კლემან ლანგლე: "ბარსელონა" ტიტულისთვის ბოლომდე იბრძოლებს

  • 30-06-2020, 11:59
  • კლემან ლანგლე: "ბარსელონა" ტიტულისთვის ბოლომდე იბრძოლებს

    "ბარსელონას" ფრანგმა მცველმა, კლემან ლანგლემ, "ატლეტიკოსთან" დაპირისპირების წინ ლა ლიგის საჩემპიონო რბოლაზე კომენტარი გააკეთა. 

    "წინ ექვსი შეხვედრა გველის და ჩვენ ბოლომდე ვიბრძოლებთ. სავსებით შესაძლებელია, რომ ტიტულის ბედი უკანასკნელ ტურში გადაწყდეს. შევეცდებით გავიმარჯვოთ და ქულები მოვიპოვოთ. ვიმედოვნებ, "რეალს" ფინალურ ფაზაში გავასწრებთ." - ლანგლეს სიტყვებს La Parisien ციტირებს. 

    შეგახსენებთ, რომ 32 ტურის შემდეგ, "ბარსელონა" მადრიდის "რეალს" 2 ქულით ჩამორჩება. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    30 ივნისი 2020 14:47

    ციტატა: grizmann
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ხალხოყველგან წერია რო ბარსამ 90 მილიონი უნდა გამოიუმუშავოს ტრანსფერებიდან 30 მდე
    დღეს 30 ია თუ არადა ფინანსური ბანი გვემიქრენაო და

    მართალია???? ვინმემ რამე არ იცით? თუ ჭორია

    მეგონა არტური მაგიტო გავყიდეთ და თირმე გადაგვიცვლია

    იდეაში კი გავცვალეთ მაგრამ იმთმა პირდაპირ მოგვცეს ფული ბანი რო არ დაგვედოს მაგიტომ და პიანიჩის ფულს იქითა სეზონში ნელ-ნელა გადავუხდით ყოველ თვეში 5 მილიონობით

    ა მაშინ გამოდის 70 მილიონი მოგვცეს

    ანუ 20 მილიონი დაგვრჩა

    კულურელიაც გაიყიდიათ

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    30 ივნისი 2020 13:41

    ლენგლემ ეს კომენტარი თქვა და მერე თავისთვის ჩაილაპარაკა, ბო*****ლი ვიყო თუ მეც მჯეროდეს, იმისა თუ რაც ვთქვიო.

    4
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 13:19

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ხალხოყველგან წერია რო ბარსამ 90 მილიონი უნდა გამოიუმუშავოს ტრანსფერებიდან 30 მდე
    დღეს 30 ია თუ არადა ფინანსური ბანი გვემიქრენაო და

    მართალია???? ვინმემ რამე არ იცით? თუ ჭორია

    მეგონა არტური მაგიტო გავყიდეთ და თირმე გადაგვიცვლია

    ჯერ არტური გაყიდეს და მერე პიანიჩი იყიდეს, ანუ გაცვლა არ მომხდარა ორივემ ფული გადაიხადა მთლიანად რომ სატრანსფერო ბალანსი გაესწორებინათ

    1
    გასულია
    grizmann ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 13:04

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ხალხოყველგან წერია რო ბარსამ 90 მილიონი უნდა გამოიუმუშავოს ტრანსფერებიდან 30 მდე
    დღეს 30 ია თუ არადა ფინანსური ბანი გვემიქრენაო და

    მართალია???? ვინმემ რამე არ იცით? თუ ჭორია

    მეგონა არტური მაგიტო გავყიდეთ და თირმე გადაგვიცვლია

    იდეაში კი გავცვალეთ მაგრამ იმთმა პირდაპირ მოგვცეს ფული ბანი რო არ დაგვედოს მაგიტომ და პიანიჩის ფულს იქითა სეზონში ნელ-ნელა გადავუხდით ყოველ თვეში 5 მილიონობით

    0
    გასულია
    Pavlika გულშემატკივარი [?]

    30 ივნისი 2020 12:47

    თქვენ თამაშიდან თამაშამდე მარტო მაგას ლაპარაკობთ მაგრამ ვერაფერს ვერ აკეთებთ. მთელი თამაში მესის იმედზე ხართ მთელი გუნდი. როდემდე უნდა გათრიოთ მესიმ. თქვენ ხელფასებს იღებთ მილიონეს და მდიდრდებიღ წააგებთ თუ მოიგებთ რა აზრი აქ. ჩვენ გვაწყდება ნერვები თქვენი ფარჩაკობით.

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    30 ივნისი 2020 12:41

    ხალხოყველგან წერია რო ბარსამ 90 მილიონი უნდა გამოიუმუშავოს ტრანსფერებიდან 30 მდე
    დღეს 30 ია თუ არადა ფინანსური ბანი გვემიქრენაო და

    მართალია???? ვინმემ რამე არ იცით? თუ ჭორია

    მეგონა არტური მაგიტო გავყიდეთ და თირმე გადაგვიცვლია

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    საიტზეა
    cezo45 Culé [?]

    30 ივნისი 2020 12:40

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: cezo45
    ბარსელონას შედარებით რთული კალენდარი აქვს კი იბრძოლეთ ბოლომდე მაგრამ არც რეალი ჩაიწყობს ჯიბეში ხელებს და დაელოდება თქვენს ჩემპიონობას თან ორი ქულით წინ არიან ანუ რეალს დარჩენილი შეხვედრებისას ერთი ფრეც რომ ითამაშოს ურთიერთ შეხვედრებიდან გამომდინარე მაინც ჩემპიონები ხდებიან და არამგონია რეალმა რომელიმესთან თამაში წააგოს თან მაგარ ფორმაში არიან ლიგაზე კაი შანსი აქვთ რომ სიტი გამოაგდო არც სიტი არარის კაი ფორმაში სამწუხაროდ..

    რამოსის გარეშე შანსი არ აქვთ დამიჯერე, თან სიტი ლიგაზეა გადართული პრემიერ-ლიგა მეორეხარისხოვანია მაგათთვის.

    რამოსი არ იქნება სიტის თამაშზე? ჰო მაშინ რაღაც პონტში აქვს სიტის შანსები მაგრამ მაინც არამგონია რა არა სიტი ფორმაში თან სიტის დაცვაც სუსტია ..

    1
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 12:36

    ციტატა: Alien 👽
    Karoche liga dadet da warmatebuli sezonad chaitvleba, momavalshi ki vinme seriozuli mwvrtneli gvchirdeba

    მეეჭვება ძალიან ლიგის მომგებები იყვნენ ესენი.

    3
    გასულია
    Alien 👽 წევრი [?]

    30 ივნისი 2020 12:35

    Karoche liga dadet da warmatebuli sezonad chaitvleba, momavalshi ki vinme seriozuli mwvrtneli gvchirdeba

    0
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 12:33

    ციტატა: cezo45
    ბარსელონას შედარებით რთული კალენდარი აქვს კი იბრძოლეთ ბოლომდე მაგრამ არც რეალი ჩაიწყობს ჯიბეში ხელებს და დაელოდება თქვენს ჩემპიონობას თან ორი ქულით წინ არიან ანუ რეალს დარჩენილი შეხვედრებისას ერთი ფრეც რომ ითამაშოს ურთიერთ შეხვედრებიდან გამომდინარე მაინც ჩემპიონები ხდებიან და არამგონია რეალმა რომელიმესთან თამაში წააგოს თან მაგარ ფორმაში არიან ლიგაზე კაი შანსი აქვთ რომ სიტი გამოაგდო არც სიტი არარის კაი ფორმაში სამწუხაროდ..

    რამოსის გარეშე შანსი არ აქვთ დამიჯერე, თან სიტი ლიგაზეა გადართული პრემიერ-ლიგა მეორეხარისხოვანია მაგათთვის.

    3
    საიტზეა
    cezo45 Culé [?]

    30 ივნისი 2020 12:24

    ბარსელონას შედარებით რთული კალენდარი აქვს კი იბრძოლეთ ბოლომდე მაგრამ არც რეალი ჩაიწყობს ჯიბეში ხელებს და დაელოდება თქვენს ჩემპიონობას თან ორი ქულით წინ არიან ანუ რეალს დარჩენილი შეხვედრებისას ერთი ფრეც რომ ითამაშოს ურთიერთ შეხვედრებიდან გამომდინარე მაინც ჩემპიონები ხდებიან და არამგონია რეალმა რომელიმესთან თამაში წააგოს თან მაგარ ფორმაში არიან ლიგაზე კაი შანსი აქვთ რომ სიტი გამოაგდო არც სიტი არარის კაი ფორმაში სამწუხაროდ..

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge