გრიზმანის ძმა: ტირილი მინდა

  • 1-07-2020, 03:07
  • გრიზმანის ძმა: ტირილი მინდა

    "ბარსელონას" თავდამსხმელის, ანტუან გრიზმანის ძმა ფრანგი ფეხბურთელის "ატლეტიკოსთან" მატჩში (2-2) მიღებული ძალიან მცირე სათამაშო დროით იმედგაცრუებული დარჩა.

    "2 წუთი... ტირილი მინდა", - დაწერა ტეო გრიზმანმა Twitter-ზე. მოგვიანებით მან ტვიტები წაშალა.

    ანტუან გრიზმანი, რომელიც "ბარსელონამ" შარშან ზაფხულში "ატლეტიკოდან" 120 მილიონი ევროს სანაცვლოდ დაიმატა, მოედანზე თამაშის 90-ე წუთზე გავიდა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტზეა
    Don_Andresito [?]

    1 ივლისი 2020 14:37

    ციტატა: Iniesta. And messi
    ასეთი ვარსკვლავი გყავდეს და არ იყენებდე სირცხვილია მე მახსენდება ანტონიო კონტე რომელსაც გუნდშე ნაინგოლანი და იკარდი ჰყავდა მათთან ცუდი ურთერთობა ქონდა მაგრამ სანამ გუნდში იყვბენ ათამაშებდა მერე კი კარისკენ მიუთითა გრიზმანის საკითხი კი გასაოცარია

    მაგ ორიდან არც ერთი ითამაშებია ეგრევე გაყარა ორივე. და მიზეზი იქ გასაგები იყო, ამრევები იყვნენ, კონფლიქტურები და გუნდზე ცუდ ზეგავლენას ახდენდნენ და გასაგებია რატო არ უნდოდა მარა ამ არარაობას რა უნდა გრიზმანისგან, ვიდალი უკეთესი შემტევია?

    1
    გასულია
    ousmane dembele 11 წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 14:30

    ათამაშე მის პოსიციაზე და დასვი ეს ერთი თამაში სუარესი სკამზე რა მოხდება

    1
    გასულია
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 12:22

    ასეთი ვარსკვლავი გყავდეს და არ იყენებდე სირცხვილია მე მახსენდება ანტონიო კონტე რომელსაც გუნდშე ნაინგოლანი და იკარდი ჰყავდა მათთან ცუდი ურთერთობა ქონდა მაგრამ სანამ გუნდში იყვბენ ათამაშებდა მერე კი კარისკენ მიუთითა გრიზმანის საკითხი კი გასაოცარია

    1
    გასულია
    barcamen წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 12:16

    ვინიცის რას ნანობს, ბარსაში რომ გადმოვიდა,
    ატლეტიკოში ლიდერი მაინც იყო და აქ სათამაშო დროსაც არ აძლევენ 😀 😀

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 ივლისი 2020 09:13

    სირცხვილია უბრალოდ სირცხვილი

    8
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    Gaucho86 გულშემატკივარი [?]

    1 ივლისი 2020 08:22

    შენ ჩვენი იკითხე ტეო 😁 სატირალი ჩვენ რომ გვაქვს,ისეთი უნდა 🤣

    3
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 08:18

    გრიზმანს მართლა დაუნგრევენ კარიერას იმედია სადმე წავა...

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    1 ივლისი 2020 03:52

    ზედმეტად აკრიტიკებენ ჩემი აზრით გრიზმანს


    გასაგებია რო ვურთს რო იღებს ეგრევე აბრუნებს
    მარა იგივეს აკეთებენ ის ფეხბურყელებიც რომლენიც წლებია უკვე ბარსაშია მაგალითად სუარესი, რაკიტიჩი, ალბა


    და რაც არ უნდა გრიზმანი მხელა შავ სამიშაოს ასრულებს დაცვაში რო მაინც უნდა გამოიყვანონ მოედანზე

    და 1 ხელ დაააყენონ თავის ადგილად არ შეიელბა? უნრალოდ მოსინჯონნ

    7
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    კახა ახალბედა [?]

    1 ივლისი 2020 03:46

    90 წუთინრო ითამაშა რას ამბობ ჰეტრიკის გარეშე არ დაუმთავრებია არცერთი მატჩი😂

    5
    გასულია
    სპარტაკი წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 03:18

    სატირალი მართლაც არის 120 მილიონი ჩემთვის მოეცათ და იმ ადგილიდან მაგულშემატკივრა ბარსასთვის ორ წუთს კიდე თამაშის ბოლოს შევიდოდი და მესის მაისურს ვთხოვდი..

    6
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    1 ივლისი 2020 03:09

    შე კვერცხო ბარსა ჭაობშია, მსაჯები კიდევწიხლა აჭერენ და გრინზმანის 2 წუთზე დარდობ? 90 წუთირომ იყო ხომ გადათელა მეტოქე?!

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge