MARCA: "ბარსაში" ქაოსია

  • 2-07-2020, 10:08
  • MARCA: "ბარსაში" ქაოსია

    ედერ სარაბია, რომელმაც 2015 წელს, Twitter-ზე დაწერა, რომ კრიშტიანუ რონალდუ ყველა დროის საუკეთესო გოლეადორია, დღეს დაიგნორებულია, ლიონელ მესის მიერ.

    23 წლის არტურ მელო, რომელიც ლიონელ მესიმ ჩავი ერნანდესს შეადარა გაყიდულია ტურინის "იუვენტუსში", მის ნაცვლად კი კლუბმა 30 წლის მირალემ პიანიჩი მიიღო, რომელიც ზინედინ ზიდანის და მადრიდის "რეალის" თავგადაკლული ფანია.

    კიკე სეტიენმა, ანტუან გრიზმანი სათადარიგოთა სკამს მიაჯაჭვა და მხოლოდ ბოლო წუთებზე ჩართო თამაშში, ისე, თითქოს თამაშს მოწყურებული დებიუტანტი ყოფილიყოს.

    ჩავი დაბრუნებისთვის ემზადება, რაც მალე, მით უკეთესი, მაგრამ ბართომეუს მისი მოთხოვნების მოსმენა არ სურს.

    ლუის სუარესმა ერთ-ერთი ყველაზე ცუდი შეხვედრა ჩაატარა და გოლის გატანასთან, ახლოსაც არ ყოფილა.

    მარკ კუკურელია, რომელსაც დიდი მომავალი აქვს, "ხეტაფეში" გაიყიდა.

    "რეალს" ერთი ტიტულის მოგების იდეალური შანსი აქვს, "ბარსელონა" კი დიდი ალბათობით, ხელცარიელი დარჩება.

    "ბარსა" წარსულს უბრუნდება, სახლში ქაოსი დაბრუნდა.  

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ფეოლა მწერალი [?]

    2 ივლისი 2020 16:20

    ციტატა: zazala7
    სტატია ბოლოს ასე უნდა მთავრდებოდეს: საქართველოს პარლამენტმა 3 მოსმენით მიიღო საკონსტიტუციო ცვლილებები 😀


    კიტოვანი დათარეშობს კამპ ნოუზე

    2
    გასულია
    zazala7 Culé [?]

    2 ივლისი 2020 15:48

    სტატია ბოლოს ასე უნდა მთავრდებოდეს: საქართველოს პარლამენტმა 3 მოსმენით მიიღო საკონსტიტუციო ცვლილებები 😀

    0
    გასულია
    notoriousbarca გულშემატკივარი [?]

    2 ივლისი 2020 14:55

    ციტატა: nika 54
    „ბარსა“ წარსულს უბრუნდება, სახლში ქაოსი დაბრუნდა.
    აღარ არის დრო? სად ნახეთ გუნდი 10-15 წელი ერთ დონეზე ეთამაშოს? ეს ყველას ადრე თუ გვიან მოუვა. ლივერპული 30 წელი ჩემპიონი ვერ ხდებოდა და ეხლაც არ ვიცით კიდევ გახდება მომავალ წელს? მანჩესტერი მუდივი ჩემპიონი იყო მაგრამ სად ბანაობს ეხლა? მილანი? და ასე შემდეგ. მოვიდა ბარსაში ცვლილებების დრო, უნდა შეიცვალოს ეს პენსიონერები რომლებიც 10 წელი მიათრევდნენ გუნდს. ეს ისტორიული აუცილებლობაა. და აბრალო ყველაფერი მესის ვაბშე სისულელე. წარმოდგენაც ჭირს რა იქნება მის გარეშე. მაგრამ თუ საჭირო გახდება არც დაფიქრდება წასვლაზე. და არა მგონია კლიენტი არ გამოუჩნდეს. აგერ რონალდუ სანამ მანჩესტერი უძლიერესი იყო იქ ბუდობდა, გავიდა ხანი და თითქოს გუმანით იგრძნო რეალის აღზევება და აქეთ გამოეშურა, რეალს ფეხი დაუცდა და აგერ იტალიის მუმივ ჩემპიონში გადავიდა(ტიტულები იტალიისა მაინც ექნება) და ასე შემდეგ. ცხოვრება ადგილზე არ დგას მოვლენ ახალი მესები და რონალდოები-მბაპეს თამადობით. მესის კი ამაყად თავაწეული შეუძლია წავიდეს. მაგრამ თუ მოინდომა ჩინეთშიც და ამერიკაშიც ნადირობას დაიწყებენ მასზე. და ხელფასიც არა მგონია შეუმცირონ.


    შენ რა შემთხვევებიც ჩამოთვალე ყველას ერთი მიზეზი ქონდა - ფინანსები.
    თუ იცი დღეს ყველაზე მდიდარი კლუბი მსოფლიოში რომელია? - ბარსელონა.
    არაფერ შუაში არარის ის, რასაც შენ ლაპარაკობ დღევანდელ მდგომარეობასთან.
    გუნდს სჭირდება ხელმძღვანელობა ნორმალური, კარგი მწვრთნელი და გუნდის გადახალისება რასაც რაღაც კონსპირაციულ თეორიებს არ მივემხრობი მაგრამ უცნაურია ამხელა თანხა იხარჯება ფეხბურთელებში და შედეგი 0..

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    2 ივლისი 2020 14:26

    ცვლილებებია საჭირო თან დიდი ცვლილებები და პირველ რიგში ხელმძღვანელობიდან უნდა დაიწყოს

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    mamu გულშემატკივარი [?]

    2 ივლისი 2020 12:48

    ჩემი აზრით გუნდის სათავეში არის ხალხი რომლებსაც ფეხბურთის არაფერი გეგებათ არანაირი პროექტი არ ააქვთ, ამ საიტზე წავიკითხე პიანიჩი ბარსელონას პროექტის ნაწილი იქნება 30 წლის ფეხბურთელზე რო პროექტს ააგებ არ ვიცი რაზე უნდა ისაუბრო, არანარი გეგმა იმის რომ გუნდი გაიწმინდოს 30-33 წლის ფეხბურთელებით და ახალგაზრდები მოიყვანონ პირიქით, გადაყრილი მილიონები როდესაც შენი აკადემიიდან ფეხბურთელები რომლებსაც მომავალი აქვთ კაპიკებში მიდიან ან სრულად უფასოდ და სხვებში იგივე დონისებში იხდი 3-4 ჯერ მეტს ან უარესი ახალგაზრდებს ცვლი ბებერ ფეხბურთელებეში,
    და კიდევ ჩემი აზრით ხავიმ დიდი შეცდომა დაუშვა რომ ამ ზამთარში არ მოვიდა როცა გუნდი გიყვარს როგორაც არ უნდა მოგწონდეს ხელმძღვანელობა უნდა გადადო გვერდე უთანხმოება და ამით დაეხმარო შენ საყვარელ გუნდს, მას სულ თავისუფლად შეეძლო ემუშავა ზეწოლის გარეშე და გუნდი მომავალი სეზონისთვის მოემზადებინა.

    1
    გასულია
    Qartlela77 წევრი [?]

    2 ივლისი 2020 12:39

    ციტატა: nika 54
    „ბარსა“ წარსულს უბრუნდება, სახლში ქაოსი დაბრუნდა.
    აღარ არის დრო? სად ნახეთ გუნდი 10-15 წელი ერთ დონეზე ეთამაშოს? ეს ყველას ადრე თუ გვიან მოუვა. ლივერპული 30 წელი ჩემპიონი ვერ ხდებოდა და ეხლაც არ ვიცით კიდევ გახდება მომავალ წელს? მანჩესტერი მუდივი ჩემპიონი იყო მაგრამ სად ბანაობს ეხლა? მილანი? და ასე შემდეგ. მოვიდა ბარსაში ცვლილებების დრო, უნდა შეიცვალოს ეს პენსიონერები რომლებიც 10 წელი მიათრევდნენ გუნდს. ეს ისტორიული აუცილებლობაა. და აბრალო ყველაფერი მესის ვაბშე სისულელე. წარმოდგენაც ჭირს რა იქნება მის გარეშე. მაგრამ თუ საჭირო გახდება არც დაფიქრდება წასვლაზე. და არა მგონია კლიენტი არ გამოუჩნდეს. აგერ რონალდუ სანამ მანჩესტერი უძლიერესი იყო იქ ბუდობდა, გავიდა ხანი და თითქოს გუმანით იგრძნო რეალის აღზევება და აქეთ გამოეშურა, რეალს ფეხი დაუცდა და აგერ იტალიის მუმივ ჩემპიონში გადავიდა(ტიტულები იტალიისა მაინც ექნება) და ასე შემდეგ. ცხოვრება ადგილზე არ დგას მოვლენ ახალი მესები და რონალდოები-მბაპეს თამადობით. მესის კი ამაყად თავაწეული შეუძლია წავიდეს. მაგრამ თუ მოინდომა ჩინეთშიც და ამერიკაშიც ნადირობას დაიწყებენ მასზე. და ხელფასიც არა მგონია შეუმცირონ.

    რეალის აღზევება იგრძნო?😅😅 2003-2009 წლამდე მერვედ ფინალს რო ვერ ცდებოდა აი მაგ რეალში გადმოვიდა... ჩავარდნა დაეწყოო და წავიდაო😅 მესამე ლიგის მოგება ჩავარდნაა? ლიგა მოიგო და ისე წავიდა... რეებს წერთ😅

    5
    გასულია
    ფეოლა მწერალი [?]

    2 ივლისი 2020 12:15

    ციტატა: nika 54
    „ბარსა“ წარსულს უბრუნდება, სახლში ქაოსი დაბრუნდა.
    აღარ არის დრო? სად ნახეთ გუნდი 10-15 წელი ერთ დონეზე ეთამაშოს? ეს ყველას ადრე თუ გვიან მოუვა. ლივერპული 30 წელი ჩემპიონი ვერ ხდებოდა და ეხლაც არ ვიცით კიდევ გახდება მომავალ წელს? მანჩესტერი მუდივი ჩემპიონი იყო მაგრამ სად ბანაობს ეხლა? მილანი? და ასე შემდეგ. მოვიდა ბარსაში ცვლილებების დრო, უნდა შეიცვალოს ეს პენსიონერები რომლებიც 10 წელი მიათრევდნენ გუნდს. ეს ისტორიული აუცილებლობაა. და აბრალო ყველაფერი მესის ვაბშე სისულელე. წარმოდგენაც ჭირს რა იქნება მის გარეშე. მაგრამ თუ საჭირო გახდება არც დაფიქრდება წასვლაზე. და არა მგონია კლიენტი არ გამოუჩნდეს. აგერ რონალდუ სანამ მანჩესტერი უძლიერესი იყო იქ ბუდობდა, გავიდა ხანი და თითქოს გუმანით იგრძნო რეალის აღზევება და აქეთ გამოეშურა, რეალს ფეხი დაუცდა და აგერ იტალიის მუმივ ჩემპიონში გადავიდა(ტიტულები იტალიისა მაინც ექნება) და ასე შემდეგ. ცხოვრება ადგილზე არ დგას მოვლენ ახალი მესები და რონალდოები-მბაპეს თამადობით. მესის კი ამაყად თავაწეული შეუძლია წავიდეს. მაგრამ თუ მოინდომა ჩინეთშიც და ამერიკაშიც ნადირობას დაიწყებენ მასზე. და ხელფასიც არა მგონია შეუმცირონ.


    ყველა ეგ კლუბი საუკეთესო იყო მაშინ, როცა კლუბის ისტორიაში საუკეთესო ფეხბურთელები ჰყავდა.
    გადახედე მანჩესტერს ბესტის დროს.
    ლივერპულს დალგლიშის დროს.

    ბარსას მესი ჰყავს და 5 წელია კატასტროფა ხდება გუნდში, ჩემპიონატებს, რომ იგებდა გუნდი, ეგ ჯერ კიდევ ძველი ინერციაა.

    ჩავარდნა როგორც წესი, ასეთი ფეხბურთელების წასვლას მოსდევს ხოლმე, აქ კიდე კაი ხანია დაწყებულია, რაც სრული პიზდეცია იმის გათალისწინებით, რომ მესი ჯერ კიდევ გუნდშია და წინა წელს საერთოდ, ოქროს ბურთი მოიგო.

    2
    გასულია
    MARADONA1968 წევრი [?]

    2 ივლისი 2020 12:11

    ეს ქაოსი მუდამ იქნება. მსოფლიოში ფანებმა არ უნდა მივცეთ ბართოს ფარფაშის უფლება. დაუყოვნებლივ უნდა მოხდეს მისი იმპიჩმენტი. ქართველო ბარსას ერთგულო გულშემატკივრებო, მივაწვდინოთ, ჩვენი ხმაც საქართველოდან, სასწრაფოდ მოვითხოვოთ ვადამდელი არჩევნები! ფანების მასას დიდი მნიშვნელობაა აქვს.
    "ბართო შეეშვი ბარსას დანგრევას განადგურებას"
    STOP BARTHO

    1
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    2 ივლისი 2020 11:53

    „ბარსა“ წარსულს უბრუნდება, სახლში ქაოსი დაბრუნდა.
    აღარ არის დრო? სად ნახეთ გუნდი 10-15 წელი ერთ დონეზე ეთამაშოს? ეს ყველას ადრე თუ გვიან მოუვა. ლივერპული 30 წელი ჩემპიონი ვერ ხდებოდა და ეხლაც არ ვიცით კიდევ გახდება მომავალ წელს? მანჩესტერი მუდივი ჩემპიონი იყო მაგრამ სად ბანაობს ეხლა? მილანი? და ასე შემდეგ. მოვიდა ბარსაში ცვლილებების დრო, უნდა შეიცვალოს ეს პენსიონერები რომლებიც 10 წელი მიათრევდნენ გუნდს. ეს ისტორიული აუცილებლობაა. და აბრალო ყველაფერი მესის ვაბშე სისულელე. წარმოდგენაც ჭირს რა იქნება მის გარეშე. მაგრამ თუ საჭირო გახდება არც დაფიქრდება წასვლაზე. და არა მგონია კლიენტი არ გამოუჩნდეს. აგერ რონალდუ სანამ მანჩესტერი უძლიერესი იყო იქ ბუდობდა, გავიდა ხანი და თითქოს გუმანით იგრძნო რეალის აღზევება და აქეთ გამოეშურა, რეალს ფეხი დაუცდა და აგერ იტალიის მუმივ ჩემპიონში გადავიდა(ტიტულები იტალიისა მაინც ექნება) და ასე შემდეგ. ცხოვრება ადგილზე არ დგას მოვლენ ახალი მესები და რონალდოები-მბაპეს თამადობით. მესის კი ამაყად თავაწეული შეუძლია წავიდეს. მაგრამ თუ მოინდომა ჩინეთშიც და ამერიკაშიც ნადირობას დაიწყებენ მასზე. და ხელფასიც არა მგონია შეუმცირონ.

    4
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    2 ივლისი 2020 10:21

    და ამის თავი და თავი ერთი კაცია. გამოათრიეთ ჰალსტუხით და მის ნაცვლათ კისერზე ჩამოკიდეთ ლოდი და ჩააგდეთ ხმელთაშუა ზღვაში თევზების საჯიჯგნად.

    3
    გასულია
    ousmane dembele 11 წევრი [?]

    2 ივლისი 2020 10:18

    მეგონა რო ეს ყველაფერი მესის წასვლის შემდეგ მოხდებოდა მაგრამ ვცდებოდი,წარმოდგენაც კი არ მინდა მესი რო წავა რა დაგვემართება.თუ ბართომეუ იქნება პრეზიდენტი მის შემცვლელა არ გაგიკვირდეთ თუ ოთარ მარცვალაძე მოიყვანოს

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge