"ბარსელონას" კარში გატანილი მე-2 გოლი არ უნდა ჩათვლილიყო

  • 1-07-2020, 03:07
  • "ბარსელონას" კარში გატანილი მე-2 გოლი არ უნდა ჩათვლილიყო

    "ბარსელონასა" და "ატლეტიკოს" შორის ლა ლიგაში გამართული მატჩის (2-2) არბიტრმა, ხოსე ერნანდესმა, თავი პედანტობით გამოიჩინა. მან მარკ-ანდრე ტერ შტეგენს რამდენიმე სანტიმეტრი არ აპატია და მოგერიებული თერთმეტმეტრიანის განმეორებით დარტყმა ბრძანა, შემდეგ კი, ორივე კარში, თითო ისეთი პენალტი დადო, რომელსაც ბევრი არ დადებდა - კონტაქტი ორივე შემთხვევაში იყო, მაგრამ ორივეჯერ მინიმალური.

    ხსენებულ სამ შემთხვევაში, ერნანდესს მიკერძოებულობას ნამდვილად ვერ დავაბრალებთ - მას წესებისთვის არ გადაუხვევია. თუმცა, ეს მოხდა "ატელტიკოს" მე-2 თერთმეტმეტრიანის შესრულების დროს. კადრში კარგად ჩანს, რომ სანამ პენალტის დამრტყმელი საული ბურთს შეეხება, მისი თანაგუნდელი კორეა საჯარიმოში შედის, ეს კი დარღვევაა და ვინაიდან ამ ეპიზოდში გოლი გავიდა, წესების თანახმად, მსაჯს პენალტის თავიდან დარტყმის ბრძანება უნდა გაეცა.

    ფეხბურთში მოქმედი წესების მე-20 თავის მე-2 პუნქტის თანახმად, თუ თერთმეტმეტრიანის შესრულების დროს, შემტევი გუნდის ფეხბურთელი (რომელიც თერთმეტმეტრიანს არ ურტყამს), დარტყმამდე მეტოქის საჯარიმოში შევა და პენალტს გოლი მოჰყვება, მაშინ გოლი უქმდება და თერთმეტმეტრიანი თავიდან უნდა შესრულდეს, ხოლო თუ ამ დარტყმას გოლი არ მოჰყვა, მაშინ თამაში ჩერდება და შემტევი გუნდი ჯარიმდება.

    როგორც ხედავთ, თერთმეტმეტრიანის შესრულების დროს არსებული წესები ხოსე ერნანდესმა მხოლოდ "ატლეტიკოს" სასარგებლოდ დაიცვა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    რიკი პუჩი ახალბედა [?]

    1 ივლისი 2020 14:54

    რეალის ერთი ფეხბურთელი დაასახელე რპმელსაც ნიჭი, გამოცდილება, მოტივაცია, გუნდურობა და ფიზ მომზადება აკლია? და შეადარე ბარსელონას მოთამაშეებს

    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: M10 S9 D11
    არადა ვაფშე არ უნდა დადებულიყო ეგ პენალტი ვაფშე არ იყო მანდ დარღვევა


    ჩემო ძმაო, წინა თამაშებდი, ამ მსაჯმს რეალს 3 ქულს აჩუქა. აფსაითში, 12 მეტრით წინ იყო, მაგრამ გამეირება მხოლოდ გოლის მომენტიდან აჩვენეს

    4 ლაიქი აქვს ამ კომენტარს 😭


    ჩემო ძმაო, ბავშთამანიაზე ტროლაობას რა უნდა. საღამომდე 17მდეც ავა

    0
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესი განძი კრისტიანუ ბანძი
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    #აჭკარიკout
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    1 ივლისი 2020 14:34

    ციტატა: Iniesta. And messi
    თავიდან უნდა დაერტყა მაინც და დიდი ალბათობით შეაგდებდა

    რატო კაი პენალტი დაარტყა საულმა? ძლივს გსიტანა მეორე. კოშტას პენალტის მსგავსი კიდე 7 ჯერ მოხდა ლა ლიგაში და არც ერთხელ მეორედ არ დაარტყმევინეს. ბარსა რო კატასტროფაა იასნია მარა მსაჯების შეცდომა ამ გასაცოდავებულ ბარსას უფრო ეტყობა და ეხლა მაინც შეგვეშვან. რეალი რეალიო რო ყვირიან, კი უკეთესია დღეს ბარსაზე მარა არაფერი გუნდი არაა ვაფშე, ესპანიოლთან, მალიორკასთან ერთი შეცდომა დაეშვა მსაჯს და გათანაბრდებოდა. სოსიედადთან და ეიბართან ან ვალენსიასთან კიდე არ დაეშვზ უხეში შეცდომები დს შეიძლება მეორეზეც კი ყოფილიყო. ბარსას ფონზე ჩანს ძლიერი თორე არაფერი გუნდი არაა. პროსტა რამოსი და ბენზემა მთელ ბარსას შემტევ ხაზს ჯობს დღეს თორე ბავარიას შეადარე იგივე რეალი ცა და დედამიწაა

    0
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    1 ივლისი 2020 13:10

    წინა წლებში უარესებს გვიჩალიჩებდნენ მსაჯები მაგრამ თამაშებს ვიგებდით,გუნდი რომ ბარსას აღარ ჰგავს ყველა კარგად ვხედავთ.

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    1 ივლისი 2020 12:50

    მოკლედ, რომ იტყვიან ავადმყოფი ლოგინში უნდა ჩაა***აო ისეთი გვჭირს. ისედაც სულს ღაფავს გუნდი და მსაჯებმაც ცოცხლად შეგვჭამეს.

    0
    გასულია
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 12:25

    თავიდან უნდა დაერტყა მაინც და დიდი ალბათობით შეაგდებდა

    0
    გასულია
    რიკი პუჩი ახალბედა [?]

    1 ივლისი 2020 11:32

    ციტატა: ZinedineZidaneZizou
    სასაცილოა სატირალი რო არ იყოს))) რეებს დასდევენ წყალწაღებული ხავს Eჭიდებოდაო ამაზეა ზუდტად) ბარსელონა რო ესეთ რააღაცეებზე დაერთოდ ყურადღებას ამახვილებს რა სიტუაციაა უკვე იასნია:) რა იგროკები ყავთ და ფაქტიურად უმწვრთნელოდ არიან . რა კიკე სეტიენი ბეტისიდან გაშვებული კაცი ბარსაში როგორ უნდა მოოყვანო არ მესმის:)

    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: M10 S9 D11
    არადა ვაფშე არ უნდა დადებულიყო ეგ პენალტი ვაფშე არ იყო მანდ დარღვევა


    ჩემო ძმაო, წინა თამაშებდი, ამ მსაჯმს რეალს 3 ქულს აჩუქა. აფსაითში, 12 მეტრით წინ იყო, მაგრამ გამეირება მხოლოდ გოლის მომენტიდან აჩვენეს

    რეებს იგონებ))) ჯერ ერთი იმდენი შეცდომები ხდება რო ყველაფერზე საუბარი შორს წაგვიყვანს და მეორეც ხან იქით ეშლებათ ხან აქეთ და ყოველთვის ეგრე იყო უბრალოდ მერე რეკლამას უკეთებენ და იფუთება ცუდად ჩანს :) ეგ გარდაუვალია შეცოდმების გარეEე ფეხბურთი და რამდენ მაგალითსაც რეალზე.მოიყვანს ვინმე იგივეს მოიყვანს სხვა ბარსაზე ან თუნდაც ლეგანესზე ან ნორვიჩზე:)

    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ჩააწყეს ძმაო. პერესის კომენტარები ვნაცე დარქ მარკეტში და მოსასყიდ მსაჯებს ესაუბრებოდა დაკლებაზე

    კარში უნდა დაარტყა უნდა უტევდე უნდა ურტყამდე რამე რო გაგიუქმონ ან ჩაგითვალონ
    მაშინ ფეხბურთელებიც მოუსყიდია პერესს არ ითამაშოთო სეტიენს ალბათ მეწველი ძროხა აჩუქა ფერმაში და ბართომეუს აჩკები თავისი იმიტომაც ხედავს პერესის თვალით რათქმაუნდა იხრება სიმპატიები რეალის მხარეს მსაჯების მხრიდან ზიდანის დაბრუნება რეალში რო გამართლდეს ჩემპიონობით შესაძლოა მაგრამ მე პრობლემას ვხედავ უფრო ჩვენს კლუბში ჩვენს ბირთვში პრეზიდენტში სამწვრთნელო პერსონალში და ასაკში შესულ უმოტივაციო გუნდში

    შენ გჯერა მაგის რაც დაწერე?)))) მაგარი ხალხი ხსრზტ მართლა მგონია რო ფეხბურთს არა რაღაც სხვა სპორტზე საუბროBთ)))


    რავი ჩემო ძმაო 2020 წლის თამაშებს უყურებ თუ წინა წლისას?

    ვერ ხედავ რომ 200% მოგებული თამაშები ხელებიდან წატვგლიჯეს?

    1
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესი განძი კრისტიანუ ბანძი
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    #აჭკარიკout
    გასულია
    ZinedineZidaneZizou ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 11:27

    სასაცილოა სატირალი რო არ იყოს))) რეებს დასდევენ წყალწაღებული ხავს Eჭიდებოდაო ამაზეა ზუდტად) ბარსელონა რო ესეთ რააღაცეებზე დაერთოდ ყურადღებას ამახვილებს რა სიტუაციაა უკვე იასნია:) რა იგროკები ყავთ და ფაქტიურად უმწვრთნელოდ არიან . რა კიკე სეტიენი ბეტისიდან გაშვებული კაცი ბარსაში როგორ უნდა მოოყვანო არ მესმის:)

    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: M10 S9 D11
    არადა ვაფშე არ უნდა დადებულიყო ეგ პენალტი ვაფშე არ იყო მანდ დარღვევა


    ჩემო ძმაო, წინა თამაშებდი, ამ მსაჯმს რეალს 3 ქულს აჩუქა. აფსაითში, 12 მეტრით წინ იყო, მაგრამ გამეირება მხოლოდ გოლის მომენტიდან აჩვენეს

    რეებს იგონებ))) ჯერ ერთი იმდენი შეცდომები ხდება რო ყველაფერზე საუბარი შორს წაგვიყვანს და მეორეც ხან იქით ეშლებათ ხან აქეთ და ყოველთვის ეგრე იყო უბრალოდ მერე რეკლამას უკეთებენ და იფუთება ცუდად ჩანს :) ეგ გარდაუვალია შეცოდმების გარეEე ფეხბურთი და რამდენ მაგალითსაც რეალზე.მოიყვანს ვინმე იგივეს მოიყვანს სხვა ბარსაზე ან თუნდაც ლეგანესზე ან ნორვიჩზე:)

    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ჩააწყეს ძმაო. პერესის კომენტარები ვნაცე დარქ მარკეტში და მოსასყიდ მსაჯებს ესაუბრებოდა დაკლებაზე

    კარში უნდა დაარტყა უნდა უტევდე უნდა ურტყამდე რამე რო გაგიუქმონ ან ჩაგითვალონ
    მაშინ ფეხბურთელებიც მოუსყიდია პერესს არ ითამაშოთო სეტიენს ალბათ მეწველი ძროხა აჩუქა ფერმაში და ბართომეუს აჩკები თავისი იმიტომაც ხედავს პერესის თვალით რათქმაუნდა იხრება სიმპატიები რეალის მხარეს მსაჯების მხრიდან ზიდანის დაბრუნება რეალში რო გამართლდეს ჩემპიონობით შესაძლოა მაგრამ მე პრობლემას ვხედავ უფრო ჩვენს კლუბში ჩვენს ბირთვში პრეზიდენტში სამწვრთნელო პერსონალში და ასაკში შესულ უმოტივაციო გუნდში

    შენ გჯერა მაგის რაც დაწერე?)))) მაგარი ხალხი ხსრზტ მართლა მგონია რო ფეხბურთს არა რაღაც სხვა სპორტზე საუბროBთ)))

    0
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    1 ივლისი 2020 11:12

    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: M10 S9 D11
    არადა ვაფშე არ უნდა დადებულიყო ეგ პენალტი ვაფშე არ იყო მანდ დარღვევა


    ჩემო ძმაო, წინა თამაშებდი, ამ მსაჯმს რეალს 3 ქულს აჩუქა. აფსაითში, 12 მეტრით წინ იყო, მაგრამ გამეირება მხოლოდ გოლის მომენტიდან აჩვენეს

    4 ლაიქი აქვს ამ კომენტარს 😭

    0
    გასულია
    რიკი პუჩი ახალბედა [?]

    1 ივლისი 2020 09:46

    ციტატა: M10 S9 D11
    არადა ვაფშე არ უნდა დადებულიყო ეგ პენალტი ვაფშე არ იყო მანდ დარღვევა


    ჩემო ძმაო, წინა თამაშებდი, ამ მსაჯმს რეალს 3 ქულს აჩუქა. აფსაითში, 12 მეტრით წინ იყო, მაგრამ გამეირება მხოლოდ გოლის მომენტიდან აჩვენეს

    8
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესი განძი კრისტიანუ ბანძი
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    #აჭკარიკout
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 ივლისი 2020 09:12

    არადა ვაფშე არ უნდა დადებულიყო ეგ პენალტი ვაფშე არ იყო მანდ დარღვევა

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 09:02

    ციტატა: რიკი პუჩი
    ჩააწყეს ძმაო. პერესის კომენტარები ვნაცე დარქ მარკეტში და მოსასყიდ მსაჯებს ესაუბრებოდა დაკლებაზე

    კარში უნდა დაარტყა უნდა უტევდე უნდა ურტყამდე რამე რო გაგიუქმონ ან ჩაგითვალონ
    მაშინ ფეხბურთელებიც მოუსყიდია პერესს არ ითამაშოთო სეტიენს ალბათ მეწველი ძროხა აჩუქა ფერმაში და ბართომეუს აჩკები თავისი იმიტომაც ხედავს პერესის თვალით რათქმაუნდა იხრება სიმპატიები რეალის მხარეს მსაჯების მხრიდან ზიდანის დაბრუნება რეალში რო გამართლდეს ჩემპიონობით შესაძლოა მაგრამ მე პრობლემას ვხედავ უფრო ჩვენს კლუბში ჩვენს ბირთვში პრეზიდენტში სამწვრთნელო პერსონალში და ასაკში შესულ უმოტივაციო გუნდში

    5
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    რიკი პუჩი ახალბედა [?]

    1 ივლისი 2020 08:28

    ჩააწყეს ძმაო. პერესის კომენტარები ვნაცე დარქ მარკეტში და მოსასყიდ მსაჯებს ესაუბრებოდა დაკლებაზე

    1
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესი განძი კრისტიანუ ბანძი
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    #აჭკარიკout
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 08:16

    კიკე წადი სინდისი მაინც არ გაწუხებს? გამოდის და ბოდავს რაღაცებს წადი რა წადი ნაპოლი მოგვიგებს მარტო ამის ხელში სხვა გუნდებს რო დავანებოთ თავი ამის მწვრთნელობა როგორ მოგწონთ ეს რა ფეხბურთია იმედია გაა.მევინებენ და პიმიენტას მოიყვანენ და ლიგაზე ის გაუძღვება ჩვენ გუნდს და მიხედავს ლამასიელებსაც შეხედეთ ჩვენს პუჩს და ფატის და 100+ მილიონიან ნაყიდ ნეხვებს და გამოიტანეთ დასკვნა და ბდან რო გარბიან ბიჩები პიმიენტა თუ მოვა მან იცის უკვე იქ ბში ვის რისი ტრ.კი აქ და მიექცევა ყურადღება ბიჭებს.იმედია ამ ნეხვის გროვას გააგდებენ და მოვა პიმიენტა


    კიკე სეტიენ შენი დედა მამა და სამწვრთნელო შტაბიც ,ბართომეუ ჯოჯოხეთის ცეცხლში დაიწვები ამ მწვალების და ტანჯვისთვის

    5
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    მურმანი გულშემატკივარი [?]

    1 ივლისი 2020 08:13

    ვილიარეალი ხეტაფე ბილბაო აქედან იმედია 2 თამაშს წააგებენ

    1
    გასულია
    BarcelonaForever21 გულშემატკივარი [?]

    1 ივლისი 2020 07:31

    ვალვერდე დააბრუნეთ😀

    4
    გასულია
    tazo-s7k წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 05:34

    7რა არ უნდა ჩათვლილიყო მართლა ბავშთალონიაა მაგისთვის რო გადაეხედათ პენალს გაამეორებინწბდნენ

    4
    გასულია
    Prometheus წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 03:59

    ისედაც რა ცუდი პერიოდი აქვს ბარსას და კიდე ყველაფერი ამათ ემართებათ , სელტა ამათთან გაცოცხლდა , მთელი სეზონი მკვდარი რო იყო და დღესაც მალიორკამ ამოტენა , დღესაც, ჯერ ყველას ფეხზე რო კიდია ის წესი ამოქექეს და აღებული პენალტი გაგქვიუქმეს და მერე საერთოდ არარსებული პენალტი დაუდეს ატლეტიკოს . ცუდ მწვრთნელთან ერთად სამწუხაროდ იღბალიც გვღალატობს.

    5
    გასულია
    სპარტაკი წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 03:15

    მემგონი მსაჯებსაც არ უნდათ კიკე სეტიენი ბარსას მწვრთნელად.

    12
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    1 ივლისი 2020 03:15

    აუ ავტორ მინდა შენიშვნა ვუთხრა. ბარსას პენალტი იყო 100% იმიტომ რიმ იმენნა ფეხი მოუქნია მცველმა ,აი მამედუმ კი არაფერი დააშავა იმ ქინძს თვითონ მოუხვდა ფეხი მუხლზე!

    და პიკეზე 68 წუთზე დარღვევა რომ არ დააფიქსირეს რაც პენალტს იწვევდა და 88 წუთზე რომ ფატი დააჯარიმეს იგივე დარღვევისთვის ამაზე რატომ არ წერთ!

    ამჭაობში მყოფ ბარსას კიდევ მსაჯები ს წიხლის დაჭერა უნდა.
    3 ტურისწინ დავწერე უკვე რომ გაიშიფრა რაც ხდებოდა რეალიჩემპიონია თქო!

    10
    პარტნიორები
    Flashscore.ge