არეული ხუთი წლის შემდეგ, არდა თურანი "ბარსელონას" საბოლოოდ ტოვებს

  • 30-06-2020, 19:08
  • არეული ხუთი წლის შემდეგ, არდა თურანი "ბარსელონას" საბოლოოდ ტოვებს

    33 წლის თურქ ნახევარმცველს, არდა თურანს, "ბარსელონასთან" კონტრაქტი ამოეწურა. კატალონიის დედაქალაქში ჩატარებული ბოლო სეზონის შემდეგ, თურანი მშობლიურ თურქეთში, "ბაშაქშეჰირის" ღირსებას იცავდა. 

    ამჟამად ფეხბურთელი თავისუფალია, დადის ჭორები, რომ ის, შესაძლოა, თავის პირველ კლუბში - "გალათასარაიში" დაბრუნდეს. თურანი "ბარსელონას" 2015 წელს მადრიდის "ატლეტიკოდან" შეუერთდა, კატალონიელებმა მის ტრანსფერში 34 მილიონი ევრო გადაიხადეს. 

    ზემოთხსენებულ პერიოდში "ბარსელონას" ახალი მოთამაშეების დარეგისტრირების უფლება არ ჰქონდა, სწორედ ამიტომ, თურქ ნახევარმცველს სეზონის დიდი ნაწილი გაუცდა. 

    2018 წლის იანვარში, არდა თურქეთში დაბრუნდა, "ბაშაქშეჰირმა" იგი ორი წლით დაიმატა, თუმცა ყველაფერი არცთუ ისე კარგად აეწყო. იმავე წლის მაისში მოთამაშემ არბიტრის ხელისკვრის გამო 16 მატჩიანი დისკვალიფიკაცია მიიღო, მოგვიანებით კი მორიგ კრიმინალურ სკანდალშიც გაეხვა. 

    არდა თურანის მონაგარი "ბარსელონაში" ასეთია - ლა ლიგა (2015/2016), ესპანეთის თასი 2x (2015/2016, 2016/2017) და ესპანეთის სუპერ თასი (2016), ნახევარმცველმა "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" მაისური 55-ჯერ მოირგო და მეტოქის კარში 15 გოლი გაიტანა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    30 ივნისი 2020 23:48

    დაწერა ისტორია და წავიდა😂😂😂😂

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Bobi ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 23:20

    ამ ხნის კაცი როგორ გაუშვეს? გაკვირვებული ვარ 😂😂

    4
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 22:38

    ისე, ცუდ ფეხზე მოვიდა ბარსაში
    იქნება წასვლისას დატოვოს კარგი ფეხი

    1
    გასულია
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    30 ივნისი 2020 21:01

    კიდევ ერთი ვარსკვლავი რომელიც ბარსაში ჩაისვარა

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    30 ივნისი 2020 20:15

    უმტიტი- ნუ დაილეწა და არ გაგვიმარტლა უბრალოდ
    ლენგლეზე, დე იონგზე ჯერ ადრეა თქმა გაამარტლა თუ არა მარა. ნუ ლენგლეში პატარა თანხა მაინცაა გადახრილი და რო რამე ჯანადბას

    დეიონგმა თუ არ მოუმატა- პიზდეცია
    ვერმაელენი გახსოვთ ალბათ-
    ნუ შტეგენმა/ბრავომ გაამარტლა
    ანდრე გომესიც გახსოვთ
    ალკასერიც
    სილესენმა გაამართა


    ნუ პაულინო ან მოსვლა რა იყო ან წასვლა რა იყო

    სემედუ - ჩავთვალოთ რო გაამართლა
    მალკომი-პიზდეცი
    ბოატენგი--XXXXXXXXXXXXXXX
    ტოდიბო- მიაყიდეს
    ბრაითვაითი არ ვიცით


    აუნ სუა,ნეი,და მეკარეებმა გაამართლა მარტო

    ბოლო 6 წლის ტრანსფერებით.
    სემედუ, დეიონგი, ლენგლე----- ჯერ მაინც ლოდინის რე/ჯიმში ვართ

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    30 ივნისი 2020 19:40

    ისე რაკაი იყო ატლეში რა დაემართა ჩვენთან

    ავიღომ ბოლო 6 წლის ტრანსფერები

    სუა,ნეიმარის გარდა რომელიმემ გაამართლა არა?!

    არტური იყო მეტ ნაკლებად მარა გაუშვეს
    კოუტინიო,დემბელე,გრიზმანზე კომენტარს არ გავაკეთებ
    ერთი ვიდალი ისიც ჟილკა როა მაგიტომ გაამარტლა თორე, მაგასაც რეგრესი აქვს.
    ესეც უკონკურენტოდ
    ფირპოში რატო გადაიხადეს მაგხელა თანხა ვერ გავიგე
    იმედია ის ტრინკაუ გაამართლებს თორე არ ვიცირა

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Clever liar წევრი [?]

    30 ივნისი 2020 19:12

    ამათ ისეთი სატრანსფერი გეზი აქვთ, იმედი მქონდა დააბრუნებდნენ, ეუჰ :(

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge