ანტუან გრიზმანს ბოდიშს არ მოვუხდი - კიკე სეტიენი

  • 1-07-2020, 09:16
  • ანტუან გრიზმანს ბოდიშს არ მოვუხდი - კიკე სეტიენი

    "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი, კიკე სეტიენი "ატლეტიკოსთან" მატჩის (2-2) შემდეგ ჟურნალისტებთან საუბრობს.

    სპეციალისტმა კითხვას, თუ რა მოხდა ორშაბათს ჟოზეპ მარია ბართომეუსთან შეხვდრისას, თავი აარიდა, თუმცა განაცხადა, რომ მოთამაშეები მის გვერდით დგანან:

    "დიახ, ცხადია, რომ ჩემი ფეხბურთელებისაგან მხარდაჭერას ვგრძნობ, რაც ძალიან მაძლიერებს".

    რიკი პუჩი? შესანიშნავად გამოიყურებოდა. მას კარგად ესმის, თუ გუნდი და გულშემატკივრები რას მოითხოვენ. ახალგაზრდა ნახევარმცველმა საოცარი საღამო ჩაატარა.

    ლეო მესის მე-700 გოლი კარიერაში? ალბათ, დარჩენილი კარიერის განმავლობაში ამდენივეს ვეღარ გაიტანს, თუმცა ის ჩვენს გაკვირვებას განაგრძობს. თუმცა, ასეთი დონის ფეხბურთელისაგან არასდროს იცი, რას უნდა მოელოდე.

    ანტუან გრიზმანის მცირე სათამაშო დრო? ვხვდები, რომ ეს ფრანგისათვის რთულია. მასთან საუბარს ხვალ ვაპირებ, თუმცა გვიან შემოყვანის გამო, ბოდიშს არ მოვიხდი. მესმის, რომ, შესაძლოა, თავს ცუდად გრძნობს, თუმცა მის გამო მეც ვწუხვარ", - აცხადებს კიკე.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 24 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    mesito წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 23:13

    ციტატა: Albicelecte
    გრიზმანთან დაკავშირებით არ ცდება
    ვერ გაამართლა, ვერ ითამაშა და ვერ გაიტანა საჭირო გოლები, რითა გამარჯვებას მოიპოვებდა გუნდი, ვერ გაამწვავა გუნდის შეტევები და ვერ გახადა უფრო სახიფათო და აგრესიული

    შემოეყვანა 30 წუთით ადრე? რას იზამდა? ვერაფერს...
    ბრაითვაიტს სულ არ უთამაშია, მასაც მოუხადოს ბოდიში?
    ანსუ რომ შემოეყვანა 30 წუთით ადრე და ეს დაეტოვებინა სკამზე, უფრო უპატივცემლობა იქნებოდა
    არადა ანსუზე მეტი არაფერი გაუკეთებია ამ სეზონში, გადავხედოთ სატამაშო დროს და მივხვდებით
    მაგისი ბრალი არაა, არასწორ დროს არასწორ ადგილას მოხვდა
    პრეზიდენტის,სპორტული დირექტორის და სელექციონერების ბრალია, კიდევ ცხვირა ვალვერდესი, ვერ ამოიღო ხმა? ვერ თქვა, რომ ბარსაში რომ მოგყავთ ეს პატიოსანი კაცი, სად უნდა დააყენოთ, სად უნდა ათამაშოთო?

    ეგ იგივეა, საზაფხულოდ ორიგინალი "ნორდ ფეისის" დუტის ქურთუკი რომ იყიდო და მერე იწუწუნო, ამ სეზონზე არ გამომადგაო, რადგან თბილისშI ივლის-აგვისტოში ვრ ჩაიცვი 😂 😄
    ანტუანი გასაყიდია და კარგ გუნდისკენ უნდა დავულოცოთ გზა
    კიკე კიდევ წასულია ცალი ფეხით, მადლობა რაც იმუშავა და ბოდიში იმისთვის, რომ გაუგებრობაში აღმოჩნდა

    ძმაოჯან ცუდად არ გამიგო არაფერი პრადული მაგრამ ასეთი გამოთქმა არსებობს: დიდი ადამიანი რომ შეაფასო შენ თვითონაც რაღაცას უნდა წარმოადგენდეო. ეხლა შენ თვითონ შეაფასე ვინ არის გრიზმანი და ვინ სიტიენი? გრიზმანს დღეს პრობლემები აქვს მაგრამ როცა ყველაფერი დასრულდება ისტორიაში დაფიქრდი აბა ვინ იქნება გრიზმანი და ვინ ეს მეძროხე? ვის როგორ შეაფასებს ისტორია? მსოფლიო ჩემპიონი და კიკე? ასე რომ გრიზმანს ეხლა კრიტიკა კი არა დახმარება სჭირდება, წესით საერთოდ აღარ უნდა გამოსულიყო მოედანზე. ტიპს 5 ცვილილების უფლება აქვს, ხედავს გუნდს არაფერი გამოსდის და მაინც ჯიუტად აგრძელებს ერთიდაიგივე შემადგენლობით თამაშს, ბოლო 2 და თუნდაც 5 და 10 წუთში შეიძლება მესისაც ვერაფერი გაეკეთებინა, ფაქტობრივად ბურთს ან მიიღებ ან არა და თუ მიიღებ შეცდომის დაშვების უფლება არ გაქვს. ეს სიტიენი არის პროსტა დებილი, დებილი რა ვაფშე აზრზე არაა
    ვიდალი ვიდალი ვიდალი რა ვიდალი ტო ტიპი ჯორია, სირბილის მეტი არაფერი იცის, ნახევარდაცვა რომ გაეძლიერებინა პირიქით მოკლა ნახევარდაცვა, მარტო გუშინ კი არა რაც განახლდა თამაშები. კაროჩე რა.

    1
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 14:37

    გრიზმანთან დაკავშირებით არ ცდება
    ვერ გაამართლა, ვერ ითამაშა და ვერ გაიტანა საჭირო გოლები, რითა გამარჯვებას მოიპოვებდა გუნდი, ვერ გაამწვავა გუნდის შეტევები და ვერ გახადა უფრო სახიფათო და აგრესიული

    შემოეყვანა 30 წუთით ადრე? რას იზამდა? ვერაფერს...
    ბრაითვაიტს სულ არ უთამაშია, მასაც მოუხადოს ბოდიში?
    ანსუ რომ შემოეყვანა 30 წუთით ადრე და ეს დაეტოვებინა სკამზე, უფრო უპატივცემლობა იქნებოდა
    არადა ანსუზე მეტი არაფერი გაუკეთებია ამ სეზონში, გადავხედოთ სატამაშო დროს და მივხვდებით
    მაგისი ბრალი არაა, არასწორ დროს არასწორ ადგილას მოხვდა
    პრეზიდენტის,სპორტული დირექტორის და სელექციონერების ბრალია, კიდევ ცხვირა ვალვერდესი, ვერ ამოიღო ხმა? ვერ თქვა, რომ ბარსაში რომ მოგყავთ ეს პატიოსანი კაცი, სად უნდა დააყენოთ, სად უნდა ათამაშოთო?

    ეგ იგივეა, საზაფხულოდ ორიგინალი "ნორდ ფეისის" დუტის ქურთუკი რომ იყიდო და მერე იწუწუნო, ამ სეზონზე არ გამომადგაო, რადგან თბილისშI ივლის-აგვისტოში ვრ ჩაიცვი 😂 😄
    ანტუანი გასაყიდია და კარგ გუნდისკენ უნდა დავულოცოთ გზა
    კიკე კიდევ წასულია ცალი ფეხით, მადლობა რაც იმუშავა და ბოდიში იმისთვის, რომ გაუგებრობაში აღმოჩნდა

    0
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    1 ივლისი 2020 13:21

    ამის გინებას რა აზრი აქვს?რომ მოიყვანეს არ იცოდნენ გვარდიოლა რომ არ იყო?რაც იცის იმას აკეთებს და მეტი რომ არ შეუძლია წინასწარ ვიცოდით.

    1
    გასულია
    cruyff9 Culé [?]

    1 ივლისი 2020 12:48

    ra dgeshi vart chemi((((((((((

    2
    გასულია
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 12:34

    ამას შიგ ხომარ აქვს რაებს ამბობს ეს მართლა ცენზურა კაცი

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 ივლისი 2020 12:28

    რა ფენომენია ეს ვინმემ ამიხსენით მერამდენედ აკეთებს ესეთ რაღაცას თამაში მოსაგებია აქვს გუნდს და ბოლო წუთებზე აძლიერებს შეტევას მერამდენედ დაგვაკარგვინა ქულები ამ უაზრო გადაწყვეტილების გამო

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Jekka წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 12:22

    რატო გქონდათ მოლოდინი რო ეს ვალვერდეს აჯობებდა არ ვიცი, თავიდანვე ვამბობდი რო სეტიენი არაა არც ბარსას დონის და არც მენტალიტეტის და აჰა ვიმკით შედეგს. ნახევარი მილიარდი დავხარჯეთ კოუტინიოსაც თუ მივამატებთ და კომენტს ვერ ვქმნით თუ სტანდარტი არ დაიდო ან მაგრად თუ არ გაგვიმართლა. ეს რა დღეში ვართ ნუ არ ვიცი ნაპოლიმდე რამე თუ არ შეიცვალა ისე გავბანძდებით როგორც რომასთან.😤😤

    3
    გასულია
    o.dembele11 წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 11:49

    ციტატა: ana anukii
    პროსტა როგორ დაამცირა ტიპიი როგორ დაამცირა თავის ყოფილ გუნდთან 2 წუთი როგორ ათამაშა

    Მარტო მაგის გამოა გუნდიდან გასაგდებიი ტიპი მართლა დაამცირა იმენა

    6
    გასულია
    რიკი პუჩი ახალბედა [?]

    1 ივლისი 2020 11:27

    ეს რო გამოეყვანა 4 ბურთის სხვაობით მაინც უნდა დამთავრებულიყო, მაგრამ უნიათოები არიან ბარსას შტაბში

    გრიზმან მოიხოდე

    6
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესი განძი კრისტიანუ ბანძი
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    #აჭკარიკout
    გასულია
    Barca for life წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 11:23

    რეალურად რომ შემოიყვანა იმ 4 წუთში გრიზმანმა რაც მიიღო ყველა დაკარგა და მხოლოდ ერთი წარმატებული ვარდა განახორციელა, ძალიან ეტყობა რომ ვერაა იმ სათამაშო კონდინციებში რაშიც უნდა იყოს, თუმცა 90-ე წთ-ზე ამის გამოყვანა ძალიან დამამცირებელი იყო, მითუმეტეს გუნდს ცვლილებები ჭირდება 2-2ის მერე და აპაა, 85 წუთამდე ვერაფერი მოიფიქრა იმ შტერმა, კარგი რა, დავიჯერო ამდენად შტერია?

    6
    საიტზეა
    ZinedineZidaneZizou ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 11:17

    ბარსამ რა ტრანსფერებიც გააკეთა ისეთი არავის არ გაუკეთებია.. სუ ტოპ კლასის ზვეზდები იყიდა და ერთი მწვრთნელი ვერ შეარჩიეს რომელიც მაქსიმალირსდ გამოწურავდა ყველას, ძაან გასაკვირია ამ დღეში როა ეს გუნდი თორე რესურსი რო ულევი აქვს მაგაზე ორი აზრი არარის :)) წარმატებები

    2
    საიტზეა
    Iniesta_8 ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 11:15

    თამაში მოსაგები აქვს და შემტევი 90 წუთზე გამოყავს დროის გასაყვანად. ბლიად კაცი რომ 5 ცვლილებას ვერ გააკეთებს რა უნდა მოთხოვო. ან ვიდალის გაჩერება ამდენი ხანი რა იყო ჩეხაობის და ჩხუბის მერი არაფერი იცის. ისე მსაჯიც კაი ღლეა აჩუქა გოლები ატლეტიკოს

    6
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 11:04

    უკვე აღარვიცი ამაზე ფა ბართომეუზე რა დავწერო.

    3
    გასულია
    geobcn33 წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 11:02

    არადა როგორ მეგონა რომ მინიმუმ ვალოდიას აჯობებდა🤬 რა ტყუილა გადამიღია ფოტო ამ მენახირესთან:( ესეც კაი უნამოსო ყოფილა მისი წინამორბედივით

    7
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 11:01

    ივანიშვილია უეჭელი ბართომეუ ესპანელი ოლიგარქია😃😃😃 ვაიმე ეგ მანახა მკვდარი სადმე გამეგოს ტიპი რამდენად საძულველი უნდა იყო არ ვიცი რაა ვიღაცა სახლში მაინც შეუარდეს და დააშინოს ასეთი ნაგვები რატო იბადებიან საერთოდ

    3
    გასულია
    Msn91011 წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 11:00

    დღესვე რატო არ უშვებენ თავის ფერმაში ვერ ვხვდები. რა შანს იმსახურებს კიდე ან რას ელოდებიან ეს გვამი რო გააკეთებს საინტერესოა მარა ბართომეუს ხო აწყობს ეს სიტუაცია. ნაპოლი სახეს გაგვაძრობს და კიდე შევრცხვებით ამ სეზონში ყველაფერი ისე მიდის

    2
    გასულია
    Messi🐐🐐❤❤ წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 10:57

    რო თამაშობს ხო მხეცია რა

    0
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 10:48

    ვიცი დამბლოკავენ თორე ეს კაცი რასაც იმსახურებს კივიცი მე მაგის ????? ნერვოზი დამმართეს ამათი დედები რო ???????

    4
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    ousmane dembele 11 წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 10:37

    ადმინ ისე მაინც დაწერე წავიდა სეტიენი ოფიციალურადო გულს მაინც გავიხარებთ

    6
    გასულია
    Gaucho24 გულშემატკივარი [?]

    1 ივლისი 2020 10:29

    კოუტინიო , გრიზმანი , დემბელე, რაკიტიჩი , ვიდალი , რაფინია , ბრაითვეიტი - 80 , 90 , 70 , 30 , 20 , 20 , 15 = 325 მილიონი ამას + ტრანსფერების 50 მილიონი და 10 მილიონი არტურის = 385 მილიონი..
    ნეიმარი , დე ბრუინი , ლაუტარო.. 130 , 130 , 115 = 375 მილიონი..
    მეტი არავინ არაა საჭირო.. დააბრუნონ ალენია ტოდიბო
    ტერ შტეგენი/ნეტუ
    სემედუ/რობერტო , პიკე/ტოდიბო ლენგლე/უმტიტი ალბა/ფირპო
    ბუსკეცი/დეიონგი
    დე ბრუინი/რიკი პიანიჩი/ალენია
    მესი სუარესი/ლაუტარო ნეიმარი/ფატი
    +ბარსა ბ
    10 მილიონი რჩება და შეუძლიათ ტრაკში გაიკეთონ ოღონდ ეს ტრანსფერები განახორციელონ გუნდის გაახალგაზრდავება დაიწყონ და ნორმალური მწვრთნელი მოიყვანონ მაგალითად ტენ ჰააგი რომელიც იდეალური იქნებოდა.

    11
    პარტნიორები
    Flashscore.ge