იანიკ ფერეირა კარასკო: “ბარსელონას” დამარცხება გვსურდა

  • 1-07-2020, 11:59
  • იანიკ ფერეირა კარასკო: “ბარსელონას” დამარცხება გვსურდა

    მადრიდის "ატლეტიკოს" ბელგიელმა შემტევმა, იანიკ ფერეირა კარასკომ, "ბარსელონასთან" მატჩის შემდეგ (2-2) კომენტარი გააკეთა. 

    "ჩვენ ბედნიერები ვართ, ამ შეხვედრაში გამარჯვების მოპოვება გვსურდა. გუნდმა კარგად ითამაშა, მუშაობა უნდა განვაგრძოთ. 

    გამარჯვება ყველას სურს, შევეცდებით საკმარისი ქულები ავიღოთ და ჩემპიონთა ლიგაზე მომდევნო სეზონშიც მოვხვდეთ." - კარასკოს სიტყვებს Goal ციტირებს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 21:22

    ჰაჰაჰა კიდევ მსაჯებზე როა საუბარი, ბარსა გაფარჩაკდა მაგაზე ისაუბროთ. მსაჯს რას ერჩით. გუნდი ვერ თამაშობს. თუ წავაგეთ ეს ჩემპიონატი (და ასეც იქნება ალბათ 99%) როგორ უნდა წამოგვცდეს მსაჯისგან დავიჩაგრეთო?

    1
    გასულია
    NeyMary წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 15:28

    ციტატა: M10 S9 D11
    ბებიაშენისამ ფრე რო ითამაშეთ მადლობა თქვი აფსურდული პენალტი რო დადეს ბარსას კარში

    ანუ სემედუზე 100% პენალტი იყო და კარასკოზე არა?იგივე სიტუაციასში ჩვენს სასარგებლოდ რომ დაენიშნათ მაშინაც მაგ აზრზე იქნებოდი?ან ისეთი პენალტი ჩვენს წინააგმდეგ რომ დაენისნათ როგორიც სემედუზე დანიშნეს მაგასაც 100% ჩათვლიდი?

    2
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 14:35

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: რაღაცნაირი
    პორტუგალიაში მეორე ტალღა დაიწყოვო კოვიდის... ჩაშლაც განიხილებაო ჩემპიონთა ლიგის

    დააა საქართველო ვერ აკმაყოფილებს ვითომ სტანდარტებს? 😃
    პირველ ადგილას გვწერენ უსაფრთხო ქვეყნებში და ჩაატარონ დდ

    საქართველოში არაა სტადიონები ზე დონეზე. პორტუგალიაში 3 ტოპ სტადიონია ერთ ქალაქში. აქ არაა ეგრე. კარასკოს კიდე თუ მოგება უნდოდათ მეტი რაღა მომხდარიყო, 3 პენალტი დაარტყეს , ბოლო დეკადის ყველაზე ცუდ და სუსტ ბარსას შეხვდნენ, უმწვრთნელოს, მესი სუარესი ფაქტიურად არ იყვნენ. ესეთი შანსი აღარ ექნებათ. ესენი კიდე ისხდნენ დაცვაში

    ჰო სამწუხაროდ მარტო დინამო და ბათუმის(თუ გაიხსნა) აკმაყოფილებს უეფას მთხოვნებს.

    1
    საიტზეა
    Don_Andresito [?]

    1 ივლისი 2020 14:27

    ციტატა: რაღაცნაირი
    პორტუგალიაში მეორე ტალღა დაიწყოვო კოვიდის... ჩაშლაც განიხილებაო ჩემპიონთა ლიგის

    დააა საქართველო ვერ აკმაყოფილებს ვითომ სტანდარტებს? 😃
    პირველ ადგილას გვწერენ უსაფრთხო ქვეყნებში და ჩაატარონ დდ

    საქართველოში არაა სტადიონები ზე დონეზე. პორტუგალიაში 3 ტოპ სტადიონია ერთ ქალაქში. აქ არაა ეგრე. კარასკოს კიდე თუ მოგება უნდოდათ მეტი რაღა მომხდარიყო, 3 პენალტი დაარტყეს , ბოლო დეკადის ყველაზე ცუდ და სუსტ ბარსას შეხვდნენ, უმწვრთნელოს, მესი სუარესი ფაქტიურად არ იყვნენ. ესეთი შანსი აღარ ექნებათ. ესენი კიდე ისხდნენ დაცვაში

    1
    გასულია
    Clever liar წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 13:24

    წავიდა ჩინეთში ჭამა ღამურა, ჩამოვიდა გაწყვიტა ნახევარი ესპანეთი და მერე ბარსელონასაც გადაურა. ა კაცი

    2
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    1 ივლისი 2020 13:20

    ციტატა: lesane C
    ციტატა: რაღაცნაირი
    პორტუგალიაში მეორე ტალღა დაიწყოვო კოვიდის... ჩაშლაც განიხილებაო ჩემპიონთა ლიგის

    დააა საქართველო ვერ აკმაყოფილებს ვითომ სტანდარტებს? 😃
    პირველ ადგილას გვწერენ უსაფრთხო ქვეყნებში და ჩაატარონ დდ

    გაიკეთონ ჩემპიონთა ლიგა ერთ ადგილას,აქაც ჩამოიტანენ მერე

    ვინ ჩამოიტანენ ფეხბურთელები?

    0
    საიტზეა
    ferreira10 ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 13:18

    ამ კარასკოს ამბავი ვერ გავიგე ბოლომდე, ანუ ისევ ჩინეთ ეკუთვნის ოფიციალურად თუ როოგორაა??,

    0
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 13:11

    ციტატა: რაღაცნაირი
    პორტუგალიაში მეორე ტალღა დაიწყოვო კოვიდის... ჩაშლაც განიხილებაო ჩემპიონთა ლიგის

    დააა საქართველო ვერ აკმაყოფილებს ვითომ სტანდარტებს? 😃
    პირველ ადგილას გვწერენ უსაფრთხო ქვეყნებში და ჩაატარონ დდ

    გაიკეთონ ჩემპიონთა ლიგა ერთ ადგილას,აქაც ჩამოიტანენ მერე

    0
    გასულია
    ნაკაიძე წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 13:10

    ხალხი სწერს რომ ატლეტიკომ გვაჯობა, თვალები სად გქონდათ? რა ასპექტში გვაჯობა ატლეტიკომ??

    1
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    1 ივლისი 2020 13:03

    პორტუგალიაში მეორე ტალღა დაიწყოვო კოვიდის... ჩაშლაც განიხილებაო ჩემპიონთა ლიგის

    დააა საქართველო ვერ აკმაყოფილებს ვითომ სტანდარტებს? 😃
    პირველ ადგილას გვწერენ უსაფრთხო ქვეყნებში და ჩაატარონ დდ

    1
    გასულია
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 12:44

    გეკუთვნოდათ კიდევაც გამარჯვება

    2
    გასულია
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    1 ივლისი 2020 12:44

    აიაქსის მწვრთნელი რას შვება ნეტა? ხავი დიდი ალბათობით არ მოვა სანამ პრეზიდენტი არ შეიცვლება. რაკიტიჩი პიკე ალბა უმტიტი სუარესი ვიდალი ეგრევე წავლენ როგორც კი ხავი მოვა ბუსკეტსი სკამზე გადაჯდება ძალიან მძიმე ნახევარდაცვა გვყავს და შეტევა. ამ ფეხბურთელებს გვარდიოლაც კი ვერ აათამაშებს სწრაფ მოძრავ ფეხბურთს. ფორვარდია აუცილებლად მოსაყვანი ან ვინგერი და ცენტრალური მცველი ასევე ნახევარმცველი შემტევი სტილის

    2
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    გასულია
    cruyff9 Culé [?]

    1 ივლისი 2020 12:43

    gaxAde reali chempioni cholo,imito mogca pirshi orjer finalshi,fu sheni

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 ივლისი 2020 12:38

    ბებიაშენისამ ფრე რო ითამაშეთ მადლობა თქვი აფსურდული პენალტი რო დადეს ბარსას კარში

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    o.dembele11 წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 12:12

    ციტატა: რიკი პუჩი
    მარტო თქვენ არა, მსაჯებსაც სუდათ და ამიტომ არ დაფიქსირდა 5 ბურთიანი სხვაობა

    Მოდი რეალურები ვიყოთ Ატლემ გვაჯობა

    3
    გასულია
    რიკი პუჩი ახალბედა [?]

    1 ივლისი 2020 12:10

    მარტო თქვენ არა, მსაჯებსაც სუდათ და ამიტომ არ დაფიქსირდა 5 ბურთიანი სხვაობა

    0
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესი განძი კრისტიანუ ბანძი
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    #აჭკარიკout
    პარტნიორები
    Flashscore.ge