ინციდენტი ლეო მესისა და ედერ სარაბიას შორის (ვიდეო)

  • 29-06-2020, 12:41
  • ინციდენტი ლეო მესისა და ედერ სარაბიას შორის (ვიდეო)

    "სელტასთან" დაპირისპირებისას, მცირე შესვენების დროს, კატალონიის "ბარსელონას" კაპიტანმა, ლიონელ მესიმ მთავარი მწვრთნელის ასისტენტი, ედერ სარაბია დააიგნორა.

    როგორც ვიდეოკადრებში ჩანს, ლუის სუარესი "ლა პულგას" ედერთან სასაუბროდ ეძახის, არგენტინელი მიდის, თუმცა მწვრთნელს პასუხს არ სცემს და ბოთლს ადგილზე აბრუნებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    zazala7 Culé [?]

    30 ივნისი 2020 09:47

    პირველი: არავინ იცის ვინ-ვის ეძახდა. რამის თქმა თუ უნდოდა, თვითონ მივიდოდა და ეტყოდა.
    მეორე: კაცს პირბადე აქვს აფარებული და ვინ განსაზღვრა რას ლაპარაკობდა, ან საერთოდ ლაპარაკობს თუ არა
    მესამე: ყველაზე მნიშვნელოვანია ის, რომ თამაშის მიმდინარეობისას, როცა უკვე დიდი ენერგია გაქვს დახარჯული და სუნთქვა დამძიმებული, ზედმეტი ლაპარაკის სურვილი არავის აქვს. სარაბია კი არა, მამამისი რომ მისულიყო, შეიძლება არც იმას დალაპარაკებოდა. ყველაფერი გაზვიადებული და თითიდან გამოწოვილი ჟურნალისტური ბაიკაა.

    0
    გასულია
    o.dembele11 წევრი [?]

    30 ივნისი 2020 00:45

    ციტატა: Pablos ar abia
    ნუ გაქვთ მესის ფეტიში.
    სულ რო ედერ სირაძე გეძახდეს უნდა მიხვიდე და მოუსმინო, რაუნდა ერთია იზავ თუარა მეორე, მარა ელემენტარული მოსმენის კულტურა უნდა ქონდეს არშეიძლება ესე პატარა ბუტია ბავშვივით მოქცევა ნაკრებშიხ ესე. იქცეოდა და არაა სწორი საქციელი აფუჭებს ყველაფერს, რამდენადაც მოედანზე საუკეთესოა იმდენად ურთიერთობის მხრივ არიცის როგორ უნდა მოიქცეს თუნდაც გაბრაზებული იყოს მაგის გარდა ყველა გაბრაზებული დგას იქ მარა მაინც მოსმენის კულტურა აქვთ და მესის ნერვების მხრივ ბოლო წლებია ძაან არეული აქვს აშკარად.
    ნუ გააპრავებთ ეხლა ნერვებს უშლიანო და მაგიტოო, სხვებსაც სწყინთ და არმოსწონთ რაცხდება მარა ბუტიაობა ლიჩნად მზეობაა :)) ამხელა კაცისგან

    Მისმინეე, როცა, ამ დონის ფეხბურთელი ხარ და ბოლო წლები ხან რომა გხმარობს ხან ლივერპული არაფერს გეუბნება ეეგ კიდე კარგ ჭკუაზეა ლეო ამ ოთხთვალა ბართუშას ხელში და რომელ მოსმენის კულტურაზე მელაპარაკები ჯერ ესეთი და მეორე ზოგი ადამიანი მოსმენასაც კი არიმსახურებს

    0
    გასულია
    Flying Johan გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 16:24

    სეტიენი რო გვყოლოდა თავიდანვე ჩ ლიგაზე მოსახვედრად ვიბრძოლებდით :დ

    4
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 15:23

    მესი თუ გადაიკიდეს მგონი გვეშველა და ბართომეუს და მის ნახირს ფერმერიანად ჩაერთო წამზომი ტიკ ტაკ ტიკ ტაკ ტიკ ტაკ რაც ჩვენთვის ძალიან სასარგებლო ცვლილებებს მოიტანს დარწმუნებული ვარ

    5
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    29 ივნისი 2020 15:08

    ჩვენ არ ვიცით იქ რა ხდება, ან რა მოხდა და ვმარჩიელობთ შორიდან. ბუტიაობა კი არა შეიძლება უარესსაც იმსახურებს? ვიცით? არ ვიცით. ზოგიერთი ასისტენტს კი არა მწვრთნელს არ ემორჩილება და ხელ-ფეხს იქნევს ყველას დასანახად. აბა თქვენი თავი წარმოიდგინეთ მესის ადგილას, როცა ამ დონის ფეხბურთელი ხარ, 15 წელი ოფლი ღვარე ამ გუნდისთვის, ამდენი შრომა ჩადე, გუნდი დააფასე, მთელი ცხოვრება მიუძღვენი და არსად არ გადახვედი. ამ დროს გამოჩნდა მენახირეს ასისტენტი სარაბია და ხელების პარჭყვით გლანძღავს და გაგინებს. კადრს მიღმა რა მოხდა კიდე არავინ არ იცის.

    6
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 14:41

    სეტიენმა პირადად წააგო ლა ლიგა რეალთან არასწორი ცვლილებები და არასწორი ტაქტიქის შეცვლა მეტი არაფრით არ იგებს რეალი...რაც შეეხება მესის ბართომეუს დაუპირისპირდა აბიდალს დაუპირისპირდა და ამათ გამარჯობას როგორ ეუბნება საერთოდ თავი რო დავანებოთ იმას რო მესსია კაპიტანია გუნდის და ეს რო პუბლიკანტი არაა და კამერების წინ არ ყრანტალებს ბუტიაობა არაა...

    4
    გასულია
    Ramaz წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 14:40

    ესეთ ფეხბურთელს ესეთ მწვრთნელს რომ მოუყვან პანჩურებს რომ არ ურტყამს მადლობა უნდა უთხრან

    7
    გასულია
    Pablos ar abia წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 14:13

    ნუ გაქვთ მესის ფეტიში.
    სულ რო ედერ სირაძე გეძახდეს უნდა მიხვიდე და მოუსმინო, რაუნდა ერთია იზავ თუარა მეორე, მარა ელემენტარული მოსმენის კულტურა უნდა ქონდეს არშეიძლება ესე პატარა ბუტია ბავშვივით მოქცევა ნაკრებშიხ ესე. იქცეოდა და არაა სწორი საქციელი აფუჭებს ყველაფერს, რამდენადაც მოედანზე საუკეთესოა იმდენად ურთიერთობის მხრივ არიცის როგორ უნდა მოიქცეს თუნდაც გაბრაზებული იყოს მაგის გარდა ყველა გაბრაზებული დგას იქ მარა მაინც მოსმენის კულტურა აქვთ და მესის ნერვების მხრივ ბოლო წლებია ძაან არეული აქვს აშკარად.
    ნუ გააპრავებთ ეხლა ნერვებს უშლიანო და მაგიტოო, სხვებსაც სწყინთ და არმოსწონთ რაცხდება მარა ბუტიაობა ლიჩნად მზეობაა :)) ამხელა კაცისგან

    9
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 14:04

    რო იგინებოდა მთელი 90 პროცენტი მხარს უჭერდა ამ საიტზე ტაშს უკრავდა

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 ივნისი 2020 13:38

    გაასხმევინეთ ამ უვიც ტრენერს რაა

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    რიკი პუჩი ახალბედა [?]

    29 ივნისი 2020 13:29

    მთელი ბარსელონა სტადიონზე შეყრილი გუნდია ეეთმანეთისთვის უცნობი მოთაამაშებით და მწვრთნელებით

    4
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესი განძი კრისტიანუ ბანძი
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    #აჭკარიკout
    გასულია
    Soul გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 13:19

    ისევ და ისევ ბართომეუს ბრალია ყველაფერი და კიდე ამათ ვიმც მწვრთნელები დააარქვა იმათ მე რავუთხარიიიი!!!!!!!!

    2
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 13:18

    გამოიყვანეს წყობიდან... ძაან კარგად იცის მესიმ რომ მაგათი უაზრო რჩევები არაფერში დაეხმარება გუნდს! და ისევ თვითონ ფიქრობს რა შეცვალოს თამაშში

    9
    გასულია
    Msn91011 წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 13:14

    დაიწერა რო თუ ლა ლიგას ვერ მოიგებენ სეტიენს გაუშვებენ და ლიგის წინ სხვა გაუძღვება და იმედია რო ეგრეც მოხდება იმიტორო სეტიენს ნებისმიერი ჯობია საერთოდ მწვრთნელიც როარ გვყავდეს ეგეც ჯობია და რეალი 100% გამარჯვებულია თან ისე რო დარჩენილ ყველა თამაშს მოიგებენ ფრესაც არ ითამაშებენ

    5
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    29 ივნისი 2020 13:08

    არადა რო მისულიყო გულთმისან სარაბიასთან ,ისეთს დაარიგებდა მესის,ეგრევე ფარხმალს დაყრიდა ზიდანი ლალიგაში, რო დაინიშნა ეს ბეტისიდან გაძევებული მწვრთნელად ,მაშინ იდო სტატია დაახლოებით ასეთი სათაურით : ვინ არის ბარსელონას მწვრთნელი ,სეტიენი თუ სარაბია? ხო და ახლა მე მგონი გაეცა პასუხი ვინც არის ბარსელონას მწვრთნელი, ყოვლად უსუსური , ბაიბურში არ მყოფი, რაღაც ანომალიური ფილოსოფიის მატარებელი ,გულისამრევი და კიდევ ათასი ეპითეტი ასეთი. რა მნიშვნელობა აქ სახელს გინდა სარაბია დაუძახე და გინდა კრეტიენი

    4
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 13:07

    ლეოს ეს არ ეკადრება

    3
    გასულია
    Pique_3 წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 13:06

    ზოგადად სხვა გუნდის წევრები რო უსმენენ სეტიენს და სარაბიას მაგიტო გვაქ კარგად საქმე😒ვაფშე მწვრთნელის გარეშე რო ითამაშოთ ბევრად უფრო კარგ შედეგს დადებენ😏სუარესმა საჯაროდ გააკრიტიკა სეტიენი,აქ მესი ვაფშე არ უსმენს,შესვენებაზე პიკე თავისთვის იჯდა და არუსმენდა ვაფშე სარაბიას❤აშკარაა რო გუნდის ლიდერებმა ამოიღეს ხმა და აღარ უწერია სეტიენს დიდი დრო ბარსელონაში🤟

    3
    გასულია
    rijkaard წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 12:56

    არც მე მევასება მოდი აქო რო მეუბნევიან და მესიც ჩემნაირია რა :დდდ სეტიენ რწყილები გყავს თავში თუ რა სუ თავს იფხან შეჩემა ძროხის ტკიპა ხოარ გყავს.

    7
    --------------------
    Veridis Quo
    პარტნიორები
    Flashscore.ge