უგო გატი: კიკე სეტიენის ადგილზე მესის სათადარიგო სკამზე დავსვამდი

  • 30-06-2020, 16:45
  • უგო გატი: კიკე სეტიენის ადგილზე მესის სათადარიგო სკამზე დავსვამდი

    არგენტინის ეროვნული ნაკრების ყოფილი მეკარე, უგო გატი, El Chiringuito de Jugones-თან ინტერვიუში "ბარსელონას" კაპიტანს, ლიონელ მესის აკრიტიკებს. 

    "მესი მწყობრში არ იმყოფება, რადგან შინაგანად თავს ისე ვეღარ გრძნობს, როგორც ძველი მესი. საქმე გარემოს ნამდვილად არ ეხება, რადგან ის "ბარსელონაში" ყოველთვის დამოუკიდებლად თამაშობდა. კიკე სეტიენის ადგილზე მე მას სათადარიგო სკამზე დავსვამდი." - აცხადებს გატი. 

    შეგახსენებთ, რომ "ბოკა ხუნიორსის" ყოფილი მეკარე არგენტინის ეროვნული ნაკრების ღირსებას 1966-1977 წლებში იცავდა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 34 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    geniosi Culé [?]

    1 ივლისი 2020 02:16

    დასვას აბა სკამზე 2-2 მორჩა თამაში 😂 😂😂 😂😂 😂

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    1 ივლისი 2020 00:23

    ეს არის იმენნა ჩამოსხმა პიტალო.

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    30 ივნისი 2020 23:49

    გატი გვიყურებს როგორც ბატი😂😂😂😂

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    საიტზეა
    Albicelecte ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 22:40

    ეს უგო გატი მგონი ოფიციალური ტროლია

    1
    გასულია
    kubla2000 წევრი [?]

    30 ივნისი 2020 22:26

    არმეგონა ამას თუ ვიტყოდი მარა ცდად ღირს იქნება უკეთ ათამაშდეს გუნდი ყველა მესის უყურებს და ამდენ ყურებაში თავიანთ ინდივიდუალიზმს კარგავენ . კაროჩე ბარსას ჭირდება ნეიამრი სასწრაფოდ , იმდროიდნელი ბარსა მესიზე არიყო დამოკიდებული ნეიმარი ძალიან ამწვავებდა მარჯვენა ფლანგიდა ნ ან ნეიმარი თუარა ვინმე ძალიან ინდივიდუალისტი ახალგაზრდა ვინგერი

    2
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 22:01

    ყ%ეზე დაეხიე მესის :დ

    3
    --------------------
    Leo Messi - The GOD of football!

    We 61D it!

    ForçaBarça
    საიტზეა
    Albicelecte ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 21:55

    ისე, ეხლა დავფიქრდი და ამას სათადარიგო სკამზე ჯდომა კაი პონტი ჰგონია...
    არგენტინის ნაკრებში ძირიტადად სათადარიგო მეკარე იყო, ჯერ მე-3, მერე მე-2 მეკარის სტატისით დააწინაურეს, მერე 31 წლის ასაკში სულაც გააბუნძულეს

    31 წლის ასაკში რომ მეკარეს ნაკრებიდან გაგაბუნძულებენ?!?!?!?!?!?!
    3 მეკარეში რომ ვერ მოხვდები....

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    30 ივნისი 2020 21:50

    ციტატა: B.A.r.c.A
    მწვრთნელი არ გყავდეს ტაქტიკა არ გივარგოდეს ცენტრში რაკიტიჩი და ვიდალი გყავდეს ფლანგზე რობერტო და შეტევაში გრიზმანი სკამზე ბრაითვაითი და მესი დასვი ზამენაზეო ეს მაგარი ჯამრთელი ბალაყანა კაცია

    ეს პირველი არ არის ამისგან, ადრეც ლანძღავდა ლეოს. ძალიან გაბოროტებულია ყველაფერზე. აბა რა იქნება 1977-წლამდე უთამაშია ნაკრებში. არადა ბედი არ გინდა არგენტინა 1978-ში გახდა ჩემპიონი პირველად.

    ციტატა: Lautaro Martínez
    ვერც იქნები ვერასდროს

    ადრე რო იყო ისე როგორ იქნება ახლა ა ? შენ რო ადრე იყავი ეხლაც მაგ ჯანზე ხარ გატი ხარ თუ ბატი? მესი კიდე კარგ ხოდზეა რომარა ის ახლა სა ვიქნებოდით კაცმა არ იცის რომელ ადგილზე და ამდენს რო იწვალებს და მოუკუკავ ზედიზედ გინდ ტრენერი გინდ სხვანი მოდი და მერე აკრიტიკე მითუმეტეს რო მოედანზე რაცხდება სასიკეთო ეს მესი და შტეგენია
    სეტიენის ადგილას კვერცხებიანი ტრენერი მესის სკამზე კიარ დასვამდა არამედ მოთხოვდა იმ ყრუ და ბრმა ხელმძღვანელობას საჭირო ტრანსფერებს ლეოს და გუნდისთვის მარა რავუყოთ რო ჩობანია

    რატო ხართ ეს 20 საუკუნის არგენტინელები ჩაბოღმილები მესიზე არ მესმის მარადონადან დაწყებული შენით დამთავრებული

    ვის მოუყვანენ, დემბელეებს, გრიზმანებს, ეხლა ატეხილი არიან ლაუტაროზე, ამ დროს ნეიმარს ითხოვს მესი ათასჯერ თქვა. მესი და სუარესი დარჩნენ "გოლის გამკეთებლები" გუნდში. 33 წლიანები და აშკარად აკლიათ ნეიმარი. აქ კი ზოგიერთი ნეიმარს უკვე დაბერებულს ეძახის. გეგონება პიანიჩი 23 წლის იყოს.

    0
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 19:41

    მწვრთნელი არ გყავდეს ტაქტიკა არ გივარგოდეს ცენტრში რაკიტიჩი და ვიდალი გყავდეს ფლანგზე რობერტო და შეტევაში გრიზმანი სკამზე ბრაითვაითი და მესი დასვი ზამენაზეო ეს მაგარი ჯამრთელი ბალაყანა კაცია

    1
    საიტზეა
    Messi🐐🐐❤❤ წევრი [?]

    30 ივნისი 2020 19:38

    🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️გატი კი არა ბატი🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

    4
    საიტზეა
    Andres_Iniesta Culé [?]

    30 ივნისი 2020 19:30

    ციტატა: რიკი პუჩი
    მესის ფეტიშები რატო ხართ სარეველა ბალახებივით მომრავლებული. ბარსელონას მშიშარა შტაბი ჰყავს უველა სფეროში, რადგამ მარტო ერთ კაცთან ასოცირდება მთელი ბარსელონა. რეალმა ისწავლა ერთი კაცის გარეშე თამაში და ამით იგებს

    რეალი რონალდოზე აწყობილი არ იყო.
    ბარსა ნეიმარი/ინიესტას წასვლის მერე აბსოლიტურად დამოკიდებულია მესიზე.
    როანლდუს ამოქონდა ბურთი არა?
    მოდრიჩი-კროოსი შვებოდა მაგ საქმეს ბოლო წელშიც.
    ბარსაში ვინ შვებოდა მესი?
    რანაირად ადრი საერთოდ
    აი რეალის ფორმაცია,რაზეც ამბობ რო რონალდუზეა დამოკიდებული ეგეთი იყო დაახლოებით ჩავი ინიესტასდ დროს.

    ჩავი ინიესტას ამოქონდა და მესი ასრუელბდა
    ეგრე იყო რონალდო ბოლო წლებში რეალში.

    და ინის წასვლის მერე ფაქტიურად ამომტანის და შემსრულებელის თვისებებიც შეივსო.


    და იმაში გეთანხმები რო ზედმეტაადააა მესიზე დამოკიდებული ბარსა

    და მესის წასვლის მერე მილანიზაცია გვემუქრება, თუ უკვედაწყებული არ არის ეს.

    4
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Catalan ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 19:24

    აუ ეს რა პლასტმასის ყ***ვერიააა 😀

    4
    გასულია
    Pavlika გულშემატკივარი [?]

    30 ივნისი 2020 19:15

    ეს ხალხი რო ბერდება მართლა ყ....ვდება ეხლა დავიჯერე ნამდვილად ამ გამოთქმის.

    6
    საიტზეა
    Albicelecte ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 19:08

    საქმე როდესაც ნაკრებს ეხება, სხვა თემაა, გატი ნაკრებში თამაშობდა და მესმის, რომ გული შესტკიოდეს...
    მაგრამ არ მახსენდება რაღაც, რომ ბარსელონას კარში მდგარიყო როდისმე და ვინ ეკითხება ბარსას მწვრთნელი და კაპიტანი რას იზამენ?!

    სამე შემდეგშია: მესი ამდენს არ უნდა დარბოდეს, ბურტის თავად ამოტანა არ უნდა სჭირდებოდეს
    ვინ უნდა ამოიტანოს ბურთი? ფლანგებმა, კიდევ შუა ხაზელებმა
    უნდა მიეტანა ბურთი არტურს,რაკიტიჩს,ვიდალს... სემედოს და ალბას, გუნდა ფირპოს და რობერტოს...
    იგივე ევალება დე იონგსა და პუჩს(ამათ ვერ ვაგინებ, რადგან ერთი დამტვრეულია, მეორე კიდევ დარბის, მოძრაობს,არ ერდება და პასსაც აკეთებს)
    საჭიროა ახალგაზრდული და ენერგიული შემადგენლობა, მეკარის გარდა 2-3 გამოცდილი მოთამაშის გვერდით, რომლებიც კლასით დააბალანსებენ თამაშს
    არტური კიდევ გასაყიდი იყო, 23 წლის მოთამაშე როდესაც ისე დარბის, როგორც 33-ის, მის მიმართ ყველაზე გამართლებულია, რომ რაც შეიძლება ძვირად გაყიდო

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 ივნისი 2020 19:04

    ციტატა: რიკი პუჩი
    მესის ფეტიშები რატო ხართ სარეველა ბალახებივით მომრავლებული. ბარსელონას მშიშარა შტაბი ჰყავს უველა სფეროში, რადგამ მარტო ერთ კაცთან ასოცირდება მთელი ბარსელონა. რეალმა ისწავლა ერთი კაცის გარეშე თამაში და ამით იგებს

    აბა მესი როცა გყავს გუნდში და სხვაზე ააწყობ თამაშს სეტიენზე შალნგი ტრენერი უნდა იყო სანამ რონალდო არ წავიდა მანამდე რეალი რონალდოს ირგვლივ თამაშობდა უბრალოდ განსხვავება ისაა რო რეალს თამაში აწყობილი ჰქონდა რონალდოს ფინიშინგზე შემქმნელი ბევრი ყავდა ბარსაში მესია შემქმნელი და ბოლო დროს ფინიშერიც გვარდიოლას ბარსაც მესიზე იყო აწყობილი უბრალოდ ამ ბარსასგან განსხვავებით გვარდის ბარსა როცა მესის არ მისდიოდა თამაში გვარდიოლა ტაქტიკას ცვლიდა და სხვა ან გუნდი თამაშობდა და ახლანდელ ბარსაში ვის უნდა მიანდო ეგ საქმე? მითუმეტეს როცა უტვინო ტრენერი გვყავს ერთი და იგივე ტაქტიკით

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    30 ივნისი 2020 18:53

    არგენტინას ოდიდგანვე ჩოგანი მეკარეები ჰყავდა 😁 მწვრთნელებზე და ფედერაციაზე რო აღარაფერი ვთქვათ 😊

    6
    გასულია
    Pako წევრი [?]

    30 ივნისი 2020 18:45

    კაცი ბერდებაო და 🕳🕳🕳ვდებაო ამაზეა ნათქვამი

    3
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 18:44

    ციტატა: რიკი პუჩი
    მესის ფეტიშები რატო ხართ სარეველა ბალახებივით მომრავლებული. ბარსელონას მშიშარა შტაბი ჰყავს უველა სფეროში, რადგამ მარტო ერთ კაცთან ასოცირდება მთელი ბარსელონა. რეალმა ისწავლა ერთი კაცის გარეშე თამაში და ამით იგებს

    პაროლი გაგიტეხეს? თვალი არ გეცეს პირველად ხდება რეალს ვარიც რო არ დააყოლე პირველად მოვისმინე ჯანსაღი კომენტარი მეორე ნაწილი ოღონდ გუნდური თამაში რომ ითამაშო ირბინო შეუტიო და მოიგო ამას ჭირდება 1 ტრენერი კვერცხებიანი და 2 გუნდი და სად ხედავ აან ერთს ან მეორეს მესის და შტეგენის გარდა იქ პუჩი ფატი დეიონგია კიდე ჰა გვაკლია გუნდში რესურსი ამიტო არის მესიზე ამდენი ზეწოლა მერე კრიტიკა მოუყვანეთ კაცს ორი სამი ისეთი რო ღირდეს (არა ფული არამედ ფეხბურთელად ღირდეს) რო არავინაა ტრენერი რო გოიმია და კაცი მარტო ათრევს გუნდს ეს მადლობის მაგიერია ხო

    2
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 18:42

    ეს ელექტრო სკამზე დასვით.

    1
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 18:39

    ეს ხალხს მკვდარი ეგონა,თავი შეახსენა,მისი უაზრო გამოხტომით,იმ სტატისთიკით თუ ვიხამძვენელებთ რომ ადრე 80-100 გოლი ჰქონდა სეზონში მაშინ სწორია,მესი მონაწილეობს წილი გოლების გატანას და ორგანიზებაში არის 70-80%,ეს დავსვათ სკამზე? რავა ეტყობა ვერა აზრზე

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge