არტურის პირველი კომენტარი "იუვენტუსში" ტრანსფერის გაოფიციალურების შემდეგ

  • 29-06-2020, 20:29
  • არტურის პირველი კომენტარი "იუვენტუსში" ტრანსფერის გაოფიციალურების შემდეგ

    მას შემდეგ, რაც არტურის "ბარსელონადან" "იუვენტუსში" ტრანსფერი გაოფიციალურდა, ბრაზილიელმა ნახვარმცველმა კომენტარი სოციალურ ქსელ Twitter-ის საშუალებით გააკეთა.

    "დიდი მადლობა "იუვენტუსს" ჩემ მიმართ ინტერესის გამოვლენისთვის. ვიცი, რომ დიდ კლუბში მივდივარ. "ბიანკონერისთან" ერთად წინ ბევრი გამოწვევა მელის.

    ახლა, აწმყოზე ვარ ფოკუსირებული. "ბარსელონასთან" ერთად მნიშვნელოვანი მიზნები გვაქვს და გუნდისთვის ყველაფრის გაღებას განვაგრძობ. ამას ჩემი თანაგუნდელებისთვის და ფანებისთვის გავაკეთებ. დიდი მადლობა მხარდაჭერისთვის! ხვალ შევხვდებით."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    29 ივნისი 2020 23:46

    ციტატა: M10 S9 D11
    ზრდილობიანად გაასხმევუნეს გუნდიდან რა ნერვები მეშლება ბორდი კი არა სალობიეა

    არა და ვაფშე არ გაასხმევინეს ზრდილობიანად. პირიქით, უამრავი პადნოჭკა გაუკეთეს, სეტიენმა არაპროფესიონალიზმში და უდონობაში დასდო ბრალი, 1-1ზე ჩმორთუმეუმ ან მისმა რომელიმე მონამ, მაგალIთად აბიდალმა რა Uთხრეს კიდე კაცმა არ იცის. ფაქტია წასვლა არ უნდოდა და აადებინეს აქედან და ზრდილობიანი ფორმა აღარაა ეგ უკვე. აი პეპი თუ მივიდა იუვეში რისი შანსიც რეალურია, მერე ვნახავთ რა ფეხბურთელად აქცევს

    3
    გასულია
    MESSI-N1 4ever Culé [?]

    29 ივნისი 2020 23:23

    "თანაგუნდელებისთვის და ფანებისთვის გავაკეთებ. დიდი მადლობა მხარდაჭერისთვის! ხვალ შევხვდებით" ხელმძღვანელობავ თქვენი დედას შ.ევეციოოო

    3
    --------------------
    სადღაც გულის სიღრმეში, კუთხეში, კუნჭულში.. :))))
    გასულია
    Bobi ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 23:20

    იუვემ მაგრად იხეირა ამ ,,გაცვლით"
    კაცი იმენა პანჩურით გააგდეს გუნდიდან

    2
    გასულია
    gio 001 წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 23:10

    ბართომეუ შენი დედაც...ესე ხავის არავინ დამსგავსებია და გააგდეს ტიპი...ამ დროს ჩავიც არაფრის გამკეთებელი იყო დიდად მაგრამ 25წლის მერე ბრწყინავდა.მიეცათ ამ ბიჭისთვისაც დრო...შეიძლება მეორე ხავი არ გამხდარიყო მაგრამ მიახლოებული ვერსია მაინც იქნებოდა მინიმუმ... თითო დედის .რაკი ბართოს!

    4
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 23:04

    ბიჭო ვერაფრით ამიხსნია რატო გაუშვეს ეს ბიჭი გაეშვათ რაკიტიჩი და გაეცვალათ პიანიჩზე აი არვიცი ან გამოვიდეს ის აჩკარიკი და თქვას რატო უშვებს გუნდიდან მაინტერესებს ძალიან და დარწმუნებულივარ უმეტესობას ბარსას ფანიბას აინტერესებს

    4
    გასულია
    MARADONA1968 წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 21:48

    ბრაზილიელი ყველა პუტანკაააა

    3
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    29 ივნისი 2020 21:36

    როდის, როდის წაეთრევა ეს წურბელა, მოსყიდული ნაგავი. დილით თუ ვერ გაიღვიძა, ნამდვილად გამიხარდება.

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 ივნისი 2020 21:25

    ზრდილობიანად გაასხმევუნეს გუნდიდან რა ნერვები მეშლება ბორდი კი არა სალობიეა

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    Ronaldinho. გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 21:17

    ცოტა დაუჯერებელია რაც მოხდა!
    როგორ გააგდესს ბიჭო არტური იმენა არმჯერა ძმაო

    7
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    29 ივნისი 2020 20:32

    ამას ქვია ნახ.ი გაუკეთეს კლუბიდანო. ტიპი იმენა გააპანღურეს. იმედია ამაზე უარესად გააჯმ.ებენ ბართუშას 😊

    19
    გასულია
    Giobera777 ახალბედა [?]

    29 ივნისი 2020 20:30

    არტუურ 😭😭

    11
    პარტნიორები
    Flashscore.ge