ოფიციალურად: მარკ კუკურელია "ხეტაფეს" ფეხბურთელია

  • 30-06-2020, 14:03
  • ოფიციალურად: მარკ კუკურელია "ხეტაფეს" ფეხბურთელია

    არტური-პიანიჩის სატრანსფერო გარიგების შემდგომ, "ბარსელონამ" კიდევ ერთი ტრანსფერი დაადასტურა. ესპანელი მცველი, მარკ კუკურელია "ხეტაფემ" სრულიად გამოისყიდა. 

    "ხეტაფე", რომელმაც მოთამაშის გამოსყიდვის ოპცია გამოიყენა, აღნიშნულ ტრანსფერში "ბარსელონას" 10 მილიონ ევროს გადაუხდის, კატალონიელები ასევე 10% მიიღებენ მოთამაშის ნებისმიერი სამომავლო ტრანსფერიდან. 

    21 წლის მარკ კუკურელია "ბარსელონას" ახალგაზრდულ აკადემიაში 2012 წელს გამოჩნდა, მიმდინარე სეზონი მან იჯარით სწორედ "ხეტაფეში" გაატარა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 21:53

    ციტატა: vitorborbafereira
    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: vitorborbafereira
    ვაახ ბიჭო გავგიჟდი ამის გაყიდვა როგორ შეიძლებოდა რა ჯანდაბას აკეთებენ ვინმემ გააჩეროს ეს ოჯახმოხნული

    გამოისყიდენ და თავისი ნებით წავიდა ესეც გუნდიდან


    თავისი ნებით რომ წავიდა მაგას ვამბობ მეც, მაგის პირობა არ უნდა შეექმნათ, ფირპოში რომ 25 $ გადაიხდი და ამას 10$ გაუშვებ კატასტროფაა...

    არავის შეუთავაზებია ალბას ზამენად დამჯდარიყო, თორე უეჭველი წამოვიდოდა 1-2 წელში ალბა წავა

    მანამდე წავიდა ვიდრე ფირპსო ვიყიდდით და იმიტო იყომ რომ ალბას ზამენა რომ არგვყავდა. ამანაც კაი ხელფასი რომ მოითხოვა იმუტომაც აახვევინეს გუნდიდან მოინდომა 19 წლის ბავშვა შტეგენზე მეტი ხელფასი ჰოდა აახვავინეს

    0
    გასულია
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    30 ივნისი 2020 17:27

    არადა არ ტოვებს ცუდ შთაბეჭდილებას

    3
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    30 ივნისი 2020 17:06

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    კუკურელია არაფერი ტალანტი არაა, ხეტაფეში ჩანს კარგად თორე ის დირკა მცველია, იქაც ვინგერად ათამაშებენ, პროსტა ის ტეხავს რომ კაპიკებში უშვებენ სასტავს, 20 -25 მაინც უნდა გაყიდულიყო და ამაგმა 10ად გაყიდეს...რაღაზეა საუბარი რომელი ერთი ვთქვა,ინვალიდ უნიჭო დემბელეში 140 გადაყარეს, 120 ლიზერ გრიზმანში 150 კოუტინიოში, ფორმაამოვარდნილ ბებერ პიანიჩში 60. ასეთი პოლოტიკოთ ლიგას კოარა ლალოგასაც ვეღარ მოვიგებთ

    ფირპში გადავიხადეთ 30 მილიონი

    და კუკურელია ცალი ფეხით მირჩევნია ფირპოს

    10 მილიონად ბარემ ეჩუქნათ

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Andres_Iniesta
    უი ახლა ვნახ ეგ ვაფშე 1.96 ია

    ეგ კიდე სიმაღლეა პროსტა, იმენა ფიზიკურადაა ცხოველი, არაუხო მაღალია მარა გამხდარი, ეს იმენა ჯირკკვია და თან სწრაფი, მოვახერხე მაგის 2-3 თამაშის ნახვა და ძალიან ცხოველია. სამწუხაროდ კონტრაქტი აღარ გაახანგრძლივა და მიდის 2020 ის ივლისიდან. პროსტა დაიმახსოვრე, მაგარი მცველი დადგება

    ან სად შეიკრიბა ასეთი უტიფარი თვიტონ და ასეთი ამაზრზენი ბორდიც სად შეკრიბა

    ახალგაზსრდებს ყიდიან და მოხუცებულებს ყიდულობენ
    ბორდიც მგონი თავშესაფრებს აკვირდება იმის მაგივრად რო ახალგაზრდები იყიდოს
    ან ეს ახალგაზრდები არენდით მაიცნ გაუშვან
    არააა. იმენა ყიდიან

    აი გული მერევ

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Bobi ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 17:00

    ვინც კი რამის ნიჭი გამოავლინა ყველა გააგდეს გუნდიდან, 10 მილიონად ბუცებს ვეღარ იყიდი თანამეროვე ფეხბურთში, სირცხვილია უბრალოდ რო ბარსაზე დაბალი დონის მმართველები არც ერთ გრანდს არ ყავს

    2
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 16:56

    კუკურელია არაფერი ტალანტი არაა, ხეტაფეში ჩანს კარგად თორე ის დირკა მცველია, იქაც ვინგერად ათამაშებენ, პროსტა ის ტეხავს რომ კაპიკებში უშვებენ სასტავს, 20 -25 მაინც უნდა გაყიდულიყო და ამაგმა 10ად გაყიდეს...რაღაზეა საუბარი რომელი ერთი ვთქვა,ინვალიდ უნიჭო დემბელეში 140 გადაყარეს, 120 ლიზერ გრიზმანში 150 კოუტინიოში, ფორმაამოვარდნილ ბებერ პიანიჩში 60. ასეთი პოლოტიკოთ ლიგას კოარა ლალოგასაც ვეღარ მოვიგებთ

    0
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 16:28

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: vitorborbafereira
    ვაახ ბიჭო გავგიჟდი ამის გაყიდვა როგორ შეიძლებოდა რა ჯანდაბას აკეთებენ ვინმემ გააჩეროს ეს ოჯახმოხნული

    გამოისყიდენ და თავისი ნებით წავიდა ესეც გუნდიდან


    თავისი ნებით რომ წავიდა მაგას ვამბობ მეც, მაგის პირობა არ უნდა შეექმნათ, ფირპოში რომ 25 $ გადაიხდი და ამას 10$ გაუშვებ კატასტროფაა...

    არავის შეუთავაზებია ალბას ზამენად დამჯდარიყო, თორე უეჭველი წამოვიდოდა 1-2 წელში ალბა წავა

    2
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 15:58

    ციტატა: vitorborbafereira
    ვაახ ბიჭო გავგიჟდი ამის გაყიდვა როგორ შეიძლებოდა რა ჯანდაბას აკეთებენ ვინმემ გააჩეროს ეს ოჯახმოხნული

    გამოისყიდენ და თავისი ნებით წავიდა ესეც გუნდიდან

    1
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 15:30

    ვაახ ბიჭო გავგიჟდი ამის გაყიდვა როგორ შეიძლებოდა რა ჯანდაბას აკეთებენ ვინმემ გააჩეროს ეს ოჯახმოხნული

    2
    გასულია
    madzgara33 გულშემატკივარი [?]

    30 ივნისი 2020 15:26

    ყველას და ყველაფერს ყიდის ეს უპატრონო. კამპ ნოუზე მწვანილი არ დათესოს ამ ჩემისამ

    3
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    30 ივნისი 2020 15:23

    ციტატა: Andres_Iniesta
    უი ახლა ვნახ ეგ ვაფშე 1.96 ია

    ეგ კიდე სიმაღლეა პროსტა, იმენა ფიზიკურადაა ცხოველი, არაუხო მაღალია მარა გამხდარი, ეს იმენა ჯირკკვია და თან სწრაფი, მოვახერხე მაგის 2-3 თამაშის ნახვა და ძალიან ცხოველია. სამწუხაროდ კონტრაქტი აღარ გაახანგრძლივა და მიდის 2020 ის ივლისიდან. პროსტა დაიმახსოვრე, მაგარი მცველი დადგება

    1
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    30 ივნისი 2020 15:01

    ციტატა: Don_Andresito
    10 მილიონიო :D ტიპი 2 სეზონია ერთ ერთი საუკეთესოა ჯერ ეიბარში მერე ხეტაფეში და 10 იო :D მაგდენად თითონ ვინმე უყიდიათ? ფირპოში რამდენი გადაიხადეს? 2 ჯერ თუ 3ჯერ მეტი :D რომელ მარცხენა მცველს იყიდი დღეს 10 მილიონად? ნაჩო მონრეალს ალბათ, ასაკითაც შეეფერება ბარსას :D საღოლ ბართო. პროსტა მეეტი რა უნდა ექნა რო შანსი მიეღო პირველ გუნდში, სხვა ახალგაზრდები რო შეხედავენ რო აღზრდილ ნიჭიერ ბიჭს ვინმე იდიოტს ამჯობინებენ რატო არ წავლენ? პიანიჩი მოიყვანეს როცა პუჩია, მირანდა კუკურელია დაიკიდეს მოიყვანეს ფირპო. დაცვაშიც ვინმე ბებერს მოიყვანენ, სილვას ან ვერტონგენს და 2 წლით მოუსპობენ დაწინაურების შანსს უნიჭიერეს და ძლიერ მცველს რომელიც გვყავს ახალგაზრდულში. წასვლა უნდა იმასაც და მიზეზი ისაა რო იცის დაიკიდებენ. ეგ ბიჭი ვარანზე და ვან დეიკზე ნაკლები არ გაიზრდება ამ ფიზიკური მონაცემებით რაც ახლა აქვს. ეგრევე პირველ გუნდშია დასაწინაურებელი მარა სადაა აბა პატრონი. ხავიერ მბუამბაზე ვამბობ, 18 წლის ასაკში უკვე ვან დეიკზე მაგარ ტანზეა ფიზიკურად და კონტრაქტს აღარ გვიხანგრძლივებს

    არაუხოც ჰალკივითაა თანზე 1.91 ია
    და ტოდიბოც ეგრე იყო

    უი ახლა ვნახ ეგ ვაფშე 1.96 ია

    მოკლედ ნახირია ნახირი გუდნი კი არა

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    GioKakiashvili გულშემატკივარი [?]

    30 ივნისი 2020 14:55

    Unda daebunebinat da firpo gaeyidat raaa

    4
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    30 ივნისი 2020 14:46

    ბართო შენი ოჯახი , ჯიში და ჯილაგი მოვიკითხე.
    მოკვდი შენი...

    4
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    30 ივნისი 2020 14:09

    10 მილიონიო :D ტიპი 2 სეზონია ერთ ერთი საუკეთესოა ჯერ ეიბარში მერე ხეტაფეში და 10 იო :D მაგდენად თითონ ვინმე უყიდიათ? ფირპოში რამდენი გადაიხადეს? 2 ჯერ თუ 3ჯერ მეტი :D რომელ მარცხენა მცველს იყიდი დღეს 10 მილიონად? ნაჩო მონრეალს ალბათ, ასაკითაც შეეფერება ბარსას :D საღოლ ბართო. პროსტა მეეტი რა უნდა ექნა რო შანსი მიეღო პირველ გუნდში, სხვა ახალგაზრდები რო შეხედავენ რო აღზრდილ ნიჭიერ ბიჭს ვინმე იდიოტს ამჯობინებენ რატო არ წავლენ? პიანიჩი მოიყვანეს როცა პუჩია, მირანდა კუკურელია დაიკიდეს მოიყვანეს ფირპო. დაცვაშიც ვინმე ბებერს მოიყვანენ, სილვას ან ვერტონგენს და 2 წლით მოუსპობენ დაწინაურების შანსს უნიჭიერეს და ძლიერ მცველს რომელიც გვყავს ახალგაზრდულში. წასვლა უნდა იმასაც და მიზეზი ისაა რო იცის დაიკიდებენ. ეგ ბიჭი ვარანზე და ვან დეიკზე ნაკლები არ გაიზრდება ამ ფიზიკური მონაცემებით რაც ახლა აქვს. ეგრევე პირველ გუნდშია დასაწინაურებელი მარა სადაა აბა პატრონი. ხავიერ მბუამბაზე ვამბობ, 18 წლის ასაკში უკვე ვან დეიკზე მაგარ ტანზეა ფიზიკურად და კონტრაქტს აღარ გვიხანგრძლივებს

    8
    გასულია
    InFiNiTe8 გულშემატკივარი [?]

    30 ივნისი 2020 14:00

    დაბრუნების უფლებაზე რამე პრივილეგია არ გვაქვს?

    3
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    30 ივნისი 2020 13:59

    ოდნავ ვინმე რამეს აჩვენებს და ეგრევე ყიდიან, საინტერესოა აკადემიაში გაწეულ ხარჯებს მაინც თუ ინაზღაურებენ თუ მანდაც მინუსებში არიან.

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge