელი

    3
    გასულია
    slevin_kelevra გულშემატკივარი [?]

    3 ივლისი 2020 12:04

    ეკუთვნის 1 ლიგაც და ბარსაში თუ ვერ მოიგებს რა გუნდის მაისურითაც არ უნდა მოიგოს ალალია ამ კაცზე!

    7
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    3 ივლისი 2020 12:01

    გამოცემა "არმენდო აბარაგინდა" წერს რომ მესი ბარსელონას ტოვებს და მან უკვე შეათანხმა კონტრაქტის პირობები ინტერთან.

    1
    გასულია
    ousmane dembele 11 წევრი [?]

    3 ივლისი 2020 11:59

    თუ წავიდა დამთავრდა უჩლ კიარა ლალიგაში დარჩენისთვის უნდა ვიბრძოლოთ.

    3
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    3 ივლისი 2020 11:55

    ფაქტი ისაა რო 2021 წელს დაელოდება. არჩევნებს, თუ ბართომეუმ მოიგო წავა. ან გამოიყენებს კონტრაქტს იმაში რო ბართომეუმ აღარ მოიგოს. მაგით დააშანტაჟებს ხმის მიმცემებს :D ამიტო დააპაუზა ალბათ კოტრაქტი

    0
    გასულია
    ფეოლა მწერალი [?]

    3 ივლისი 2020 11:51

    ციტატა: M10 S9 D11
    100%-იანი სიცრუეა და მეტი არაფერი


    ეხლა ვნახე, რადიოში განიხილავენ. დააპაუზა კონტრაქტი.
    ნერვებზეც ეტყობა, რომ ესე ცუდად ბარსაში არასდროს ყოფილა.

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    3 ივლისი 2020 11:43

    100%-იანი სიცრუეა და მეტი არაფერი

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    LashaBarca ფანი [?]

    3 ივლისი 2020 11:27

    100%-ით ვარ იმაში დარწმუნებული, რომ ეს ერთგვარი ფარსია ამას შეიძლება ისევ ბართომეუს ტროლები ავრცელებდნენ. ან თუ სიმართლეა მაშინ ლეო თვითონ ცდილობს რომ ბარსას ბორდი დააშინოს და ბართომეუს მალევე მიუთითონ კარისკენ

    7
    --------------------
    WE DID IT 6:1
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    3 ივლისი 2020 11:18

    არვიცი ეს კაცი წავა თუ დარჩება მაგრამ ის ვიცი რო 100000% სწორ გადაწყვეტილებას მიიღებს რაც ბარსაში ლეომ გააკეთა უბრალოდ წარმოუდგენელია ასეთი აღარასდროს არავინ იქნება...ლეგენდა....👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    6
    პარტნიორები
    Flashscore.ge