მირალემ პიანიჩი: ჩემი საყვარელი გუნდი ყოველთვის "რეალი" იქნება

  • 29-06-2020, 22:16
  • მირალემ პიანიჩი: ჩემი საყვარელი გუნდი ყოველთვის "რეალი" იქნება

    ციფრულ ეპოქაში, ყოველი სიტყვის წარმოთქმის დროს სერიოზულად დაფიქრება გმართებს, რისი მორიგი მაგალითიც მირალემ პიანიჩია. ბოსნიელ ნახევარმცველს, რომლის ტრანსფერიც "ბარსელონამ" ცოტა ხნის წინ დაადასტურა, წლების წინ გაკეთებული კომენტარები გაუხსენეს. როგორც ირკვევა, მირალემს ფეხბურთი მაშინ "რეალში" მოთამაშე ზინედინ ზიდანმა და რონალდომ შეაყვარეს.

    Twitter-ზე პიანიჩის მიერ წლების წინ გაკეთებული კომენტარები ვრცელდება:

    2009 წელი: "რეალს" თვალს იმ დროიდან ვადევნებ, როდესაც ამ გუნდში ზიდანი და რონალდო ნაზარიო თამაშობდნენ. მას შემდეგ, ეს ჩემი ფავორიტი კლუბია და ყოველთვის ასე იქნება. ვინ არ ისურვებდა "რეალში" თამაშს?"

    2013 წელი: "ბავშვობაში, ფეხბურთელობა ზიდანის გამო გადავწყვიტე. ის საუკეთესო იყო და თუ მკითხავთ, რომელია ჩემი ფავორიტი გუნდი, გიპასუხებთ, რომ "რეალია".

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 10:21

    აუფ რა უთქვია როგორ გამედეს ამის მიყვანა. ვსიო გასაგდებია დდდდდ. სასწაული ხალხი ჩითავს დდდდდდდდდდ

    0
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    30 ივნისი 2020 01:32

    იმედია გადმოსვლის შემდეგ არ იტყვის რომ ბარსელონაა ყოველთვის უყვარდა და აფანატებდა და კაცურად ან იგივე პოზიციაზე დარჩება ან არც არაფერს იტყვის მაგ თემაზე.

    13
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 ივნისი 2020 01:28

    შემოგვიგზავნეს ესეც?

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    o.dembele11 წევრი [?]

    30 ივნისი 2020 00:36

    Ბართოც ხო მადრიდისტაა

    10
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    29 ივნისი 2020 23:44

    ზიდანის გამო მეც უფრო შემიყვარდა ფეხბურთი ვიდრე მის გარეშე მეყვარებოდა, მარა მერე რა? ყველა იმ თანამედროვე ნახევარმცველის დედაც... ვისაც ჩავი და ინიესტა არ ევასებოდა და არ ბაძავდა.

    3
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    29 ივნისი 2020 23:38

    ზიდანი ბარსას ფანი იყო ახალგაზრდობაში და ინიესტას რეალი მოსწონდა ბავშვობაში,ხდება ხოლმე😂😂

    10
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    MESSI-N1 4ever Culé [?]

    29 ივნისი 2020 23:30

    ყლიუვენტუსში რო თამაშობ რეალის ფანი რომც იყო აქეთ ბარსელონაც გაგეღმერთება შენდაუნებურად ;დ

    5
    --------------------
    სადღაც გულის სიღრმეში, კუთხეში, კუნჭულში.. :))))
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    29 ივნისი 2020 23:11

    ნახევარი ბარსელონაყავს და follow ლი მათ შორის მესიც (უკვე კარგახანია) და რაც არუნდა გასაკვირი იყოს არცერთი რეალის ფეხბურთელი. შესაბამისად.......

    5
    საიტზეა
    Albicelecte ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 23:09

    ასე იყო, მერე ლიონში რომ თამაშობდა ჯერ ბავშვი იყო როცა ბერნაბეუზე 0:1 აგებდნენ, გაუთანაბრა და ლიგიდანაც მოისროლა სამეფო ჯოგი, მისი რონალდუიანად....

    4
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 23:05

    აბა ბარსაში რაგინდა შე ჩემის დაჩარხულო

    8
    გასულია
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 22:45

    აწი ბარსელონელი ხარ რეალი დავიწყებას მიეცა

    9
    გასულია
    rijkaard წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 22:28

    პერესის ჩანერგილია ესეც

    5
    --------------------
    Veridis Quo
    საიტზეა
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 22:18

    რეალის ფანი ყოფილა და ბარსელონაში მოინდომა თამაში შეეძლო კამპ ნოუს მაგიერ სანტიაგო ბერნაბეუზე გადაბარგებულიყო მაშინ თუ ასე ხიბლავდა

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge