ბარსელონა-ატლეტიკო 2-2 - საუკეთესოდ რიკი პუჩი დასახელდა

  • 1-07-2020, 02:33
  • ბარსელონა-ატლეტიკო 2-2 - საუკეთესოდ რიკი პუჩი დასახელდა

    მიუხედავად იმისა, რომ "ბარსელონასა" და "ატლეტიკოს" შორის გამართულ შეხვედრაში (2-2) რიკი პუჩს თავი არც გოლით გამოუჩენია და არც საგოლე გადაცემით, მატჩის საუკეთესო ფეხბურთელად მაინც მასპინძელთა 20 წლის ნახევარმცველი დასახელდა. უნდა ითქვას, რომ არცთუ უსაფუძვლოდ, რადგან პუჩი "ბლაუგრანას" ერთადერთი ნათელი წერტილი იყო.

    რიკის სტატისტიკა დღევანდელ მატჩში:

    • 1 დარტყმა
    • 1 ზუსტი დარტყმა
    • 1 key პასი
    • 6 დრიბლინგი
    • 2 გამომუშავებული ჯარიმა
    • 3 ვარდნა
    • 1 ართმევა
    • 1 ჯარიმა
    • 71 პასი
    • პასის სიზუსტე 91.6%
    • 3 გრძელი პასი
    • 2 ზუსტი გრძელი პასი
    • ბურთზე 89 შეხება

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    2 ივლისი 2020 00:28

    ციტატა: mudam cule
    სადაა ნიკუᲨა, ახლა მაინც რას იტყოდა ცუდს რიკიზე. 20 წლის ბიᲭმა აᲗრია მᲗელი გუნდი და მესის პასი ოდნავ მაᲦალი რო ყოფილიყო გოლსაც გაიტანდა, მარა როგორ უნდა ვᲗქვა რო კიდევ კარგი არ იყო Ჩვენ მაინც ვერ მოვიგ3ბდიᲗ ლა ლიგას და იქნებ ეს მენახირე მოვიᲨოროᲗ

    აქ ვარ მერე? წადი რა მომწყდი თავიდან. გაუვარდა თამაში ასე გომეშსაც ქონდა გამონათებები მარა მაგარი იყო? მე ჩემს აზრზე ვრჩები რომ ალენია ზე ტალენტია და არა პუჩი. თუ ფიზიკას მიხედავს და წონისას სკამზე გამოგვადგება, ცუდი ბიჭიათქო არ ვამბობ მარა ეს იმას არ ნიშნავს რომ ბარსას ძირითადის კაცი იქნება. ბარსას ძირითადის კაცი ალენია იქნება. ჩემი აზრია და ვერავინ ვერ შემაცვლევინებს! ლამასიელი სრულყოფილი არის კარლესი, ხოლო რიკი მარტო ლამასიელია. ზოგს არტურს ადარებს და ურჩევნია და მელო 10 თავით მაღლა მაშინ იდგა როცა გრემიოში იყო, 100 თავით როცა გადმოვიდა ბარსაში, 1000 თავით როცა ნაკრებში დაუძახეს და ჩვენთან მეტ-ნაკლებად ძირითადის კაცი იყო ახლა ცოტა რეგრესი აქვს მელოს და 500 თავის მაღლა დგას მეტით ვერა.
    ალენია არის ინიესტა ნ2, პუჩი-ჩინური ინიესტა. ალენია არ ათამაშეს ბეტისმა და გაედო ბაირამ დუდუკში და როცა ჰყავთ მოედანზე სულ იგებენ.

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    1 ივლისი 2020 15:13

    კი მაგრამ ვინ გითხრათ რო პუჩი დასახელდა საუკეთესოდ? მატჩის შემდეგ დაიწერა რო საუკეთესო ატლეტიკოელი, რა ქვია ის ბლონდინკა ორივე გოლის ავტორი დასახელდა. თუ ეხლა კატალონიური გაზეთი დაწერს რო პუჩი იყო საუკეთესოო ეს არ ნიშნავს რო საუკეთესოდ ჩაიწერება სტატისტიკაში, რისი დათვლითაც სეზონის საუკეთესო სახელდება.

    ციტატა: Ronaldinho.
    კარასკო დაასახელეს ოფიციალურად,ტიტრიც იყო მეფე თამაშის კარასკო გახდა.
    ალბათ ბარსამანაიას რჩეული გახდა პუჩი:))))
    ან writer ის

    სწორედ ეგ დავწერე, ზემოთ. "მატჩის მეფე" ასეა ყველა ტურში. სეზონის ბოლოს კი სეზონის საუკეთესოს ამით ადგენენ.

    0
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 10:13

    კარგი ბიჭია ძალიან მომწონს

    2
    გასულია
    Ronaldinho. გულშემატკივარი [?]

    1 ივლისი 2020 03:13

    კარასკო დაასახელეს ოფიციალურად,ტიტრიც იყო მეფე თამაშის კარასკო გახდა.
    ალბათ ბარსამანაიას რჩეული გახდა პუჩი:))))
    ან writer ის

    7
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 ივლისი 2020 03:00

    ძაან მაგარიბიყო რიკი მარტო ეს თამაშობდა ცენტრში

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    1 ივლისი 2020 02:51

    ციტატა: Kaizersoza
    პიანიჩი მოვა და ამას გაყიდიან 7 მილიონად))))))))

    უფრო გააიჯარებენ კონტრაქტის ამოწურვამდე

    1
    გასულია
    Kaizersoza ახალბედა [?]

    1 ივლისი 2020 02:46

    პიანიჩი მოვა და ამას გაყიდიან 7 მილიონად))))))))

    6
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 02:41

    ერთადერთი ნათელი ცერტილი ეხლა ამას დაუბრალებს კიკე მე აღმოვაჩინეოო..)))))))))

    3
    გასულია
    kaspera. ახალბედა [?]

    1 ივლისი 2020 02:40

    კარასკო დაასახელეს პუჩი საიდან მოიტანე

    2
    გასულია
    mudam cule გულშემატკივარი [?]

    1 ივლისი 2020 02:39

    სადაა ნიკუᲨა, ახლა მაინც რას იტყოდა ცუდს რიკიზე. 20 წლის ბიᲭმა აᲗრია მᲗელი გუნდი და მესის პასი ოდნავ მაᲦალი რო ყოფილიყო გოლსაც გაიტანდა, მარა როგორ უნდა ვᲗქვა რო კიდევ კარგი არ იყო Ჩვენ მაინც ვერ მოვიგ3ბდიᲗ ლა ლიგას და იქნებ ეს მენახირე მოვიᲨოროᲗ

    3
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    1 ივლისი 2020 02:38

    📍სეტიენი მატჩის შემდეგ:

    🎙 “ ძალიან ბედნიერი ვარ დღევანდელ შეხვედრაში ნაჩვენები ჩვენი თამაშის დონით



    🤡🤡🤡

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Barca1899 წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 02:35

    სეტიენმა,გუნდის თამაშით კმაყოფილივარო. ეგ იმენა მართლა.. ა თუ თავს ი...ებს?

    2
    საიტზეა
    o.dembele11 წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 02:35

    Ბრავო რიკი

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge