Cat Radio: არტურს "ბარსელონური" კარიერის დასრულება ტიტულით სურს

  • 29-06-2020, 01:17
  • Cat Radio: არტურს "ბარსელონური" კარიერის დასრულება ტიტულით სურს

    ცოტა ხნის წინ გავრცელდა ინფორმაცია, რომ 23 წლის ნახევარმცველი არტური "ბარსელონას" მაისურით თამაშს აღარ აპირებს, თუმცა, თუ Catalunya Radio-ს დავუჯერებთ, ბრაზილიელს სულ სხვა გეგმები აქვს.

    კატალონიის რადიოს ცნობით, არტური ყველაფერს გააკეთებს იმისათვის, რომ "ბლაუგრანასთან" ერთად ბოლო ტიტული მოიგოს და "ბარსელონური" კარიერა ტრიუმფით დაასრულოს.

    გავრცელებული ცნობებით, არტურმა და მირალემ პიანიჩმა ახალ კლუბებთან კონტრაქტები უკვე გააფორმეს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: არტური
    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტზეა
    ferreira10 ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 14:38

    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: ferreira10
    ბიჭო თამაშზე არ მიყურებია რამოხდა? მსაჯებმა ისევ მოულოღნეს ამ დედამოხნულებს დდფ

    😂 😂 შეამჩნევდი რო რიკი პუჩის 7 კომენტარიანი ექაუნთია გაცეცხლებული მხოლოდ და მხოლოდ დდდ

    მართლა არაფერი ყოფილა.

    ვნახე არც არაფერ. ეს. ბენზემა ეხლა გახდა პელე მარადონა ფენომენი დდ

    0
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 12:35

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: M10 S9 D11
    ნამეტანი მეეჭვება ტიტული რო მოვიგოთ ბოლოს უტიტულო სეზონი როდის გვქონდა აღარც მახსოვს 2017 წელს კოპა მაინც მოვიგეთ

    2014 წელს დავასრულეთ უტიტულოდ და 2015 წელს ტრიპლეტი მოვიგეთ.

    მაგის იმედი გვაქ ყველას

    1
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    რიკი პუჩი წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 11:43

    ციტატა: ferreira10
    ბიჭო თამაშზე არ მიყურებია რამოხდა? მსაჯებმა ისევ მოულოღნეს ამ დედამოხნულებს დდფ

    როგორც ყოველთვის ჩემო ძმაო. ბარსელონასთან მადრიდი როგორ მოვა. ფარჩაკების გუნდი, პერესის ნაყიდი თამაშებით.

    0
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესუ განძუ კრიშტუ ბანძუ
    უეჭვ მოსაყვანია
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    ფერმიდან მოვდივარ
    #აჭკარიკout
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    29 ივნისი 2020 10:46

    ციტატა: M10 S9 D11
    ნამეტანი მეეჭვება ტიტული რო მოვიგოთ ბოლოს უტიტულო სეზონი როდის გვქონდა აღარც მახსოვს 2017 წელს კოპა მაინც მოვიგეთ

    2014 წელს დავასრულეთ უტიტულოდ და 2015 წელს ტრიპლეტი მოვიგეთ.

    0
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    InFiNiTe8 გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 09:55

    ჩემპიონთა ლიგა დაიდოოოოს!!! ნერვები მაქვს ათხრილი ლა ლიგაზე ისედაც...

    1
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    29 ივნისი 2020 03:21

    ციტატა: ferreira10
    ბიჭო თამაშზე არ მიყურებია რამოხდა? მსაჯებმა ისევ მოულოღნეს ამ დედამოხნულებს დდფ

    😂 😂 შეამჩნევდი რო რიკი პუჩის 7 კომენტარიანი ექაუნთია გაცეცხლებული მხოლოდ და მხოლოდ დდდ

    მართლა არაფერი ყოფილა.

    3
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 ივნისი 2020 03:00

    ნამეტანი მეეჭვება ტიტული რო მოვიგოთ ბოლოს უტიტულო სეზონი როდის გვქონდა აღარც მახსოვს 2017 წელს კოპა მაინც მოვიგეთ

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    ferreira10 ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 02:55

    ბიჭო თამაშზე არ მიყურებია რამოხდა? მსაჯებმა ისევ მოულოღნეს ამ დედამოხნულებს დდფ

    0
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 02:53

    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: Lautaro Martínez
    საიტს რო დავარქვათ ელკლასიკო.ჯი არ წავა? რავა სულ რეალზე და ვარზეა აქ საუბარი
    ჩვენი გუნდი მის სიმაღლეზე რო იდგეს ეს ბავშვური განხილვა რეალი და ვარი არ იქნებოდა აქ ყოველდღიური თემა არ მიგგეყვანა მაქამდე საქმე კაცო აწე პრობლემის გარეთ ძებნას ჩვენს კლუბში ვეძებოთ ხოარაა სჯობს სულ ბარსა ხოარ მოიგებს ნუ ხართ დიქტატურის მოყვარულები მოგებაც უნდა იზეიმო და წაგებაც უნდა აიტანო და კიდე ჩვენს უსახურ იგრას და ჩასვრას რეალს და ვარს ნუ დავაბრალებთ გულით ვულოცავ რეალს წინასწარ ჩემპიონობას და ბარსას ფანებს მოთმინებას და ახალ მწვრთნელს ხალხო როგორც ჩვენ ისე მათაც უხარიათ მათი გუნდის წარმატება რა გჭირთ კორონამაც კი ვერ გვასწავლა ვერაფერი?

    კოპი ფეისტის ღილაკები გაგეჭედა ძმა?

    ხვალ უყურე გამეორებით თამაშს და ნახე როგორ გაამარჯვებინა პერესის მოსყიდულმა მსაჯმა და ჩვენ, ჩვენოვე გუნდის საზიანოდ უამრავი ქულა წაგვართვეს, მითუმეტეს გალაქიტიკის საუკეთესო ფრხბურთელი გვყავს

    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: Lautaro Martínez
    საიტს რო დავარქვათ ელკლასიკო.ჯი არ წავა? რავა სულ რეალზე და ვარზეა აქ საუბარი
    ჩვენი გუნდი მის სიმაღლეზე რო იდგეს ეს ბავშვური განხილვა რეალი და ვარი არ იქნებოდა აქ ყოველდღიური თემა არ მიგგეყვანა მაქამდე საქმე კაცო აწე პრობლემის გარეთ ძებნას ჩვენს კლუბში ვეძებოთ ხოარაა სჯობს სულ ბარსა ხოარ მოიგებს ნუ ხართ დიქტატურის მოყვარულები მოგებაც უნდა იზეიმო და წაგებაც უნდა აიტანო და კიდე ჩვენს უსახურ იგრას და ჩასვრას რეალს და ვარს ნუ დავაბრალებთ გულით ვულოცავ რეალს წინასწარ ჩემპიონობას და ბარსას ფანებს მოთმინებას და ახალ მწვრთნელს ხალხო როგორც ჩვენ ისე მათაც უხარიათ მათი გუნდის წარმატება რა გჭირთ კორონამაც კი ვერ გვასწავლა ვერაფერი?

    კოპი ფეისტის ღილაკები გაგეჭედა ძმა?

    ხვალ უყურე გამეორებით თამაშს და ნახე როგორ გაამარჯვებინა პერესის მოსყიდულმა მსაჯმა და ჩვენ, ჩვენოვე გუნდის საზიანოდ უამრავი ქულა წაგვართვეს, მითუმეტეს გალაქიტიკის საუკეთესო ფრხბურთელი გვყავს

    ადამიანზე მიმართვას და საუბარს რომ ისწავლი მერე გაგცემ კითხვებზე პასუხს და თუ ვერ გაიგე რა დავწერე ეგ შენი პრობლემაა და არა ჩემი უბრალოდ ბევრმა იცის სიტყვა ფანი მაგრამ თუ რას ნიშნავს სიტყვა ფანი ამის ცოდნისგან ბევრი ძაან შორსაა

    1
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    29 ივნისი 2020 02:25

    იმდენი რამე მსურს მასე .ეეჰ

    0
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    29 ივნისი 2020 02:24

    აუჰ ამის ბარსელონურ კარიერას უტიტულობა რას დააგვირგვინებს? რავარც ეკადრება ისე უნდა წევიდეს ბალონდ'იხანიის ორ გზის გამარჯვებული

    1
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    რიკი პუჩი წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 02:03

    ციტატა: Lautaro Martínez
    საიტს რო დავარქვათ ელკლასიკო.ჯი არ წავა? რავა სულ რეალზე და ვარზეა აქ საუბარი
    ჩვენი გუნდი მის სიმაღლეზე რო იდგეს ეს ბავშვური განხილვა რეალი და ვარი არ იქნებოდა აქ ყოველდღიური თემა არ მიგგეყვანა მაქამდე საქმე კაცო აწე პრობლემის გარეთ ძებნას ჩვენს კლუბში ვეძებოთ ხოარაა სჯობს სულ ბარსა ხოარ მოიგებს ნუ ხართ დიქტატურის მოყვარულები მოგებაც უნდა იზეიმო და წაგებაც უნდა აიტანო და კიდე ჩვენს უსახურ იგრას და ჩასვრას რეალს და ვარს ნუ დავაბრალებთ გულით ვულოცავ რეალს წინასწარ ჩემპიონობას და ბარსას ფანებს მოთმინებას და ახალ მწვრთნელს ხალხო როგორც ჩვენ ისე მათაც უხარიათ მათი გუნდის წარმატება რა გჭირთ კორონამაც კი ვერ გვასწავლა ვერაფერი?

    კოპი ფეისტის ღილაკები გაგეჭედა ძმა?

    ხვალ უყურე გამეორებით თამაშს და ნახე როგორ გაამარჯვებინა პერესის მოსყიდულმა მსაჯმა და ჩვენ, ჩვენოვე გუნდის საზიანოდ უამრავი ქულა წაგვართვეს, მითუმეტეს გალაქიტიკის საუკეთესო ფრხბურთელი გვყავს

    0
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესუ განძუ კრიშტუ ბანძუ
    უეჭვ მოსაყვანია
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    ფერმიდან მოვდივარ
    #აჭკარიკout
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    29 ივნისი 2020 02:00

    ეჰ არტურ ეგ ჩვენც გვინდა , მაგრამ დღევანდელი ბარსა ისეთია 3 ში გრძელს თუ ჩამოგკიდებენ

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 01:50

    საიტს რო დავარქვათ ელკლასიკო.ჯი არ წავა? რავა სულ რეალზე და ვარზეა აქ საუბარი
    ჩვენი გუნდი მის სიმაღლეზე რო იდგეს ეს ბავშვური განხილვა რეალი და ვარი არ იქნებოდა აქ ყოველდღიური თემა არ მიგგეყვანა მაქამდე საქმე კაცო აწე პრობლემის გარეთ ძებნას ჩვენს კლუბში ვეძებოთ ხოარაა სჯობს სულ ბარსა ხოარ მოიგებს ნუ ხართ დიქტატურის მოყვარულები მოგებაც უნდა იზეიმო და წაგებაც უნდა აიტანო და კიდე ჩვენს უსახურ იგრას და ჩასვრას რეალს და ვარს ნუ დავაბრალებთ გულით ვულოცავ რეალს წინასწარ ჩემპიონობას და ბარსას ფანებს მოთმინებას და ახალ მწვრთნელს ხალხო როგორც ჩვენ ისე მათაც უხარიათ მათი გუნდის წარმატება სამართლიანათ უსამართლოდ რა მნიშვნელობა აქვს მოგვეგო ჩვენც უსამართლოთ ჰა რატო ვერ მოვიგეთ ვარმა გოლი რომ ჩაგითვალოს ან გაგიუქმოს ის ჯერ უნდა გაიტანო გაიტანო გაიტანო გაიტანო რა გჭირთ კორონამაც კი ვერ გვასწავლა ვერაფერი?

    12
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    29 ივნისი 2020 01:43

    რა ტიტულზე არის ლაპარაკი სეზონის ბოლოს სკლინტის მედალს თუ ჩამოკიდებენ

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge