სანდრო როსელი კიკე სეტიენის შესაძლო გათავისუფლებას გამოეხმაურა

  • 30-06-2020, 14:35
  • სანდრო როსელი კიკე სეტიენის შესაძლო გათავისუფლებას გამოეხმაურა

    "ბარსელონას" ყოფილი პრეზიდენტი, სანდრო როსელი, პრესასთან ინტერვიუში კატალონიური კლუბის ამჟამინდელი მწვრთნელის, კიკე სეტიენის შესაძლო გათავისუფლებას გამოეხმაურა. 

    "ჩემი აზრით, ეს სიმართლეს არ შეესაბამება. რატომ იწერება მსგავსი ინფორმაცია, თუ სიმართლეს არ შეესაბამება? რატომ იწერება კატალონიურ პრესაში დაუზუსტებელი ინფორმაცია? ჩვენ კატალონიელები საკუთარ თავს ვაყენებთ ზიანს.

    მაგალითად, თუ კლუბის რომელიმე წარმომადგენელი დღესვე იტყვის, რომ სეტიენთან დაკავშირებული ინფორმაცია ტყუილია, ამას მაინც არავინ დაიჯერებს. ზოგჯერ, კატალონიელისთვის ყველაზე ცუდ რამ - სხვა კატალონიელია, ჩვენ მტრებს ვკვებავთ ხოლმე." - როსელის სიტყვებს Diario Sport ციტირებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    30 ივნისი 2020 18:55

    ლაპორტა ან სხვა ვინმე ნორმალური გვჭირდება უეჭვლელად 😊

    0
    გასულია
    totti10 ახალბედა [?]

    30 ივნისი 2020 16:42

    არავის გეწყინოთ და ბარსელონა ემსგავსება თუ ჯერ არ დაემსგავსა ტურისტების გუნდს, აი კამპზე რომ მიდიან ფოტოებს გადაიღებენ და კიდიათ დალშე ყველაფერი მესი იქნება იქ გრიზმანი თუ მალკომი:)) აი როგორც მილანია ახლა, როგორც მანჩესტერია ახლა და ნელნელა რომ უნდათ წამოდგომა. კატალონიელებს თვითონ კიდიათ გუნდი, უთხრეს იყიდე დემბლე იყიდა, უთხრეს იყიდე კუტინიო იყიდა, უთხრეს იყიდე გრიზმანი იყიდა, აქ უკვე პრეზიდენტი არაფერ შუაშია, ანუ ტიპი მოქმედებს კატალონიელ ფანების ამბებზე, გამოვა მერე და იტყვის ფანებს ვინ უნდოდა ვიყიდე. აი რეალში სულ რომ შუაზე გაიხლიჩონ პერესი არ იყიდის იმას ვინც ფანებს უნდა რადგან მაგრად კიდია ფანების აზრი, ადრე რომ იყო მასე მერე მხივდა და თქვენც ნაახეთ რა გუნდი დააყენა, აი ესე უნდა იყოს. და არა ვიღაც რომეროს რომ უნდა ბამპე და ხუანს სანჩო :დ

    7
    საიტზეა
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 16:00

    ციტატა: me da barca
    კატალონიელები სულ მახატია. გუნდს რა ეშველება ამაზე ილაპარაკე, სატანა, რომ დატოვე და ხრავს ბარსას ამაზე ილაპარაკე.

    მაგაზე რო ილაპარაკოს შეაბრუნებენ უკან ექნება ბართოს გადანახული რამე

    1
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 15:49

    როსელის და ბართოს ბრალია დღეს ასეთ დღეში რომ არის ბარსა,კიდევ გამოდის და დემაგოგობს

    3
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 15:46

    რაო რას ბოდავს?

    1
    საიტზეა
    nika 54 Culé [?]

    30 ივნისი 2020 15:03

    ხო ქართველებივით არიან, უცხო რათ გვინდა ჩვენ უფრო კარგად ვებრძვით ერთმანეთს.

    8
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    30 ივნისი 2020 14:57

    ძაან ფილოსოფოსობს

    რადროს სიტყვის მტრობაზეა ლაპარაკი

    გუნდი დაიშაალ

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    30 ივნისი 2020 14:52

    კატალონიელები სულ მახატია. გუნდს რა ეშველება ამაზე ილაპარაკე, სატანა, რომ დატოვე და ხრავს ბარსას ამაზე ილაპარაკე.

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge