იმედისმომცემი მცველი მარკ ხურადო "ლა მასიას" ტოვებს და "მანჩესტერ იუნაიტედში" გადადის

  • 30-06-2020, 11:46
  • იმედისმომცემი მცველი მარკ ხურადო "ლა მასიას" ტოვებს და "მანჩესტერ იუნაიტედში" გადადის

    "ლა მასიას" კიდევ ერთი ახალგაზრდა მოთამაშე, მარკ ხურადო ტოვებს. 16 მარჯვენა მცველი კარიერას "მანჩესტერ იუნაიტედში" გააგრძელებს, იტყობინება Diario Sport.

    "მანჩესტერ იუნაიტედი" ახალგაზრდა მოთამაშის საკუთარ აკადემიაში გადმოყვანის სანაცვლოდ "ბარსელონას" 1,5 მილიონ ევროს გადაუხდის. ხურადომ თავად განაცხადა, რომ "ბლაუგრანას" სისტემაში გატარებული 9 წლის შემდეგ, აკადემიას ტოვებს. 

    აღსანიშნავია, რომ კატალონიელებმა მოთამაშეს ახალი კონტრაქტი შეთავაზეს გაუმჯობესებული ანაზღაურებით და U18 გუნდში დაწინაურების პირობით, თუმცა ხურადომ წინადადებაზე უარი განაცხადა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    30 ივნისი 2020 15:08

    მთელი გუნდი დააქციეს. ამ წელს გუნდის თამაშებს აღარ ვუყურებ . იმედია იქითა წელს რამე შეიცვლება

    0
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    30 ივნისი 2020 13:33

    16 მარჯვენა მცველი ????
    16 წლის მარჯვენა მცველი

    1
    საიტზეა
    MESSI 2017 ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 13:23

    ელემენტარული აზრის გამოტანა არ შეგიძლიათ რამესრომ კითხულობ? კონტრაქტი შეთავაძენ და u18 დაწინაურება შესთავაზეს და უარი თქვა და ხელმძღვანელობა რა შუაშია პირველ გუნდში უნდა გადმოეყვანათ რომ დარჩენილიყო?

    4
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 13:10

    კატალონიელებმა მოთამაშეს ახალი კონტრაქტი შეთავაზეს გაუმჯობესებული ანაზღაურებით და U18 გუნდში დაწინაურების პირობით, თუმცა ხურადომ წინადადებაზე უარი განაცხადა.


    ასეთი იგროკები არც გვჭირდება არ უნდა და ბაბუასთან

    ამას ხელმძღვანელობას ვერ დავაბრალებ ეხა აქ რამეს

    5
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 ივნისი 2020 12:37

    ციტატა: uncrowned king
    ციტატა: M10 S9 D11
    უნდა აიკრძალოს 18 წლამდე ფეხბურთელების გაყიდვა სულ ერთი და იგივე კითხვა მიჩნდება ბარსას აკადემიიდან ნებისმიერი კლუბის აკადემიაში რო მიდიხარ რის საფუძველზე ტოვებ აკადემიას?

    რის საფუძველზე და უნიათო ხელმძღვანელობის რის საფუძველზე და 23 წლის ბიჭს რომ 30 წლის გადაღძუებულში გაცვლი რის საფუძველზე და ახალგაზრდებს "ამ ბარსაში" მომავალი არ აქვთ

    ეგ ხელმძღვანელობა მომავალი წლიდან აღარ იქნება და აკადემიის გამოცვლა 23 წლის ფეხბურთელი 30 წლის ფეხბურთელში გაცვლასთან არაფერ შუაშია

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    grizmann ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 12:21

    ციტატა: Lionel Messi - 10
    კარგია კიდევ გაყიდეთ სხვებიც. ეს ფატიც დიდი არაფერი რობენში გავცვალოთ და ცოტაც დავუმატოთ. პუჩიც გავუშვათ და გამოცდილი ხალხი მოვიყვანოთ ჯობია. აკადემია საერთოდ რა საჭიროა პრინციპში საერთოდ დახურონ ჯობია. 30 წელს ზემოთ ფეხბურთელწბით ჯობია თამაში უფრო გამოცდილები არიან. და ბოლოს როგორც ყველა პოსტზე... ბართუშ მოგ@$@%# დებილი დედის ტრ#%@$

    ბარემ მოხუცთა თავშესაფარი შევქმნათ რომელსაც ყველა დააპრესინგებს და ლივერპულის ნაირი კლუბი ყველა გადაუვლის

    1
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    30 ივნისი 2020 12:17

    კარგია კიდევ გაყიდეთ სხვებიც. ეს ფატიც დიდი არაფერი რობენში გავცვალოთ და ცოტაც დავუმატოთ. პუჩიც გავუშვათ და გამოცდილი ხალხი მოვიყვანოთ ჯობია. აკადემია საერთოდ რა საჭიროა პრინციპში საერთოდ დახურონ ჯობია. 30 წელს ზემოთ ფეხბურთელწბით ჯობია თამაში უფრო გამოცდილები არიან. და ბოლოს როგორც ყველა პოსტზე... ბართუშ მოგ@$@%# დებილი დედის ტრ#%@$

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 ივნისი 2020 11:50

    უნდა აიკრძალოს 18 წლამდე ფეხბურთელების გაყიდვა სულ ერთი და იგივე კითხვა მიჩნდება ბარსას აკადემიიდან ნებისმიერი კლუბის აკადემიაში რო მიდიხარ რის საფუძველზე ტოვებ აკადემიას?

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge