ბარსელონა-ატლეტიკო - ფეხბურთელთა შეფასებები

  • 1-07-2020, 02:16
  • ბარსელონა-ატლეტიკო - ფეხბურთელთა შეფასებები

    "ბარსელონამ", ლა ლიგის 33-ე ტურში, "ატლეტიკოსთან" მატჩში (2-2) მორიგი უსახური თამაში აჩვენა და მნიშვნელოვანი ქულები დაკარგა. გთავაზობთ ფეხბურთელთა მატჩისშემდგომ შეფასებებს Sport-ის მიხედვით.

    • ტერ შტეგენი - 7
    • სემედუ - 6
    • პიკე - 6
    • ლანგლე - 7
    • ალბა - 6
    • ბუსკეტსი - 7
    • რაკიტიჩი - 6
    • პუჩი - 7
    • ვიდალი - 6
    • მესი - 8
    • სუარესი - 5
    • ს. რობერტო - 6

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ატლეტიკო
    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    1 ივლისი 2020 16:21

    ციტატა: Pique_3
    ყველაფერს და ყველაფერს რო ვაბრალებთ ბარსას ფანები ვერ მოგენას მესიზე რატო არაფერს ვამბობთ?!🤨🤨ტიპი მთელი თამაში დადიოდა

    პირველ ტაიმში მესიმ ხუთჯერ დაარტყა ატლეს კარში. მეტი ვიდრე მთელმა ატლეტიკომ და საერთოდ როცა მესი დადის ეს ცანს. როცა დარბის ეს მერე რა ვალდებულია. მაგრამ სხვები რას აკეთებენ ამ დროს? გინდა ამტკიცო რო თერთმეტივე ფეხბურთელი სულ დარბის? არ ჩერდებიან საერთოდ? პირველ ტაიმში ატლეტიკომ 4 კილომეტრით მეტი ირბინა ბარსაზე. გინდა თქვა რო ის ლეოს შეუსრულებელი 4კმ-ია?

    ციტატა: Pique_3
    ყველაფერს და ყველაფერს რო ვაბრალებთ ბარსას ფანები ვერ მოგენას მესიზე რატო არაფერს ვამბობთ?!🤨🤨ტიპი მთელი თამაში დადიოდა

    უბედურებაც მაგაშია, რასაც მესი სიარულით აკეთებს(გოლები, ასისტები, კარში დარტყმები, დრიბლინგები, გამამწვავებელი გადაცემები) საუკეთესო შედეგია, და რა გინდათ მეტი 33 წლის ფეხბურთელისგან? ვინ დებს უკეთეს შედეგს ამიხსენით? გრიზმანი? დემბელე? კოუტინიო? სუარესი? ბრეითვეიტი? ფატი? პუჩიო ამბობთ საუკეთესო იყოო, მერე რამდენი გაიტანა? რამდენი ასისტი გააკეთა? ეხლა ვიღაცა იტყვის დემბელეს ტრავმა აქვსო, კოუტინიო აქ აღარ არისო. გამარჯობათ მეც მანდა ვარ, რა ვქნათ? დავსვათ ლეოც სკამზე? კი ბატონო, სეზონის დასაწყისი იყო ეგეთი არ იყო ლეო(ტრავმის გამო) სად ვიყავით გახსოვთ ლეო რო დაბრუნდა? მე არ მახსოვს 5-ზე? თუ 7-ზე? ხოდა ასეა, სანამ ლეოს ამოშლით გუნდიდან ისიც თქვით: ვინ ითამაშებს, რა სასტავი?

    ციტატა: Albicelecte
    პუჩის ეკუთვნოდა 8, ჯეკას და რაკიტიჩს 4/4, რობერტოს 5 და ანსუ რატომ არის შეფასების გარეშე?

    რა უნდა შეაფასონ 10 წუთი? ასეთი მცირე დრო არ ფასდება. გრიზმანის შეფასებაც ხო არ გინდა.

    1
    საიტზეა
    Pique_3 წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 09:28

    ყველაფერს და ყველაფერს რო ვაბრალებთ ბარსას ფანები ვერ მოგენას მესიზე რატო არაფერს ვამბობთ?!🤨🤨ტიპი მთელი თამაში დადიოდა

    4
    გასულია
    სპარტაკი წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 03:11

    შეფასება კიარა უნდა შეწვა კოცონზე ყველააა.. მართლა კათარზისია.. ერთი პუჩი იყო რომელიც მის საქმეს იწყებდა და მერე გაგრძელების ნაცვლად მიეძინებოდათ მესის ჩათვლით ყველას.. ვერა და ვერ მიხვდვნენ რომ გაახალგაზრდავებაა საჭირო დადის მესი და დადის გუნდი... შემოვიდა ანსუ ფატი და ეგრევე შეტევა გაამწვავა.. უნდა გაახალგაზრდავდეს გუნდი არაა აქ მარტო მწვრთნელის ბრალი.. ბარსა რომ რეალურ შეტევას ვერ ქმნის ამას რა შეტყობა უნდა.. მწვრთნელზე რომ იყოს ვერც ანსუ ფატი გაიტანდა იმ გოლს და ვერც პუჩი აჩვენებდა იმხელა მონდომებას.. ამ გრიზმანს კიდე არ მოუწევდა მცველად თამაში ...

    7
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    1 ივლისი 2020 02:54

    მესის 5 ზე მეტი არ ეკუთნის. სემედო დაცვაშიც აღარ ვარგა. პიკეს 3 ეკუთნის პირველ პენალტზე მეძ.ავივით აიცვა კარასკომ. შტეგენს საულის მეორე პენალტი რო აეღო 9 დაიმსახურებდა. არადა უნდა აეღო

    7
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 02:37

    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ოღონდ ვალვერდე გაუშვან და ვინ გინდათ მოიყვანეთო და მოიყვანეს ვინც გინდათ.ჰოდა აწი უყუროთ თუ როგორ აწევს რეალი თასს.

    ხოდა პახოდუ ესეთ ტექსებს რომ წერდნენ კიკეს სანახაობა მირჩევნია ვალვერდეს ლალიგასოო ჰაჰაჰაჰააა სადა ეხლა ის ხალხი ნეტავ...)))) ეგაა რაკეტას მუდამ ასხამდნენ და დღეს აღმოჩდა რომ საჭირო ფეხბურთელია თან ძალიან საჭიროო....მივხდი რომ აქ ბევრი პესი ფიფას დონეზეა ფეხბურთშიი..

    ციტატა: Barcelona2003
    სემედუს თურმე სერხი რობერტოზე მეტი არ გაუკეთებია არაფერი 😂😂😂😂

    სემედუ და ვიდალი ყვეალზე ცუდი იყო დღეს რა გაკეთა სემედუმ რომ?? როდის აკეთებს საერთოდ რამეს სირბილის გარდააა ))))))))))))

    4
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 02:36

    პუჩის ეკუთვნოდა 8, ჯეკას და რაკიტიჩს 4/4, რობერტოს 5 და ანსუ რატომ არის შეფასების გარეშე?

    1
    გასულია
    mudam cule გულშემატკივარი [?]

    1 ივლისი 2020 02:30

    პუᲩს 8 ეკუᲗვნოდა, მაგან აᲗრია მᲗელი ბარსა 90 წუᲗი

    7
    გასულია
    Barcelona2003 გულშემატკივარი [?]

    1 ივლისი 2020 02:26

    სემედუს თურმე სერხი რობერტოზე მეტი არ გაუკეთებია არაფერი 😂😂😂😂

    4
    გასულია
    o.dembele11 წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 02:25

    Სეტიენ და სარაბია უნდა ამოგარტყათ მესიმ პანღური და ისე დაგახვევვინონ

    2
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    1 ივლისი 2020 02:25

    კაროჩე არ მინსდა ახლ არიჟა ბაზარი ბარსას ცუდ ფეხბურთზე , მწვრთნელზე და ა.შ. ეს ისედაც ნათელია.
    აი მსაჯმა რომ პიკეზე პენალტი არ დადო და იგივე დარღვევაზე 88 ჭუთზე ფატი დააჯარიმა ეს რა იყო?
    ამი დედას შ.... ! თუ ასეთ ჭაობშია ბარსელონა რატომ ეხმარებიან რეალს? ყველა ტურში ეგეთები ხდება!

    მსაჯრიდის ვარრეალი რომ ჩემპიონია იასნია მაგრამ დელბისკერ რეალი პატივისცემის გრამს არ იმსახურებს უკვე 15 წელია.

    http://www.myvideo.ge/tv/silk_sport4/2020-07-01/01:30:16

    0
    გასულია
    barcamen წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 02:24

    ჭ კლასის გუნდი გახდა ბარსა...
    გვარდიოლა დააბრუნონ, სხვა ვერავინ უშველის ამ კლუბს

    3
    გასულია
    ხავი ლეგენდა წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 02:23

    ოღონდ ვალვერდე გაუშვან და ვინ გინდათ მოიყვანეთო და მოიყვანეს ვინც გინდათ.ჰოდა აწი უყუროთ თუ როგორ აწევს რეალი თასს.

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge