პიანიჩი "ბარსაში" გადმოსვლას აღნიშნავს - მირალემი ცრემლებს ვერ იკავებს [VIDEO]

  • 2-07-2020, 01:04
  • პიანიჩი "ბარსაში" გადმოსვლას აღნიშნავს - მირალემი ცრემლებს ვერ იკავებს [VIDEO]

    რამდენიმე დღის წინ, ბოსნიელი ნახევარმცველის, მირალემ პიანიჩის "იუვენტუსიდან" "ბარსელონაში" ტრანსფერი ოფიციალურად დადასტურდა. 30 წლის ფეხბურთელმა ამის აღსანიშნავად წვეულება მოაწყო.

    პიანიჩმა "ბარსელონაში" გადმოსვლა მეგობრებთან და ოჯახის წევრებთან ერთად აღნიშნა. სოციალურ ქსელ Twitter-ზე წვეულების ამსახველი კადრები ვრცელდება. მირალემი იმდენად ბედნიერია, რომ ის ცრემლებს ვერ იკავებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ousmane dembele 11 წევრი [?]

    4 ივლისი 2020 10:57

    რაიცით იქნებ ძმაკაცს ბებო შეეძინა :D

    0
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    2 ივლისი 2020 23:34

    რა უმღერა ამისთანა იმ შობელძაღლმა რო აატირა :დ

    0
    გასულია
    datogogsadze წევრი [?]

    2 ივლისი 2020 16:50

    ვინარიან ისინი? კორონა არ მიიტანოს კლუბში დემბელე ისედაც ტრამვირებულია ეგღა ეჭირვებაა😀😀

    0
    გასულია
    zazala7 Culé [?]

    2 ივლისი 2020 15:42

    "პიანი" პიანიჩიღა გვაკლდა სრული ბედნიერებისთვის 😀

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    2 ივლისი 2020 14:23

    იმედია პიანიჩი რო მოვა მწვრთნელი შეცვლილი დახვდება

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    2 ივლისი 2020 13:16

    იმ ბარსაში გადმოდის რომელიც ყველაზე სუსტია ბოლო 15 წლის მანძილზე,მაგრამ მაინც უბედნიერესია, აი რას ნიშნავს ბარსა❤❤

    7
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    2 ივლისი 2020 11:56

    იმედია, ეგ რო მოვა ვინმე ნორმალური გვეყოლება მწვრთნელად.

    1
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    2 ივლისი 2020 11:17

    ამას მგონი ზიდანი გონია ბარსას მწვრთნელი. 😂

    3
    გასულია
    Flying Johan გულშემატკივარი [?]

    2 ივლისი 2020 10:03

    ჯერ კიდევ უხარიათ მოსვლა მარა რო მოდიან ხვდებიან რო ბარსას მარტო სახელია დარჩენილი ამ პრეზიდენტის ხელში .. იმედია ბარსა ისევ ბარსად იქცევა !

    7
    გასულია
    ხავი ლეგენდა წევრი [?]

    2 ივლისი 2020 06:14

    ასეთი არაკომპეტენტური მწვრთნელი არასდროს მინახავს. რასაც ის აკეთებს, აბსოლუტურად მიუღებელია.

    გუნდს მოსაგები აქვს და 85-ე წუთზე მოედანზე ფაქტი გამოჰყავს, გრიზმანი კი 90-ე წუთზე შეჰყავს, როცა დრო თითქმის არაა", - განაცხადა დუგარიმ.

    რას ვიძახი იმენა ტუპოია როჟე შეცვლებში.
    აი სრული პასუხისმგებლობით ვამბობ სეტიენმა ჩემპიონობა წააგო უაზრო შეცვლებით.სუფთა დოდოლაა.ღადაობა იცით რა არის? სასტარტო შემადგენლობას ყველა თამაშში ზუსტად და სწორედ იმას აყენებს როგორიც უნდა დააყენოს აბსოლუტურად ვეთანხმები ხოლმე,მაგრამ თამაშის განმავლობაში როჟა აზრზე არაა როგორ მართოს გუნდი.

    Эрнандес откровенно, без стыда и совести играл 12 го игрока атлетов. Но здесь нельзя винить атлетов,это их манера игры, и при нормальной судействе они получили бы минимум одну красную. Все это делается для того ,чтобы Реал выиграл Ла лигу.Без поддержки судьей сливочные не способны что то выиграть. В 21 веку не помню ни одного турнира, где Реал выигрывал без сомнений, без очевидных спорных решений судей в пользу реала, и им даже не стыдно, с пеной во рту поют о величии судейского клуба.Кстати, я не знать, что ВАР судья Матео Лаос..
    ვისაც რუსული გესმით წაიკითხეთ რეალის ფანებს კიდე გადაუთარგმნეთ აი რას ფიქრობს მთელი მსოფლიო მადრიდის რეალზე

    გავარტყი მასეთ ჩემპიონობას როგორც რეალი ხდება წელს და ხდებოდა აქამდე.
    ბაზარი არაა გული მწყდება ესპანეთში ასეთი სიბინძურეები რომ ხდება.ბარსელონა ვერასოდეს გადაასწრებს რეალს ლა ლიგის და ლიგის ტიტულებით განა იმიტომ რომ არ შეუძლია?არამედ იმიტომ რომ მადრიდი და სრულიად საფალოსეთი ესპანეთი არ დაუშვებს ამას.თორე პერესი და ბინძური მადრიდი რომ არა უკვე დაწეული ვიქნებოდით რეალს ლა ლიგის ტიტულებში.გამოაკელით რეალს 2 შეტენილი ლა ლიგა და მიუმატეთ ბარსელონას ასევე ატლეტიკოს რომ აჩუქეს ჩემპიონობა მიუმატეთ ბარსელონას.წლევანდელი ტიტული რომელიც შეკვეხილი აქვს რეალს უკან დუმებში გამოაძრონ და დაუბრუნონ მის ნამდვილ დასტოინ მესაკუთრეს.
    ლიგაზე ხომ საერთოდ ცირკები ხდებოდა.
    ფორმატია ასეთი თუ ლიგას იგებ გეძლევა შანსი მოიგო კიდევ 2 უმაღლესი რანგის ტიტული უეფას სუპერ თასი და მსოფლიო საკლუბო ჩემპიონატი.3 წელი პერესმა კარუსელი ატრიალა ხვეტა და ხვეტა თასები ლაფატკით.
    ბოლოს ეგეც არ იკმარეს და ამ წელს ესპანეთის სუპერ თასიც ძალით შეტენეს.
    ბარსელონა იქნება მუდამ მეორე გუნდი რეალის შემდეგ უბრალოდ თავს ზემოდ ძალა არ არის რეჟიმის და სისტემის წინააღმდეგ ვერასოდეს წავა ვერავინ.
    მადრიდი არ დაუშვებს ამას.რეალი არასდროს იქნება სხვა გუნდის ჩრდილში.
    თორე ყველაფერ სამართლიანად რომ ყოფილიყო ბარსელონა ზედიზედ უნდა გამხდარიყო 10ჯერ ესპანეთის ჩემპიონი იმდენად მაღლა დგას სხვა დანარჩენ გუნდებზე.
    აგერ ამხელა ისტორიის მქონე ლივერპული 30 წელი ელოდა ჩემპიონობას

    და კიდე იმის მიუხედავად რომ პერესი სიბინძურეში ბანაობა ერთი სიკეთე გამიკეთა მე და მადლობას ვუხდი მას ამის გამო,როჟამ ფეხბურთი შემაზიზღა მესის ეპოქაში.ფეხბურთი სიგიჟემდე მიყვარდა არასოდეს ვტოვებდი უიკენდზე ცენტრალურ ჯახებს.მსოფლიოზე და ევროპაზე ყველა თამაშს ვუყურებდი დაჟე უინტერესოსაც კი. ძალიან ბევრი ადრინალინი მიმიღია ფეხბურთის სიამოვნებისგან,ასევე იმედგაცრუებაც მქონია ბევრი მაგრამ ეს სამართლიანი ფეხბურთის ნაწილია.ბარსელონა როცა აგებდა გადამწყვეტ მატჩებს ძალიან ვღიზიანდებოდი ხოლმე,ცუდ ხასიათზე ვიყავი ხოლმე ამის გამო იმდენად ვიყავი ბარსელონას და ფეხბურთის ფანი. ეხლა იმდენი ქნა პერესმა და ბინძურმა ფიფა უეფამ მაგრად მკიდია უკვე ვინ წააგებს და ვინ მოიგებს.როცა ვხედავ რომ ფეხბურთი არის უკვე ერთი დიდი ბლეფი რაღაზე ვინერვიულო?როჟებმა ფეხბურთი ტალახში გასვარეს

    6
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    2 ივლისი 2020 03:36

    25ის მაინც იყოს ახლა, ქონდა 2-3 ძალიან მაგარი სეზონი, ცოტას რო წაუინიესტებდა მარა აღარც სისწრაფე აქვს, აღარც გამძლეობა. იუვეს ტემპზე გადაეწყო და შენელდა. ზუსტად სისწრაფე გვაკლია ნახევარდაცვაში და მაგას ვერ მოგვიტანს. რაკიტიჩის ვერსია უფრო იქნება ვიდრე ინის. არადა 2 წლის წინ ევროპაში ერთ ერთი საუკეთესო იყო მარა წელს ძალიან ცუდი წელი აქვს

    2
    გასულია
    cruyff9 Culé [?]

    2 ივლისი 2020 02:41

    ras nishnavs barca❤️

    1
    საიტზეა
    Andres_Iniesta Culé [?]

    2 ივლისი 2020 02:41

    ციტატა: philipe coutinho
    ციტატა: Andres_Iniesta
    თუ ასე გინდოდა ჩვენთან თამაში აქამდე გეთქვა კი არ გვეზარებოდა.


    რაღაც ამდაგვარი კომენტარი დაბოლილებში როა


    ჩაჭრილებშია 🤣

    ხოხო ამერია 😂😂😂😂

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Bobi ფანი [?]

    2 ივლისი 2020 02:11

    ბარსას აკადემიიდან რო დაწინაურდე ალბათ ბავშვობიდან მოხუცი უნდა იყო 😂😂 მეტი რა ახსნა უნდა ქონდეს არტურის გაგდებას და ამის მოყვანას

    3
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    2 ივლისი 2020 02:08

    ციტატა: Andres_Iniesta
    თუ ასე გინდოდა ჩვენთან თამაში აქამდე გეთქვა კი არ გვეზარებოდა.


    რაღაც ამდაგვარი კომენტარი დაბოლილებში როა


    ჩაჭრილებშია 🤣

    2
    --------------------
    Forca Barca!!!
    საიტზეა
    Andres_Iniesta Culé [?]

    2 ივლისი 2020 01:27

    თუ ასე გინდოდა ჩვენთან თამაში აქამდე გეთქვა კი არ გვეზარებოდა.


    რაღაც ამდაგვარი კომენტარი დაბოლილებში როა

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Mes cue un club 1899 წევრი [?]

    2 ივლისი 2020 01:15

    თუ ასე ძაან უნდოდა გადმოსვლა აქამდე სადიყო

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge