კიკე სეტიენი: ვფიქრობდი, რომ კარგად ვთამაშობდით

  • 1-07-2020, 02:48
  • კიკე სეტიენი: ვფიქრობდი, რომ კარგად ვთამაშობდით

    "ბარსელონას" დამრიგებელი კიკე სეტიენი, "ატლეტიკოსთან" ქულების დაკარგვის (2-2) შემდეგ, ჟურნალისტებთან საუბრობს.

    "სიტუაცია უფრო და უფრო მძიმდება. ამ მატჩში ქულების დაკარგვა ნიშნავს, რომ ტიტულის მოგების შესაძლებლობას ვშორდებით.

    "ატლეტიკოსთან" თამაში ადგილი არაა, მაგრამ ჩემი გუნდით კმაყოფილი ვარ.

    ფეხბურთელების მუშაობა და მიდგომა მომეწონა. განსაკუთრებით გამოვყოფდი რიკი პუჩსა და არტურო ვიდალს.

    ისევ ძლიერები და მოგებაზე დაგეშილები ვართ."

    61 წლის სპეციალისტმა კომენტარი მისი შესაძლო გათავისუფლების შესახებ გავრცელებულ ინფორმაციაზეც გააკეთა: "ეს ჩემზე არ მოქმედებს. თავს ამ გუნდის მწვრთნელად ვგრძნობ."

    სეტიენმა ანტუან გრიზმანზეც ისაუბრა: "მისით კმაყოფილი ვარ. პრობლემა ისაა, რომ ყველა ვერ ითამაშებს. ანტუანი თამაშში უფრო ადრე იმიტომ არ ჩავრთე, რომ ვფიქრობდი, კარგად ვთამაშობდით. რიკი პუჩი კარგად გამოიყურებოდა, მესისა და სუარესის მოედანზე ერთად ყოფნა კი ყოველთვის გვინდა."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    1 ივლისი 2020 12:36

    წადი კიკე წადიიიიიიიიიიიიიიიი ხომ ვამბობდი არაა არ დამიჯერეთ ბარსას ფანებმა რომ კიკე არ არის ბარსას დონისა ბეტისში ვერაფერი ქნა და აქ რა უნდა ექნა? მასიმილიანო ალეგრი რომ იყოს ასე არ გაგვიმწარებდნენ სეზონს

    0
    გასულია
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 12:15

    აუ ამის საქმე წასული ყოფილა კარგად ვითამაშეთო? გრიზმანითი კმაყოფილი ვარო? აუჰ

    1
    საიტზეა
    o.dembele11 წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 11:37

    Მიდი რა შე მენახირე ნახირს დაბრუნდი სოფელში

    ციტატა: ana anukii
    ვაი შე უბედურო ამისთვის ისიც მიღწევაა თამაშს რომ არ აგებს და ბარსას გულშემატკივრებს გვკითხოს რა მოგვწონს

    Აი რას ნიშნავს სტადიონზე გულშემატკივარი, რომ იყოს ხმას ამოიღებდნენ სეტიენ დავაი გუნდიდანო

    ციტატა: M10 S9 D11
    ეს მართლა შანდალია თუ თავს გვაჩვენებს?

    Შიბლაა შიბლა რა ჩამოსხმა ასეთიი

    0
    გასულია
    Messi🐐🐐❤❤ წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 10:52

    მაგის ოცნებებში ლა ლიგა უკვე მოგებული გვაქ😓😓

    2
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 10:51

    ეს სლეაა ხოო?? თუ თავს ისლევეებ შე კეთილ მოხნულო😃😃😃ატლემ უფრო ბევრი სახიფათო შექმნა და ამას შიგააქ მგონი... მასეთი მომენტები რომ შეექმნა ბარსას სუაც შეაგდებდა ვიდალიც და ვინც მოხვდებოდა საჯარიმოში ყველა ალბათ

    ვილიარეალს ვერ მოვუგებთ მაზიანს დავდებ თუ გინდათ👌👌 ისეთ ფორმაშია შარშანდელი 4:1 მოგონილი იქნება იმასაც ვეღარ გავუთანაბრებთ მერე

    1
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 10:30

    ვაი შე უბედურო ამისთვის ისიც მიღწევაა თამაშს რომ არ აგებს და ბარსას გულშემატკივრებს გვკითხოს რა მოგვწონს

    2
    საიტზეა
    sandro89 ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 08:46

    ცუდად არ გამიგოთ მეგობრებო გუშინ მინდოდა რო წაეგოთ რაცარი დარჩენილი მაგასაც რო წაგებდნენ ალბათ მერე მოვლენ ჭკუაზე და ამ ბართოლომეუს და ტიტე ყვერს გაუშვებენ

    6
    საიტზეა
    JUZI წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 06:55

    შენი ფიქრები მოვტ....ნ გააჯვი ბარსადან, დედამოტ.....ული აჩკარიკაც გაიყოლე.

    2
    გასულია
    Ronaldinho. გულშემატკივარი [?]

    1 ივლისი 2020 04:41

    ეს კაცი ვინაა?
    აა,ესაა ბარსას მწვრთნელი ? იასნა

    3
    გასულია
    სპარტაკი წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 03:20

    კიდე კარგი რომ გეგონა და არ თქვი კარგად ვთამაშობდითო..

    1
    საიტზეა
    Lasha71 Culé [?]

    1 ივლისი 2020 03:07

    შენ თუ ამაზე ფიქრობ რომ კარგად თამაშობდით
    დავაი იდი ნა ხუი აქედან დღესვე!

    0
    გასულია
    Kaizersoza ახალბედა [?]

    1 ივლისი 2020 03:05

    ბარსელონას ჭირდება ქარიზმატული და ცოტა რიკოშეტი მწვრთნელი, აი როგორიც ლუის ენრიკე იყო, ხან სამი მცველით თამაშობდა ტიპი, ყველაფერზე იყო წამსვლელი, მახსოვს გვარდიოლამ ერთი ნომინალური ცენტრალური მცველით ითამაშა, როცა იაია ტურე გვყავდა მაგ პერიოდში, ტურე დაცვაში ეყენა ნუ ტრამვები ქონდა მცველებს ჩემპიონთა ლიგის თამაში იყო დაჟე ასე მახსოვს, აი ეგეთი ქარიზმატული მწვრთნელი ჭირდება და არა მშიშარა, ვაიმე რას იტყვიან თუ წავაგებო რომ ფიქრობს, სადაც რისკია რომ გარისკავს სადაც ვაბანგია იქ ვაბანგზე წავა. იმიტომაც დადო ამ ორივე მწვრთნელმა ტრებლი.

    8
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 ივლისი 2020 03:02

    ეს მართლა შანდალია თუ თავს გვაჩვენებს?

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    1 ივლისი 2020 02:59

    ამას რაღაცა აუდუღდა მუცელში.

    0
    საიტზეა
    Albicelecte ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 02:58

    არა კიკე კარგად ვერ ითამაშეთ
    Adios...
    ბოლომდე შენი ბრალიც არაა, ავგიას თავლა დაგახვედრეს, რომელი ჰერაკლე ან პეპ გვარდიოლა შენ მყავხარ?
    მე რომ სხვა რამე დავინახე და სულაც რომ არ ჩანდა ამ გუნდის მწვრთნელი?
    ვიცი კულტურული კაცი ხარ, მოგერიდა უტაქტო საუბარი და პირდაპირ თქმა...
    რომ მოტამაშეთა 70 % უკვე პენსიონერებია და სანამ მოედანზე არ დაიშლებიან, მანამ უნდა შემადგენლობა გამოიცვალოს
    ბოდიში ხორდი,ჟერარ,ვანია, სერჟი,სერხიო,არტურო,ჯეკა....
    დაბერდით და დროს ვერაფერს მოვუხერხებთ
    გრიზმანი და ბრაითი კიდევ დემბელე-კოუტინიო-უმთითიოსთან ერთად აუქციონზე უნდა გავიტანოთ

    4
    საიტზეა
    Barcelona2003 გულშემატკივარი [?]

    1 ივლისი 2020 02:54

    არ მეგონა ამას რო ვიტყოდი მაგრამ, ამას ვალვერდე ჯობდა. ის ხედავდა თეთრს და შავს შორის განსხვავებას , (ოღონდ რასისტულ გამონათქვამად არ ჩამეთვალოს) ეს კიდევ საერთოდ ვერ ხედავს ვერაფერს. მეგონა გუნდი კარგად თამაშობდაო აბა ნერვები არ გინდა ამ ლაპარაკს რომ უსმინო? როჟა რეებს ბოდიალობს პროსტა გონზე არ ვარ

    7
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    1 ივლისი 2020 02:50

    იმედია ბოლო თამაში იყო ბარსას მწვრთნელის რანგში.

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge