Marca: სეტიენი საფრთხეშია

  • 1-07-2020, 14:40
  • Marca: სეტიენი საფრთხეშია

    სეტიენი საფრთხეშია, "ბარსამ" ბოლო 4 შეხვედრიდან, 3 ფრე ითამაშა და ჩემპიონობის შანსი, მინიმუმამდე შეიმცირა.

    სეტიენი უკვე გამოვარდა ესპანეთის თასიდან, კარგავს ლა ლიგას, მძიმე პირველი შეხვედრა ჩაატარა ნეაპოლში და კაცმა არ იცის, ჩემპიონთა ლიგის განახლებისას, იქნება თუ არა "ბარსას" მწვრთნელი.

    მოიყვანეს მისიით, რომ თამაშის ხარისხი გაეუმჯობესებინა და გუნდი მეტად შემტევი გაეხადა, მაგრამ ამისგან არაფერი გამოვიდა, გუნდი ვალვერდეს დროს უსახურად თამაშობდა, მაგრამ ორგანიზებულად, სეტიენის დროს კი სრული ქაოსია და არც სანახაობა ჩანს.

    გუნდში დაძაბულობა მატულობს და ფეხბურთელებს ღიად ეტყობათ, მწვრთნელების მიმართ უკმაყოფილება.

    სეტიენს კონტრაქტი 2022 წლამდე აქვს, მაგრამ მისი მომავალი ძალიან ბუნდოვანია. მან ვერც ერთი დიდი თამაში ვერ მოიგო - წააგო "რეალთან" და "ვალენსიასთან", ფრე ითამაშა "ნაპოლისთან", "სევილიასთან" და "ატლეტიკოსთან".

    4-4 ყვითელი ბარათი აქვთ მესის, პიკეს, რაკიტიჩს, ვიდალს, ბრეითუეიტსა და ფირპოს. ეს კი სეტიენს კარგს არაფერს უქადის.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    2 ივლისი 2020 12:01

    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: ფარნა
    ე ბიჭო მოიყვანეთ მასიმილიანო ალეგრი სანამ იუვენტუსში დაბრუნებულა ან სასწრაფოდ მაურისიო პოჩეტინო

    Pochetino armova ai alegrize sanam setiens danishnavdnen manamde iyo laparaki da ravi neta alegri yofiliyo♥️

    მეც მაგას ვიძახი სანამ ორივე უმუშევარია აქედან ერთ ერთი მოიყვანონ კუმანიო ვიღაცამ ჯერ ერთი კონტრაქტი აქვს ისეთი რომ ჰოლანდიის ნაკრების გაყვანა უნდა ევრო2021 ზე დამთავრების მერე შეიძლება მოლაპარაკება ოღონდ ცოტა მაყუთის გადახდა მოგვიწევს ჰოლანდიისთვის ტენ ჰაგი? არ ვიცი ვნახოთ ჩავიც კაი ვარიანტია მარა ამ ეტაპზე სჯობს სხვა კლუბები წრთვნას ჩავიმ ისწავლოს გამოცდილება მიიღოს მასიმილიანო ალეგრია საჭირო გამოცდილია სერია ა რამდენჯერ მოიგო სკუდეტო და ასე ჩემპ ლიგაში 2 ჯერ გაიყვანა იუვე ფინალში წააგო მარა ეგეც მიღწევაა

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    2 ივლისი 2020 00:47

    გასაშვებია ეს მენახირე გასაშვები

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    პავლოვიჩი56 წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 20:56

    სანამ ბართო და ეს ბორდია, გუნდს,5-5... ინიესტა,ჩავი,პუიოლი ვერ უშველის,ვერა.

    1
    გასულია
    o.dembele11 წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 18:28

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ამ შემადგენლობით ვერც გვარდიოლა მოიგებს, გასაწმენდია გუნდი,ყველა პოზიციაზე კაცია მოსაყვანი მეკარეს გარდა.

    Უკეთესი შემადგენლობა ვის ყავს მითხარი ერთი პროსტა მწვრთნელი კიარა მენახირე გვყავს

    1
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 18:19

    სეტიენი არაა საფრთხეში, ბარსელონაა საფრთხეში
    კიკე წავა, ფეხს ფეხზე გადაიდებს, დაჯდება რანჩოში
    გუნდს რა ეშველება? კაცმა არ იცის

    5
    საიტზეა
    Iniesta_8 ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 17:44

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ამ შემადგენლობით ვერც გვარდიოლა მოიგებს, გასაწმენდია გუნდი,ყველა პოზიციაზე კაცია მოსაყვანი მეკარეს გარდა.

    მწვრთნელის მოვალეობა ისაა რომ არსებული რესურსით მაქსიმუმი დადოს და ვარსკვლავები ახლაც არ აკლია სწორი გამოყენება უნდა

    3
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    1 ივლისი 2020 17:10

    ლიგაზე ეს თუ დარჩა თეორიული შანსიც არ გვაქვს, ნაპოლისთან ესეთი 2-2 და გამოვარდნილია გუნდი. პიმიენტა თუ დანიშნეს კიდე რავიცი რა მოხდება, გუნდს უფრო მეტ თავისუფლებას მისცემს და შეიძლება ცოტა მოიხოდონ. როგორც ფლიკმა გაისროლა ბაიერნში და კარგი გამოდგა იქნებ ესეც კარგი გამოდგეს? ეგეთი ექსპერიმენტი იყო პეპიც და ლუჩოც. თან კაცი რომელიც ახალგაზრდულში მუშაობს და უკეთ იცნობს ბარსას სპეციფიკას ყოველთვის წინ დგას სხვებზე. ახალგაზრდებსაც მეტ ნდობას უცხადებს. ფაქტია ბარსა ბ ბოლო დროს ცოტტა მოკეთდა. თავიდან საშინელება იყო მარა ბოლო პერიოდში გაცილებით კარგად და აზრიანად თამაშობდენ. სხვა საქმეა მესის და მაგათი გაწვრთნა მარა ამის წასვლა იმდენად გაახარებს ყველას რო კარგად აისახება გუნდზე ყველა პონტში

    5
    გასულია
    Messi🐐🐐❤❤ წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 16:35

    ჩემი აზრით ამ ყველაფრის მერე ამ გუნდს ვერცერთი მწვრთნრლი უშველის

    0
    გასულია
    Arthur008 წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 15:53

    ციტატა: GioKakiashvili
    Sstv dibalaze ra azris xart me dzaan minda es bichi barsashi

    მეც ძაან მინდა დღესდღეობით ერთ-ერთი საუკეთესოა

    1
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    1 ივლისი 2020 15:51

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: Andres_Iniesta
    2003-2008 რაიკაარდი
    2008-2012 გუარდიოლა
    2012-2013 ვილანოვა
    2013-2014 ტატა მარტინო
    2014-2017 ლუის ენრიკე
    2017-2020 ვალვერდე
    2020- სეტიენი
    გადავხედოთ ტრენერებს

    აი ვინმე ძლიერი ტრენერი რო მოიყვანონ არა? ეს საცდეი ვერსია რა უნედურებააა
    ან სად ნახულობენ.


    კორონას დედაც თორრ ამ ზაფხულს ხო მოვიდოდა ჰოლანდიის ნაკრების ტრენერი

    გვარდიოლა, ხავი ან ჰააგი გვჭირდება.

    ჰაააგზე იწერება ისე

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    GioKakiashvili გულშემატკივარი [?]

    1 ივლისი 2020 15:50

    ციტატა: ფარნა
    ე ბიჭო მოიყვანეთ მასიმილიანო ალეგრი სანამ იუვენტუსში დაბრუნებულა ან სასწრაფოდ მაურისიო პოჩეტინო

    Pochetino armova ai alegrize sanam setiens danishnavdnen manamde iyo laparaki da ravi neta alegri yofiliyo♥️

    1
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    1 ივლისი 2020 15:48

    ე ბიჭო მოიყვანეთ მასიმილიანო ალეგრი სანამ იუვენტუსში დაბრუნებულა ან სასწრაფოდ მაურისიო პოჩეტინო

    1
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 15:47

    ამ შემადგენლობით ვერც გვარდიოლა მოიგებს, გასაწმენდია გუნდი,ყველა პოზიციაზე კაცია მოსაყვანი მეკარეს გარდა.

    3
    გასულია
    ფეოლა მწერალი [?]

    1 ივლისი 2020 15:31

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: Andres_Iniesta
    2003-2008 რაიკაარდი
    2008-2012 გუარდიოლა
    2012-2013 ვილანოვა
    2013-2014 ტატა მარტინო
    2014-2017 ლუის ენრიკე
    2017-2020 ვალვერდე
    2020- სეტიენი
    გადავხედოთ ტრენერებს

    აი ვინმე ძლიერი ტრენერი რო მოიყვანონ არა? ეს საცდეი ვერსია რა უნედურებააა
    ან სად ნახულობენ.


    კორონას დედაც თორრ ამ ზაფხულს ხო მოვიდოდა ჰოლანდიის ნაკრების ტრენერი

    გვარდიოლა, ხავი ან ჰააგი გვჭირდება.


    რა თქმა უნდა, საუკეთესო ვარიანტია. ჰააგი მესამე კანდიდატად. ჯერ მაინც არ ვიცით როგორ შეეგუება კლუბს.
    აი კუმანი არ მინდა, ბარსას ლეგენდაა და მაგრად ვაფასებ, მაგრამ მაგის დიდი მწვრთნელობის მე არ მჯერა.

    0
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 15:22

    ციტატა: Andres_Iniesta
    2003-2008 რაიკაარდი
    2008-2012 გუარდიოლა
    2012-2013 ვილანოვა
    2013-2014 ტატა მარტინო
    2014-2017 ლუის ენრიკე
    2017-2020 ვალვერდე
    2020- სეტიენი
    გადავხედოთ ტრენერებს

    აი ვინმე ძლიერი ტრენერი რო მოიყვანონ არა? ეს საცდეი ვერსია რა უნედურებააა
    ან სად ნახულობენ.


    კორონას დედაც თორრ ამ ზაფხულს ხო მოვიდოდა ჰოლანდიის ნაკრების ტრენერი

    გვარდიოლა, ხავი ან ჰააგი გვჭირდება.

    1
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    1 ივლისი 2020 15:11

    2003-2008 რაიკაარდი
    2008-2012 გუარდიოლა
    2012-2013 ვილანოვა
    2013-2014 ტატა მარტინო
    2014-2017 ლუის ენრიკე
    2017-2020 ვალვერდე
    2020- სეტიენი
    გადავხედოთ ტრენერებს

    აი ვინმე ძლიერი ტრენერი რო მოიყვანონ არა? ეს საცდეი ვერსია რა უნედურებააა
    ან სად ნახულობენ.


    კორონას დედაც თორრ ამ ზაფხულს ხო მოვიდოდა ჰოლანდიის ნაკრების ტრენერი

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    ფეოლა მწერალი [?]

    1 ივლისი 2020 15:00

    ციტატა: MESSI 2017
    სეტიენის კონტრაქტი იყო ასეთი 6 თვეს +1.5 წელი და არა პირდაპირ 2022 წლამდე თუ გაუხანგრძლივეს არ მახსოვს მაგრამ პირველი კონტრაქტი ასეთი იყო


    ეგრეა კი.
    მაგრამ თუ არ გაუწყვიტეს მიყვება 2022 წლამდე.

    ხოდა გაუწყვიტავენ, მოუკლავენ ძროხებს!

    1
    გასულია
    GioKakiashvili გულშემატკივარი [?]

    1 ივლისი 2020 14:58

    Sstv dibalaze ra azris xart me dzaan minda es bichi barsashi

    1
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 14:50

    სეტიენის კონტრაქტი იყო ასეთი 6 თვეს +1.5 წელი და არა პირდაპირ 2022 წლამდე თუ გაუხანგრძლივეს არ მახსოვს მაგრამ პირველი კონტრაქტი ასეთი იყო

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge