არტურ მელომ ვარჯიშის წინ პირობა დადო

  • 29-06-2020, 12:25
  • არტურ მელომ ვარჯიშის წინ პირობა დადო

    როგორც იცით, არტურ მელო "სელტასთან" დაპირისპირების შემდეგ ტურინში გაემგზავრა და სამედიცინო შემოწმება გაიარა. ბრაზილიელი ბარსელონაში გუშინ საღამოს დაბრუნდა, რათა დღეს თანაგუნდელებთან ერთად ევარჯიშა.

    SER-ის ინფორმაციით, დღევანდელი სესიის წინ მან ფეხბურთელები შეკრიბა და პირობა დადო, რომ სეზონის ბოლომდე 100%-ით დაიხარჯება.

    ახალგაზრდა ნახევრმცველი "იუვენტუსის" რიგებს მომავალი სეზონიდან შეუერთდება და იქ 2025 წლამდე დარჩება.


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: არტურ მელო
    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Barça always and forever წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 20:04

    რა ჭირთ ამათ ვერ გავიგე ჯერ პერეზი გაუშვეს ეხლა არტური, ისევ ამათ არ გამოადგებოდათ ?!

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    29 ივნისი 2020 16:12

    ციტატა: alen halilovic
    იქნებ დავიბრუნოთ გაისად? იუვემ შეიძლება ვერც გამოიყენოს და ჩვენ ჩემი აზრით გვხატავს, თან მითუმეტეს აი ესეთი დამოკიდებულებით. ფულში კი წავაგებთ, მარა რა ვქნათ

    და 100 მილიონი გადავიხადოთ?

    მაგას ჯობს მაგ ფულს თანხა დავამატოთ და დებრუინი ვიყიდოთ

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    alen halilovic ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 16:11

    იქნებ დავიბრუნოთ გაისად? იუვემ შეიძლება ვერც გამოიყენოს და ჩვენ ჩემი აზრით გვხატავს, თან მითუმეტეს აი ესეთი დამოკიდებულებით. ფულში კი წავაგებთ, მარა რა ვქნათ. ამ პოზიციაზე ერთადერთი ტიაგო მირჩევნია ამ ეტაპზე, მარა ისიც ბერდება უკვე და არც არავინ მოგცემს

    0
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    29 ივნისი 2020 15:45

    ძალით გააგდეს 😕 ეხლა ნახეთ ამ ამბის შემდეგ დარჩენილ თამაშებში რა სათამაშო დროს მისცემს მეძროხე

    2
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 14:59

    აუ როგორ არ უნდოდა ტიპს წასვლა ძალით გაუშვეს იუვეში ან იქ რა გულით უნდა ითამაშოს 😣

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 ივნისი 2020 13:40

    რატო პროსტა რატო აი ეს რატო დაგვაკარგინეს აუ რა ნერვები მეშლება მიდი არტურ დაუმტკიცე ამ ჩოილარებს რო შეცდომა დაუშვეს შენი გაყიდვით

    7
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    29 ივნისი 2020 13:24

    ციტატა: ana anukii
    რა მუღამი უნდა დაატანოს თამაშსს თორე კიი.... რომ არც ითამაშოს პრეტენზია ვერავის ექნება ისე საშინლად მოექცნენ

    Daumtkicos rom ar unda gaeshvat..

    Gamosyifvisnupleba aucileblad udna daetovebinat.. tuarads imedia gaamartlebs ds axali xelmdzgvaneloba daabrunebs

    0
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 13:22

    რა მუღამი უნდა დაატანოს თამაშსს თორე კიი.... რომ არც ითამაშოს პრეტენზია ვერავის ექნება ისე საშინლად მოექცნენ

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    29 ივნისი 2020 13:16

    ნახეთ აერპორტის კადრები?

    შემეცოდა როგორ უნდა არადა ბარსაში

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    pedro rodrigez 27-17-7 Culé [?]

    29 ივნისი 2020 13:09

    როგრო მინდა ეხლა ბართუმეოს ამოვუტრიალო ყველაფერი მარა ჰა დამბანავენ და მეყოლე ვარდივით :/

    8
    --------------------
    graceas pep
    გასულია
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 13:00

    იმედია პირობას შეასრულებ

    2
    საიტზეა
    Ronaldinho. გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 12:43

    😢😢😢😢რატოო ბიჭო რატოოო გააგდეს ეს ბიჭი,თან რა გუნდი მოაძლიერეს იდეაში კონკურენტი ყოველთვის და მოკლედდდდ იმენა არ მჯერა რო 1-1 ში გაცვალეს
    პიანიჩში, კიდე ფული რო აეღოთ და გაეყიდათ ვიფიქრებდი ფული ჭირდებათქო და ფინანსური ბანი და ა.შ მაგრამ არაა კაროჩე რაა

    3
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 12:36

    ჯოჯოხეთის ცეცხლში დაიწვები ბართომეუ შე ნაგავო

    10
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    პარტნიორები
    Flashscore.ge