"ატლეტიკოს" პრეზიდენტი: ვფიქრობ, გრიზმანი "ბარსელონაში" ბედნიერი არაა

  • 1-07-2020, 23:48
  • "ატლეტიკოს" პრეზიდენტი: ვფიქრობ, გრიზმანი "ბარსელონაში" ბედნიერი არაა

    მადრიდის "ატლეტიკოს" პრეზიდენტმა, ენრიკე სერესომ, მისი გუნდის ყოფილ და "ბარსელონას" ახლანდელ ფრანგ შემტევზე, ანტუან გრიზმანზე ისაუბრა, რომელსაც ბოლო მატჩებში მცირე სათამაშო დრო აქვს.

    კატალონიურმა კლუბმა 29 წლის თავდამსხმელი, გასული წლის ზაფხულში, 120 მილიონი ევროს სანაცვლოდ სწორედ "ატლეტიკოდან" დაიმატა.

    "გრიზმანთან ვმეგობრობდი. ის კარგი ბიჭი და საოცარი ფეხბურთელი იყო.

    აღმასვლა და დაღმასვლა ყველას გვაქვს. ვფიქრობ, გრიზმანი "ბარსელონაში" ბედნიერი არაა, მაგრამ ანტუანი ყველას პასუხს გასცემს და წარმატებას მიაღწევს, რადგან ის შესანიშნავი, ბრწყინვალე ფეხბურთელია", - ციტირებს ენრიკე სერესოს სიტყვებს Sport.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    2 ივლისი 2020 11:19

    ეს, რომ ასეა ამას რათ უნდა ბევრი ფიქრი.

    0
    გასულია
    რივალდო-მესი გულშემატკივარი [?]

    2 ივლისი 2020 08:18

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Griezzy7
    კაროჩე როდააკვირდე კოუტინიოც დემბელეც გრიზმანიც ისეთ პერიოდში მოვიდნენ რო ძაან უაზრო მწვრთნელები გვყავდაა. შეიძლება ითქვას რომ გრიზმანს და კოუს მაგ მწვრთნელებზე მეტიც კიაქვთ გამოცდილება და ნანახი ზოგადად ფეხბურთში და ფეხბურთელების ბრალი არარის. ეხლა როგვარდიოლა იყოს მწვრთნელი წარმოდგენაც არმინდა რამოხდებოდაა... 😏
    მე ესე ვფიქრობ რავი შეიძლება ვცდები 🙄

    კოუს რო უეჭველი მაგრად მოხოდავდა სწორ პოზიციაზე დარწმუნებული ვარ. აი დემბელეს კი აქვს ის ნიჭი პეპს რო ევასება მარა თუ ვარჯიშებზე დააგვიანებდა და მსგავს რამეს იზამდა მოიძულებდა პეპი ალბათ. ან ისე მოხოდავდა სტერლინგები და კომანები მონაგონი იქნებოდა. აი გრიზმანს ყველაზე სწორად პეპი გამოიყენებდა. თავის დროზე ვილიაც ანრიც და სხვა ბევრი ფორვარდი გაწია გამოწია ფლანგებზე და დადო შედეგი. ყველაზე ჭ კლასი თუ ვერ გამოიყენებდა ამ სასტავს და ზუსტად ეგ ჭ კლასები იპოვა ბართომეუმ. თან იმხელა თანხები გადაიხადა სამივეში, 2-2 ჯერ ძვირი რეალურად და ამით ფეხბურთელებიც მაგარ წნეხში მოაქცია.

    ჩემი სათქმელი თქვი100%

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    2 ივლისი 2020 01:38

    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Griezzy7
    კაროჩე როდააკვირდე კოუტინიოც დემბელეც გრიზმანიც ისეთ პერიოდში მოვიდნენ რო ძაან უაზრო მწვრთნელები გვყავდაა. შეიძლება ითქვას რომ გრიზმანს და კოუს მაგ მწვრთნელებზე მეტიც კიაქვთ გამოცდილება და ნანახი ზოგადად ფეხბურთში და ფეხბურთელების ბრალი არარის. ეხლა როგვარდიოლა იყოს მწვრთნელი წარმოდგენაც არმინდა რამოხდებოდაა... 😏
    მე ესე ვფიქრობ რავი შეიძლება ვცდები 🙄

    ყავს გვარდის დემბელესნაირი სანე
    და სისხლი გაუშრო


    კაი დემბელე დავიკიდოთ მარა გრიზმანს და კოუს რო ადგილს მოუძებნიდაა უეჭველი ვიცი

    იდეაში კოუ რო გადმოვიდა ის წლის მეორე ნაწილი რამაგარი იყო

    შემტევ ნახევამრცლვლეად მერე დააყენა ვინგერად და აიჭრა

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    2 ივლისი 2020 01:30

    ბარსა ბს მწვრთნელი გვინდა და ამოვისუნთქებთ რამდენიმე წელია ბარსას ასაკობრივ გუნდებს წვრთნის და ახალგაზრდული ლიგაც მოიგო, სეტიენს ნამდვილათ აჯობებს ახალგაზრდენთანაც კარგად იმუშავებს თან იქნებ ისე ააწყოს გუნდი რომ წესიერად მაინც ვითამაშოდ და გახსნას გუნდი შედეგს უნდა შევეგუოთ რომ უტიტულოდ ვართ ლამაზად რომ ათამადოს გუნდი ეს წელი არის კატასტროფა ბარსასთვის მწვრთნელთან უსიამოვნება ყველა ფეხბურთელს აქვს უკვე იქნებ ფსიქოლოგიური წნეხიც მოუხსნას ზოგს და ლამაზად თმაშმა გახსნას რამდენიმე ფეხბურთელი

    2
    გასულია
    Msn91011 წევრი [?]

    2 ივლისი 2020 01:01

    ნერვები მეშლება რა არაფერი როარ იწერება მწვრთნელის შეცვლაზე. ლიგაზე ხო არაფრის შანსი არ გვაქვს და შეცვალონ ბარსა ბ-ში რო არის იმ კაცით ეს არაფრისმაქნისი კიკე. ამის დატოვებას ხო ყველაფერი ჯობია და რავიცი ეხლა თუ 0 შანსი გვაქვს ვინც არუნდა შეცვალოს ეს დებილის მინიმუმ 1მდე იზრდება და გარისკე რა შეჩემა რას უყურებ

    5
    გასულია
    Griezzy7 გულშემატკივარი [?]

    2 ივლისი 2020 00:52

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Griezzy7
    კაროჩე როდააკვირდე კოუტინიოც დემბელეც გრიზმანიც ისეთ პერიოდში მოვიდნენ რო ძაან უაზრო მწვრთნელები გვყავდაა. შეიძლება ითქვას რომ გრიზმანს და კოუს მაგ მწვრთნელებზე მეტიც კიაქვთ გამოცდილება და ნანახი ზოგადად ფეხბურთში და ფეხბურთელების ბრალი არარის. ეხლა როგვარდიოლა იყოს მწვრთნელი წარმოდგენაც არმინდა რამოხდებოდაა... 😏
    მე ესე ვფიქრობ რავი შეიძლება ვცდები 🙄

    ყავს გვარდის დემბელესნაირი სანე
    და სისხლი გაუშრო


    კაი დემბელე დავიკიდოთ მარა გრიზმანს და კოუს რო ადგილს მოუძებნიდაა უეჭველი ვიცი

    1
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    2 ივლისი 2020 00:46

    ციტატა: Griezzy7
    კაროჩე როდააკვირდე კოუტინიოც დემბელეც გრიზმანიც ისეთ პერიოდში მოვიდნენ რო ძაან უაზრო მწვრთნელები გვყავდაა. შეიძლება ითქვას რომ გრიზმანს და კოუს მაგ მწვრთნელებზე მეტიც კიაქვთ გამოცდილება და ნანახი ზოგადად ფეხბურთში და ფეხბურთელების ბრალი არარის. ეხლა როგვარდიოლა იყოს მწვრთნელი წარმოდგენაც არმინდა რამოხდებოდაა... 😏
    მე ესე ვფიქრობ რავი შეიძლება ვცდები 🙄

    ყავს გვარდის დემბელესნაირი სანე
    და სისხლი გაუშრო

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    2 ივლისი 2020 00:31

    ციტატა: Griezzy7
    კაროჩე როდააკვირდე კოუტინიოც დემბელეც გრიზმანიც ისეთ პერიოდში მოვიდნენ რო ძაან უაზრო მწვრთნელები გვყავდაა. შეიძლება ითქვას რომ გრიზმანს და კოუს მაგ მწვრთნელებზე მეტიც კიაქვთ გამოცდილება და ნანახი ზოგადად ფეხბურთში და ფეხბურთელების ბრალი არარის. ეხლა როგვარდიოლა იყოს მწვრთნელი წარმოდგენაც არმინდა რამოხდებოდაა... 😏
    მე ესე ვფიქრობ რავი შეიძლება ვცდები 🙄

    კოუს რო უეჭველი მაგრად მოხოდავდა სწორ პოზიციაზე დარწმუნებული ვარ. აი დემბელეს კი აქვს ის ნიჭი პეპს რო ევასება მარა თუ ვარჯიშებზე დააგვიანებდა და მსგავს რამეს იზამდა მოიძულებდა პეპი ალბათ. ან ისე მოხოდავდა სტერლინგები და კომანები მონაგონი იქნებოდა. აი გრიზმანს ყველაზე სწორად პეპი გამოიყენებდა. თავის დროზე ვილიაც ანრიც და სხვა ბევრი ფორვარდი გაწია გამოწია ფლანგებზე და დადო შედეგი. ყველაზე ჭ კლასი თუ ვერ გამოიყენებდა ამ სასტავს და ზუსტად ეგ ჭ კლასები იპოვა ბართომეუმ. თან იმხელა თანხები გადაიხადა სამივეში, 2-2 ჯერ ძვირი რეალურად და ამით ფეხბურთელებიც მაგარ წნეხში მოაქცია.

    4
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    2 ივლისი 2020 00:26

    მაიტათ 80 მილიონი და წაიყვანეთ უკან :დდ

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    2 ივლისი 2020 00:09

    ჩელსი ვესტ ჰემი ჩავრთე ,ეგეევე პენალტი დადეს
    გადმოვრთე ბეტისი ვილიარეალზე აქაც პენალტი აიკიდა ბარტრამ + გუშინ 3 პენალტი ვნახე...მთლად ნორმალური არაა , დავიღალე დდ

    4
    გასულია
    Griezzy7 გულშემატკივარი [?]

    1 ივლისი 2020 23:58

    კაროჩე როდააკვირდე კოუტინიოც დემბელეც გრიზმანიც ისეთ პერიოდში მოვიდნენ რო ძაან უაზრო მწვრთნელები გვყავდაა. შეიძლება ითქვას რომ გრიზმანს და კოუს მაგ მწვრთნელებზე მეტიც კიაქვთ გამოცდილება და ნანახი ზოგადად ფეხბურთში და ფეხბურთელების ბრალი არარის. ეხლა როგვარდიოლა იყოს მწვრთნელი წარმოდგენაც არმინდა რამოხდებოდაა... 😏
    მე ესე ვფიქრობ რავი შეიძლება ვცდები 🙄

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge