ერნესტო ვალვერდე "ვალენსიაში"?

  • 29-06-2020, 21:43
  • ერნესტო ვალვერდე "ვალენსიაში"?

    "კამპ ნოუს" დატოვებიდან 5 თვის თავზე ერნესტო ვალვერდე ლა ლიგაში დაბრუნებას გეგმავს.

    Onda Deportvio Valencia-ს ინფორმაციით, "ბარსას" ყოფილმა მთავარმა მწვრთნელმა, შესაძლოა, "ვალენსია" ჩაიბაროს.

    აღნიშნული წყაროს ცნობით, ვალვერდე და მისი ასისტენტი, ჟონ ასპირასუ, ვალენსიაში სახლს უკვე ეძებენ.

    "ღამურების" რიგებში პრობლემები საკმაოდ აშკარაა და ალბერტ სელადესის პოსტიც უკვე კითხვის ნიშნის ქვეშაა.

    ერნესტო ვალვერდე "ბარსელონას" მთავარ მწვრთნელად 2017 წელს დაინიშნა, მასთან ერთად კატალონიელებმა ლა ლიგა 2-ჯერ, ხოლო კოპა დელ რეი და ესპანეთის სუპერ თასი თითო-თითოჯერ მოიგეს. მიუხედავად ამისა, ჩემპიონთა ლიგაზე ნაჩვენები იდენტურად შოკისმომგვრელი თამაშების გამო მისი კარიერა "ბლაუგრანაში" ხანმოკლე აღმოჩნდა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 ივნისი 2020 09:27

    ველანსიასთვის ზედგამოჭრილია

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 06:34

    Tipi 2 tamashs chacucquli dzlebda da ravari dasajerebelia exa es klopma da romam (mit umetes) gamoagdoo?!

    1
    საიტზეა
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    29 ივნისი 2020 23:40

    შენი დედა(ასევე ჩმორთუსი) და მთლიანი ოჯახი მიაცენზურა სერხიო რამოსმა,შე ცენზურა კაცუნავ.

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    GUGU MSN წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 23:39

    თქვენ კიდე არ გჯერათ ერნესტოს ბრძანებას ბოსები აძლევდნენ მე არ მჯერა ზედიზედ ორჯერ სამ ბურთიანი უპირატესობა დაეთმოს ამ კაცს ფეხბურთელები და ლეო მესსიც აფასებდა კარგი ჯიგარი ტრეინერია და ცუდად მოექცნენ ამან ბარსაში ისეტი შედეგი დადო რომ პეპს და ლუჩოსაც შეშურდებოდათ ტიპმა სეზონი ისე ჩაამთავრა რომ ერთი წაგება გვქონდა ვისაც უნდა იმას დავენიძლავები ბართუშა რო წავა და კარგი პრეზიდენტი რო მოვა ეს ლიგას დადებს აი ნახეთ ვალენსია რა შორს გაიყვანოს ამ კაცმა ცხრილის სამეულში იქნებიან და კონკურენციასაც გაგვიწევს მარტო იმიტომ მევასება რომ რეალს აჩმორებდა და ანადგურებდა დიდი ანგარიშებით სამეფო თასზე ხო საერთოდ მოაჯინა ერთ ადგილზე სამეფო მონები

    12
    გასულია
    MESSI-N1 4ever Culé [?]

    29 ივნისი 2020 23:26

    ძააან დედისმტ.ყვნელ ვალენსიას დააყენებს ვალიკო, ზედ გამოჭრილი მწვრთნელია, ბოლო პერიოდის ყველაზე გიჟი ვალენსია უნდა ვიხილოთ თუ მიიყვანეს

    9
    --------------------
    სადღაც გულის სიღრმეში, კუთხეში, კუნჭულში.. :))))
    გასულია
    Bobi ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 23:11

    ამ კაცს ამ დონის გუნდებში უფრო გამოუვა მუშაობა ვიდრე გრანდებში, წესით უნდა გაამართლოს ვალენსიაში

    3
    გასულია
    პენდრაგონი წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 23:04

    რავიცი მე ამ კაცს ყველაფრის მიუხედავად ძალიან ვაფასებ და წარმატებას ვუსურვებ <3

    9
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    29 ივნისი 2020 22:58

    წარმატებები ერნესტო. ☺️

    6
    საიტზეა
    M͓̽a͓̽r͓̽c͓̽ ͓̽a͓̽n͓̽d͓̽r͓̽e͓̽ გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 22:25

    აი ზუსტად ვალენსია შეეფერება ნახეთ რა გუნდა დააყენებს მინიმუმ ევროპაა

    12
    გასულია
    rijkaard წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 22:13

    მიდი ვალსკიი კიკე უნდა ათრიო გამოჭრილი კალოშივით :დდდდდ

    5
    --------------------
    Veridis Quo
    გასულია
    BarcelonaForever21 გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 22:06

    ეს ვალენსიას სერიოზულად მოხოდავს. კაი იყო უბრალოდ ბარსას არ შეესაბამებოდა თორე ჩემო აზრით ერთ ერთი საუკეთესოა დღესდღეობით, ლალიგები კი მიაყარა და ეხლა ეგეც საოცნებო გვაქ

    12
    გასულია
    L.M 10 გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 22:00

    წარმატებები ლეგენდავ ❤😂

    4
    გასულია
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 21:59

    წარმატება ერნესტო

    9
    პარტნიორები
    Flashscore.ge