სიმეონეს "ატლეტიკოს" 2 გოლი "ბარსას" კარში - ის, რაც აქამდე არ მომხდარა

  • 1-07-2020, 02:22
  • სიმეონეს "ატლეტიკოს" 2 გოლი "ბარსას" კარში - ის, რაც აქამდე არ მომხდარა

    დიეგო სიმეონემ, ლა ლიგაში, "ბარსელონა" ისევ ვერ დაამარცხა, მაგრამ ცოტა ხნის წინ დასრულებული მატჩი (2-2) არგენტინელი სპეციალისტისთვის მაინც ისტორიული გამოდგა.

    "ჩოლო" "ბარსელონას" ჩემპიონთა ლიგასა და ესპანეთის სუპერ თასზე არ ახარებს, ლა ლიგაში კი "ბლაუგრანას" დამარცხება ვერაფრით ახერხებს. დღეს, მისი "ატელტიკო" "ბარსას", ესპანეთის ჩემპიონატში, მეჩვიდმეტედ დაუპირისპირდა და მე-6 ფრე დააფიქსირა. დანარჩენ 11 მატჩში სიმეონეს გუნდი დამარცხდა.

    განსაკუთრებული კი ამ მატჩში ის იყო, რომ დიეგოს "ატლეტიკომ", ლა ლიგაში, "ბარსელონას" ერთ მატჩში 2 გოლი პირველად გაუტანა. წინა 16 შემთხვევაში, "როხიბლანკოს" მაქსიმუმი 1 გოლი იყო. თუმცა, ისიც უნდა აღინიშნოს, რომ 17 შეხვედრიდან, მადრიდელებმა გოლის გატანა 12-ში მოახერხეს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    1 ივლისი 2020 15:57

    ნუ ახლა, ორ პენალტს თუ დაგიდებენ, თანაც გააფუჭებ და თავიდან დაგარტყმევინებენ სულ სხვა საქმეა. რას იზავ დღეს ასე სჭირდება რეალს. თან ჯერ ბარსას ათამაშებენ, რო რეალმა ზუსტად იცოდეს რა უნდა ქნას. წააგებს ბარსა? რეალს ამოსუნთქვის საშუალება ეძლევა, ბარსა კი სულ დაძაბული უნდა იყოს სეზონის ბოლოზმდე.

    0
    გასულია
    ZinedineZidaneZizou ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 11:29

    ციტატა: რიკი პუჩი
    კი ჩემო ძმაო. ბარსელონა , მოსფლიოში საუკეთესო, საუკეთესოზე მეტი, მეტო ვიდრე კლუბი და ირმის ნახტომის უიდიალურესი, 5 ევერესტის სიმაღლის მწვერვალის განსახიერება და ფეხბურთის მამაკაცი მესი გვყავს. ამ დროს 8 გოლამდე უნდა ვიტანდეთ, მაგრამ მილიარდებს ხარჯავს პერესი, რათა წავაგოთ და დამსახურებული პრიზი წაგვგლიჯონ
    ციტატა: Lasha71
    კაროჩე არ მინსდა ახლა რიჟა ბაზარი ბარსას ცუდ ფეხბურთზე , მწვრთნელზე და ა.შ. ეს ისედაც ნათელია.
    აი მსაჯმა რომ პიკეზე 68 წუთზე პენალტი არ დადო და იგივე დარღვევაზე 88 წუთზე ფატი დააჯარიმა ეს რა იყო?
    ამი დედას შ.... ! თუ ასეთ ჭაობშია ბარსელონა რატომ ეხმარებიან რეალს? ყველა ტურში ეგეთები ხდება!

    მსაჯრიდის ვარეალი რომ ჩემპიონია იასნია მაგრამ დელბისკერ რეალი პატივისცემის გრამს არ იმსახურებს უკვე 15 წელია.

    http://www.myvideo.ge/tv/silk_sport4/2020-07-01/01:30:16

    კიდე ვერ გაიგეთ ხო რო ჯერ არის რეალი და მერე დანარჩენი გუნდები))) ძნელია გაგება მარა ეგრეა და რაც შეეხება ნესის უდიდესია)

    0
    გასულია
    Spain წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 09:23

    ციტატა: რიკი პუჩი
    კი ჩემო ძმაო. ბარსელონა , მოსფლიოში საუკეთესო, საუკეთესოზე მეტი, მეტო ვიდრე კლუბი და ირმის ნახტომის უიდიალურესი, 5 ევერესტის სიმაღლის მწვერვალის განსახიერება და ფეხბურთის მამაკაცი მესი გვყავს. ამ დროს 8 გოლამდე უნდა ვიტანდეთ, მაგრამ მილიარდებს ხარჯავს პერესი, რათა წავაგოთ და დამსახურებული პრიზი წაგვგლიჯონ
    ციტატა: Lasha71
    კაროჩე არ მინსდა ახლა რიჟა ბაზარი ბარსას ცუდ ფეხბურთზე , მწვრთნელზე და ა.შ. ეს ისედაც ნათელია.
    აი მსაჯმა რომ პიკეზე 68 წუთზე პენალტი არ დადო და იგივე დარღვევაზე 88 წუთზე ფატი დააჯარიმა ეს რა იყო?
    ამი დედას შ.... ! თუ ასეთ ჭაობშია ბარსელონა რატომ ეხმარებიან რეალს? ყველა ტურში ეგეთები ხდება!

    მსაჯრიდის ვარეალი რომ ჩემპიონია იასნია მაგრამ დელბისკერ რეალი პატივისცემის გრამს არ იმსახურებს უკვე 15 წელია.

    http://www.myvideo.ge/tv/silk_sport4/2020-07-01/01:30:16

    Ra msajebi exmarebuan reals modi saidanac shen fexbyrts uyureb davitvalot konkretulad romel gunds ufro metjer daexmarnen msajebi yvela barsas chajmuls da realis mogebebs msajebs rogor tenit

    ციტატა: რიკი პუჩი
    კი ჩემო ძმაო. ბარსელონა , მოსფლიოში საუკეთესო, საუკეთესოზე მეტი, მეტო ვიდრე კლუბი და ირმის ნახტომის უიდიალურესი, 5 ევერესტის სიმაღლის მწვერვალის განსახიერება და ფეხბურთის მამაკაცი მესი გვყავს. ამ დროს 8 გოლამდე უნდა ვიტანდეთ, მაგრამ მილიარდებს ხარჯავს პერესი, რათა წავაგოთ და დამსახურებული პრიზი წაგვგლიჯონ
    ციტატა: Lasha71
    კაროჩე არ მინსდა ახლა რიჟა ბაზარი ბარსას ცუდ ფეხბურთზე , მწვრთნელზე და ა.შ. ეს ისედაც ნათელია.
    აი მსაჯმა რომ პიკეზე 68 წუთზე პენალტი არ დადო და იგივე დარღვევაზე 88 წუთზე ფატი დააჯარიმა ეს რა იყო?
    ამი დედას შ.... ! თუ ასეთ ჭაობშია ბარსელონა რატომ ეხმარებიან რეალს? ყველა ტურში ეგეთები ხდება!

    მსაჯრიდის ვარეალი რომ ჩემპიონია იასნია მაგრამ დელბისკერ რეალი პატივისცემის გრამს არ იმსახურებს უკვე 15 წელია.

    http://www.myvideo.ge/tv/silk_sport4/2020-07-01/01:30:16

    Yvela barsas chasvrils da realis mogebebs msajebs rogor tenit. Modi davitvalot romeo gunds ufro metjer daexmarjen msajebi

    [quote=Spain][quote=რიკი პუჩი]კი ჩემო ძმაო. ბარსელონა , მოსფლიოში საუკეთესო, საუკეთესოზე მეტი, მეტო ვიდრე კლუბი და ირმის ნახტომის უიდიალურესი, 5 ევერესტის სიმაღლის მწვერვალის განსახიერება და ფეხბურთის მამაკაცი მესი გვყავს. ამ დროს 8 გოლამდე უნდა ვიტანდეთ, მაგრამ მილიარდებს ხარჯავს პერესი, რათა წავაგოთ და დამსახურებული პრიზი წაგვგლიჯონ
    [quote=Lasha71]კაროჩე არ მინსდა ახლა რიჟა ბაზარი ბარსას ცუდ ფეხბურთზე , მწვრთნელზე და ა.შ. ეს ისედაც ნათელია.
    აი მსაჯმა რომ პიკეზე 68 წუთზე პენალტი არ დადო და იგივე დარღვევაზე 88 წუთზე ფატი დააჯარიმა ეს რა იყო?
    ამი დედას შ.... ! თუ ასეთ ჭაობშია ბარსელონა რატომ ეხმარებიან რეალს? ყველა ტურში ეგეთები ხდება!

    მსაჯრიდის ვარეალი რომ ჩემპიონია იასნია მაგრამ დელბისკერ რეალი პატივისცემის გრამს არ იმსახურებს უკვე 15 წელია.

    http://www.myvideo.ge/tv/silk_sport4/2020-07-01/01:30:16[/quote][/quote]
    Ra msajebi exmarebuan reals modi saidanac shen fexbyrts uyureb davitvalot konkretulad romel gunds ufro metjer daexmarnen msajebi yvela barsas chajmuls da realis mogebebs msajebs rogor tenit

    [quote=რიკი პუჩი]კი ჩემო ძმაო. ბარსელონა , მოსფლიოში საუკეთესო, საუკეთესოზე მეტი, მეტო ვიდრე კლუბი და ირმის ნახტომის უიდიალურესი, 5 ევერესტის სიმაღლის მწვერვალის განსახიერება და ფეხბურთის მამაკაცი მესი გვყავს. ამ დროს 8 გოლამდე უნდა ვიტანდეთ, მაგრამ მილიარდებს ხარჯავს პერესი, რათა წავაგოთ და დამსახურებული პრიზი წაგვგლიჯონ
    [quote=Lasha71]კაროჩე არ მინსდა ახლა რიჟა ბაზარი ბარსას ცუდ ფეხბურთზე , მწვრთნელზე და ა.შ. ეს ისედაც ნათელია.
    აი მსაჯმა რომ პიკეზე 68 წუთზე პენალტი არ დადო და იგივე დარღვევაზე 88 წუთზე ფატი დააჯარიმა ეს რა იყო?
    ამი დედას შ.... ! თუ ასეთ ჭაობშია ბარსელონა რატომ ეხმარებიან რეალს? ყველა ტურში ეგეთები ხდება!

    მსაჯრიდის ვარეალი რომ ჩემპიონია იასნია მაგრამ დელბისკერ რეალი პატივისცემის გრამს არ იმსახურებს უკვე 15 წელია.

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    1 ივლისი 2020 02:32

    ციტატა: Lasha71
    კაროჩე არ მინსდა ახლა რიჟა ბაზარი ბარსას ცუდ ფეხბურთზე , მწვრთნელზე და ა.შ. ეს ისედაც ნათელია.
    აი მსაჯმა რომ პიკეზე 68 წუთზე პენალტი არ დადო და იგივე დარღვევაზე 88 წუთზე ფატი დააჯარიმა ეს რა იყო?
    ამი დედას შ.... ! თუ ასეთ ჭაობშია ბარსელონა რატომ ეხმარებიან რეალს? ყველა ტურში ეგეთები ხდება!

    მსაჯრიდის ვარეალი რომ ჩემპიონია იასნია მაგრამ დელბისკერ რეალი პატივისცემის გრამს არ იმსახურებს უკვე 15 წელია.

    http://www.myvideo.ge/tv/silk_sport4/2020-07-01/01:30:16

    შეეშვით ა მმსაჯებს

    ეს ბარსა რამის მოგებას იმსახურებს ასაერთოდ?


    ნახირია გუნდი კიარა

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    რიკი პუჩი ახალბედა [?]

    1 ივლისი 2020 02:32

    კი ჩემო ძმაო. ბარსელონა , მოსფლიოში საუკეთესო, საუკეთესოზე მეტი, მეტო ვიდრე კლუბი და ირმის ნახტომის უიდიალურესი, 5 ევერესტის სიმაღლის მწვერვალის განსახიერება და ფეხბურთის მამაკაცი მესი გვყავს. ამ დროს 8 გოლამდე უნდა ვიტანდეთ, მაგრამ მილიარდებს ხარჯავს პერესი, რათა წავაგოთ და დამსახურებული პრიზი წაგვგლიჯონ
    ციტატა: Lasha71
    კაროჩე არ მინსდა ახლა რიჟა ბაზარი ბარსას ცუდ ფეხბურთზე , მწვრთნელზე და ა.შ. ეს ისედაც ნათელია.
    აი მსაჯმა რომ პიკეზე 68 წუთზე პენალტი არ დადო და იგივე დარღვევაზე 88 წუთზე ფატი დააჯარიმა ეს რა იყო?
    ამი დედას შ.... ! თუ ასეთ ჭაობშია ბარსელონა რატომ ეხმარებიან რეალს? ყველა ტურში ეგეთები ხდება!

    მსაჯრიდის ვარეალი რომ ჩემპიონია იასნია მაგრამ დელბისკერ რეალი პატივისცემის გრამს არ იმსახურებს უკვე 15 წელია.

    http://www.myvideo.ge/tv/silk_sport4/2020-07-01/01:30:16

    0
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესი განძი კრისტიანუ ბანძი
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    #აჭკარიკout
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    1 ივლისი 2020 02:27

    კაროჩე არ მინსდა ახლა რიჟა ბაზარი ბარსას ცუდ ფეხბურთზე , მწვრთნელზე და ა.შ. ეს ისედაც ნათელია.
    აი მსაჯმა რომ პიკეზე 68 წუთზე პენალტი არ დადო და იგივე დარღვევაზე 88 წუთზე ფატი დააჯარიმა ეს რა იყო?
    ამი დედას შ.... ! თუ ასეთ ჭაობშია ბარსელონა რატომ ეხმარებიან რეალს? ყველა ტურში ეგეთები ხდება!

    მსაჯრიდის ვარეალი რომ ჩემპიონია იასნია მაგრამ დელბისკერ რეალი პატივისცემის გრამს არ იმსახურებს უკვე 15 წელია.

    http://www.myvideo.ge/tv/silk_sport4/2020-07-01/01:30:16

    0
    გასულია
    GioKakiashvili გულშემატკივარი [?]

    1 ივლისი 2020 02:26

    ციტატა: Andres_Iniesta
    click.............

    აი ამ ფოტოში ჩანს მთელი სხვაობა რა არის ტრენერობა და რა არის უბრალოდ მუშაობა და ამაში ხელფასი აღება
    მესი როგორ უყურებს გულდაწყვეტილი 😁 😁

    Rasvizavt🤷‍♀️♥️

    1
    გასულია
    რიკი პუჩი ახალბედა [?]

    1 ივლისი 2020 02:26

    არც მოხდებოდა პერესს რომ არ გადაეხადა მილიონები

    0
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესი განძი კრისტიანუ ბანძი
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    #აჭკარიკout
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    1 ივლისი 2020 02:24

    click.............

    აი ამ ფოტოში ჩანს მთელი სხვაობა რა არის ტრენერობა და რა არის უბრალოდ მუშაობა და ამაში ხელფასი აღება
    მესი როგორ უყურებს გულდაწყვეტილი 😁 😁

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge