სუარესის ცუდი შეხვედრა

  • 1-07-2020, 14:03
  • სუარესის ცუდი შეხვედრა

    ლუის სუარესმა სეზონის ყველაზე ცუდი შეხვედრა ჩაატარა. "სელტასთან" შეხვედრის მერე, "ბარსას" ქომაგებს იმედი მიეცათ, რომ სუარესი ფორმაში შესვლას იწყებდა, მაგრამ რადიკალურად განსხვავებული სურათი ვიხილეთ, - წერს Mundo Deportivo.

    ურუგვაელმა კარში მხოლოდ ერთხელ დაარტყა, ისიც თამაშის დასაწყისში, რიკი პუჩის პასის შემდეგ. ამ მომენტის გარდა, სუარესს არაფერი გაუკეთებია, უშედეგო დრიბლინგებისა და ბურთის დაკარგვის გარდა.

    აღსანიშნავია, რომ მესისთან ერთად, სუარესიც უკმაყოფილოა სამწვრთნელო გუნდით. ლიონელ მესის თუ ყოველ თამაშზე ეტყობა მათდამი უპატივცემულობა, ლუის სუარესი პირდაპირ კომენტარებს აკეთებს და მწვრთნელების კომპეტენციაში ეჭვი შეაქვს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    1 ივლისი 2020 16:19

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ჯობს გავყიდოთ და ამით 50 მილლიონს მაინც გავაკეთებთ და ან ლაპორტი ან შკრინიარი მოაგდონ

    სუარესით 50 მილიონი? მაგდენს მესიში აღარ მოგვცემენ. სუარესი ბებერი ძაღლია, კარგ გუნდში სუარესიც კარგია. შეუქმენი მომენტები და გაიტანს. გუნდი მომენტს ვერ ქმნის და ამან რა ქნას? ეგრე მესიც გაუშვით საშინელებაა პანდემიის მერე

    სუარესზე მანამდე ვამბობდი რო გასაღვებია

    სასაც ფირპოში გადაიხადეს 30 მილიონი სუარესი არ უნდა გაუყიდოს? 40 მაინც?

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 16:04

    ჯეკას რომ გაუჭირდება ყოველ მესამე დღეს თამაში გასაგები იყო,ეს ხომ მწვრთნელმა უნდა გადაწყვიტოს,თან რამხელა ტრამვა ახლა მოიშუშა,მაგრა მწვრთნელი სად გვყავს, ფეხბურთელების ისე ეშინია ლამის სტადიონზე ავიდეს

    6
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 14:54

    ციტატა: Albicelecte
    ჯეკა უნდა გადაჯდეს სკამზე
    3 დღის წინ დუბლი შეასრულა, მაგრამ მომდევნო 3 დღეში 33 წლის ფეხბურთელმა ვეღარ შეძლო იგივე თამაშის ჩვენება
    იგივენაირად ვეღარ ირბინეს ვიდალმა და რაკიტიჩმა, ასაკი ბაბუ ასაკი...
    გასაშვები ფეხბურთელები რომ გაიყიდონ, 310-320 ლიმონი შემოვა
    ჯეკა სკამზე და საჭირო დროს შემოიყვანენ, ან დააყენებენ ხოლმე, 20-22 მატჩს სეზონზე კი ითამაშებს უმაღლეს დონეზე ჯამში
    9-იანზე მე ანსუს მოვსინჯავდი, ბარსას სტილის 9-იანია სწორედაც რომ, ტექნიკური, მოძრავი და არცთუ ზედმეტად მაღალი, საშუალო სიმაღლის თავით მშვენივრად მოთამაშე
    მაგრამ მისი გადაწევის შემდეგ ფლანგი?
    ლაუტარო კი არა ამ შემთხვევაში ნეიმარია დასაბრუნებელი და დიდი სიამოვნებით გავცვლიდი გრიზმანი-უმთითიში, ფრანგებს ორი წამყვანი ფრანგი უდა ხიბლავდეთ მგონი
    თორე პედრი და ანსუ მაგ პოზიციაზე ჯერ ძალიან პატარები არიან ასაკით, თან ისე, რომ გამოცდილი შემცვლელიც არ ყავდეთ

    საიდან შემოვა 300 ლიმონო ერთი მითხარი რაკიტიჩი 30 ვიდალი 30 სუარესი 50-60(ესეც ვინემს თუ დავაგოიმებთ) ნეტო 20 კოუტინიო 100 ასეც კორონამდე ფასებია

    1
    გასულია
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 14:48

    სუარეზემდწ ბურთი ვერ აჰქონდათ და რა მისი ბრალია საქმე ნახ დაცვაშია

    7
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 14:47

    ჯეკა უნდა გადაჯდეს სკამზე
    3 დღის წინ დუბლი შეასრულა, მაგრამ მომდევნო 3 დღეში 33 წლის ფეხბურთელმა ვეღარ შეძლო იგივე თამაშის ჩვენება
    იგივენაირად ვეღარ ირბინეს ვიდალმა და რაკიტიჩმა, ასაკი ბაბუ ასაკი...
    გასაშვები ფეხბურთელები რომ გაიყიდონ, 310-320 ლიმონი შემოვა
    ჯეკა სკამზე და საჭირო დროს შემოიყვანენ, ან დააყენებენ ხოლმე, 20-22 მატჩს სეზონზე კი ითამაშებს უმაღლეს დონეზე ჯამში
    9-იანზე მე ანსუს მოვსინჯავდი, ბარსას სტილის 9-იანია სწორედაც რომ, ტექნიკური, მოძრავი და არცთუ ზედმეტად მაღალი, საშუალო სიმაღლის თავით მშვენივრად მოთამაშე
    მაგრამ მისი გადაწევის შემდეგ ფლანგი?
    ლაუტარო კი არა ამ შემთხვევაში ნეიმარია დასაბრუნებელი და დიდი სიამოვნებით გავცვლიდი გრიზმანი-უმთითიში, ფრანგებს ორი წამყვანი ფრანგი უდა ხიბლავდეთ მგონი
    თორე პედრი და ანსუ მაგ პოზიციაზე ჯერ ძალიან პატარები არიან ასაკით, თან ისე, რომ გამოცდილი შემცვლელიც არ ყავდეთ

    2
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    1 ივლისი 2020 14:23

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ჯობს გავყიდოთ და ამით 50 მილლიონს მაინც გავაკეთებთ და ან ლაპორტი ან შკრინიარი მოაგდონ

    სუარესით 50 მილიონი? მაგდენს მესიში აღარ მოგვცემენ. სუარესი ბებერი ძაღლია, კარგ გუნდში სუარესიც კარგია. შეუქმენი მომენტები და გაიტანს. გუნდი მომენტს ვერ ქმნის და ამან რა ქნას? ეგრე მესიც გაუშვით საშინელებაა პანდემიის მერე

    4
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    1 ივლისი 2020 14:18

    სუარესი ჩემი აზრით 2014 15 16 ეს 3 წელი მესის მერე მსოფლიოში საუკეთესო ფეხბურთელიც კი იყო მარა დაბერდა უკვე და გასაშვებია ძლივს დარბის :დ

    "ძალიან ბედნიერი ვარ, რადგან როდესაც პუჩის თამაშს ვუყურებ, ვხედავ, რომ "ლა მასია" ისევ მუშაობს. რიკის კლუბის დნმ აქვს.

    იმედი მაქვს, ახალ სეზონში, ვალვერდე მას შანსს მისცემს. ვფიქრობ, ის უკვე მზადაა. ვიტყოდი, საკმარისად მზადაა იმისათვის, რომ "ბარსელონას" პირველ გუნდში ითამაშოს." - აცხადებს ჩავი

    2018ში თქვა ხავიმ მე მანამდეც ვამბობდი :დდდ კვერცხი ვალვერდე 2 წელი ვერ მიხვდა :დ

    პუჩი გახდება ამ დეკადის ნომერ უნო მოთამაშე :დდ

    6
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    1 ივლისი 2020 14:13

    ჯობს გავყიდოთ და ამით 50 მილლიონს მაინც გავაკეთებთ და ან ლაპორტი ან შკრინიარი მოაგდონ

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge