რიკი პუჩის პირობა

  • 30-06-2020, 22:17
  • რიკი პუჩის პირობა

    "ბარსელონას" 20 წლის ამომავალმა ვარსკვლავმა, რიკი პუჩმა, სოციალურ ქსელ Instagram-ის საშუალებით "ბლაუგრანას" გულშემატკივრებთან პირობა დადო.

    "ჩვენ "ბარსა" ვართ და ლა ლიგის მოსაგებად ყველაფერს გავაკეთებთ, წინ!" - რიკი პუჩმა ეს წარწერა ლიონელ მესისთან გადაღებულ ფოტოს დაურთო.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: რიკი პუჩი
    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    1 ივლისი 2020 03:04

    ციტატა: Iniesta_8
    ახლა ვნახე კრუიფის სტატისტიკა და 750 თამაშში 435 გოლი აქვს გატანილი ნახევარმცველს. ამაზე დიდი ნახევარმცველი არ დაბადებულა

    კარგად გადაამოწმე. ცოტა გაბერილი ციფრებია. ისე კი ძაან შემტევი იყო. დაახლოებით ისეთივე როგორც მესი. შავ სამუშაოს ნაკლებად ასრულებდა. ფორვარდების უკან თამაშობდა, ხშირად ცრუ 9 ზეც, მაშინ არ იყო ეგ პოზიცია მაგ სახელით მარა კრუიფი იყო იმენა ეგ. ასე რომ მთლად ნახევარმცველიც არ იყო, როგორიც ჩავი ინი და სხვები არიან, მაგათზე ბევრად წინ თამაშობდა გუნდშიც და ნაკრებშიც. ტიპიური 10 ნი იყო.

    0
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    1 ივლისი 2020 02:12

    დღეს ბარსადან ერთ-ერთი საუკეთესო იყო, თუ საუკეთესო არა

    1
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    1 ივლისი 2020 02:04

    ციტატა: Barca_MNS
    ციტატა: Iniesta_8
    ახლა ვნახე კრუიფის სტატისტიკა და 750 თამაშში 435 გოლი აქვს გატანილი ნახევარმცველს. ამაზე დიდი ნახევარმცველი არ დაბადებულა

    როგორც მე ვდარდობ იმას, რომ მფრინავი ჰოლანდიელის თამასს ვერ მოვესწარი ისე იდარდებენ ალბათ მესის როვერ მოუსწრეს ისინი;

    მაგრამ ეს სტატისტიკა საიდან ?

    0
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    30 ივნისი 2020 23:18

    კაია მონდომებუილია ყმაწვილი, იმედი მაქვს უმოტივაციოდ დარჩენილი და ბარსა უკვე მახატია არტურის დროს მთლიანად ეს მიიღებს, თორე ამ ბოლო დროს ისეთი სახით მოძრაობდა ის მოედანზე რაკიტიჩ კოუტინიოსაც რო არქონია

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 ივნისი 2020 23:17

    ნეტა ასეთი მოტივაცია ჰქონდეს ბევრ ბარსას იგროკს

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 22:36

    ციტატა: I.S.
    საქმე ლაპარაკის ნაცვლად! პირობა არა ცხვირობა...

    ნაციონალი ხარ ბრატ ? 😂 😂 🤣 🤣 😂 😂

    3
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    30 ივნისი 2020 22:33

    მოტივაცია

    ნეტა სხვებსაც ეგრე ქონდეთ კაი იქნებოდა


    მედია ავრცელებს ინფროამციას დღეს თუ წაააგებენ კიკეს გაუშვეებენო

    4
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 22:22

    ციტატა: Iniesta_8
    ახლა ვნახე კრუიფის სტატისტიკა და 750 თამაშში 435 გოლი აქვს გატანილი ნახევარმცველს. ამაზე დიდი ნახევარმცველი არ დაბადებულა

    როგორც მე ვდარდობ იმას, რომ მფრინავი ჰოლანდიელის თამასს ვერ მოვესწარი ისე იდარდებენ ალბათ მესის როვერ მოუსწრეს ისინი;

    3
    გასულია
    I.S. Culé [?]

    30 ივნისი 2020 22:20

    საქმე ლაპარაკის ნაცვლად! პირობა არა ცხვირობა...

    5
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 22:20

    ახლა ვნახე კრუიფის სტატისტიკა და 750 თამაშში 435 გოლი აქვს გატანილი ნახევარმცველს. ამაზე დიდი ნახევარმცველი არ დაბადებულა

    11
    პარტნიორები
    Flashscore.ge